poniedziałek, 21 maja 2012

B(l)ack To The Future Leggings by Milita Nikonorov

 Using of occasion of the Saturday session - I posed to lookbook of completely amazing and very creative Milita Nikonorov, I wanted to show you brilliant leggings created by the designer in frames of the collection "B (l) ack To The Future"... I am an absolute fan of leggings , I can wear them almost always and everywhere :P  I fell in love in these at first sight, I have them already in three variants but it 's not the end of the collection :) I hope You also like them :)


Korzystając z okazji sobotniej sesji - pozowałam do lookbooka absolutnie cudownej i bardzo kreatywnej Mility Nikonorov , chciałam pokazać Wam genialne legginsy stworzone przez projektantkę w ramach kolekcji "B(l)ack To The Future" ...jestem absolutną fanką legginów , mogę je nosić niemal zawsze i wszędzie :P te pokochałam od pierwszego wejrzenia , mam je już w trzech wariantach ale to absolutnie nie koniec kolekcji :)  mam nadzieję że i Wam się spodobają :)




photo by Dominik Nikonorov 

http://modenfer.blogspot.com/http://modenfer.blogspot.com/

http://modenfer.blogspot.com/

40 komentarzy:

  1. W pierwszej kolejności jadę do Barcelony, mam nadzieję, że mi się to uda! A legginsy świetne, naprawdę:)
    Zapraszam do mnie częściej, obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi sweetie, I so love leggings as well! you have great style! Following!
    - Che

    style-che.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. łał, swietne :) dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 3cie od końca :)
    wszystkie są świetne! zapraszam do siebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice!
    Maybe want to follow each other? Let me know ^^

    XX Tali
    http://hersecondskintali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny c:
    Niestety nie widzę cię w moich obserwatorach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie nikt nie będzie na siłę obserwował...

      Usuń
  7. Bomb ass leggings and of course we can follow each other! Following you :)

    xx Jacqueline
    fngm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oł do mnie te leginsy też przemawiają!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fanką legginsów co prawda nie jestem ale te wyglądają niesamowcie :P nie są takie nijakie , bezgustne :P są na prawdę zniewalające :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne legginsy. Pozazdrościć takich nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wowow! Extra są, mega! : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetne podobają mi się te imitujące zakolanówki. Ale pewnie na moich nogach nie wyglądałyby tak imponująco, jak na Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sa super wszystkie...
    piekna z Ciebie kobieta heh te nogi ta figura
    masz ochote poobserwowac?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello beautiful just discovered your blog is very nice, have a new follower.

    I invite you to visit my blog.

    A big hug, PersonalStyle.



    http://blogpersonalstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe te leginsy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this post! so inspirational! =))

    I would be honored if you visit my blog and check out the post about my Prom =)
    and we can follow each other =))

    http://dreamloveshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Każde z osobna są wspaniałe! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, those are gorgeous, i want some :*

    OdpowiedzUsuń
  19. leggingsy sa genialne - cala kolekcja. Sprawdzalam ja przy okazji Twojego poprzedniego postu :-) w ktorym umiescilas je w jednej ze swoich stylizacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow love it!
    Just can tell which one i like the most haha
    xoxo
    http://www.scarlletgs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O those leggings are absolutely a gorge!!!!I am also a leggings addict :)


    ang-closet365.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne są te legginsy, w dodatku Ty masz do nich idealną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  23. great post honey, i love this leggins!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. BAD ASS IDEA. SO RAD.

    SÓNIA from
    http://catsandsisters.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej rzeczy sa swietne. Nietuzinkowe. Te futyrystyczne leggingsy- sa cudowne. Czekam na Twoje nowe stylizacje z udzialem jej ubran.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe legginsy i wgl. cudowne zdj. , ja jeszcze nie mam ani jednej pary ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne są te legginsy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mmm I don't like them to much! i'm more classic for this type of clothes!
    Following you of course!!! Hope you follow me back!
    By the way, i'm participating in a contest and I could win a Master as Personal Shopper for free! I need your vote please! It's all on my blog!
    Kisses dear and thanks so much!

    www.marilynsclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń