wtorek, 5 czerwca 2012

chain collar


my new chain collar ,  unfortunately I  don't have any idea for outfit with it yet  so I'm showing it alone , it seems to be perfect to simple black drees as well as to slim pants and ordinary  T-shirt  ...what do you think ?


mój nowy łańcuchowy kołnierzyk , nie mam niestety jeszcze pomysłu na wykorzystanie go w konkretnej stylizacji więc pokazuję  samego , wydaje mi się idealny do prostej czarnej sukienki jak i do rurek i zwykłej koszulki ...co o nim myślicie ??



43 komentarze:

  1. kolnierzyk jest boski!!! juz sobie wyobrazam jak super bedzie sie na Tobie prezentowal.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ! Czekam na stylizację ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, gdybyś go skontrastowała z czarnymi połyskującymi leginsami (Twoje nogi !!! są stworzone do leginsów) z białą bluzką , byłoby idealnie. Ale to jeden z bardzo prostych przykładow. Mi ten kołnierzyk kojarzy sie z jakąś nie nadto elegancką stylizacją ale wciąż kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny ten kołnierzyk :) ja zestawiłabym go z jakąś prostą sukienką :)

    p.s. dziękuję za miły komentarz u mnie :) ja na pewno będę zaglądać tu częściej, bo nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia :))) (obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...myślę właśnie o prostej czarnej sukience ;) również obserwuję :)

      Usuń
  5. Oryginalny! z pastelami na górze i ciemnym dołem?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba, z czarną górą wyglądałby świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kołnierzyk ;)) idealny do skromnej sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa rzecz :) Jak dla mnie jednak zbyt wyzywająca tzn. rzucająca się w oczy, mało w moim stylu. Nie mniej jednak lubie troche pazurka w stylizacjach u innych oglądać. Mysle że fajnie by wyglądał do jendolitej (ciemnej) bluzki = jasne rurki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że on mógłby nawet fajnie zagrać przy dżinach rurkach i najzwyklejszej białej bokserce , w sumie sam z siebie jest tak bogaty że trzeba go połączyć z czymś bardzo prostym w formie

      Usuń
  9. nice necklace... love it
    take a look at my blog, we can follow each other if you want
    kisses
    http://color-blockbyfelym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Ale szczerzę mówiąc nie miałabym do czego tego cuda ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem strasznie ciekawa Twojej następnej stylizacji:)
    Zapraszam na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I na takiej zasadzie własnie go traktuję :) Mi osobiście efekt przełamania jak najbradziej sie podoba, w przeważnie każdej stylizacji. Myslę ze na pewno coś ekstra wymyslisz. Mam nadzieję, że zaprezentujesz efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. s.u.p.e.r. bardzo lubie taka bizuterie, na codzien na bluzke z baskinka i jeansy, a nawyjscie na sukienki...xx dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, przepiękny kołnierzyk :) ja to w ogóle jestem wielką fanką kołnierzyków, więc mam nadzieję, że ten trend tak szybko nie minie, hehe :) Nie mogę się doczekać Twojej stylizacji :) Pozdrawiam!

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale śliczny kołnierzyk :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudo!!! kocham kołnierzyki:) czekam na outfit w nim:D J.

    OdpowiedzUsuń
  17. on moze odmienic kazda prosta stylizacje!CUDNY!!!Zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  18. hi dear! Just found your lovely blog:) what do you say about following each other?

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  19. jest piękny :) i tyle :) dodaję do obserwowanych i czekam na zestaw z nim

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z jakimiś słodkimi pastelami też będzie wyglądał fajnie. Ogólnie do czegoś dziewczęcego. Jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. thank you for your comment on my blog ;) it is a pleasure for me...keep visit me;) I will do for sure.

    nice post!

    denimtarian.blogspot.com
    denimtarian.blogspot.com
    denimtarian.blogspot.com
    denimtarian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Napisz gdzie kupiłaś!

    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiony przez bardzo zdolną mamę mojego chłopaka :)

      Usuń
    2. No to szacun! Mega zdolna!

      malamajka.blogspot.com

      Usuń
    3. oj tak bardzo :) myślę że pojawi się tu wiele rzeczy autorstwa mamy :P

      Usuń
  23. Ulalla, piękności! Kupiłam sobie na All, tyle że cały złoty. Zastanawiam się, z czym go zestawić...:)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne! :)

    sądzę, że do stylizacji, które zaproponowałaś będą pasować! ;)


    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    Daria.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiekny :-) Uwielbiam takie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  26. Looks lovely. You could wear it with any plain outfit, but also with 'boat neckline' shirts. :)
    I followed you on GFC.
    Stay in touch,
    xoxo
    Visit: thereviewella.blogspot.com
    P.S. Hope you'll follow back. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny kołnierzyk ;) Tak jak mówisz, do czarnej sukienki będzie świetnie wyglądał ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapraszam wszystkich do mnie na konkurs :)

    http://visnafashion.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-first-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  29. great collar, i really love itttt

    xx

    OdpowiedzUsuń