niedziela, 17 czerwca 2012

Summer Leggings by Milita Nikonorov


photo by Dominik Nikonorov


today I had an occasion to try all of them... they are gorgeous  so such a small announcement of the collection of summer  leggings available for the next week in the newly opened online shop of the designer... do you like them ? ...my outfit with one of pairs soon :)



dziś miałam okazję przymierzyć wszystkie ...są cudowne  więc już dziś ode mnie taka mała zapowiedź kolekcji letnich legginsów dostępnych od przyszłego tygodnia w nowo otwartym sklepie internetowym projektantki ...podobają się Wam ? ...wkrótce mój outfit z jedną z par :)




39 komentarzy:

  1. piękne są te legginsy ; )
    szczególnie te pierwsze i te białe ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te pierwsze ojjj tak ...już są moje :))) ale serio wszystkie są piękne :)

      Usuń
  2. sliczne są :)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wzory :) To w takim razie nie mogę się doczekać stylizacji :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też zdecydowanie zapadły 1 <3

    Wyglądają świetnie! do platform , koturn- świetne!! :D :D

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog
    http://love-drug-fashion.blogspot.com
    p.s. obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe są;))) pozdrawiam
    Claudia Trish ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. MMM ale ci zazdroszcze!!!! Te białe i te pierwsze z lewej boskie! Zresztą wszytskie są super! Zdradź czy bedą drogie?

    Czy to sa Twoje nogi na zdjeciach?

    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak moje , wczoraj robiliśmy zdjęcia :) nie mam pojęcia ile będą kosztowały ale jak tylko ruszy sklep podeślę link

      Usuń
    2. Od razu jak zobaczyłam "te" nogi to sobie pomyślałam, że godne pozazdroszczenia i tak mi się skojarzylo, że Ty masz takie :)

      W cenie spodni te legginsy, ale raz mozna by się szarpnąć :)

      malamajka.blogspot.com

      Usuń
    3. No i jeszcze wyśledziłam Cię na innych zdjęciach na milita.pl :)

      malamajka.blogspot.com

      Usuń
    4. he he no tak w sumie sporo zdjęć dla Mility robię :)

      Usuń
  8. Na sesję legginsową nie ma lepszych nóg niż nogi Dagmary :)))) Legginsy są w cenach 149-169.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe, czekam na stylizację! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, my gorgeous!!!
    How are you?
    Thx for your lovely comment.
    Awesome leggings. I so some amazing ones at Lovely Sally.

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  11. They are really cool! <3

    Huge Hugs Gittemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, genialne są te leggi! :o

    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne nie moge sie doczekac..! ;)
    a co do moich wlosow:
    mialam kiedys bardzo duzo blonk pasemek i czulam sie bardzo dobrze nie wiem moze i dlatego chce do tego wrocic..;D
    ____________________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wow swietne sa !!!!!
    wogole swietny ten blog!!!
    jesli moj blog Ci sie rowniez spodoba to proponuje - obserwujemy??? pozdrawiam cieplutko papppa

    OdpowiedzUsuń
  15. love it!

    http://glamshion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you for commenting on my post, great blog =)

    XO, adropofbliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Legginsy są świetne ! W szczególności te pierwsze od lewej :))

    OdpowiedzUsuń
  18. juz obserwuje :))) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  19. Leginsy z motywem morskim są najlepsze, widziałam takie w sklepie i muszę je mieć :)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu :) I zachęcam do spólnego obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny pozytywny blog zapraszam do mnie:
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. even if I'm not a big fan of leggings I have to say: this ones are amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ohhh nice podobaja mi sie te pierwsze, drugie, trzecie, czwarte, piate, szoste, hmmmm jakies ominelam?aha i te siodme tess :P

    United Kingdom Of Fashion

    pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mięta musi być obowiązkowo na paznokciach, nie ma innej opcji! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne legginsy :) a na twoich nogach pewne będą wyglądały mistrzowsko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe są. Masz tak piękne nogi, że na pewno będą się genialnie na nich prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. te kolorki rewelacja. musze sobie jakies kupic :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie ! tym bardziej że to będzie krótka letnia seria :)

      Usuń
  27. Genialne kolory! Czekam na link, może się skuszę, bo wyglądają fenomenalnie :)
    A propos Twojego komentarza: uwielbiam paski, właśnie takie wiązane, niby nic a czasem dopełnia całości świetnie :)

    OdpowiedzUsuń