niedziela, 15 lipca 2012

All That Glitter

ponieważ jestem fanką cekinów w mojej garderobie nie mogło zabraknąć cekinowych spodni i legginsów ;) oto jedne z nich - obcisłe  spodnie w wersji multikolor ...bardzo długo szukałam takich w sklepach , co  zakończyło się klęską ...z pomocą przyszła jak zawsze nieoceniona mama mojego faceta ;) i oto są ! połączyłam je z szyfonową tuniką ombre i butami w których jestem zakochana


since I am  fan of sequins in my wardrobe sequin pants and leggings couldn't be missed  ;) these are ones of them - very slim pants in multicolour version ...I've been searching for such pair for a very long time but couldn't find anything :/ as ever invaluable mum of my guy came to the rescue ;) and here they are ! I combined them with the chiffon ombre tunic  and shoes  that I love 





cekinowe spodnie : uszyte                sequin pants : made by mum
szyfonowa tunika : uszyta                chiffon tunic : made by mum
buty : Asos                                     shoes : Asos
bransoletka : H&M                          bracelet - H&M
zegarek : Gucci                               watch : Gucci




photo by Em Es 



...mieć takie Balmain to by było coś  !

to have such Balmain  that would be something !



76 komentarzy:

  1. Tez lubie cekiny, tylko niestety nie mam okazji, zeby je zakladac.:-/ Balmain...tez do nich wzdycham, kurteczki tez ma fajne.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tunika wygląda znakomicie z tymi legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty i leggingsy suuuuper :-) Totalnie w moim klimacie. Super ze Twoja mama moze takie cudenka dla Ciebie wykonac :-)
    A o Balmainsach ktore Rubikowa ma na sobie tez marze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejkuuuu jak ty ślicznie wygladasz. jestes taka chudziutka, ze tylko pozazdroscic! serio jestes bardzo ladna i masz sliczna figure. bardzo podoba mi sie ten outfit. idealnie dobralas buty do legginsow i tunike <3 no poprostu cudo <3 i jeszcze te kolory!!!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie , uwielbiam!
    Anja ma świetne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny set Kochana,wyglądasz obłędnie!:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie są cudowne- zazdroszczę!!!!! Świetnie wyglądasz- super sesja!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz fantastycznie. Masz niesamowite nogi! Uwielbiam cekiny :) Od razu dałam "hype" na Lookbooku :) Pozdrawiam!
    Chciałam Ci podziękować za miłe komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz nieziemsko - jak z pokazu mody :))- naprawde extra stylizacja:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, robię się chyba monotematyczna, ale cóż skoro niezmiennie mnie zachwycasz :) Co do cekinów - upolowałam ostatnio na % cekinową kopertówkę - zastanawiam się z czym ja zestawić...
    Buziaki :)
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mam pomysłów jak by tu wrazić po raz kolejny zachwyt nad Twoja stylizacją. Znów jest nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, te spodnie...brak słów!!! :) BOSKO wygladasz:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. The first Outfit looks adorable ,cool Photos!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks nice. Also like your others pictures.
    It is nice to meet you! I will keep watching it in future,

    one more thing,If you have a minute, please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!

    Blow a Rainbow

    Mwaks!

    ~priscilla ~

    OdpowiedzUsuń
  15. czy do tych legginsów w komplecie sprzedają takie nogi bo jak tak to biorę 3 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze pięknie! Swietne legginsy, super tunika! Bardzo ciekawa ta ściana za Tobą.



    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie, zestawienia z miętowym kolorem czasem są zaskakujące, a efekt super :)Wyglądasz niesamowicie, masz idealną figurę, a nogi do nieba!

    OdpowiedzUsuń
  18. w tych butach to i ja się zakochałam! <3 jeszcze takich pięknych nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER!!! Extrawagancko - swietnie wygladasz.
    Chcesz sie poobserwowac?
    Pozdrawiam IwonKa

    OdpowiedzUsuń
  20. WoW ! świetna stylizacja a Twoje włosy i uroda - nietuzinkowe :) Obserwuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. nie dziwię się, że jesteś zakochana w tych butach - świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  22. uauu
    This pants soo luxury , very chic
    :D
    sabrina
    terejour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Those pants are way cool! Very unique.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  24. I love those pants...really chic!

    http://rebucomcafe.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gorgeous glitter, (i'm obsessed with glitter) leggins!

    http://vivalavida-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W tunice się zakochałam, ta moja miłość do ombre, chociaż boję się zrobić sobie ombre na włosach to i tak pałam do niego wielką miłością.Wszystkie rzeczy z wykorzystaniem ombre mnie urzekają, a już połączenie różu i fioletu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny zestaw, bardzo odwazny :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Te spodnie są świetne! *_* WOW! :) Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  29. zdolną masz mamę!super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  30. beautiful pictures! :)

    http://sindy-ng.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny blog;) Jesteś rewelacyjna kochana;) Genialna stylizacja;) Obserwuje i lubię;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. oh u look so beautiful this is a gorgeous post !
    Oana :x

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo odważny zestaw ale wyglądasz rewelacyjnie ;) Tunika mnie urzekła :)!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana cały czas przeglądam teraz twojego bloga i wszystkie posty i nie wiem co powiedzieć, naprawdę masz niesamowite wyczucie styl, którego mogę Ci tylko pozazdrościć chyba;) Można tylko czerpać sporo inspiracji od Ciebie i uczyć się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szukaj szukaj kochana;) Będę miała świetną nauczycielkę i źródło swoich inspiracji;) Po za tym jesteś mega fotogeniczna, wysoka, zgrabna - prawdziwa modelka;)

      Usuń
  35. świetnie wyglądasz. sama chętnie przygarnęłabym takie leginsy. idealna figura, zazdroszczę po stokroć. <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely outfit, you look gorgeous and not everyone could pull off such a pair of leggings ! You are beautiful !!! :)

    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    Twitter

    OdpowiedzUsuń
  37. tunika rewelacyjna, pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Rany, Ty jak zwykle wyglądasz zniewalająco!
    Tunika jest po prostu cudna <3

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Amazing outfit, love the legging!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    https://www.facebook.com/Fabulousstylews

    OdpowiedzUsuń
  40. Buty <3
    Ciuszki A M A I Z I N G !

    OdpowiedzUsuń
  41. Ty zazdrościsz mnie? och proszz :D
    Przecież jesteś nieziemska :D i bardzo mnie inspirujesz :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne połączenie!
    Spodnie są bardzo unikatowe.
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki za komentarz!
    Twój nagłówek też jest śliczny :D

    Obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz...
    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również uwielbiam cekiny :) Te legginsy są bajeczne :D

    OdpowiedzUsuń
  45. legginsy są super! uwielbiam cekiny!<3

    OdpowiedzUsuń
  46. Tak, uwielbiam takie połączenia kolorków i ten fason sukienek;) Teraz wszędzie ich jest pełno więc jest na szczęście w czym wybierać;)

    OdpowiedzUsuń
  47. jestem wielką fanką cekinów!
    zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz! Stylizacja piękna! :)
    http://martaiteresa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie w moim stylu, ale jest szał :)

    OdpowiedzUsuń
  50. trzeba przyznać, że spodnie są bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna kolorystyka, podoba mi się góra i spodnie bo są niepowtarzalne i oryginalne:) zdjęcia jak zwykle boskie;)wyglądasz super <3
    buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  52. jestes perfekcyjna <3 z przyjemnością dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie wyglądasz! tak dobrze, jak Anja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mega wyglądasz ! Pasuje Ci taki styl ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. uwielbiam takie oryginalne, błyszczące zestawy! jesteś moim mistrzem! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystko mi się podoba :) wyglądasz świetnie,butki są rewelacyjne a Twoje nogi ooojejuuuu piękne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny look :) super spodnie i buty :) dziękuję za miły komentarz ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń