środa, 25 lipca 2012

into deep

tak jak obiecałam pokazuję typowo imprezowy outfit z wykorzystaniem czarnego body które już znacie :) połączyłam je z legginsami z zebrowym wzorem projektu Moniki Ptaszek które uwielbiam głównie ze względu na naszyte na obu nogawkach długie ekspresy  ♥ szpile , odrobina biżuterii i gotowe ;)

today  ( as I promised ) I show You typically party outfit using the black bodysuit You've already known :) I combined it  with leggings with animal zebra print - designed by  Monika Ptaszek ...I adore them mainly because of long zips put on both legs  ♥  heels , a bit of the jewellery and ready ;)

photo by Em Es

photo by Jakub Woźniak

photo by Jakub Woźniak











body : uszyte                                             bodysuit : no name
leggingsy : Monika Ptaszek                        leggings : Monika Ptaszek
buty : 1969 Italia Boutique                         shoes : 1969 Italia Boutique     
naszyjnik i bransoletka : Sailing                 chain necklace and bracelet : Sailing





81 komentarzy:

  1. Wyglądasz genialnie!!
    Kurcze tak mi się spodobał Twój styl po tym zdjęciu, ze od razu obserwuje he he jako-lady1307

    Ps. Powiesz mi, gdzie znajdę te dokumenty do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle nogi do nieba! :) a cała sesja boska, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) body jest śliczne a te zeberki na Twoich nogach do nieba, wyglądają genialnie! :)no i zdjęcia i ta sceneria cudo :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne legi:) i wyglądasz w nich bosko:) super fotki wyszły!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Girl you are killing it!! Awesome photos!
    And thanks for the sweet comment.

    xoxo
    Agnes
    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w ostatnim poście zastanawiałam się z czym zestawisz to body, i ta stylizacja przeszła moje najśmielsze oczekiwania!!!!!! Cudownie, poprostu cudownie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaa to miło mi bardzo :) myślałam jeszcze o skórzanej spódnicy z wysokim stanem , też dobrze wyglądają razem ale ostatecznie zostawiłam ją na inną okazję :P

      Usuń
  7. Boooooooosko!!!

    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing photos, i love the outfit.

    http://diariodeunaadictaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sesja :) mega profesjonalnie to wygląda, aż chce się oglądać :) lubię perfekcjonistów, i ludzi którzy do tego dążą :) będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki look to tylko przy takiej idealnej figurze jak Twoja!! Wygladasz jak milion dolarow!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko wyglądasz! te spodnie wyglądają świetnie (uwielbiam zwierzęce motywy), a Twoje nogi wyglądają nieziemsko długo! Nie połączyłabym nigdy zebry z wężową skórką na butach, ale Ty zrobiłaś to w naprawdę fajny sposób i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie powiem szczerze że gdybym wychodziła w tej sylwetce prawdopodobnie poprzestałabym na czarnych butach ale przy zdjęciach można nieco poszaleć ;)

      Usuń
  12. Daguś gdybym była facetem to bym się chyba z Tobą ożeniła :D:D No ale pozostaje mi z odległości podziwiać Twoje wspaniałe stylizacje. A zdjęcia są boskie! :***

    OdpowiedzUsuń
  13. masz niesamowicie długie nogi :) zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku wyglądasz zniewalająco i będę się zachwycać tymi twoimi długimi nogami.Body uwielbiam, ale to już wiesz z poprzedniej notki ^^ zjawiskowa jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz super,leginy bomba,osobiście nie znoszę i nie noszę body,ale Twoje jest piękne,pasuje do całości:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie szpile ;) Nie wiem jak na takich można chodzić :D

    U mnie recenzja hipoalergicznych żeli pod prysznic Apart ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W Twoich fotkach jest wiele magi, świetne leggi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. az nie mogę uwierzyć w tak miłe słowe, dziękuję, ja tez ja też folluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje za wizytę na blogu:)Obserwuje oczywiście:)

    Zdjęcia w pełni profesjonalne:)Pięknie wyglądasz:)
    Ale ja bym się chyba zabiła w tych butach z moim talentem do chodzenia na obcasach;)

    OdpowiedzUsuń
  20. te leginsy sa boskie :) wygladasz tutaj jak gwiazda <3 !!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. leże i nie wstaje nie dość ze zestaw to jeszcze sceneria :) już bardziej kochać nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  22. buhahahahahahah ja cie dopiero teraz dodałam, do obserwowanych - skandal i skandal ze masz ich tylko 300 powinnaś mieć z 3 tysie najmniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też uważam że to skandal nad skandale ;D a tak poważnie to cieszę się jak dziecko z aż tylu obserwujących po zaledwie 2 miesiącach działalności :P

      Usuń
  23. Genialne zdjęcia.
    Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, faktycznie imprezowo :) Ale jednocześnie obłęędnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe zdjęcia !
    Śledzę każdy twój post
    zapraszam do mnie będę wdzięczna
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! cool photos!

    http://my-vegan-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Love how you styled the previous bodysuit with these zebra leggings! Fabulous look!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Those zebra leggings are incredible and sexy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś niesamowita!
    Patrzeć na Twoje zdjęcia to prawdziwa przyjemność:)Świetnie ograłaś body,leggi są fantastyczne,Ty obłędna w tym wszystkim.Tak więc-skłony,pokłony i wielkie brawa!:*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepraszam, ale tym razem nie patrzyłam na ciuszki, tylko na CAŁOŚĆ ;)
    Przecudne zdjęcia, a w połączeniu z Twoją niesamowitą sylwetką i urodą... brak mi słów :)))))
    Po babsku zazdroszczę ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  31. jak zwykle cudownie wygladasz, te leggingsy sa mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow to jest to, cudowne połaczenie

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie trochę za odważnie, ale każdy nosi to, co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cool pants!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowicie jesteś piękna, a te nogi... ach marzenie no ! xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice blog you have...wanna follow each other?
    just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Can't see u on GFC? Are u following publicly?
      Elisa

      Usuń
  37. wow, I'm so in love with those pics!
    X

    OdpowiedzUsuń
  38. Let's follow each other? I will be happy if you agree :D

    http://ilovefashion-s.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  39. Thank you so much for visiting and following my blog! Follow you too)

    OdpowiedzUsuń
  40. masz przepiękne, długie nogi! bardzo podobają mi się buty, jestem zauroczona *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne leginsy, szałowa sesja!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ok. I follow you, did the same :)

    http://ilovefashion-s.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, niesamowite zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wydaje mi się, że mnie nie dodawałaś.
    Jakby co ja właśnie dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna stylizacja ! :)
    a fotki są mega !

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak zawsze pięknie i kobieco;). Nogi masz świetne!

    Zapraszam do konkursu!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. sesja z pazurkiem :) i twoje nogi do samego nieba! :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  48. U Ciebie jak zwykle zajebiste foty! :D Legginsy są bomba - mam słabość do wzoru w zebrę. :)
    Dzięki za komentarz - uśmiałam się. Bardzo miło mi jest, jak ktoś zostawia parę konkretnych słów od siebie. :) Powiem Ci, że ten eksperyment to było ciekawe doświadczenie, ale również trochę przerażające (no bo jak ja sobie poradzę bez miliona ciuchów i dwóch milionów dodatków?). Suma summarum jestem zadowolona, że udało mi się go przeprowadzić. Zwykle jeździmy zapakowani jak Cyganie z taborem, ale po ostatnim, udokumentowanym wyjeździe widzę "światełko w tunelu" hehehe.
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  49. great look!
    Please support my up and coming blog about life and fashion in Los Angeles by following it on Bloglovin ;) I will follow back ;)

    LA By Diana Live Magazine

    OdpowiedzUsuń
  50. that´s just.. awesome ♥ ♥ ♥

    dorteebbesen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne zdjecia!! a NOOOOOOOGI.... wooow

    OdpowiedzUsuń
  52. wow!!!!obserwuję! zapraszam do mnie www.fairyonthecatwalk.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  53. jej co raz bardziej mnie zaskakujesz;) zdjęcia są mega, modelka jeszcze bardziej niesamowita;) Pięknie kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lovely style!
    The heels are amazing!
    If you want, check out my blog:

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapraszam na konkurs! Do wygrania dowolna para butów Renee!
    http://karo-just-me.blogspot.com/2012/07/wygraj-dowolna-pare-butow-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo dziękuję za te wszystkie niesamowicie miłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Dag! Ty pięknoto! pamiętam te nieskończenie długie nogi jeszcze z maxmodels! :)
    fajnie Cię znaleźć;)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  58. just love your post. what a temptation!!!!

    http://www.trendsection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. z tego bloga można czerpać wiele inspiracji. masz piękne włosy ;)
    zapraszam do mnie http://wiola94cf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Normalnie powalasz na kolana Kochana!!!!!!!!!! Twoje zdjęcia... Twoje stylizacje..... Twoje nooooooooooooooogiiii .......... wszystko bym chętnie Ci ukradła:D:D:D Patrzę na Ciebie i mordka mi się uśmiecha do monitora:) Sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jejku jakaś ty chuda!Patrzę na twoje zdjęcia i wcinam chipsy i aż mam wyrzuty sumienia ;p Hehe.Ciekawy blog,w wolnej chwili zapraszam do mnie,obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń