czwartek, 5 lipca 2012

Stepping in my Jimmy Choo's ...High Heels inspirations

since I adore to run on high heels I couldn't  refuse myself to post some of them ;) here are a few of fab babies ...beautiful blue &  turquoise Zanotti , my beloved version of Giambatista Valli sandals , YSL Tributes Sandals , and for the end  incredible yellow heels ... I fell in love with them


jako że uwielbiam biegać na wysokich obcasach nie mogłam sobie odmówić włożenia posta o nich ;) oto kilka z bajecznych maleństw ...cudowne niebiesko - turkusowe Zanotti , moja ukochana wersja sandałek Giambatista Valli  , YSL Tributes Sandals , no i na koniec niesamowite żółte szpile ...zakochałam się w nich

64 komentarze:

  1. GUH. I want them all xx

    {Satin&Souffles}

    OdpowiedzUsuń
  2. wooooow te zolte sa bombowe ale jak w nich chodzic? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous collection.
    I wonder if you would like to follow each other.:)

    http://glossylala.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są rewelacyjne, ale jeżeli mogłabym wybrać tylko 1 to ostatnie żółte !!! widziałam je już kiedyś i jestem w nich zakochana !!! boskie !!!
    Świetny post !! pozdrawiam ;))))
    Claudia Trish

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , tak ! ja tez łapałabym właśnie za nie <3 ! :D

      buziak !

      Usuń
  5. przesliczne !!!! wszystkie chce:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog. zapraszam do mnie :) www.la-beaute-feminine.blogspot.com + obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG! jakie cudowne!
    najładniejsze żółte, ale czarne też ładne i kolor klasyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne buty, jak bym uszła w tych ostatnich ? 0.o

    OdpowiedzUsuń
  9. i will go with black
    very nice blog im following you follow back please
    ♥ SadeeStyle ♥
    www.sadeestyle.net

    OdpowiedzUsuń
  10. hii
    that these high sandals a scandal of beautiful
    :D
    sabrina
    terejour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. all so gorgeous!

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Love love the red ones with the bows--wish I could wear heels so high!! Tried and failed but they are lovely to look at when others have the courage!!!!

    Love your blog,
    -Lauren
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. <3 I love them all <3
    Wanna follow each other?
    Elisa
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. chlip chlip ja fceeee :) je wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko jakie śliczne ! wszystkie zajebiste :D:D:D
    buziaki
    http://maybe-not2day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I love all of them!!!^^

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie są piękna, ale jak tu w nich chodzić??!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z cała pewnością w każdych da się z łatwością , takie buty są genialnie wyprofilowane ...oczywiście nie po polskich chodnikach :D

      Usuń
  18. boooziu, nosiłabym z uwielbieniem wszystkie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. hey i really like your blog & now i´m following you ! hope you´ll follow back !!! greetings from germany

    www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Love them all, nice blog,follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jej, jakie świetne! na ten sezon ubrałabym zółte, całkowicie przemawia do mnie ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  22. So many beautiful shoes!!! I want all of them :)

    Have a nice weekend sweetie!

    Kisses*

    OdpowiedzUsuń
  23. powiem krótko ..ZAJEBISTE :)
    co prawda nie na codzień ,ale na imprezę w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te żółte są zachwycające <3

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmmmmm kocham obcasy, a te, które wybrałaś są po prostu nieziemskie! :)
    Dziękuję za przemiły komentarz u mnie na blogu i przepraszam, że tyle mi zajęła odpowiedź. Czas ostatnio nie jest po mojej stronie. ;)
    Widzę, że mamy podobną nazwę bloga? :)

    Pozdrawiam ciepło.
    Karola
    www.karolasway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze i przedostatnie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym nie mogła chodzić na takich obcasach :) Najbardziej podobają mi się te czerwone z kokardkami ;)

    U mnie recenzja róży mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your blog!I'm following you right now on Bloglovin and GFC! Hope you can follow me back! :)
    Kisses, AngelaMia
    http://itisap4ssion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej, jakie piękne!!! Masz niesamowitego bloga, przeglądnęłam wcześniejsze posty i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. hi pretty! nice blog! :-) I hope we can follow each others blog.. let me know :-) I'd really be glad :-) articles0naddiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wooww all of them are gorgeous heels! i love that they're so colorful:) if i would own one of them - it would be a dream:)
    following you now!

    lots of love xx

    OdpowiedzUsuń
  32. love love love love all of them!
    Damn that's shoe heaven!

    Huge hugs Gittemary.blogspot.com
    Please pay me a visit!

    OdpowiedzUsuń
  33. I DON'T LIKE SO MUCH THE LAST YELLOW PAIRS,BUT THERE ARE ALL WONDERFUL!!!


    HOPE YOU VISIT ME,DARLING!!


    Hugd from Italy
    Maria Onorio
    www.thelastillusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkie buty są boskie, szczerze to nie moge sie zdecydowac na te jedne, ktore najbardziej by mi sie spodobaly <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  35. Czarne z 4.zdjęcia i turkusowe wyglądają po prostu bosko!!

    OdpowiedzUsuń
  36. So beautiful! Stunning colors!!

    // Marie from and-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. love it all!

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. boze piekne te buty :O wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jeju <3 jakie piękne te buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Czarne szpilki są świetne :)) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. zbiór piękności ;))

    Serdecznie zapraszam na moje rozdanie, do finału zostało jeszcze 3 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. kocham kocham kocham szpilki !

    OdpowiedzUsuń
  43. kocham szpilki. cudowne buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. te ostatnie jakie wysokie, o matko :O !

    OdpowiedzUsuń
  45. przecudne, przewspaniałe, kocham je wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog. Bardzo mi się podoba - dodaję do obserwowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń