środa, 18 lipca 2012

sunnies inspirations

słońca od kilku dni jak na lekarstwo więc tak na przekór żeby je przywołać post o okularach słonecznych ...nie wiem jak Wy ale ja noszę je niemal cały rok , musi być serio szaro - buro i padać żebym się z nim rozstała :)

 for a few days there is almost no sunshine so in spite for this to summon it here is post about sunglasses ...I don't know how about You but I'm wearing them almost entire year , it must by seriously grey and rainy to part with them :)




42 komentarze:

  1. Kocie są świetne :) te serduszka ostatnie też mi się podobają :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, a okulary jeszcze lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post: I like these sunnies so much!!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Last day to win a starfish bracelet!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje, przepiękne okulary! Ja przyznam szczerze, że zawsze marzyłam o tym, żeby mieć taką profesjonalną sesję jak te modelki na zdjęciach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana jak zwykle swietny wybor okularow :-) przygarnelabym je wszystkie :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda, cuda ogłaszają ;)
    Buziaki :)
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jakie świetne okulary w serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa notka :) niektore okulary sa fajne D: zapraszam do siebie w wolnej chwili :) +na blogu jest ankieta, każdy głos jest dla mnie ważny. :)) a jeśli blog się podoba, to zapraszam do obserwowania. miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne te okulary - ja zawsze do samochodu zakladam - nie lubie jak mi slonce w po oczach daje:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Adoring the 1st 2 pairs & of course the Prada baroques!
    Would love you to check out my latest post :)
    Happy Wednesday Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co roku kupuję nową parę, mam chyba jakiegoś bzika na punkcie okularów przeciwsłonecznych ;p moje są podobne do tych na 8 zdjęciu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaa Kochana to mamy bardzo podobnie:)Ja też praktycznie cały rok nie rozstaję się z brylkami:]Te od Prady mnie zachwycają,no cóż ze względu na fundusze będę się musiała zadowolić no name;)

    P.s.Jejjjjj,nie musiałaś--------------------> pasek boczny awwwwwwww:D
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jejjjjj,nie musiałaś--------------------> pasek boczny "

      ...ale chciałam :P <3

      Usuń
  13. A ja raczej mało noszę okulary ;] W ogóle to w Polsce jest już jesień, więc okulary są całkiem zbędne :P Co do inspiracji - generalnie nie lubię takich zbiorów zdjęć, ale ten naprawdę przypadł mi do gustu. Skąd są te fotki?

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa stylizacja z małą czarną w tropikalnym wydaniu (; Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "W ogóle to w Polsce jest już jesień, więc okulary są całkiem zbędne :P"

      a to ciekawa teoria :D ...w sumie jesienią słońce też mnie razi ,że o zimie już nie wspomnę ;)


      "Skąd są te fotki?"

      z neta :)

      Usuń
  14. it´s great to see your nices ideas!

    OdpowiedzUsuń
  15. it´s great to see your nices ideas!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie notki z takimi zdjęciami! <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutely in love with every single pair of them :) Great picks! P.S. Thank you for your recent comment on my blog post!

    sunshineconnoisseur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful inspiration photos!

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaale foty- pierwsze zdjęcie myślałam ze to Ty -blondi podobna ty tez masz takie spojrzenie ale drugie patrze ze inny outfit i się zorientowałam ze to inspiracje- nie ważne ze są w tytule posta- ciemok ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 i 3 foty mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne inspiracje. pierwsze zdjęcie najładniejsze ale na 10 najlepsze okularki :3

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne modele okularów tutaj prezentujesz, te od Prady są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh, te prady czarne ♥
    zapraszam!
    http://karolina-tworkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you for your comment on my blog dear!! I’m following you back!
    If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie, nie skróciłam tylko tak akurat się ułożyły że "dłuższe" schowały się z tyłu bo przy tych zdjęciach dosyć mocno wiał wiatr :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne są te ostatnie okularki ♥

    Jestem twoją obserwatorką i liczę na to samo :*
    www.toosweetcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te od prady cuuuudo! :) i mam to samo jeżeli chodzi o okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też tęsknię za słońcem ;<
    Świetne inspiracje! <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, boskie zdjęcia! a jeśli chodzi o oksy, to im bardziej wymyślne i dziwne, tym lepsze- jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne inspiracje :) piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super okulary od Prady :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń