poniedziałek, 23 lipca 2012

The Body

 poza codziennym ubieraniem samej siebie :) uwielbiam bawić się w stylizowanie sesji zdjęciowych :) stylizacja którą się dziś z Wami dzielę miała być mocna ale i kobieca zarazem , użyte do niej body doskonale sprawdza się również w zestawach "do noszenia"  tak więc w kolejnym modowym poście obiecuję pokazać jego wykorzystanie w outficie typowo imprezowym ...tego dnia siedzieliśmy w aucie od ponad godziny , czekając aż w końcu przestanie padać :/ nasza determinacja opłaciła się bo po dość mocnym deszczu wyszło piękne słońce uffffffff :)))

apart from everyday dressing oneself I love styling to photoshoots :)   style wchich I share with You today  supposed to be strong and femine as well , the bodysuit   I used is also working in sets to wear so I promise to show it used in "party outfit" in the next fashion post ...that day through over an hour we sat in the car waiting until it stopped raining :/  our dermination was profitable cause after quite strong rain a beautiful sun came out uffffffff :)))



body : uszyte                                           bodysuit : no name
leggingsy : Aldo                                       leggings : Aldo
naszyjnik : New Look                               necklace : New Look
buty : Asos                                              shoes : Asos

photo by Em Es

63 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz- jak zawsze <3 body idealnie pasuje, wgle miejsce fajne.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  2. tak , tak miejsce kozackie , rampa załadowcza z zakazem ruchu aut i pieszych ale co tam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa KOBIECOŚĆ!
    Cudne rajstopki <3
    P.S. U mnie już prawie 25 stopni i słoneczko :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa u mnie też ! w końcu laaaato <3

      Usuń
  4. Cudowna sesja!! Wyszło dokładnie tak jak chciałaś :)))) Boskie body :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegant, sexy and powerful!

    Just beautiful *

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie jest boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW...beatiful...definetly magazine like...maybe for VOGUE :D?

    denimtarian.blogspot.com
    denimtarian.blogspot.com
    denimtarian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia takie z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz.
    Nie mogę napatrzeć się na Twoje nogi! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Cię oglądać! jesteś moją inspiracją, nieustannie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz świetnie:)seksi!
    też miałam ostatnio na oku podobne legginsy,ale suma sumarum,doszłam do wniosku,że będę w nich wyglądać...jakby to ująć...zbyt obficie...hehe...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycasz Kochana!:)
    Wspaniała sesja niczym z magazynu o modzie.Uwielbiam Twój blog i Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zajebiaszczo:) A jaki naszyjnik:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow nice post! Btw, it's my first time visiting your blog, and it's a nice blog.
    I'm blogger from Indonesia and like your blog <3
    Wanna follow each other? ;)

    my blog :sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie wygladasz :-) Swietne zdjecia Dagamaro :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z postu n apost Twoje stylizację są coraz bardziej genialne! Bardzo odważne ale dla mnie mega! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie , stylówki sesyjne na pewno będą dość odważne ;P co innego outfity "ready to wear " ;)

      Usuń
  17. hey blogwalking here, babe. found your beautiful blog.
    lets follow each others :D i hope we can be friends! ^^

    xxo
    rheapunya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. love the way the necklace give's a finishing toutch to the outfit,

    xo
    christian

    www.mydutchfashionstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Komentowałam na Fan Page'u, ale nie mogę i tutaj nie napisać że wyglądasz rewelacyjnie;) Wszystko perfekcyjne;) Zdjęcia, modelka, stylizacja <3 I te piękne długie nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega seksi kobieta w cudownej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki temu że padało, fajnie parking?czy co to tam jest wygląda ;d jejku przydałaby mi się stylistka do zdjęć, bo fotografuję ;)Już nawet nie wspomnę o tym ile czasu szukałam odpowiedniego body do zdjęć a tutaj voilà

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze to nie mam innego wyjścia i muszę być samowystarczalna ;p mam wizję i nikt mi jej nie popsuje inną sukienką niż np. chciałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. wooow niesamowite nogi! nie tylko zresztą ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz zjawiskowo :) świetne te body i naszyjnik xD

    OdpowiedzUsuń
  25. O B Ł Ę D N I E <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! genialne!
    ja też w sumie na co dzień nie robię aż takich mocnych sesji, to była pierwsza i jak na razie jedyna taka ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne zdjęcia! :))) Rewelacyjnie wyglądasz i świetne miejsce :) a na widok Twoich nóg to ja mdleję z zachwytu :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Sesja rewelacyjna masz talent do modelingu:)
    Daggi otagowałam Cie w tagu ,,KANAŁY YOUTUBE NA CELOWNIKU'' zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna sesja! Jesteś mega fotogeniczna :))
    Świetnie wyglądasz w tym body.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjna sesja! Wyglądasz bardzo kobieco a na widok Twoich nóg czerwienię się z zazdrości!!! Jestem pod wrażeniem!! Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Body jest świetne :) Ładne zdjecia ;)
    Dodałam twój blog do obserwowania , liczę na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. super sesja! Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam, Daria :)

    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja ;) Mocna ale na prawdę robi ogromne wrażenie ;)

    U mnie recenzja toniku Soraya przeciwtrądzikowego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz ! ;)
    Piękny naszyjnik!
    Zapraszam do mnie na konkursik i do obserwowania bloga ;)
    Konkurs: http://madameestelle.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful photo shoot!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. sesja marzenie! ;-)
    z chęcią obserwuję;p

    OdpowiedzUsuń
  38. amazing!
    kiss kiss

    http://thepinkillusion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  39. boosko<3 zresztą co ja tu mogę więcej napisać jesteś cała do schrupania, zdjęcia świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  40. omg ekstra ! zjawiskowo :)
    zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Now following you too, doll!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. You look smokin'!!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz niesamowicie, i te długie nogi, ach wspaniałe! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie ma w tym nic co by się nie podobało. Zaczynając od stylizacji, a kończąc na jakości zdjęć- wszystko wspaniałe. xx

    OdpowiedzUsuń
  45. co by tu dużo pisać- rewelacje:)!! ahh chciałabym mieć taką figurę:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Thanks for your comment! Your blog is amazing, I follow you, you can follow me back?

    Kisses, Lena
    http://diariodeunaadictaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Te zdjęciaa! ♥♥ mmm miodzio ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. You look amazing! I really like the location too!

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow, zjawiskowo wyglądasz! I ciekawy koncept sesji,stylizacja świetnie współgra z nieco industrialnym tłem:)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetnie! :) super, bardzo mi sie wszystko podoba :)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń