wtorek, 21 sierpnia 2012

PtASZEK !





dziś post skierowany bardziej do panów ale powiem szczerze że mnie samą jarają ciuchy PtASZKA :))) zresztą kilka jej damskich cudów prezentowałam już w starszych postach ...dziś Ptaszek to zdecydowanie marka męska , tak więc Panowie coś specjalnie dla Was !

today post directed mostly for men but I have to admit  that I love PtASZEK clothes :))) in fact I showed You  some of her women's wonders  in older posts  ... today Ptaszek is definitely a male brand so Gentlemen something specially for you !




PtASZEK S/S 2012 LOOK BOOK by  Krzysztof  Wyzyński
photo Krzysztof Wyzynski
model Maciej S. / PANDA MODELS/
model Tomek S. / AMQ MODELS/

tu jak widzicie kolekcja letnia ale oczywiście za momento premierę bedzie mieć jesienno zimowa :)
here as You see S/S 2012 collection but for a moment there will be premiere of  F/W 2013 :)

i co myślicie ? / and what do You think ?


http://www.facebook.com/ptaszek.ptaszek

http://shwrm.com/brands/ptaszekformen-b.html






30 komentarzy:

  1. odjechane niebanalne ciekawe- żeby mój tak dał się namówić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten klimat trzeba czuć :P ale w tej pierwszej kurtałce z czacha sama bym śmigała :D

      Usuń
  2. hmm...jakos nie przemawia do mnie tez styl meski...troche to udziwnione za bardzo:)))
    pozdrawiam kochana:)buzka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. awesome photos! love the style :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka z pierwszej foty i pół golfik z ostatniej - odjechane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. brałbym prawie wszystkie elementy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że spodnie i wzory na tych ciuchach są świetne. Nowoczesne, modernistyczne, ach, mają COŚ.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulala. Fajne spodnie w kratkę z luźnym krokiem! Sama bym się w takie przyodziała ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe i odważne ....:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny post he he inny niż wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście musiałem skorzystać z zaproszenia.
    Świetne ciuchy, chętnie bym kilka z nich widział w mojej szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię PTASZKA! Monikworzy naprawdę rewelacyjne ciuszki, sama nie mogę się doczekać kiedy mi przyjdzie szalik od niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Really great post!!

    http://rebucomcafe.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for your lovely comment, this is amazing, definitly following!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalna kolekcja, choc nie dla mojego S;-)
    pozdrawiam E

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, ale nie... te ciuchy są zbyt kobiece i w życiu bym się mojemu tak nie dała ubrać... może już jestem za stara - dla kobiety większość z tych ubrań była by super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam dobrze ubranego mężczyznę :) Szkoda, że ich tak mało w świecie blogów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mało , mało :/ ale jest światełko w tunelu bo kilku już widziałam :D

      Usuń
  17. kurczę nieee, nie odpowiada mi ten rodzaj mody męskiej, jedynie buty mi się bardzo podobają! :)
    Pozdrawiam!

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. niektóre tę męskie rzeczy sama bym założyła :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Już widzę mojego M. w tych ciuszkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, niesamowita kolekcja, świetna marka :)

    OdpowiedzUsuń