środa, 22 sierpnia 2012

The lady is a tramp ;)

ostatnio zafiksowałam się totalnie na dżins , mam konkretną fazę :D więc wybaczcie ale zapewne kolejne stylówki będą jakoś z nim związane , a dziś taki oto prosty letni outfit z duchem "californication" ;) lekko nawiązujacy do lat 70-tych , pasek który mam na sobie to vintage z  późnych lat 60-tych - dla mnie to jeden z cenniejszych skarbów w szafie , na uwagę zasługują również okulary słoneczne ( tak jak już pisałam rzadko się z nimi rozstaję) a ten konkretny model traktuję wręcz jak element biżuteryjny... btw zakochałam się miejscu powstania fot :P

recently I fixed to denim so much , I've got a phase :D so forgive me but some of my next styles propably will be somehow conected with it  , and today simply summer outfit in "californication" way ;) establishing to 70's , the belt I wore is a vintage from late 60's and for me it's one of more precious treasures in my wardrobe , also sunglasses deserves the attiention ( as I wrote earlier I part with sunnies rarely ) and this specific model I treat as the element of the jewellery... btw I felt in love with the place we took these pics :P





top : Mango                                top : Mango
spodnie :D&G                             pants : D&G
buty : Bagatt                              shoes : Bagatt
naszyjnik : New look                   necklace : New Look
pasek : vintage                          belt : vintage
okulary : D&G                            sunnies : D&G


photo by Em Es








98 komentarzy:

  1. Świetny klimat !
    Włosy , fryzura genialne ! :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja, miejsce zajebiście, wygląda wszystko jak z przed lat

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze cudownie ...a spodnie i buty <3 Piękne zdjęcia :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Daga prezentujesz się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne spodnie, ale nic nie robi takiego wrażenia, jak... figura!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle piękne zdjęcia w bardzo ciekawych miejscach!
    Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię szerokich spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bosko Ci w tej grzywie...zabojczo do Ciebie pasuje:)))

    jesli lubisz gry komputerowe( lub ktos ze znajomych:D) to zapraszam na mini konkurs:)))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo nie lubię lady gagi. ale grzywka jest super. super są spodnie <3 cała jesteś super !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa ja tez jej nie lubię ale uwielbiam ten kawałek i Tony Bennetta iw sumie w duecie z nim dała radę :)

      Usuń
  10. Wow, wyglądasz super! ;)
    zapraszam do mnie na nowego posta ;>
    lookfashionably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja. A pasek i okulary naprawdę rewelacyjne i nie dziwię się, że je lubisz. Mogłabym Ci je chętnie podkraść :P :*

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje stylizacje, uwielbiam tu zaglądać!!!!!! wygladasz świetnie i stylowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. juz ci tyle pisałam o nogach ale włosy sa równie piękne - ja mam parę pięć piór na krzyż i ogólnie włosy to co przystanek kolejowy heheh - piękna z ciebie kobitka - no a co do outfitu ja tez powrócę chyba do dzwonów nie takich mega rozkloszowanych ale takich bootcut- pięknie to wysmukla sylwetkę :) oczywiście u ciebie już sie bardziej nie da Słońce Ty moje hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a weź przez te włosy miałam pod górkę w podstawówce hahaha było ich tak duzo że rozrastały sie na boki :D ale teraz oczywiście doceniam :) wróć , wróć bo będzie Ci świetnie w dzwonach ! ...tylko modowi abnegaci mówią że dzwony teraz niemodne hahaha

      Usuń
    2. oj zgodzę się - Twoje włosy są rewelacyjne :) Czy możesz zdradzić gdzie je farbujesz ? Fryzjer ? W domu - jeśli w domu to jaką farbą ?

      Usuń
    3. poczekam jeszcze troszku bo powiedzą ze papuguje hehehe ale myślimy z tymi spodniami podobnie- Ty z tymi dziurawymi a ja z dzwonami hehe w tych samych momentach hehe znaki znaki signs buhahaha

      Usuń
  14. it´s great to see what you do here.
    @paquetevsitasbi

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja grzywka jest idealna *.* wow! Dziewczyno jak ja Ci zazdroszczę takich nóg do nieba! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* grzywa już ciut za długa była ale do tej stylówki dopasowała się idealnie :D

      Usuń
  16. pamiętam Twój pasek jeszcze z liceum :) już wtedy byłam nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa tak pamiętam że Ci się Kasiu podobał , niestety już zaczyna biedactwo pękać w jednym miejscu więc go bardzo oszczędzam

      Usuń
    2. może można go jakoś "uratować", bo szkoda by było takiego cuda, jest coś takiego jak cerowanie artystyczne to może w przypadku skóry też by coś podobnego się znalazło

      Usuń
    3. on nadpękł z jednej strony tak dopiero w warstwie wierzchniej że tak powiem , bo jest dość gruby ale kurcze nie wiem czy coś można by było z tym zrobić :/ faktycznie muszę się zorientować w tym temacie

      Usuń
  17. Pięknie wyglądasz, zastanawia mnie jak to robisz że masz takie lśniące zdrowe włosy? zdradzisz jak o nie dbasz:)?

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne dzinsy i top, wygladasz zachwycajaco w tym zestawieniu Dagmaro :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Włosy to Ty masz cudowne ( nie wiem czy to już pisałam!) marzę o takiej długości :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz w stylu lat 70 :)
    ale masz cudną grzyweczkę (albo raczej grzywę :D)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Dżins się sprawdza w każdej porze roku :D Fajny zestawik - okulary są bardzo ciekawe, naszyjnik również super. Jedyne co bym zmieniła to Twoja grzywka - ma swój urok, ale moim zdaniem jest za długa.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa recenzja lakieru W7 - będzie mi miło jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I never tire of denim in its many incarnations! Loving your hair, doll!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej, na tym blogu mógłbym przesiadywać 24h :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham jeans i Ciebie w tym wydaniu <3 Jest klimacik,jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. najbardziej podobają mi się buty! cudowne! ;)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice pics.^^
    Would you like to follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie pozujesz :D i podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam Twoje stylizacje i sposób ich prezentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, jak Ty to robisz, że w różnych stylach prezentujesz się świetnie?
    Nawet takie szerokie nogawki są dla Ciebie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, jak profesjonalistka :) Świetny blog, dobrze mi się czyta twoje posty i ogląda zdjęcia. Chętnie wpadnę tu ponownie ♥

    Zapraszam do mojego bloga. Może zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze piękna i oryginalna !! cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ALeż jesteś śliczna!!:) Jestem tu pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba i dodaję Cię do obserwowanych:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zdjęcia! Wyglądasz jak ( i cała estetyka zdjęć) jak modelka z reklamy Diesel'a. Na luzie, ale stylowo! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Thank you so much for the follow.<3
    Follow you back via gfc.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mogę się na Ciebie napatrzeć :) Iii dziękuje za takie miłe słowa od tak pięknej dziewczyny usłyszeć jeszcze milej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. To masz naprawdę szczęście że masz takie śliczne włosy i nie dużo trzeba im pomagać:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Szalenie podoba mi się Twoja grzywka ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. genialne zdjęcia!
    świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Twoje sesje, zawsze wyglądasz nieziemsko! :)
    Cudowny klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz zjawiskowo! (;
    Ahh, boskie ciało. Pozazdrościć tylko.

    Może masz ochotę dodać się do obserwatorów nawzajem? xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś piękna i ta kalifornijska stylizacja też jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooch ale masz dlugie nogi. Zazdroszczę!

    Zajrzyj do mnie, jeśli masz ochotę! ;*
    www.amelia-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. No normalnie powalasz mnie na kolana za każdym razem!!! Jeansy... pragnę ich.... i ta Twoja nieziemska grzywa... fantastyczna :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny klimat zdjęć, podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo mi się podoba,pasek,okulary-super,ale podobają mi się jeszcze buty:)

    OdpowiedzUsuń
  46. "Californication" bardzo fajny serial ;d Ja nadal zazdroszczę wam tych miejscówek na zdjęcia :) a faza na jeans, życzę oby była jak nadłużej to jeszcze bardziej nasz zainspirujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ta miejscówkę trafiliśmy przez przypadek i całe szczęście bo jest mega ! a faza na jeans pewnie jeszcze momento potrwa ;)

      Usuń
  47. genialnie! lubię nawiązania do lat 70-tych :)

    OdpowiedzUsuń
  48. naprawdę świetnie wyglądasz! Masz wspaniałą figurę i jesteś strasznie fotogeniczna! Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam gorąco:D

    OdpowiedzUsuń
  49. wow ! trafiłam tu przez przypadek, ale na pewno zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowna stylizacja! w 100 % oddałaś tamten charakter ;)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  51. great great outfit
    love it

    You have such a lovely blog! What do you think of following each other?

    WhiteCloset Fashion Blog
    Twitter
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  52. Nice outfit!

    Visit to my blog:
    http://trifonenkov.blogspot.com/
    http://trifonenkov.blogspot.com/
    http://trifonenkov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcia piękne, Ty wyglądasz fantastycznie, mimo że jakoś nie przepadam za dżinsowymi dzwonami ;P

    OdpowiedzUsuń
  54. following you...hope you join now !

    OdpowiedzUsuń
  55. nice! :)
    do you mind following each other?

    OdpowiedzUsuń
  56. Aleee super :>

    Wpadnji do mnie :
    http://broushe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. wyglądasz rewelacyjnie :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. ale sztuka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  59. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others: http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  60. This outfit is gorgeous!
    Would you maybe like to follow eachother? Love,
    Anne

    movieanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Such gorgeous inspiration pictures!
    I'm Your New Follower,Hoping That you Will FOLLOW too.
    I'll wait you on my blog dear.Have a Nice Day ♥

    Blow A Rainbow

    OdpowiedzUsuń
  62. uwielbiam Twoje zdjecia,przepiekne:*:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow! Jestem pod wrażeniem Twojego bloga, widać, że długi czas starasz się żeby wszystko wyszło jak najlepiej! I muszę przyznać, że to Ci jak najbardziej wychodzi! A co do Lady Gagi to moja ukochana artystka i ją podziwiam. E.
    http://fckitweareyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. jesteś nieprawdopodobnie piękna

    OdpowiedzUsuń