czwartek, 20 września 2012

Shining like a star ;)

...dziś będzie o świeceniu :D jestem cekiniarą i nic na to nie poradzę , jak sroka uwielbiam błysk mieniących się cekinów  ♥ oczywiście cekin cekinowi nie równy , można w nich wyglądać zarówno stylowo jak i tandetnie lepiej więc być czujnym i uważać żeby nie przegiąć , co ja w dzisiejszej stylizacji zrobiłam :D  usprawiedliwia mnie jednak to że to stylówka sesyjna , na wyjścia  kieckę noszę z czarnymi matowymi rajstopami ale na zdjęciach pozwoliłam sobie na więcej błysku , a co tam ;)  dodałam do niej błyszczące pończochy ltx  - jak szaleć to szaleć ! sukienka prosta w formie - już same cekiny robią tu za całą ozdobę , jednak żeby nadać jej nieco bardziej rockowy charakter projektantka wszyła długi zewnętrzny expres dzięki czemu nabrała bardzo fajnego charakteru no i zdecydowanie  łatwiej ją założyć ;)

today will be about shining  :D I am a sequin girl and I can't help it , as the magpie I adore the flash of shimmering sequins  of course the sequin not equals to the sequin , it's possible to look in them both classy and trashy so it's beter to be vigilant and not to cross the line what I did in the today's style , however what's defending me that it's photoshoot style , going out I wear this dress with black matte tights but in photographs I let myself more flash , who cares ;) I added shining ltx stockings to it,  dress rather simply in the form -  sequins are doing  entire ornament  , however  to add a little bit more rock character to it the designer set the long outside zip  what made it more stylish and it is also much more easy to wear ;)


photo by Vitzeq

sukienka : Monika Ptaszek         dress: Monika Ptaszek
pończochy ltx : no name             ltx stockings : no name
buty : no name                          heels : no name


...a teraz kolejne cekinowe cuda niestety już nie moje :/ ( chlip , chlip )

...and now another sequin miracles unfortunately not mine :/


taka cekinowa ramoneska bardzo by mi się przydała / I need such sequin jacket very much

ta spódniczka i całe połączenie !  / this skirt and the whole combo



93 komentarze:

  1. Daga, fantastyczne zdjęcia! Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co innego sesja, co innego wyjście, ale super efekt dzięki tym pończochom wyszło trochę jakbyś była lalką, ale super to wygląda!Bardzo mi się podoba połączenie zwykłej koszuli/swetra/t-shirtu z cekinową spódniczką może kiedyś się pokuszę o taki outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do lalki to super bo dokładnie takie było zamierzenie :P przy tak bogatej kiecce dużo kombinować nie można więc w zasadzie zmienia się niewiele mat zamiast błysku i można śmigać między ludzi :D

      Usuń
  3. niesamowite zdjęcia, bardzo inspirujące. Podoba mi się, obserwuję ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. A Ja Jestem zachwycona, sesja czy nie wyglądasz Pięknie :)))Makijaż mnie zauroczył bez reszty, chociaż nie powiem sukienka robi wrażenie ....no i te pończochy !!!Wyszło nieziemsko ;)))
    Podobają się akcenty błyskotek dyskretnie przemycane do codzienności, tylko właśnie tak jak piszesz trzeba uważac, aby nie przesadzic :**Buziaki i Miłego Dzionka Daggi<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super cool post! lOve it!


    xo
    http://snowwhite90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne fotki :)) ps. Też jestem cekiniarą i sroką, zwłaszcza sroką ale z tym walczę ( z różnym skutkiem) ;)) Cudowna sukienka i świetne zestawienie, wyglądasz obłędnie no i chyba nowy kolor włosów..? :> świetnie Ci w nim ( o ile jest nowy, bo nic o tym nie piszesz;) a jak nie to mam coś ze wzrokiem, co nie zmienia faktu że jest super;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor właśnie stary tak jakoś fryzjerowi mimochodem wyszedł ale potem jednak wróciłam do blondu ;)

      Usuń
  8. Nie mogę oderwać od Ciebie wzroku!Wyglądasz obłędnie pięknie:)Do tego,jak zawsze perfekcyjne zdjęcia:)
    Ja też sroczka jestem hihi i cekinki są bliskie mojemu serduchu:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja cekinowa gwiazdeczko wyglądasz ślicznie :-) buziaaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. OJ tam, ale te błyskotki bardzo ci pasują! Jak zawsze fenomenalna i olsniewająca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooooooooooooojej :D ale świecąco kurde:D:D hehe ale do sesji bardzo mi sie podoba:D genialny kolor szminki! Bardzo mi się podoba:) też lubię cekiny:)
    Jej ale Ty masz nieziemską figurę... :D mówię to chyba po raz setny, ale założę się, że przy następnym poście znów się powtórzę:D haha :P
    oj, miłego Dnia Piękna Cekinowa Sroczko :D:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sesja bardzo udana i nie banalna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ubrania ;d
    Lubie cekiny :p

    OdpowiedzUsuń
  14. I like this post so much: these pictures are so nicee!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a camouflage tee-shirt!

    OdpowiedzUsuń
  15. też ostatnio stawiam na błysk ! Świetny look :)

    farbowałaś się ?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee , foty robione jakiś czas temu a włosy generalnie na tych zdjęciach wyglądają na dużo ciemniejsze niż były w rzeczywistości ;)

      Usuń
  16. Wyglądasz olśniewająco!!! <33 Kocham cekiny! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem tak (a uściślając - napiszę) - Kochana Ty lśnisz i "świecisz" nawet bez cekinów! Po prostu ich nie potrzebujesz :)
    Ale outfit świetny, zwłaszcza pończoszki <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bardzo lubię cekiny ;) Śliczne inspiracje.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty to jestes laska Kochana, zawsze ogladam z checia Twoje fotki i co bys nie zalozyla to wygladasz swietnie xx

    OdpowiedzUsuń
  20. hot hot hot!!! :) Would you maybe like to follow each other on gfc??

    xx

    eve

    www.themefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. WOAH incredible!

    XO Meghan
    citrusrefreshingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely post! :)

    xx,A.

    www.smilinglamorous.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczne inspiracje!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie jak zawsze<3 A sukienka świetna.

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz wyczucie gustu kobieto!!!

    nataliaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje zdjęcia świetne, cekiny ze zdjęć faktycznie inspirujące :)
    zostałaś wyróżniona:
    http://szminkawszpilkach.blogspot.com/2012/09/sodkie-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. I must confess...you are one of my favorite bloggers if not my top favorite! I love your outfits and pictures. The way you pose for the camera is sick!!
    Much love from www.delabelle-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. "Cekiniara" noo i dobrze, bo modne i ładne ! Trzeba wiedzieć jak ubrać i nosić ! A Ty wiesz <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz!
    Nie mogę się napatrzeć na Twoją sukienkę i nogi, które sięgają nieba <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz genialnie! Przyciemniłaś włosy czy mi się wydaje? Nie tylko ja jestem sroczką widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  31. bosze bosze bosze bosze - zemdlałam przez ciebie - jeszcze sie otrzepuje- nieno sukienka genialn ( nie bede sie rozwodzić na temat nóg bo bede nudna ) ten suwak z boku rzeczywiście fajnie ja zmienia :) u ciebie cekiny u mnie skóra :) i wszystko hula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no miało być osobno - co bym nie była posadzona o analfabetyzm :) kocham cie za Twoja odwagę - jakbym miała takie cóś tez bym tak wyskoczyła :)

      Usuń
    2. aaaa tam ja też często piszę jak szałaput hahaha niedługo dostanę legginy z ltx ciekawe czy w ogóle uda mi się je założyć :D

      Usuń
    3. się posmaruje to wlezą :)))

      Usuń
  32. Your dress is so cool and your pics are always amazing!
    xx
    quiestinquiestout

    OdpowiedzUsuń
  33. luuuuuurve that dress... and u are brave to rock those tights!!1 love the whole shoot as well!

    #hugs

    ps: that shirt in the 2nd-last picture i absolutely luuuuurve! if u find out where its from pls let me know.

    pss: checked out my latest post yet?? if not pls follow the link

    http://afr0chic.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely sequin dress and shiny leggings!

    Thanks for commenting on my blog. Sure, we can follow each other! :-) I'm following you, and I'm waiting for you to follow me too!

    www.kimgodschalk.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja jestem tak zaskoczony, że nie mogę się pozbierać...świetna jesteś. Masz styl masz klasę, i te nogi...eh cudnie

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też jestem sroczką, i kupuje wszystko co się świeci :)) sesja jest cudowna i klimacik jest, i ciuszki -miodzio, i ten kolor na ustach!!! ale najbardziej zazdroszczę sukienki!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Z radością informuję że nominowałam Twój blog do,,VERSATILE BLOGGER''!!!Post o tym już u mnie na blogu !ZAPRASZAM I GRATULUJĘ :))
    Beata:*

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie się prezentujesz w tej sukience ;]
    stylizacja jak zawsze na plus

    OdpowiedzUsuń
  39. Your dress is so beautiful!! Of course we are following you right now on bloglovin and gfc! would you like to follow us back!??

    Love from: http://fashionfeelingsblog.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  40. Thank you for the comment on my blog! I love sequins but it is difficult to find a good time to wear them. Especially in my job since I work in a hospital. I think you look great in your pictures! I am following you now, follow back?

    xoxo Sarah Beth
    caringcowls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. wow, to są pończochy!? niesamowite! Ja chwaląc się, mam sukienkę w muszelki która równie błyszczy i takie pończochy przydały by mi się, oj przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. So stunningly beautiful...loving the dress paired with the shiny leggings! Also loving the blue sequin pants!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Great. Love every single piece!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. What a great outfit..i like it so much

    Of course i will that we follow each other,i am your new Follower :)) Hope you do the same
    :* http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Boże jak Ci pięknie w tym kolorze włosów *.* super sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuje kochana ! ;) Ja Tobie też zazdroszczę sukienki ! Mam podobną, ale Twoja ciekawsza <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Co za zdjecia :0 fenomenalne :) całość na medal :) piękna stylizacja :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  48. i am following u honey!! lovy pics i love shinninggg lolololo!!

    http://www.beluloveblog.blogspot.com.es/2012/09/urban-style.html

    OdpowiedzUsuń
  49. genialne zdjęcia:)!!! cudownie:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. cięzko jest stworzyc elegancka, ale nie kiczowata stylizacje z wykorzystaniem cekinów. a Tobie się udalo, wyglądasz fantastycznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. great post.

    check out eFoxcity.com giveaway on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2012/09/efoxcity-100-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Pretty top! I love it! Thanks for commenting on my blog :) Sure I'd love it if we could follow each other; I'm following you now via GFC, hope you'll follow back!
    Keep in touch,
    G xo
    http://bonjourgrace.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Thanks for your sweet comment and I am also a fan of all things sparkly ;) I am now following you. Keep in touch. xo

    Smile On:)...Classy Pam

    http://classypam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. o jaaa! Zajebiście świetliście :)No , no, no , a jaki fajny klimat zdjęć !!
    Cekiny wymiatają ! śliczności Moja Droga !

    OdpowiedzUsuń
  55. that first photo is divine- is it you in the sequined dress?

    OdpowiedzUsuń
  56. OMG! Gorgeous photos! <3 Anyway, thanks for dropping by my blog! Followed you! Hope you follow mine as well :)

    XO, Mish
    http://starmishie.blogspot.com
    PS, New giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  57. Trying again to follow, hopefully this time it works!
    If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Win a camouflage tee-shirt!

    OdpowiedzUsuń
  58. ostroooo i pasuje do Ciebie, a Twoje nogi są mega długie:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna sesja :) wyglądasz zjawiskowo ;) POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz cudowne nogi, bardzo mi się podoba efekt błyszczących rajstop:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS chciałam jeszcze jedną rzecz zapytać, czy jest jakiś trik poza która np potrafi wydłużyć nogi optycznie? nie wiem czemu ale na większości zdjęć jak stanę to moje nogi wyglądają na krótsze i szersze niż w rzeczywistości...ogólnie chętnie bym się Ciebie poradziła jak ustawiać się na zdjęciach bo jestem niefotogeniczna:P

      Usuń
  61. Thanks dear!

    omg, love those disco-pants & the paillettes-top is so cool, awn! :)
    bisous x

    OdpowiedzUsuń
  62. superb edgy look!
    i love your tights


    ♥,
    claireteressa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Rewelacyjna sesja! Na początku nie poznałam Cię na Lookbooku :) Cekiny są fajne, ja też je lubię :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Rewelacyjne cekinowo-lsniace polaczenie. Dagmaro sukienka totalnie mnie urzekla- chetnie bym Ci ja skradla :-) Calosc mega

    OdpowiedzUsuń
  65. I'm sssooooo in the sequins right now. But it's like you said it can look awesome or trashy and I'm so afraid of looking trashy >.<
    xoxo
    Karen
    http://shinigami-u-openingmymind.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  66. UWIELBIAM CEKINY :) W KONCU KAŻDA KOBIETA CHCE ŚWIECIC ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. amazing photos! :)
    feel free to visit and comment my blog:
    http://www.lusciousstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. You look amazing in those photos! I love sequin dresses :) xx

    OdpowiedzUsuń
  69. zdjęcia są cudowne! baaaardzo podoba mi się ten zestaw:):*

    OdpowiedzUsuń
  70. No i kolejne do kompletu - ja również kocham cekiny! Im więcej tym weselej! Jak ta sroka! :) Jak coś się błyszczy między wieszakami to ja już tam lecę z wywieszonym jęzorem! :)
    Wyglądasz megazajebiście! Ja też chcę tak wyglądać w lateksowych pończochach!!! :( ;)
    Buzi!

    OdpowiedzUsuń
  71. sesja mistrzostwo!!!! Wyglądasz obłędnie!
    co do cekin też miewam fioła na ich punkcie, o ile są dobrej jakości pięknie się lśnią i nadają rzeczom uroku,ostatnio na punkcie kiecek z tfnc oszalałam heh..

    Pozdrawiam serdecznie,
    A

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja właśnie upolowałam pierwszą cekinową rzecz, mam nadzieję, że się sprawdzi w mojej szafie ;) a sesja fantastyczna! :)
    Pozdrawiam :)
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna tunika :))) Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  74. I desperately need one sequin skirt, at least that, if not something else :D
    http://thedreamofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń