piątek, 21 września 2012

siedem ;)

jako że spotkało mnie ogromne wyróżnienie ze strony Kochanej Beti  <3  http://betibeata.blogspot.com/       i zostałam obdarowana takim oto znaczkiem :)


 zabieram się do napisania 7 rzeczy o sobie o których prawdopodobnie jeszcze nie wiecie :P

1. uwielbiam czytać w wannie :P namiętnie wszystkie książki Moniki Szwaji ale i dobrym kryminałem nie pogardzę ;)



 2. kocham "Sex & The City" i "Desperate Housewives" i ubolewam że nie kręcą ich dalej :/



3. uwielbiam klubową muzę ale od lat 90-tych jestem fanką Mariah Carey <3 mam jej wszystkie albumy i niemal wszystkie single ( a wydała tego niemało :D )



4. kocham kino europejskie zwłaszcza francuskie i hiszpańskie - Almodovar <3 !
 





5. mam fioła na punkcie wysokich butów :P





6 . używam  perfum tylko o bardzo świeżych owocowych nutach ( melon , grejpfrut , ogórek )  , nie dla mnie mocne piżmowe zapachy , na dziś moje ulubione to :



...kocham zapach skoszonej trawy :)

7. uwielbiam wygrzewanie się na słońcu i żadne choćby największe upały nie są mi straszne :P




i to by było na tyle ;) ...Beatko jeszcze raz dziękuję :*

51 komentarzy:

  1. co do filmów,słońca i perfum to bardzo podobnie jak u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Mariah Carey mnie zaskoczyłaś :) Faktycznie kolekcja płyt wydanych przez nią musi być niemała ;) Ale co do butów to powinno się nie liczyć,bo wszyscy wiemy jak kochasz szpilki ;) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś element zaskoczenia musi być :D faktycznie płyty zajmują większą część szafki :P a co do butów to nie wzięłam pod uwagę że to widać jak na dłoni :D

      Usuń
  3. Również uwielbiam te seriale i nie mogę przeżyć że zakończyli ich emisję. A odnośnie szpilek to łatwo było się domyślić :P :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę sporo ciekawostek :) I kilka nawet się pokrywa;)

    Zapraszam na swojego fan page'a https://www.facebook.com/pages/Anna-Antje/418882261488436

    OdpowiedzUsuń
  5. It´s great read more about you! happy Friday!
    http://trendytips-trendygirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ja lubię (choć osobiście nie dane mi było poznać)... Ciebie :)))))
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Mariah Carey też bardzo lubię, skoszoną trawę także .... a mam jej pod dostatkiem,szczególnie w trakcie koszenia ...hahha:)))Słońce ...mmmm kiedyś tak i to bardzo mogłam godzinami lezec i spędzac chocby i całe lato nad wodą, dzisiaj już tak nie jest....chociaż nadal uwielbiam plażę i wodę ......szpilki też kocham, ale nie bardzo mogę chodzic(za długo)!Ciebie bardzo polubiłam, Twój blog także ...lubię tu zaglądac i cieszyc oczy Twoją wspaniałą i niebanalną osóbką !!!Haaaa już tak się wciągnęłam, że zaraz znowu wymienię siedem o sobie.......... :***

    To Ja dziękuję TOBIE KOCHANA :*

    OdpowiedzUsuń
  8. przynajmniej każdy wie o Tobie więcej ;p
    co do miłości do wysokich obcasów doskonale to widać w prawie każdej Twojej stylizacji, świetnie się w nich prezentujesz ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. :)miło przeczytać coś więcej na Twój temat! I okazuje się, że łączy nas kilka wspólnych upodobań:
    1. Mariah Carey <3
    2. świeże zapachy - ogórek i melon to co kocham w zapachach i także nie lubię "ciężkich" perfum :)
    3. szpilki- u mnie odstawione ze względu na złamaną niedawno kość śródstopia :(( bu
    4. ciepło <3 i wygrzewanie się ale nie wylegiwanie na słońcu bo jak wiemy to niezdrowe...
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. nice post ! :)
    join the GIVEAWAY on my blog!
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/2012/09/giveaway-dip-dye-scarf.html
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  11. DKNY, zielone jabłko to też mój faworyt i kryminałami absolutnie też nie gardzę :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  12. Dkny są cudowne!! też lubię takie zapachy ;)
    u mnie nowy post, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. thanks for your comment!
    yes i would like to follow each other
    i started, waiting for you ;)


    http://peerlessfashions.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie :) To dzięki Beatce wiemy o Tobie troszę więcej :) teraz również dzięki Beatce, kolej na mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. DKNY i zapach bzu to moje absolutne numery 1:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. a jakies sekrety z dzieciństwa heheh - Mariah - kiedyś duuuzo śpiewałam z jej repertuaru :) jaj muszę ja napisać teraz swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no na sekrety z dzieciństwa nie wpadłam :D

      Usuń
    2. no ja wiem ze Ci żyć z włosami nie dawali :)

      Usuń
  17. bardzo fajny post Daggi, fajnie było się dowiedzieć czegoś więcej o Tobie:) Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny post, teraz znamy Cie troszke blizej. Tez uwielbiam sex in the city, Blue Light D&G ( obecnie uzywam :-) ) , czytac ksiazki ( jestem nalogowcem) a takze wysokie buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! I love it! ^^ You have a nice blog, mind to follow each other? :)

    BLOG | TWITTER | TUMBLR

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for passing by my blog and commenting!

    Have a wonderful weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  21. what a lovely post!
    i adore those shoes.
    killer heels.
    Join my ZARA BAG GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  22. upały nie są Ci straszne? ja też lubię się na słoneczku wygrzewać ;)
    zapraszam do siebie ;) ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. What a lovely post. Love the photos.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiam wygrzewać się na słońcu ahh, brakuje mi lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. congratsss!!

    http://www.beluloveblog.blogspot.com.es/2012/09/mix-de-converses-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  26. I won this award too, congratulation =)

    OdpowiedzUsuń
  27. aż chciałabym zapytać ile masz magicznych par szpilek w swojej szafie? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha nie wiem :/ myślę że takich noszonych powyżej 10 par no i zależy czy wszystkie wysokie liczymy czy tylko klasyczną szpilkę ;)

      Usuń
  28. też uwielbiam francuskie kino <3 jaki jest twój ulubiony francuski film?<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam jednego naj bo i przekrój tego co oglądam z kina fr jest ogromny od komedii przez obyczaje i sensacje po dramaty , ostatnio ogromne wrażenie zrobił na mnie "Nietykalni" więc tu nie będę oryginalna ;) polecam tez jeśli nie widziałaś "Niewinne kłamstewka" o ile się nie mylę z 2010 bardzo mi się podobał , "Prorok" , "Wróg publiczny 1 i 2" a Ty masz coś dobrego w zanadrza ? chętnie powymieniam się tytułami :)))

      Usuń
  29. uwielbiam szpilki ale problem w tym że nie umiem w nich chodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Też jestem fanką SATC i kocham wysokie obcasy!:]
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for your comment and follow sweety!
    I'm your follower for some time now))

    xx
    Tali
    75EU voucherGIVEAWAY at www.Fetishists-Notes.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Również UWIELBIAM "Sex w wielkim mieście" i również UWIELBIAM wygrzewać się na słońcu. :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmm, to przerażające. Większość się zgadza hehehe ;) No może poza perfumami - u mnie na półce Angel, Dior Addict i Ultraviolet. Same cięęęęężkie. ;)
    Francuskie filmy kocham - Nietykalni MEGA. Polecam "Klub Anonimowych Nadwrażliwców" a sama wybieram się na "Niewierni". :)
    Tu masz zwiastun
    http://www.filmweb.pl/video/trailer/nr+2+%28polski%29-28766
    Padam ze śmiechu. ;)
    Co do Mariah, to kiedyś o 14, pijąc Sarmackie Mocne z Biedronki (ach te czasy młodości hehe) urządziłyśmy z koleżanką karaoke dla sąsiadów z Prisoner'em w roli głównej. Do dziś to moja ulubiona piosenka Mariah. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaa chcę Cię zobaczyć śpiewającą Prisonera ! chcę , chcę ! :D ...zaraz zlookam ten pierwszy film i sama czekam na "Niewiernych" :))) ściągnij sobie z sieci "Niewinne kłamstewka" !

      Usuń
  34. no to gratuluję wyróżnienia :) o coś nas łaczy ja też lubię zapach skoszonej trawy :)

    OdpowiedzUsuń