poniedziałek, 3 września 2012

TrenchMania


czy też jesteście trenchowymi maniaczkami ?? jesień można kochać lub nie ale jedno jest pewne , możliwość noszenia trencha sprawia że spoglądam na tę porę roku łaskawszym okiem :) oto kilka trencho inspiracji - klasyczne , z rockową nutką , a nawet trencho sukienki ;)

 Are You trench maniacs too ? autumn may be loved or not but one is for sure possibility of wearing trench coat causes that I regard this season favourably :) here are some of inspirations - classical , with rock note and even trench - dresses ;)



 ...za jakiś czas postaram się zrobić stylówkę ze swoim trenchem ♥ a póki co zostawiam Was z tymi cudami
... for some time I'll try to make style with my  trench coat ♥ and now I leave You with these wonders


...i na koniec taka mała prywata , jeśli macie fejsa  i chwilkę wolnego czasu możecie na mnie zagłosować w konkursie KMaga :) oto linki do dwóch stylizacji :

http://apps.facebook.com/kmag_lowca/top/173
http://apps.facebook.com/kmag_lowca/top/178

jestem niezmiernie wdzięczna za każdy głos 





100 komentarzy:

  1. Oj Tak, cudenka! Te z cwiekami i ostatni Burberry - miodzio, no i Ten Victorii, i te dluzsze za kolano.... Ehhh wszystkie bym przygarnela!

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing! Love the studded one!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam, ale mam problem z upolowaniem tego idealnego dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiosną upolowałam w najmniej oczekiwanym dla mnie sklepie , jak już obeszłam dosłownie wszystkie na samym końcu weszłam zrezygnowana do Orsaya w którym generalnie niczego nie kupuję i znalazłam cudowny , najtańszy z tych które oglądałam , najładniejszy i w dodatku ostatnia sztuka w moim rozmiarze :D

      Usuń
  4. Piękne płaszcze, zwracają uwagę.
    ***
    http://www.zapalov.blogspot.com/ - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  5. super post x trench uwielbiam.klasyka,ktora nigdy nie wychodzi z mody...rencze Burberry sa takie piekne.... czemu takie drogie ;(..haha

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing post!

    <3

    ps. you can now win some fabulous Sabre sunnies on our blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trench mam od stu lat : ) Klasyk który nigdy nie wyjddzie z mody i w którym zawsze wygląda sie dobrze . Piękne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam trenche! :) Klasyka nigdy nie wychodzi z mody :)
    Najbardziej podoba mi się noszony jak sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i'm a trench maniac too ;)
    kisses
    http://moonmode.blogspot.it/2012/08/verysimple-f-w-2012-13-blogger-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak! zdecydowanie jestem trenchową maniaczką! :-D czekam na stylizację z niecierpliwością!:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba zawsze bedzie modny :) ja tez je uwielbiam.

    zapraszam do siebie! www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. TerenczMania brzmi jak schorzenie - w tym przypadku pozytywne buhahaha- ten z ćwiekami kiedyś kiedyś gdzieś znalazłam - jest po prostu powalający i śni mi sie po nocach - muszę odwiedzić SH może się trafi no i zakupie ćwieki moze sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki i już oczyma wyobraźni Cię w nim widzę ! siebie też :D

      Usuń
  13. aaaaa i ten oczywista oczywistość w moim przypadku ze wstawkami skórzanymi hehehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też je uwielbiam.... i mam ich aż .... uwaga... JEDEN ... i to rodem z lat '80 :D:D:D
    Muszę zrobić skok na jakieś sh i zobaczyć co w trawie piszczy :)))
    Na zdjęciach znalazłam pare inspiracji :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Z ćwiekami i skórzanymi rękawami <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ćwiekami najlepszy ! ;) Klasyczny też super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten płaszczyk z ćwiekami to istne cudo:D!

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ..... przesliczne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam ten Burberry z nabijanymi ćwiekami w takim jednym butiku... piękny! ale nei wiem czy fejk był cy nie :P przypuszczam, że tak :P

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jaki butik i ile kosztował jeśli wystarczająco dużo i sensowny butik to pewnie real :)

      Usuń
  21. Rok temu pokochałam tą część garderoby i muszę przyznać, że szybko mi nie przejdzie ;) Bardzo praktyczny i ponadczasowy;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ćwieki<3

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham! super, szczególnie te z cwiekami! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też lubię ..ale tak na prawdę przed Kominią córci dopiero kupiłam taki w którym czuję się świetnie ...jak zrobi się chłodniej, oczywiście pokażę swój :)))pozdrawiam
    P.S. inspiracje świetnie ....oj widziałabym kilka w swojej szafie :))*

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie szukam jakiegoś bezowego ze złotymi dodatkami ;)

    Niedawno dodałam na bloga notkę z makijażem.
    Zajrzyj, spróbuj zrobić taki sam i prześlij mi zdjęcie.
    Z najlepszych fotek skleję notkę!

    Pozdrawiam ;*
    www.amelia-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten który ma VB na sobie jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten trencz z trzeciego zdjęcia jest idealny! oszalałam na jego punkcie :)

    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ohh thank you darling :D
    Trench with spike are amazing :D

    Kisses,
    Maria

    http://fashion-make-a-wish.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością chciałam poinformować że nominowałam Ciebie na najwszechstronniejszego blogera, post o tym już wieczorem zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. 3 cudo!!!! *_* Pewnie można samemu tak ozdobić, ale efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  31. Też uwielbiam płaszcze i muszę koniecznie kupić klasyczny beżowy. Zawsze się przyda. A i na mój głos oczywiście możesz liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*** <3 ! ...taki klasyczny zawsze będzie w trendach !

      Usuń
  32. Świetny blog :))))

    odwiedzisz????

    http://thelifeofordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Takiego z ćwiekami jeszcze nigdzie nie widziałam-świetny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Every girl needs a killer trench coat.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam trncze, Cala masa swietnych inspiracji :-) suuper.
    Glos oddany :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wreszcie w zeszłym roku kupiłam idealny w kolorze i fasonie w Stradivariusie. Takie BUrberry'ska bym chciała, ale za klasykę trzeba słono płacić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo nam miło;) Dziękujemy!
    Trafiłaś w 10-tkę z tym trenczem, bo to świetny, klasyczny fason, który zawsze będzie dobrze wyglądał. Bardzo prosty krój, a jednak ma w sobie to coś...chyba po prostu elegancję, której nigdy nie można nic zarzucić.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  38. mam jeden bezowy trench doskonałej jakości od 4 lat, swietnie sie sprawdza choc chyba ani wiosna ani jesienia zeszla w nim specjalnie nie chodziłam, warto miec klasyke w szafie, podobaja mi sie wersje z cwiekami choc chyba bym sie nie zdecyudowala na razie aby wejsc w ich posiadanie...

    kliknelam w linki :)

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. osobiście założyłabym wszystko tej jesieni :) świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też kocham trencze ! :) Pewnie zdążyłaś się zorientować po mojej przedostatniej stylizacji, gdzie wypatrzyłam na aukcji podobny do burberrys;)
    w każdym bądź razie najbardziej mi się podoba trench ten z ćwiekami na rękawach, bosko boski !

    OdpowiedzUsuń
  41. I love the studded trench soooooo much!!! Great inspiration!


    Kisses,

    Nicoleta

    REINVENT YOURSELF

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  42. O tak!!:) nigdy z mody nie wychodzą!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i jak zawsze zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. AAaaaaah witam Cię maj dir po dłuuuuugiej przerwie! :) Poprzednich postów nawet nie będę komentować, bo na każdym zdjęciu wyglądasz tak zajebiście, że mózg staje. :) Nooooooooogi do samej podłogi. ;) Trencze super, zwłaszcza te z nitami. BOMBA.
    Kliknęłam w te linki słońce ale coś mi chyba nie poszło, bo zdjęcie kogoś innego mi się wyświetliło. :(

    Buzi!
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  44. 3 i 7 boski!:) kochana zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  45. już widziałam w sklepach tyle tych kurtek, że szok :D ,ale przynajmniej będzie w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. najbardziej podoba mi sie plaszcz z 3 zdjecia :)
    swietne sa tez legginsy z ostatniego na dziewczynie ;p
    zapraszam do obserwacji mojego bloga napewno sie odwdziecze;p

    OdpowiedzUsuń
  47. oh uwielbiam trencze <3 są cudne. też zawsze czekam na zimniejsze dni by je nosić <3 kocham burberry
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  48. 3,7i 9 są cudowne!!! jestem na etapie szukania dla siebie tego ,,jedynego'' :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Kocham... :) mam swój od kilku lat... właśnie wymieniam guziki na metalowe :) jednak dwurzędówki tylko dla szczupłych więc zadowalam się jednorzędowym :(

    OdpowiedzUsuń
  50. thanks for your lovely comment, i'm following you now, hope you'll me too
    xoxo

    http://nudegravity.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  51. Love them!
    We'd love you to visit our blog! And if you like it please feel free to follow us!
    lepechedevenus.blogspot.com
    xoxo. A

    OdpowiedzUsuń
  52. I love trench, above all with the studs! Kiss Kiss
    p.s. I'm following your blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. I'm follow your blog, thanks to your feedback.
    Kisses
    jipeblo.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Great photo's! Love it! Thanks for your lovely comment on my blog <3 following you back! Xx

    http://www.itchyedgy.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ten 2 jest piękny, tylko gdyby nie te udziwnienia (kulki ;P) wszędzie takiego szukam, widziałam sporo podobnych jednak wszystkie są za duże, noszę rozmiar 34 i chciałabym mieć taki idealnie dopasowany na jesień, już nawet rozglądałam się na działach dziecinnych ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie taki idealnie dopasowany w rozmiarze 34 kupiłam wiosną w Orsayu , jest piękny <3 zajrzyj tam może akurat mają i teraz ;)

      Usuń
  56. I especially love the trenches with studs!

    Thank you for visiting the blog!
    Following you on GFC! would love it if you would follow back

    http://www.counttofour.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny blog :)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Great post. I need one trench coat! :)
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  59. oh, wow! i love the trench.. it's so glamour! :)

    thanks for your visit.. i'm your follower now! ;)

    xx,A.

    www.smilinglamorous.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Your blog is beautiful! I'm a new GFC follower :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Thanks! I just followed you too!
    great inspirational post!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  62. Studded jacket <3

    xx

    Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  63. I´m in with trenchs!! Burberry are stunning, and the trench with spikes is very trendy! thanks a lot for visit my blog, sure we can follow each other, i´m following you now :)
    xoxo
    www.girlinsunglasses.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Great selection! I love the ones that victoria beckham and emma watson are wearing! Thanks fo ryour comment and would love to follow each other. I've started following you :)

    http://buttonsapart.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  65. Love the one that Victoria beckham is wearing! I have a blue trench coat and love it!
    I´m your new follower, would love if you visit my blog!
    xx

    http://undisclozetdesires.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  66. Here I am following you Back! Big kiss

    OdpowiedzUsuń
  67. loved the studded one though !Thanks so much for ur comment on my blog ! If u want we can follow each other on gfc n bloglovin. Let me know.
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  68. YES to trenches! There are so many sophisticated photos in this entry! I LOVE victoria beckham so much. She's definitely one of my style icons! Thanks so much for sharing!

    Anyways, I'm your newest follower via google! (#510) I'd love it if you could check out my blog and maybe follow as well?

    xoxox
    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    OdpowiedzUsuń
  69. hi thanks for your comment on my blog im following you on gfc and bloglovin : )

    you can followme here


    Follow my blog with Bloglovin
    http://www.facebook.com/elcoffre
    https://twitter.com/elcofre_nicarag
    http://elcoffre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. thanks for the stop by and i was following you back. follow back ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. hi daggi,
    it's so nice to meet you here

    trech coat is one of must have items

    mind to follow each other/
    please let me know

    callmeponyboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. i always want to have this trech coat,

    we can follow each other if you want,

    xo
    www.jiglycious.com

    OdpowiedzUsuń
  73. OMG Płaszczyk na 3 zdj. jest po prostu BOSKI !! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Nice post! Would you like to follow each other?*

    OdpowiedzUsuń
  75. I see we have a lot in common!The passion for trenches,leggings and Audrey H.!following you via GFC and bloglovin,hope you'll follow me back!xo Coco

    OdpowiedzUsuń
  76. great insporation great! im fallowing you :) fallow me back!

    OdpowiedzUsuń
  77. trzeci od góry i szósty od dołu są genialne :) niezastąpione, po długich poszukiwaniach znalazłam swój wymarzony wiosną i będę się nim jeszcze długo cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  78. amazing blog dear.
    thanks 4 your comment on my blog. I followed u already. follow back if u like my blog
    kisses,
    http://keepitstylishandsexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń