wtorek, 6 listopada 2012

all about tights ;)

jest coraz chłodniej można więc poszaleć z okryciami nóg :P co prawda jestem fanką legginów ale i ja czasem muszę sięgnąć po rajty :D najczęściej korzystam po prostu z gładkich czarnych w dwóch wersjach : grubych matowych lub bardzo cienkich mgiełek , a to czego nie cierpię i nigdy nie noszę to rajstopy z błyskiem :/ na zdjęciach mam jednak na sobie wzorzyste koronkowe :P tak na prawdę są to legginy , na szczęście na tyle długie że mogą być noszone jak rajstopy ;) poza tym mam też dla Was niezłą garść inspiracji :)
 
 it is colder and colder so we can play with  covers of our legs :P admittedly I'm a fan of leggings but also me sometimes must reach for tights :D most often I use  smooth black in two versions : opaque mat or very thin mists , either  what I hate and never wear are tights with the flash :/ however in the pics  I wear  patterned lace :P to the truth these are the leggings but fortunately enough long that can be worn as tights ;)  I've got also quite lots of inspirations for U :)


photo by Em Es

są bardzo ładne aczkolwiek jeszcze nie mam pomysłu do czego nosić je na co dzień , zapewne sprawdziłyby się przy gładkiej prostej czarnej sukience :) muszę wypróbować :P

they are very pretty although  I've got no idea  what to wear them with  probably they would work with the simple black dress :) I have to try :P


a teraz zobaczcie jakie cuda wynalazłam w sieci :) / and now look at wonders I found in net :)

zacznę od trendu pojawiającego się ostatnio na wybiegach , choćby u Vivienne Wetwood  - rajstopy ozdobione błyskotkami , nie wiem czy ten trend się przyjmie ale dla tych którzy lubią blask - czemu nie ? :P

I start with the trend  appearing recently  on runaways  , at Vivenne Weswood for example - thights decorated with sparkles , I don't know if it would be accepted but for those who love glitter - why not ? :P



bardzo modne w tym sezonie wzory zwierzęce i królujący wśród nich leopard ;)

very fashionable  this season animal prints and The King among them - leopard ;)

                                                                            



poszarpane - o takich rajtach marzę ale niestety od dawna nie mogę znaleźć odpowiednich , chyba będę musiała uruchomić procedurę diy :D

ripped - I dream of such ones but can't find appropriate ones for a long time so I have to start the diy  procedure :D

                                                                                                                                  

i troszkę inna wersja ;) / and a little bit different version


no i na koniec moje ukochane gwiazdy Hennry Holand'a , Calzedonia zrobiła też  gwiazdkowe ale niestety nie są tak fajne , zresztą możecie porównać :)

at the end my beloved    stars by  Hennry Holand  , Calzedonia made star tights too but unfortunately they aren't so cool , in fact you can compare :)


                                                                                       


i te z Calzedonii / and these from Calzedonia



 a Wy jakie rajty lubicie nosić ? czy zwróciłyście ostatnio uwagę na jakieś rajstopowe trendy ?


and which tights do you like to wear ? do you recently pay attention on any tights trends?


                                                                   

92 komentarze:

  1. OOOO Ja Cię ...inspiracje są wspaniałe, ale TY Jesteś genialna ...bardzooooo podobają mi się Twoje zdjęcia :))Wyglądasz niesamowicie ...siedzę i gapie się jak ....hahhh:)))*Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty masz nooogi Kochaniutka!!!

    Podobają mi się te inspiracje z rajtkami w cekiny :) I te panterkowe ach uwielbiam zwierzęce motywy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rajstopy wybrałaś. Szkoda, że mnie już w takich nie wypada chodzić.Twoje nogi są boskie a stylizacja super.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love all the variations! Ripped, embellished, tattered! All beautiful!
    -Jamie
    http://chatterblossom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ooh ! I loved them all,I really want to buy something in leather ! but just loved the net one's too !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome tights! I love tights... Great post! Xx

    www.itchyedgy.com

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNE WSPANIAŁE ZDJĘCIA <3
    u mnie nowy post więc zapraszam :)
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/2012/11/red-roses-gold-bracelets.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! a ja tak sobie myślę, ze takie gwieździste rajstopy można samemu zrobić.
    1. Włożyć w każdą "nogawkę" karton (o gładkich brzegach)
    2. przygotować szablon w kształcie gwiazdki.
    3. Przyłożyć szablon na rajstopę (pod spodem jest karton, żeby wzór nie przebił się na tył "nogawki)
    3. Spryskać zwykłym sprayem lub pomalować rozcieńczoną! farba akrylową.

    Można też wyciąć z gąbki naczyń gwiazdkę, maczać w farbie akrylowej i poodciskać na rozciągniętej na kartoniku rajstopie.

    Tak właśnie sobie myślę;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm niby tak :) bardzo pomysłowo ale ja znowu jak słyszę "przyłożyć szablon" to już widzę te zaciągi na rajtkach a to jednak cieniutkie powinny być ;) i chyba nie jestem aż tak zdolna żeby wyszedł mi zadowalający efekt :P

      Usuń
  9. Omg, so gorgeous! :D

    New post on my blog, check it!

    http://theannelicious.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no te z Calzedonii to sie nie umywaj nic a nic - jakies blade jakby niedorobione aaaaa czy ja ci juz pisałam jak kocham Twoje nogi - :) tak błyszczace mniej wiecej kojarza mi sie z białymi kozaczkami ktore dzisiaj widzialam w wersji z biala puchówka i białą torbą i to przed pracą- koooooszmar- az przystanęłam w metrze ze zdziwienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom tez myśle ze te z Calzedonii są do niczego :/ wniosek chcemy gwiazdy musimy zapłacić za te właściwe :D mmmmm białe kozaczki mówisz ♥ :D ...mnie też zdarza się często przystawać ze zdumienia :D oj zdarza :D

      Usuń
    2. hie hie no to był czaaad dzisiaj :) kopara w dół szczena o ziemie Ty chodząca perfekcjo<3

      Usuń
    3. turururu właśnie byłam u Ciebie i podziwiałam <3 ...nic dodać nic ująć Bejbe :*

      Usuń
  11. też mam takie koronkowe legginsy zalegają w szafie jakiś czas i ja też nie mam jeszcze na nie pomysłu... :)
    Twoje zdjęcia są rewelacyjne, wyglądasz nieziemsko!
    no i faktycznie "cuda" znalazłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I te Twoje piękne nogi <3 cudnie wyglądasz !!

    Świetne legginy , muszę sobie takie sprawić...ale najpierw trochę pobiegać ;)

    Inspiracje genialne. Lubię tę porę roku WŁAŚNIE za różniste okrycia na nogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach Jakie Ty masz legsy Kochana!! :D
    Kurcze patrzę patrzę i się zastanawiam, czy na pewno są prawdziwe:D:P hehe muszę pomyśleć o jakiejś wyciągarce, może jak się podepnę, to moje mi się też trochę wyciągną:D
    A ja zapewne szalałabym z rajstopami i wzorami jakbym miała mega szczupłe nogi:) Jednak z moimi zostaje przy gładkich,ciemnych 40 lub 60 teraz:p
    buuuziole:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te twoje boskie nogi ! :) A w takich rajstopach to już w ogóle obłęd Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz!
    Mam identyczne rajstopy, ale gdzie mi w nich do Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne, długie, zgrabne nogi! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne inspiracje ale Twoja wersja najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing photos, awesome post, dear!

    xxx

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne to Twoje czarno-białe zdjęcie! Ja właśnie też przekonałam się, że błyszczące są ble. Zdjęcia do własnego bloga to idealna nauka i najlepsze lustro ;D Inspiracje pierwsza klasa - te gwiady Hollanda są zdecydowanie boskie! Leopardy wielbię od zawsze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. You look gorgeous! Amazing pics:>
    Thanks for visiting my blog, would be great to follow each other, if you still want that!:) Im following you now in Google!:>

    Greetings,

    - Alice

    http://stylist-diaries.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam obsesję na punkcie rajstopek <3 uwielbiam!
    a ty jak zawsze wyglądasz zjawiskowo <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. amazing post, your pics turned out amazing and we love those tights!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice pics and post. You look great. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Rajuu jaka ty jesteś piękna i kobieca :) pozazdrościć figury :) a rajstopy hmmm w taką pogodę to ciepłe i ja kocham takie o głębokich kolorach, a jak jest cieplej to noszę rajstopy z nadrukiem lub koronkowo/ ażurowe... Nie wiem jak je nazwać :) miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Really cool! I love adding a touch of style to my outfits with strange tights :D

    http://follementefashion.blogspot.it/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. poszarpane mi się nie podobają, ale te koronkowe, które masz na sobie są rewelacyjne! myślę, że z czarną, krótką sukienką ( i z Twoimi nieziemskimi nogami!) dadzą imponujący efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hell yeah! Tights can make the whole difference to an outfit!
    Always a must in girl's closer :) I like your suggestions :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. prezentujesz się świetnie a inspiracje super!!
    Poza tym Dagi :** --> Gratki tylu obserw!

    OdpowiedzUsuń
  29. Powtarzam się, ale jestem ogromną fanką twoich dłuuuuuuugich pięknych nóg :) :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing blog hun!! I opened a new blog and would love to hear your thought of it!! Would love to follow each other and stay in touch! xx

    OdpowiedzUsuń
  31. I love you blog is so amaizing!
    I follow you If you like my blog you can follow my black please

    xoxo

    http://sorayadanna.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  32. great pics :)
    love the leggings :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie rajtki z błyskotkami to bym chętnie przygarnęła:]A ty Kochana,jak zawsze cudna ech tylko patrzeć i podziwiać mniam:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze wygladasz rewelacyjnie a te długie nogi będa mnie prześladować :P
    Nie często zdarza mi sie zakładać rajstopy a te z wzorami tym bardziej, co do błyszczących to niecierpię ich. Rewelacyjnie Kochana :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Love your selection!!So cute!
    When you have a chance take a look at my new post:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpowiedzUsuń
  36. WAOHHH! AMAZIIINGGG pics!
    xoxo
    http://letters-tolucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Loving all of the tights :)

    Thanks for the lovely comment on my blog! I would love for us to follow each other - I'll start!

    xx

    http://echo-sierra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. beautiful look! I especially like your black and white photo! stunning!

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ja w ogóle nienawidzę rajstop;/ ale legginsy z kolei nosze bardzo często :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Hey beautiful lady :)
    Join Estée Lauder Giveaway on my blog :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Gorgeous, gorgeous, gorgeous!
    kisses)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super fotki, te rajstopy prezentują się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Stars!! I love stars!

    beautiful pics!

    XO


    Fernanda

    www.dipacemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. niezwykle oryginalna stylizacja! A zdjęcia są cudne!


    Pozdrawiam!

    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylizacja raczej żadna ;) ale dziękuję :)

      Usuń
    2. Hahahah , tak to jest , jak się ani nie czyta , ani nie ogląda : )))

      Usuń
  45. Wauw you're such a great model!
    xoxo
    thank you very much for following!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam rajstopy i między innymi dlatego lubię jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie lubię rajstop , zdecydowanie wolę pończochy : ) Przy takich nogach jak Twoje , każde rajty : ) wyglądają bosko ! Zazdroszczę Ci takiej figury i tego kilometra dłuuuugich nóg !!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Your blog is amazing! Thank you for the comment on my blog, I'm now following you :) x

    OdpowiedzUsuń
  49. guau!!
    very gorgeus!!!
    http://deverdemanzana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. genialne rajstopy!! ale ty masz kochana figurę
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  51. zdjecia przecudne, slicznie na nich wygladasz :-) Cale outfitowe polaczenie zainspirowane ozdobnymi rajstopami swietne :-) Jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  52. z tych wszystkich inspiracji to jednak najbardziej podobają mi się Twoje legginy :)

    Zapraszam do mojego świata secondhandów http://ilovesecondhands.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  53. Great post!!

    lOVE THIS LOOK !!

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana jak zawsze wygladasz perfekcyjnie, idealnie, cudnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  55. you're always stunning :)!
    cool collant! ;)
    bisous x

    OdpowiedzUsuń
  56. pięknie jak zawsze i te noogi aww *.*

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  57. na prawde! Bosko wygladasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hi,
    thank you for your comment you left on my blog, it's a great idea to follow each other so I'm following you now. :D
    Have a nice evening,
    xo

    PS: I love your posts!

    antaltimea.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  59. bosko wyglądasz :)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. dziękuje za odwiedziny, również już obserwuję :)

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. I love tights, basically a staple in my closet. Especially because I live in the freezing cold :)

    I'm following you now!

    OdpowiedzUsuń
  62. you're beautiful :)) love it

    OdpowiedzUsuń
  63. boskie legginsy:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. kocham rajstopy! świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny post, jak dotąd byłam podobnie jak Ty zwolenniczką gładkich i matowych rajstop jednak patrząc na tak ciekawe propozycję mam ochotę poeksperymentować. Tak na marginesie wyglądzasz szałowo jak zawsze z takimi nogami to aż grzech nie odsłąniać ich i jak zawsze świetnie zdjęcia,

    Pozdrowienia z Irlandii

    Ania

    http://lecaffelatte.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  66. Amazing post and great pictures! I love tights, it's sooo chic!

    Thanks for your comment in my blog, your space is very great and I'm following you right now! Follow me back!

    Kisses, and let's keep in touch!
    Rebeca
    www.multistyle.com.br

    OdpowiedzUsuń
  67. You are looking great on those! very nice, I do not look so nice in tights without high heals

    http://hind-toufga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. bardzo fajne zdjęcia, skąd buty? ;)
    mnie podobają się rajstopy imitujące zakolanówki, są już jakiś czas w sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo lubię Twoje zdjęcia, masz tak plastyczną urodę! będę z pewnością tutaj zaglądać regularnie :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. ja też lubie leginsy i wszelkiego rodzaju rajty :) szczegolnie do kozaków i krotkich spodenek :)

    OdpowiedzUsuń