wtorek, 29 stycznia 2013

shopping time :)

dziś post nieco inny niż zazwyczaj :) lubicie kupować ciuchy w sklepach internetowych ? robicie takie zakupy często ? wiadomo że takie kupowanie ma swoje plusy i minusy , z jednej strony można po prostu zaoszczędzić na czasie , z drugiej nie ma to jak przymiarka , dotyk itd ale powiem szczerze że ostatnimi czasy przekonałam się do tego rodzaju zakupów , a wręcz je pokochałam , oczywiście jest kilka zasad których musimy przestrzegać żeby być w pełni zadowolonym z transakcji - ale to nic trudnego :)

sklepem internetowym o którym chciałam Wam dziś kilka słów napisać jest SheInside , jestem pewna że większość z Was doskonale go zna lub wręcz robi w nim zakupy :) a tym którzy jeszcze nie mieli z tym sklepem do czynienia szczerze i gorąco polecam :) sama przekonałam się że mają bardzo szeroką ofertę ciuchów w jak najbardziej obowiązujących trendach i w dodatku w przyzwoitych cenach , a jakość rzeczy jest świetna - sama sprawdziłam :)


today post a litlle bit different than usually :) Do You like to buy clothes in online shops ? Do You often do such shopping ? it is known that this kind of shopping has got both advantages and disadvantages , from one side we can save the time but from the other the fitting and touching items we buy is very important , personally I convinced to online shopping lately moreover I fell in love with it , of course there are a few principles that we must follow if we want to be truly pleased with the transaction - but it isn't difficult  :)

SheInside  is the online shop about which I want to write you a few words today , I'm sure most of You know it very well or even do the shopping in it :) and those who haven't dealt with this shop yet I recommend :) I convinced that it has very huge offer of clothes in fashion trends and good prices , and the quality of their items is truly great - I checked it :)



jakiś czas temu w moich stylizacjach pokazałam spódniczkę i legginy , obie rzeczy pochodzą właśnie z tego sklepu 

I showed You in my styles the leggings and the skirt from this shop some time ago



a teraz czekam na motocyklową ramoneskę i cekinowe bokserki , chciałam Wam oba ciuchy pokazać ale  już się wyprzedały więc zobaczycie je dopiero w moich stylizacjach
 
and now I wait for motorcycle jacket and sequin boxers , I wanted to show You both but they are sold off so You'll see them in my future styles



ale za to wyszukałam kilka ciuchów w które chętnie zasiliłabym swoją szafę ;)

but I found some items that I'd love to see in my wardrobe ;)




bardzo chcę taki sweterek w gwiazdy ♥ / I want such star jumper ♥ so much 

klik

 

cudowna szara bluza / amazing grey blouse 



metaliczny sweter / metalic sweater 



płaszcz / coat 



coś dla leginsiar ;) / something for the leggings girls ;)

klik


i dla kochających romantyczne koronkowe sukienki / and for those who love romantic lace dresses

klik


a dla nie mogących doczekać się upałów letnia mgiełka ;) / and for those who can't wait for summer heat soft summer dress 



wszystkie ubrania / all clothes : SheInside


a czy Wy macie jakieś sklepy internetowe godne polecenia ? dawajcie znać !

and have You got any Fav online shops ? let me know !

90 komentarzy:

  1. Robię zakupy przez internet,aczkolwiek wolę klasycznee zakupy,czyli przymierzyć,dotknąć itp...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co zauwazylam, to co druga bloggerka kupuje w tym sklepie, wiec napewno jest sprawdzony i widze, ze ma fajne ciuchy. Ja kupuje czasami przez internet, ale nie ma to jak w ramach relaksu poszwedac sie po sklepach..;))) Szczegolnie,ze ze mnie nie jest typ "mysliwego" co poluje na okreslona rzecz, tylko czesto cos "przez przypadek" wpadnie mi w lapy;)). Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaa ja mam z tymi "przypadkami" dokładnie tak samo ;)

      Usuń
  3. Mi się najbardziej podoba szara bluza i ten płaszczyk!!! a w takiej mgiełce wygladałabys cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Yuo have choise very glamour dress.the first is my favourite on yuo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie - ta sukienka koronkowa - mmmm - śliczna : ))) Udanej współpracy i pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  6. Great selection !

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem typem "macanta", więc zdecydowanie wole zakupy stacjonarne, ale nie powiem żebym czasami nie zamówiła czegoś on line. Przedostatnia sukienka piękna, ale taki krój wolałbym juz przymierzyć :) co innego bluza over size która zawsze leży ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. typ "macanta" rozwalił mnie konkretnie :D tak ja też kupując na odległość wolę wybierać to co z góry powinno leżeć ok :)

      Usuń
  8. zdecydowanie lubię zakupy przez internet :)
    Jeszcze nie korzystałam z tego sklepu, ale ten płaszcz robi na mnie wrażenie, i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, i się skusiłam, kupiłam płaszcz ;)
      Ach, Ty kusicielko ;)))

      Usuń
    2. aaaaaa ale numer :) on jest super , a wiesz że Zara miała identyczny za około tysiaka o ile się nie mylę ? nawet na stronie Zary te same zdjęcia były wsadzone :D więc jakby nie patrzeć zrobiłaś świetny interes ! i masz piękny płaszczyk <3

      Usuń
  9. Zakupy internetowe są ok, ale u mnie chyba nie przebiją tych stacjonarnych, kocham ten dreszczyk emocji, kiedy znajdę coś wyjątkowego, jakąś ostatnią sztukę ;) Płaszczyk i mgiełka skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w sumie kilka razy tylko coś kupiłam przez allegro ;p hmm.. może czas to zmienić :) Tylko żeby stan konta się nie zmieniał ;(
    Jej ta biała mgiełka i metaliczny sweter zawładnęły moimi myślami :P
    Ale ich ceny to i tak trochę za dużo jak dla mnie :( Może złapię gdzieś takie metaliczne cudeńko w ciuchu :P
    Buziaki Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama zastanawiałam się nad tym swetrem w gwiazdy! ;) Jeszcze nie miałam okazji tam zamawiać, ale pewnie niedługo to uczynię :P
    ps. post świetny, jak zwykle z resztą :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja się właśnie z nim zgapiłam :/ za późno go zauważyłam :P a bardzo mi się podoba :)

      dziękuję :*

      Usuń
  12. A Ja wolę zakupy typu dotknąc, przymierzyc ...hha:)Taki ze mnie typ, muszę przymierzyc i dokładnie się obejrzec:)Próbowałam kupowac w sieci, ale to chyba nie dla mnie, może kiedyś się przekonam :)Jednak z chęcią zajrzę do sklepu który polecasz :*
    Świetne bluzy i sweterki :)
    Ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten płaszczyk chętnie sama bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Sheinside, a ta ostatnia sukienka jest po prostu piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Sklep internetowy, ktory podalas ma fajne ciuchy, ale brak polskiej waluty ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciuszki genialne! Przygarnęłabym wszystkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za polecenie sklepu. Maja fajne rzeczy. Też lubię robić zakupy internetowo.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Asortyment sklepu bardzo ciekawy, ja za czesto nie robie zakupow przez neta.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też wiele dobrego słyszałam o tym sklepie :D I właśnie mam plan coś u nich kupić, tylko boję się że znów, jak to zazwyczaj w moim przypadku bywa, kiedy znajdę coś co ZAWSZE dobrze leży na KAŻDYM, na mnie będzie wyglądać okropnie

    OdpowiedzUsuń
  20. och płaszczyk pięknej urody ;)i gwiezdny sweter - pokochałam całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, cudne rzeczy :)
    Też chętnie bym parę przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah Ty i te Twoje leginsy ! Zawsze w nich super wyglądasz ;)
    Bardzo fajne rzeczy ;)
    Daria.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam sklep Sheinside mają świetne ciuchy:]

    OdpowiedzUsuń
  24. Great selection!
    Thanks for visiting my blog. I'm following you now, hope you'll do the same!

    Love
    Sara
    http://morethanafashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście, że znam. ;) mają tam naprawdę bardzo ładne rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurcze dobrze wiedziec ze taki sklep jest , zaraz zobacze co maja fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You look stunning! Love the photos you posted!
    And I started following you, love your blog:)
    x

    OdpowiedzUsuń
  28. Stunning pants and dresses!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. mają rewelacyjny asortyment, który trafia w każdy gust <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely things you are going to buy! You have such a fashion taste dear!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ciuchy w tym sklepie mają... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. And today I thought that you are a really rockstar!

    Great photos and outfit again.

    So stylish <3

    xxx
    Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna kurtka :)
    Ja nie lubie kupować online ale muszę bo tu u mnie za bardzo sklepów nie ma :(

    http://www.olastory.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely post and I like your blog <3 ...maybe we can follow each other from GFC and Bloglovin and Facebook? :D Let me know
    New post is up on my blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  35. I'm definitely a fan of online shopping. I'm so busy sometimes thats the best place for me to go to find great pieces to add to my wardrobe. Love the pics!
    xo
    Tiffy
    http://www.CuteLA.com

    OdpowiedzUsuń
  36. I like the star jumper so much, it's rally cool.
    Thanks for the recommendation. It is really a great online store

    http://puputnopitasari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się ten sweterek w gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
  38. A mozesz napisac, czy tam sie placi karta przez internet czy mozna przy odbiorze? Ja nie dokonuje zadnych platnosci internetem, wole przy odbiorze. Moze przez to duzo trace, ale jestem nieufna do operacji bankowych dokonywanych przez internet. Tez lubie zakupy w necie, mam swoje ulubione sklepy. Ale szukam tylko oryginalnych rzeczy, pojedynczych, lubie kupiwac na mojeciuchy.pl .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję za link , chętnie sprawdzę :) wiesz co w tego rodzaju sklepach trzeba niestety płacić przy złożeniu zamówienia , no i niestety trzeba uzbroić się w cierpliwość bo towar idzie około 3 tygodni w porywach do miesiąca

      Usuń
  39. Bardzo lubię zakupy przez internet, chociaż tego sklepu jeszcze nie próbowałam :-) a patrząc na ubrania, które wybrałaś do pokazania nam, mają świetne ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  40. absolutnie chce 5 pierwszych ciuszkow :-) Czasami kupuje przez internet ale preferuje zakupy live gdzie moge rzecz dotkanc i przymierzyc :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. I love shopping online...and this site is amazing! Great post :)

    http://rebucomcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. sweterek w gwiazdki najlepszy! pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  43. I adore the lace dress!

    http://namelessfashionblog.blogspot.it
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  44. the nude lace dress is so very desirable for it is a thing of beauty!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ciuszki bardzo mi się podobają muszę zapatrzeć sie w kilka sweterków

    OdpowiedzUsuń
  46. nigdy nic tam nie kupiłam ale skoro namawiasz to juz lecę na strone zobaczyć co tam ciekawego maja:)

    OdpowiedzUsuń
  47. love the skirt! Sheinside is one of my favorite webs :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wahou... you really have great tastes!! I love all of your choices.

    Du nouveau sur : http://theladymarylogue.blogspot.fr/

    Bisous :)

    OdpowiedzUsuń
  49. swietne sweterki ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń

  50. Bardzo fajny blog! :) Cieszę się, że trafiłam i z przyjemnością będę zaglądać. Pozdrawiam i zapraszam na odwiedziny do siebie :)

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ja robię zakupy praktycznie tylko przez internet :) a sheinside też znam :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowne ubrania!
    ♥ pozdrawiam kochana:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakoś się jeszcze nie przekonałam do tego typu sklepów :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajne ubranka w tym sklepie są;)

    OdpowiedzUsuń
  55. swietna selekcja...sukienki cudowne
    czekam na Twoje nowosci

    OdpowiedzUsuń
  56. lovely things! really great! do you want to follow each other? xoxo

    OdpowiedzUsuń
  57. przepiękna koronkowa sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Muszę powiedzieć że twój blond powala mnie nakolana, pewnie bardzo czesto slyszysz takie koemtarze ale jest perfekcyjny pod każdym względem do którego tak nieudolnie dążę... nie wiesz moze jakiej marki farby u ciebie fryzjer używa???

    OdpowiedzUsuń
  59. jak zawsze genialnie!;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS;)

    http://vixen1990.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-cyrkonia-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten sweter w gwiazdki od razu wpadł mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  61. mam taki sweter w gwiazki :)
    masz cudowna figurę !

    OdpowiedzUsuń
  62. followed you dear!
    thanks for the comment! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  63. moim zdaniem są rzeczy, które swobodnie można kupić przez internet i są takie, które lepiej przymierzyć
    świetne nabytki

    OdpowiedzUsuń
  64. Raczej nie kupuję w internecie ubrań :) Wolę je wcześniej przymierzyć, mimo wszystko :D Ale muszę powiedzieć, że zdjęcia są bardzo ładne :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Lovely sweaters ! I love sweaters & jumpers XD btw you have a nice blog :D I'm following you now :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Soso glad I came across your blog! You're gorg and your posts are just as fab : )

    Best,
    Ali
    www.shophopeonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Great outfits!

    Love, A.
    http://www.anoukmeetsfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne rzeczy! Mi naprawdę musi się coś spodobać, żebym to kupiła przez internet, bo wolę chodzić w realu po sklepach, przymierzyć to i obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń