piątek, 8 lutego 2013

Let's put some stripes on !

dziś to co lubię najbardziej - post inspiracyjny :) chyba Wszyscy już wiedzą że to będzie hit nadchodzącego sezonu wiosenno letniego ♥ sama uwielbiam nosić paski od zawsze więc cieszę się z tego powodu tym bardziej ! a Wy co o nich myślicie ? 

today what I love most - inspirational post :)  I'm sure that all of You already know that it'll be a hit of coming spring / summer season ♥ I love wearing stripes since always so I'm soooo happy about that ! and what do You think ?



troszkę vintage ♥ / a little bit of vintage ♥



punkowe spodnie ♥ / punk pants ♥ 


...i na koniec moja ukochana marynarka Givenchy ♥ / and my beloved Givenchy jacket ♥




 miłego weekendu ! :) / have a great weekend ! :)

100 komentarzy:

  1. paski nadal nie koniecznie, ale jak widać wyżej można w nich wyglądać ładnie, elegancko ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. this spring stripes everywhere :-)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na razie mam już psiaste rurki:) ale również podoba mi sie ten trend!
    http://bynse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze lubilam paski...wreszcie jakis hit szonu, ktore na stale gosci w mojej szafie hehhe...nie bedzie trezba duzych zakupow robic:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the Catherine Deneuve one! Great post,
    Simona
    www.lakenmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne askowwe inspsiwracje
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Seems like its gonna be the must have of the next seasons !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia pasiakowych dzwonów - odpadłam!!! Rewela!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Great stripes!
    http://putriulisaktina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ! mam na sprzedaż narzutki w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this selection of pics!!!!
    kisses,
    vogue4breakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastycznie - paski znow wracaja ale tym razem grubsze - no to sie wbiłam bo akurat tez mam cos w zanadrzu z paskami :) genialne foty jak zwykle Kochana wiesz cop nam zaproponować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paski,oj tak,kocham! :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo inspirujące fotki ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubie paskow. Nie lubie ciuchow czarno-bialych. Aaaaaa, w co ja sie ubiore tej wiosny????
    Takie piekne te zdjecia, ze nie mam wyjscia - MUSZE polubic ten trend;)))
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  16. wciąż zastanawiam się nad zakupieniem rurek w paski, nie wiem tylko czy nie będę czuła się w nich za duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak chyba wszyscy zauważyli już w nowych kolekcjach tę tendencję paskową - uwielbiam je! szczególnie podobają mi się te wzdłuż, ponieważ nie poszerzają sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pasiaki mistrz ! mam nadzieję, spodoba ci się mój blog i również mnie zaobserwujesz :P
    a tymczasem zapraszam na mój pierwszy konkurs :D
    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obsessed with stripes! xxx

    new post on my blog: http://www.allyouneedisfashion.com/2013/02/inspirational-friday.html#more

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam! I już powoli rozglądam się za ciuszkami w paski :*

    OdpowiedzUsuń
  21. paskom zdecydowanie TAK! klasyka jakiej nie można ominąć i niezależnie od pory roku są na miejscu i za to je bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful pictures! I love stripes!

    www.delabellesbeautyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam paski:))) Ten trend jest zdecydowanie w moim guście:))
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Maja cos w sobie, ale ogolnie nie sa efektowne. Po prostu kolejny trend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe rzeczy prezentowane na zdjęciach pochodzą z bardzo różynch lat , niektóre sprzed 2 -3 sezonów , jest i taka z lat 60-tych zatem widać jak na dłoni że nie jest to ot kolejny trend a raczej ponadczasowy element , a czy nie są efektowne , no nie wiem :D pewnie zależy dla kogo :)

      Usuń
    2. W modzie juz sie nic nie wymysli;-)co najwyzej odswiezy. Zauwazylam,ze zdjecia pochodza z roznych lat:-). Po prostu paski same w sobie sa ok, ale nie sprawiaja, ze kobieta wyglada w nich interesujaco. sa raczej dobre w drodze na plaze dla nastolatek. A ze kreatorzy je eksponuja, cóż, nie musimy im wierzyc we wszystko;-).

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. oczywiście że nie musimy wierzyć kreatorom we wszystko jednak miło by było gdybyś Ty z kolei pozwolił / pozwoliła żeby każdy miał własne zdanie , nic na to nie poradzę że moje jest totalnie inne niż Twoje :) nie uważam że paski są dobre tylko w drodze na plażę dla nastolatek ani że kobieta nie wygląda w nich interesująco :) przyjmuję Twój pogląd na ten temat do wiadomości , ja mam inny i nie wynika on bynajmniej z jakiejkolwiek ślepej wiary :)

      Usuń
    5. wszystko zależy od tego jak sie je pokaże na więźniu wyglądają wiadomo jak ale juz na tle wieży Eiffela to juz jest coś do tego zgrabna spódniczka - to trzeba umic <3 nie można generalizować coś do d...i juz bo to po prostu nieprawda - i zgadzam sie to nie minie to będzie i nie jest to od taki sobie trendzik :)

      Usuń
  25. Paski jak najbardziej mi się podobają, oczywiście nie lubię przesadzonej ilość. Po prostu fajne wygląda jedna rzecz w stylizacji, nie całość.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooooooooo jakie kąski!! <3 Tez bardzo lubię paski!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  27. czarno-białe grube pasy sa najlepsze:) taka klasayka powracajaca :) miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super trend!!! Ponadczasowy. Znikają by znów powrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niektóre z tych pozycji są naprawdę interesujące:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely photos...I love stripes.
    Martha Zuniga
    www.suenosycaramelosstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. geeeenialne zdjęcia <3
    Uwielbiam paski ^

    OdpowiedzUsuń
  32. genialne inspiracje <3 aż zachciałam czegoś w paski ;)
    pozdrawiam.
    Desire

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w prawdzie nie podążam ślepo za trendami, śledzę je ....jedne do mnie trafiają inne nie, ale myślę sobie że sztuką jest właśnie wybrac to co dla Nas będzie odpowiednie!Jesteśmy indywidualistami dlatego też każdemu/ej co innego przypadnie do gustu !I bardzo dobrze, bo o to chodzi :)

    I właśnie dlatego ten tegoroczny trend paskowy mówi do mnie....chcę miec coś w paski, a zestawy biało-czarne zawsze były i będą trendy !
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. I love this trend and I definetely love how Marc Jacobs created so many stripes for this spring!

    Have a nice weekend,
    Mary x

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba muszę zaopatrzyć się w jakieś pasiaste ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wonderful inspiration! <3 love all!x

    OdpowiedzUsuń
  37. Już się nie mogę doczekać lata <3

    Buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń
  38. Love these pics, I just bought the cutest striped top Im so excited to come in the mail!

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam inspiracje na Twoim Blogu <3
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie przepadam za paskami ale skoro moja Ty Inspirajo :* mówisz, że będą hitem już wiem czego muszę poszukać w SH :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. łaaa cudne!
    zapraszam na konkurs, do wygrania butki♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Great selection you have chosen, dear daggistr! I like stripes since years and don´t know what to do - especially in spring and summer - if they don´t exist, because stripes are my ultimative pattern for this seasons :)

    Thanks for your effort to select this inspiring pictures and enjoy your weekend :)

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  43. I love stripes! Happy to see they're trendy now:)

    OdpowiedzUsuń
  44. I haven't thought of wearing stripes much lately, but I love the last look!

    Joyce @ carouselstreet.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie nazwałabym tego kolejnym trendem, bo jak dla mnie paski nigdy z mody nie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak , tak zgadzam się totalnie , tyle że jest na nie nieco wyższy bum w sklepach sieciowych :) ale faktycznie paski to klasyka

      Usuń
  46. paski są boskie! rewelacyjne inspiracje :):) M.

    OdpowiedzUsuń
  47. I love stripes they are so much fun and you can wear them dressing it up or down! I'm wearing stripes as I speak!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również bardzo lubię paski. A zdjęcia inspirujące, na tyle że po ich obejrzeniu w końcu wiem co dziś ubrać - tunike w paski, a do tego legginsy. Dzięki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam/

    OdpowiedzUsuń
  49. moda mnie nie interesuje,ale już na dwóch blogach przeczytałam,że paski będą modne. Hm... nawet ja to już wiem,co się dzieje xD
    nawet lubię paski :)

    OdpowiedzUsuń
  50. i znów wracają do nas paski a po nich kropki będą

    OdpowiedzUsuń
  51. będę polować na żakiecik w pasiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wspaniałe inspiracje, uwielbiam takie posty:) pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili, może obserwujemy?:) A.

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne inspiracje ! Paski <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja za paskami nigdy nie przepadałam, ale powoli szał również mnie ogarnia:)
    Kłopot w tym, że najładniej wyglądają dopasowane fasony, tak jak na modelkach ze zdjęć powyżej, a w sklepach raczej trudno takie znaleźć (przynajmniej mi;/)

    OdpowiedzUsuń
  55. Rewelacyjne zdjęcia, zapraszam do siebie na post z paskami w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  56. super :D
    świetne inspiracje
    zajrzyj do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Zakochałam się!!! megaaaaaa
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*:*:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne, pasiaste inspiracje! :))
    Miłego weekendu :* :*

    OdpowiedzUsuń
  59. hehe bardzo fajny przypadek u mnie znajdziesz wlasnie taką stylizację ZAPRASZAM :)
    :)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne inspiracje;p uwielbiam pasiaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne zdjęcia :) chętnie podpatrzę jakieś inspirację :)
    dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
    zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. inspirujące inspiracje!
    paski są są extra:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Geniaaalne paski!
    Szkoda, że w moim rozmiarze niestety raczej źle wyglądają :(

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne inspiracje <3 paski paski i jeszcze raz paski, super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. LOVE all the pictures!

    www.anightinnyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Tak to będzie piękny sezon, kocham paski! :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Już w ubiegłym roku miałam bzika na punkcie pasków teraz to się pewni pogłębi ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. love the stripes! especialy in navy blue. please stop by my blog when you have time :)

    OdpowiedzUsuń
  69. I loved the pictures are beautiful!
    Post interesting and inspiring!
    Thank you for visit and comment!
    A big kiss to you! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Loving the stripes look in Paris!! Mainly because I love Paris. I also adore liv tyler, so was happy to see her here :) xo

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale fantastyczne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam paski!! już marzę o jakiejś marynarce<3

    OdpowiedzUsuń
  73. Great post, I love it! ^^ You have a nice blog, mind to follow each other? :)

    BLOG | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  74. Thank you, I'm following you know, hope you'll follow back!

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Oo kurcze , szukałam właśnie inspiracji z pasiakiem ! dziekuje , teraz mam wiele pomyłów :D

    Szukaz inspiracji : ) - http://ashplumplum.blogspot.com/2013/01/having-fun-with-fashion.html Często pojawią sie konkursy !.: ) Miłego dnia : *

    OdpowiedzUsuń
  76. nie mogę doczekać sie wiosny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  77. Pasiasta obsesja <3 ja też ostatnio poluje na jakieś fajne spodnie w paski ;)

    Pozdrawiam cieplutko Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  78. zdecydowanie paski paski paski !

    OdpowiedzUsuń
  79. uwielbiam paski :) ostatnio zakupiłam rzeczy z tym motywem i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Hi! I found your blog and I think your photos are amazing!!
    It would be nice to follow each other.
    Step by me if you have time!
    Tania
    www.glamourmaniacs.com

    OdpowiedzUsuń