środa, 13 lutego 2013

Little precious diamond ;)



jakiś czas temu obiecałam Wam recenzję  chyba mogę spokojnie powiedzieć swojego ulubionego kosmetyku do pielęgnacji twarzy i oto jest ...pozwólcie że Wam przedstawię Jego Wysokość Advanced Night Repair Estee Lauder , o tej firmie nie trzeba wiele pisać , myślę że większość z Was zna ją doskonale , na przestrzeni kilku lat przetestowałam co najmniej z pięć ich kremów ale to właśnie ten stał się moim No.1 ! używam go oczywiście z lekkimi przerwami od bardzo dawna i jak dotąd nie trafiłam na nic lepszego , to w zasadzie serum przeznaczone do stosowania nocą - przecież wiadomo że nocą nasza skóra regeneruje się najlepiej  :) kosmetyk ma bardzo lekką konsystencję , jest wręcz wodnisty , z buteleczki nabieramy go specjalną pipetką , bardzo dobrze się wchłania i nie zostawia na buzi  tłustego filmu , w zasadzie mamy uczucie że skóra go natychmiast "spija" natomiast jej wygląd rano - bezcenny ! kosmetyk ma specyficzny lekko apteczny zapach , nie jest on w żadnym razie niemiły  , ja to wręcz pokochałam :) jeśli jeszcze nie znacie tego Cudu polecam poprosić w perfumerii o próbkę i sprawdzić samemu ...jego jedyny minus ( niestety jeden jest ) to cena ale jak to mówią "best things are not for free"

...za jakiś czas napiszę Wam jeszcze kilka słów o moich dwóch kolejnych ulubieńcach  do pielęgnacji twarzy ;)
a jeśli Wy macie swoich piszcie proszę 


some time ago I promised You review of  I supose I can say my Fav face care cosmetic and here it is ...let me introduce You His Majesty Advanced Night Repair Estee Lauder ,  I don't have to write a lot about this company as I think most of You know it well , I've tested about five of its face creams for a couple of years but this one became my No. 1 ! I've used it for a long time ( taking breaks from time to time )  and till today haven't found anything better , in fact this is serum intended  to apply at night - it is known that during night our skin recovers best :) this serum has a very light consistency and is hydrous , we pick it up from the bottlle with the special pipette , it is absorbed  very well - the skin seems to "drink" it immediately and its look in the morning is priceless ! it has  specific smell - smells a little bit like a medicine , but it isn't unpleasant at all , I loved it :) if You don't know this wonder yet I recommend to take a sample from a shop and test it ...the only minus of it (unfortunately  there is a one ) is its price but as people say "best things are not for free"

... for some time I'll write You a few words about my next two fav face care cosmetics ;)
and if You have Your fav face care creams please let me know 


78 komentarzy:

  1. super post! fajnie, że dajesz nie tylko stylizacje :)

    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie znalazłam swojego No.1 jeśli o kremy chodzi ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo o nim słyszałam. Narobiłaś mi na niego jeszcze większej ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz będę tak samo bardzo wyczekiwać na twoje posty kosmetyczne jak bardzo wyczekuję tych ze stylizacjami :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba też się skuszę ;)
    zapraszam :)
    http://mazsianti.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kosmetyk !! ;))


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, masz bardzo ciekawy styl. gdzie robisz zdjęcia? :)

    pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie ...gdzie się da ;)

      Usuń
  8. Ooooooo super post Kochana! :)
    Kurcze przydało by mi się takie cudeńko :) Ale niestety nie ten przedział cenowy... :( :P
    To dlatego tak promieniejesz! :D :)
    Buziaki Kochana :*****

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, wiek już ten, ale zarobki nie te :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie , kosmetyki perfumeryjne są u nas stanowczo zbyt drogie ;/

      Usuń
  10. jestem na etapie poszukiwania czegos odpowiedniego dla mnie....skoro zachwalasz, skuszę się ;)

    chciałabym cię zaprosić do obserwacji, daj znać kochana, odwdzięczę się, a za komentarz oczywiście też będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no no to juz znamy twoje sekrety pieknej cery , ale nie na mój portfel:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm new follower :) Would you like to follow each other? :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podpisuję się pod wcześniejszymi opiniami- bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zachęciłaś mnie, jeśli uda mi się uzbierać to zainwestuję w niego, Patrząc na Twoje zdjęcia widać, że krem naprawdę jest świetny:) masz idealną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  15. No i już po moim oszczędzaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you very much for your comment in my blog! Sure! I follow you now! i hope you do the same ;D

    See you soon and one big kiss!

    www.lipschic.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice post, girl!

    Love
    Sara
    http://morethanafashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma to tamto - kupuje <3

    OdpowiedzUsuń
  19. mam z tej firmy tusz do rzes i jest genialny <3

    obserwuje i licze na to samo http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja siostra jest również posiadaczką tego kosmetyku. Ona również bardzo go zachwala. Chyba ja także muszę wybrać się na zakupy skoro jesteście tak zadowolone ;-)) P.S. U mnie również pojawiło się coś nowego więc zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o tym kosmetyku, ale bardzo mnie do niego zachęciłaś.. jedynie cena, cóż zbliżają się moje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam właśnie że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. In need of new skincare. Thanks for recommending this!

    BLOG | SHOP | FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. hm, i need to taste it) thanks for the post)
    mary2be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam takie cos w domu, w pieknym opakowaniu.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz słyszę o tym cudzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. oooo, bardzo fajna recenzja :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ciekawy post <3 a krem cudo :* może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna recenzja ;)
    dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam ten kosmetyk i podzielam Twoje zdanie w 100%! Pozdrawiam i sciskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  32. i own one of these. works great. cool blog.
    would be lovely to follow each other
    xo

    www.urbanfashionartist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nadal poszukuję swoich ulubionych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Grest blog!
    Want to follow each other??
    www.inmartinasheaven.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nie słyszałam o nim, ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny blog
    zapraszam do mnie
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. słyszałam o nim legendy, że działa cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie bym wypróbowała:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. I know it...great product ^^
    kiss and happy day
    vendy

    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    twitter @simpleliferichP
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    viddy @thesimplelifeofrichpeople
    vine @Vendy Col
    gifboom @vendy
    Volete sfidarmi aRUZZLE, il gioco del momento??! @vendycolange

    OdpowiedzUsuń
  40. That looks really good! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny post :) może kiedyś spróbuje .. ;>

    OdpowiedzUsuń
  42. ohh, I love this , actually too! <3
    happy to find your blog


    http://chessxo.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny produkt może kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękujemy za recenzję :-))) Szukam właśnie czegoś dobrego do nocnej pielęgnacji... cóż, pozostaje ciułać grosik do grosika teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam wątpliwości co do tej wodnistej konsystencji, ciężko mi się używa takich lejących kosmetyków na twarz ale tak poza tym to kusi i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co on nie jest taki że np cieknie po twarzy po nałożeniu ale i nie jest zbity jak typowy krem , powiedzmy coś pomiędzy , najlepiej wypróbować ...zresztą taką właśnie konsystencję mają w zasadzie wszystkie sera

      Usuń
  46. dzięki Tobie mam pomysł na prezent dla mamy ;)
    dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. hey, oh wow we like your blog, would you like follow eachother? we starts and follow you on gfc! please do the same, hugs the twins from wmw-style.de

    OdpowiedzUsuń
  48. Great post!
    Would you like to follow each other?
    http://1hsuns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Lovely outfit. Love the colours !
    Would u like to follow ?

    xx.

    OdpowiedzUsuń
  50. Dagmaro całkowicie sie z Toba zgadzam. Uzywam od kilku lat i to moj kosmetyk numer jeden. Cena jest wysoka,ale warto. Taniej mozna dostac na lotniskach w sklepach bezclowych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , tak ja właśnie bardzo często kupuję go na lotniskach lub na bezcłowych wyspach i biorę wtedy większa pojemność 75 lub nawet 100 ml ( takiej pojemności nie ma nawet w ofertach naszych perfumerii )

      Usuń
    2. Całkowicie sie z Toba zgadzam, widze ,ze praktykujemy to samo. Ostanio tez kupowałam butelke 100 ml. Starcza na dluzej :-) Na lotnisku plusem jest to,ze mozna kupic ja w zestawie z serum pod oczy i to taniej :-)

      Usuń
  51. nie zostawia tłustego filmu na skórze?Jedyny minus to cena?Kurcze..brzmi naprawdę kusząco..

    OdpowiedzUsuń
  52. zachecajaca recenzja ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. mnie ceny zwykle odstraszają, ale tak ładnie go zaprezentowałaś, że chyba spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  54. słyszałam, lecz jeszcze nigdy osobiście nie wypróbowałam.. ale kto wie:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie piszesz jednak czy coś "zrobił" z przebarwieniami. Ja też mam kilka i zastanawiałam się nad kupnem tego kremu, tym bardziej, że sama firma jest bardzo dobra. Mam sporo kosmetyków z EL i uważam że są na prawdę warte swej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to raczej nie jest kosmetyk ukierunkowany na przebarwienia , z tego co kojarzę to chyba serum Idealist Estee Lauder jest przeznaczone do minimalizacji plam i przebarwień i chyba lepiej w coś takiego zainwestować

      Usuń
  56. ostatnio przy zakupie Estee Lauder Idealist dostałam jego próbkę chyba 15 ml i oczywiście... zakochałam się w nim! (na niekorzyść dla mojego portfela - pewnie się buntuje - znów kosmetyk ten marki?! :))

    muszę przyznać, że Twoja cera jest doskonała i na pewno zawdzięczasz to między innymi tej pielęgnacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Thanks for your review! I will definitely try it. The most problem I have with a serum is that it is drying and the skin gets not hydrated but starts to tighten up. I always use serum underneath my cream and I think you can see it. I don't look my age...hahaha.....Love your blog maybe we can follow each other? There are not too many bloggers which are older than 23 if you know what I mean ;-) Pls stop by and visit!

    xoxo
    ♥ Sunny ♥ von STYLESPHERE

    OdpowiedzUsuń