poniedziałek, 4 marca 2013

Balmain Fall/Winter 2014 ♥

podczas gdy my odmierzamy dni do wiosny i lata na światowych wybiegach króluje już jesień i przyszłoroczna zima ;) dziś chciałam się z Wami podzielić zdjęciami z najnowszej kolekcji Balmain - jedna z moich ukochanych marek i tym razem mnie nie zawiodła , kolekcja zachwyciła mnie przede wszystkim rockowym ujęciem baroku , niesamowitym bogactwem faktur tkanin , kolorów ( choć dużo tu także czerni ) oraz biżuteryjnych dodatków - przepych i błysk ale wszystko w jak najlepszym wydaniu ,  uwaga na scenę wkraczają szerokie ramiona - powiew  lat 80' i 90' ;)


while we count days to spring and summer time on runaways Fall/Winter 2014 rules ;) today I want to share  with You pictures of newest Balmain collection , also this time one of my Fav brands didn't disappoint me, the collection enraptured me with the rocking baroque style , amazing wealth of fabrics textures , colours (although there are lots of black in this collection too ) and jewellery items -  the splendour and the  flash but everything in the best way , wide shoulders come to the scene  - waft of 80' and 90's ;)


miłego oglądania ! / have a nice watching !






80 komentarzy:

  1. Szczerze kochałam Balmaina za czasów Decarnina!wtedy był to mój najukochańszy dom mody na świecie,byłam zakochana i jak by było mnie stać to mogłabym nosić dosłownie każdą rzecz z ich kolekcji a podczas mojego pobytu w Paryżu na mapie zwiedzania miałam oczywiście zaznaczony butik Balmaina:D ale odkąd dyrektorem został Oliver to przestałam czuć magię tych kolekcji niby ładne,parę rzeczy mogłabym założyć ale to juz nie to... z utęsknieniem czekam na Decarnina bo mam wielka nadziejeze jego stan sie polepszy i jeszcze cos dla kogoś zaprojektuje:)
    na j/z upatrzyłam sobie za to Wanga,Dkny,3.1 Phillip Lim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby , oby wrócił bo nie ukrywam że ja wtedy też miałam na Balmain szał konkretny ale i teraz nadal ich kocham wiadomo że nie wszystko jest dla mnie ale ogólnie i Olivier daje radę ;)

      Usuń
  2. swietny blog!!!!! ;)
    dodajemy do obserwujących? -daj mi odp :*
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne foty-piekna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi jak zwykle najbardziej podobają się buciorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowne , zwłaszcza te długie kozaki <3

      Usuń
  5. Wspaniała kolekcja!Jako że jestem miłośniczką stylu lat 80 i 90 to coś dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fioletowy zestaw najlepszy : ))))

    OdpowiedzUsuń
  7. HOla preciosa!!
    Me encanta esta colección es espectacular
    Un besazo y feliz día

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter/sukienka z 3 zdjęcia mnie urzekł <3

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzezcywiscie materialy, kroje i laczenie faktur - robi wrazenie. Dla mnie bajer kolekcji - szerokie paski oplatajace talie, na bogato!!! Cudenka.. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak te paski są niesamowite <3 !

      Usuń
  10. Genialne, a te paski to rewelacja♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kolekcja!!! marynarka na pierwszym zdjęciu jest Boska- uwielbiam szerokie ramiona!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. I really loved Balmain this time- gold belts, huuge earrings and structured dresses- really in their style and I yet I never get enough of their designs...Great post!

    Have an amazing week,
    Mary x

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pokaz :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się marynarka na pierwszym zdjęciu! Jest genialna. Wyglądałabym w takiej fatalnie ale popatrzeć można;) Za to z chęcią założyłabym jedną z tych cudnych mini koniecznie z paskiem, na bogato!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu fatalnie ? mi się ona też na maxa podoba i nawet mimo tych "kwadratowych" ramion nie ma przesadnej formy , ta kolejna już trochę Robocop ale pierwszą biorę do szafy w ciemno ;)

      Usuń
  15. wow!! ile inspiracji!!! zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko ladne, ale niepraktyczne. Chyba tylko na pokaz;-)) Kolczyki, zielone spodnie i chabrowa kopertowka sa super;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee moda nie musi być praktyczna , a ciuchy może nie na co dzień ale wieczorowo sprawdziłyby się doskonale :)

      Usuń
    2. Pewnie tak;-)

      Usuń
  18. Balmain is one of my favorites too, too bad he is so darn expensive. xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...the only minus is the price :D You're right !

      Usuń
  19. love this post!

    thedaydreamings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest. Materiały, ich połysk i faktura bardzo mi się podobają. Ta srebrna kurtka jeśli można ją rak nazwać jest oszałamiająca !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to kiecka , tylko sfotografowana od tyłu :P

      Usuń
  21. Piękna ta kolekcja! I teraz zamiast cieszyć się wiosną będę tęsknić za jesienią ..:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolekcja rewelacyjna, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing collection, Balmain is one of my favourites
    I would love to follow each other, I follow you via GFC and BLOGLOVIN, hope you can follow back
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  25. To wszystko idealne dla Ciebie :-)
    Buuuuziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa kolekcja:) Nie do końca w moim stylu, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam oglądać pokazy mody. O rany... co ja bym dała żeby wyglądać jak te modelki...

    OdpowiedzUsuń
  28. tak trak tak cala Ty o bosko by ci w tym bylo - kurcze no pokroic bym sie dala- musze do mojej marynarki DIY wrocic taka jak z 4 i 5 zdjecia bardzo podobny krój w tym klimacie szerokich ramion z lat 80 tych - bosze bosze to jest piekne - arcydzielo geniusz oświecenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zamiast trak heheheh

      Usuń
    2. o tak ta twoja marynara rewelacyjnie wpisuje się w ten klimat <3 wracaj do niej już , już !

      Usuń
  29. wow this collection is supersuper chic! I love it! the first look especially is my favorite

    OdpowiedzUsuń
  30. hay,om g love all these photos :)
    and of course we can follow , follow back ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna kolekcja! Podobają mi się te odniesienia do lat 80-tych! Pozdrawiam

    http://styleexcess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I am in love with all of these gorgeous outfits!


    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you sooo much for your sweet comment :) Following you now :)

    I love Balmain... the whole masculine trend is just amazing.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzieciństwo - pamiętam Mamę z takimi "szerokimi ramionami" :)
    Buziaki!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie się podoba, szczególnie 1,2,3, zdjęcie. Jest też taka srebrna tunika z rozcięciem z tyłu.
    Paski i biżuteria - wprost cudowne.
    Dobrze, że możemy teraz nosić sztuczną biżuterię, mamy przez to więcej możliwości i nie musowo wydawać fortuny.
    Świetny post Daga!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cuda, cuda! Te faktury... <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi najbardziej podoba się podkreślona talia.

    OdpowiedzUsuń
  38. ochhh!!!
    również uwielbiam Balmaina :)
    boska kolekcja :)
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gran blog en el que tenemos aquí. Yo soy su seguidor más nuevo :) ¿Te importaría comprobar hacia fuera nuestro blog y siguiendo de nuevo a través de GFC y 'Bloglovin? En espera de su próximo post! =) www.mayitapink.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  40. I am so in love with Balmain!!! So glad I checked in with you for this post! Gorgeous...

    OdpowiedzUsuń
  41. I love everything!
    Follow you with pleasure, hope you can do the same)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Of course we can follow, dear! I'm your new follower via gfc, facebook and lookbook. I'm waiting for your love now! Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  43. The blue skirt is soooo gorgeous! love this collection!
    x

    OdpowiedzUsuń
  44. Nice inspiration. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi! U have really nice blog! Would you like to follow each other?)) kathrinpocher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. hey, thanks for your lovely comment!! sure, i would love following each other. enjoy reading your blog!!
    so, I'll follow you now, than it's your turn:)
    the fashion is really futuristic combined with elegance. like the stlye. not a every-day-look, but this is fashionshow!!
    have a wonderful day, all the best
    www.rot-schopf.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I'm following you now! Your turn! Thanks for visiting my page!
    Love your blog!

    alinasfashtips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam Balmain!!! dziękuję za komentarz na moim blogu :) zaczynam obserwować na GFC lookbooku i bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I madly in love with Balmain!
    Thanks for your comment! I'm following you now :) hope you follow back dear!

    xx MODEOGAMY

    OdpowiedzUsuń
  50. Love these dresses!!
    visit my blog too, new post!!!
    maybe follow each other via fb, blogspot, chicisimo, bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  51. Beautiful collection, love the pants ;)
    Kiss
    Trendy Bow

    OdpowiedzUsuń
  52. I love Balmain they are always amazing xx
    Let me know if you want to follow each other :)

    loverandshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. love all the collections! sure, followed ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastyczna kolekcja. Świetna marynarka na pierwszym zdjęciu :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Magiczna kolekcja, a Kasia Struss idealnie pasuje do Balmain :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Loved this collection as well, it's in way very dominating and glamorous!Very Balmain :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Amazing post!

    Would you like follow each other? Let me know =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń