czwartek, 21 marca 2013

My Fav Eye Care Cosmetics



dziś obiecana notka o kosmetykach pielęgnacyjnych do skóry wokół oczu
today promised note about eye care cosmetics 





1.  moją absolutną perłą jest maseczka pod oczy z retinolem firmy Shiseido - Benefiance Pure Retinol Treatment Eye Mask
maseczka dostępna w formie płatków , opakowanie zawiera 12 par płatków pod oczy nasączonych odżywczym koncentratem z retinolem , jest go tak dużo że uwierzcie po nałożeniu płatków pod oczy resztę można spokojnie wetrzeć w skórę twarzy i szyi , efekty maseczki są spektakularne , skóra w moment wygładzona , koncentrat pomaga zminimalizować zmarszczki , cienie oraz kurze łapki a wszystko w jedyne 15 minut :) nasza skóra jest widocznie młodsza i gładka jak jedwab - to mój absolutny No1 w świecie maseczek do skóry pod oczami


1. my absolute pearl is eye mask with retinol from Shiseido - Benefiance Pure Retinol Treatment Eye Mask
mask is available in sheets , the package contains 12 pairs of sheets saturated with nutritious concentrate with retinol , there is so big amount of it that believe me after putting the sheets under our eyes we can massage the rest into our face and neck , the effects are spectacular , the skin is smoothed out in a moment  , it helps minimize wrinkles  , fine lines, and crow's feet in just 15 minutes :) our skin is visibly younger and smooth as silk -  it is my absolute No1 among eye care masks




2. Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Recovery Complex , prezentowałam Wam wcześniej serum do twarzy z tej serii i powiem tak - krem pod oczy jest równie świetny , ma lekką konsystencję kremo żelu , szybko się wchłania , doskonale nawilża , minimalizuje zmarszczki i opuchnięcia ale ponieważ jakiś czas temu w wywiadzie z pewnym kosmetologiem przeczytałam że o ile nie ma żadnych przeciwwskazań , nie mamy np wyjątkowo delikatnej skóry pod oczami , nie jesteśmy na nic uczuleni to możemy z powodzeniem używać pod oczy po prostu kremu do twarzy ( jego działanie jest zazwyczaj bardziej zintensyfikowane )  i właśnie dlatego ja używam pod oczy Serum Advanced Night Repair i nie inwestuję już  dodatkowo w wersję pod oczy


2. Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Recovery Complex  , I showed You face serum from this series some time ago and I can say that this eye cream is equally excellent , it has very light consistency , absorbed quickly ,  moistens very well , minimizes wrinkles and swellings but since I read  an interview with one cosmetologist who said that if there are no contraindications, we don't have exceptionally sensitive skin under our eyes , we aren't allergic to anything we can successfully apply under our eyes just face cream ( its action is more intensified ) that's why I simply use under my eyes Advanced Night Repair Serum




3. Ziaja Sopot Spa krem pod oczy wygładzający , ten kosmetyk kupiłam troszkę przez przypadek ( zobaczyłam że ma w swoim składzie algi i postanowiłam zaryzykować ) no i powiem szczerze pełen zachwyt , nie ma oczywiście po nim tak spektakularnych efektów jak po masce Shiseido ale krem doskonale nawilża skórę , trzymam go non stop w lodówce i właśnie taki zimny nakładam sobie dość grubą warstwą pod oczy , a następnie przykrywam dosłownie na 5 - 10 minut kawałkami chusteczki higienicznej - to taka forma najprostszej domowej maseczki  którą robię sobie codziennie , świetnie działa na opuchliznę , zresztą w lodówce zamieszkał też na stałe mój tonik , czasem sięgam również po kostkę lodu  ;)


3. Ziaja Sopot Spa smoothing eye cream , I bought this cream a little bit by accident  ( I saw that it contained algae and decided to take a risk ;) ) and I must say I adore it , of course there are no such spectacular effects like after using Shiseido Eye Mask but it moistens very well , I keep it in my fridge all the time and just such cold put under my eyes than I cover it with pieces of a tissue on 5 - 10 minutes - it is a kind of the simplest home eye mask which I do everyday , it works great on swellings ,  as a matter of fact my cosmetic tonic stays permanently  in the fridge too , sometimes I also reach for the ice cube ;)


...a jakie są Wasze ulubione kosmetyki i magiczne sposoby dbania  o skórę pod oczami ?

...and what are your Fav cosmetics and magical ways of caring for the skin under eyes?


82 komentarze:

  1. Na to serum z Estee Lauder już od dawna mam ochote;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczka pod oczy <333 zakupię pewnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będziesz żałowała jest... <333 !

      Usuń
  3. używałam już wielu kosmetyków pod oczy, póki co nie znalazłam swojego "pupila", ale na pewno skorzystam z Twoich rad i przetestuje te kremiki:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku lat uzywalamm pod oczy kremu polskiej marki Dermedic i rzeczywiscie dziala, wygladza i zapobiega powstawaniu nowych zmarszczek.Ostatnio uzywam go naprzemian z Clinique-All about eyes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clinique-All about eyes jakoś mi się nie sprawdził ale muszę wypróbować ten pierwszy :)

      Usuń
  5. O proszę nie spodziewałam się, że Ziaja ma taki fajny kosmetyk, dawno nic z niej nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love Ziaja products! I have thair face cream,they are amazing!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ziaja hmm musze spróbować ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam Ziajkę i jakiś spektakularnych efektów nie widzę.. Zresztą, nie wysypiam się ostatnio w ogóle, więc chyba nic mi nie jest w stanie pomóc na moje obrzydliwe worki pod oczami :/ Teraz testuję krem antyoksydacyjny z Bandi :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj nie używać jej jako kremu tylko nakładać tak jak ja jako maseczkę a na spektakularne efekty ty tylko Shiseido hehe

      Usuń
  9. muszę wypróbować i to prędko
    yobserwuję:) i licze na to samo :)
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że jestem kosmetyczką nie potrafię dogodzić mojej skórze...ale maseczka w formie płatków bardzo do mnie przemawia... Jak nie zapomnę to zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta maseczka pod oczy mnie pociąga :-) buuuuuziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. great products!!!!
    *******
    HF
    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie dbałam o skórę wokół oczu, poza wklepywaniem kremu, ale to na całą twarz :-) ale musze chyba zacząć :-)
    Ps zmieniałam nazwę bloga, dlatego pewnie nie mogłaś dostać się na stronę i inni pewnie też nie mogą, bo zauważyłam mniej wejść na blogu. Muszę chyba poinformować także innych. Teraz mój nowy adres to: illusionistofdreams.blogspot.com :* dziekuje za komentarz ;* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta maseczka kusi! ;-)
    ja w sumie używam tylko sztyftu nawilżającego z algami, który daje przyjemne uczucie chłodu na dzień dobry. :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o kosmetykach Shiseido niestety na dany moment nie jest na moją kieszeń podobnie jak Estee Lauder :P Ale już muszę zacząć zajmować się skórą pod oczami :P lepiej zapobiegać niż leczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. great products, I have to try them out myself. xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG! I just discovered your blog, your photos are amazing!!! Follow you right now on bloglovin, if you want you can follow back
    Kisses from http://bitoflemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja dostalam próbke Estee Lauder pod oczy taki mały słoiczek jest mega wydajny- ide go schowac do lodówy- aa i ziajke kupuje natychmiast - jest tania i ogolnie mam sentyment do tych kosmetyków - i musze spróbowac patentu z robieniem maski pod oczy <3 ja gwałtownie potrzebuje jednego kosmetyku- S N U :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak , sen jest zdecydowanie Naj :)

      Usuń
  19. Strasznie jestem ciekawa tych płatków pod oczy :)

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  20. Shiseido have really news eye shadows as well. Nice spread of products. Thanks for posting and feel free to drop by me too when you have time.

    OdpowiedzUsuń
  21. love the benefiance line. they are amazing

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham francuskie apteki i zawsze w paryzu wydam majatek na kremiki i inne rzeczy, uzywam krem embyolisse i zmywacz do makijazu bioderma h2o...
    a jak mi sie francuskie bajery skoncza, to tez jestem bardzo za shiseido, taki jak ty ;)

    sciskam, dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem nieskromnie, że znam te kosmetyki, jednak najlepiej na cerę działa sen, miłośc i podobno seks hihihi

    OdpowiedzUsuń
  24. Retinol is the very best thing you can use, great products!
    Simona
    www.lakenmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. i love this products so much!
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. mialam kiedys ten produkt z ziaji i bardzo mi przypasował.

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for sharing. I don´t use anything spaecial <3

    xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi, dear! :D Following you back on Bloglovin too from now on! ;)
    Kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dagmaro, rewelacyjny post. Nigdy nie stosowałam maseczki Shisedo, ale totalnie mnie do tego zacheciłas- teraz to musze ja wyprobowac. Krem pod oczy Estee Lauder rowniez stosuje( i bardzo sobie cenie). Ostatnio z ciekawosci w aptece kupilam zel do powiek i pod oczy firmy floslek - przyjemnie nawilaza :-)
    Bardzo lubie tez roll-on firmy Clinique :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. o nie wiedzialam ze sa takie maseczki , chcetnie przetestuję :) a jakie kremy polecasz dla dziewczyn 20+ pod oczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co ja nie zwracam uwagi na te podziały wiekowe i raczej wychodzę z założenia że lepiej działać intensywniej jak najwcześniej ;) dobrze nawilżający krem choćby było na nim 30+ możesz używać spokojnie wcześniej

      Usuń
  31. These are some nice creams. I have eye creams but I'm not very good about using them.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey! дlove these products! thanx for your comment!
    Gladly followed u here as Anna Moore. Now u!
    Have a nice day!
    http://mooreann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. pod oczy używam kremu AA, ale wciąż poszukuje lepszego:) a raz na jakiś czas stosuje płatki nawilżające np. Kolastyny:)

    pzdr i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne :):)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ziaja krem pod oczy używam, też jestem zadowolona:) Dzięki Kochana za pomysł z lodówką! Z pewnością wykorzystam! Dotychczas mieszkają u mnie lakiery do paznokci ale jeszcze kremów nie wkładałam! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. O, to już nam sekret Twojej niezwykłaej urody!
    Pozdrawiam ciepło z Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey, thanks for a nice comment on my blog. Following you now on GFC and bloglovin, you can follow me back x

    www.todaymyway.com

    OdpowiedzUsuń
  38. miałam kiedyś ten produkt z Ziaji i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy post. Spróbuje ten z ziaji :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Shiseido i Estee - kosmetyki na 6+ ;-)) Niestety o kremie ziaja jeszcze nie słyszalam. Lecę do sklepu, aby wypróbowac =]

    OdpowiedzUsuń
  41. love shiseido!!
    I follow you

    http://ilaria-cardia.blogspot.it
    FACEBOOK:
    http://www.facebook.com/ilariacardia86

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta maseczka pod oczy mnie strasznie kusi..

    OdpowiedzUsuń
  43. Hello dear!
    I leave you this comment for say hello and I will follow you back!
    Have a nice week and
    xoxo
    alice c'n'r
    http://cutenroll.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  44. thanks for your comment!I follow now hera and bloglovin!

    originailly, eliana

    OdpowiedzUsuń
  45. I love this! :) I'm a new follower to your blog, please follow back?
    http://lolita-kitten.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Thanks for your comment on my blog!
    Of course, I would love to follow each other!
    I already did following you via GFC, but following you now too on Bloglovin!
    Waiting for you on my blog!

    X Annewil
    http://lovetolittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Oooo Daggi! Jak ja czekałam na ten post :-))) Muszę koniecznie wypróbować tą Ziaję, tak jak Ty w formie maski! Bo moje wory pod oczami to jakieś nieporozumienie :-))) Dzięki kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  48. Eye care is so important, those are really great products!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  49. Produkty wydają się bardzo dobre, muszę zainwestować jakiś :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny post :)
    Muszę skorzystać na nim :)

    Kochana w takim razie czekam na post z butkami i oby kolejka szybko poszła do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest już gotowy :) pewnie jutro najpóźniej we wtorek go opublikuję :)

      Usuń
  51. świetne produkty :)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  52. So interesting! I'll try them out!

    xoxo
    PS Have you already known GFC will be shutted down after July 1st? You can read about it HERE . So I hope you'll follow my blog on bloglovin, too to continue to get in touch! I've already done it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank You Dear :* of course I follow You via bloglovin' too :)

      Usuń
  53. Nice post!!

    Boulevard ACH

    OdpowiedzUsuń
  54. a ja jestem ciagle w fazie poszukiwań idealnego kremu pod oczy dla siebie :/

    OdpowiedzUsuń
  55. brilliant cosmetics review.
    ROck4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  56. Such a good post! You seriously don't any advanced night repair your beautiful the way you are!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Dear :* ...but everybody needs sometimes ;)

      Usuń
  57. Nie mam ulubionego, aktualnie używam Eveline - skoncentrowany rozjaśniający krem pod oczy. Natomiast lodówce trzymam Ziaję- żel pod oczy ze świetlikiem, pomaga w przypadku baardzo wczesnego wstawania :)
    Bardzo ciekawy blog i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  58. Thanks for your sweety comment!!
    Great post, i like it very much. You have a great blog :)
    Come back to my new post;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  59. Thank you for visiting my blog. You have a very good blog. I have followed you, hope you can come back.

    OdpowiedzUsuń
  60. Hey Daggi, just noticed that I am only following you via Bloglovin and not via GFC. Changed that now ;-).
    Since I am wearing contact lenses I cannot use every eye cream because sometimes they crawl up into the eye and everything is blurry. Right now, I use a pretty good eyecream from Kiko. Before I had something from Lancaster but I didn't see any difference between the really expensive one and a cheap one. Maybe I'll try the Shseido once as well, since you are very confident about it.

    xoxo
    ♥Sunny♥ von STYLESPHERE

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo fajny blog, obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń