piątek, 1 marca 2013

steppin' in my Jimmy Chooo's...



...jak śpiewa Mariah Carey -  jedna z największych maniaczek HH  ;) w Anouk Jimmy Choo zakochałam się już jakiś czas temu ,  niesamowicie klasyczny i kobiecy model szpilek ♥ obecnie właśnie ten rodzaj damskich czółenek jest na mega topie ale przecież jest to model absolutnie ponadczasowy ! ...przedstawiam Wam moje nowe maleństwa oraz wiele innych które również z ogromną przyjemnością zobaczyłabym w swojej garderobie :P

...how Mariah Carey one of the bigest HH maniac sings ;) I felt in love with Anouk Jimmy Choo some time ago ,  incredibly classical and feminine model of heels  ♥ now this kind of pumps is on top but this model is completely timeless ! ...I present to You my new babies and many more of those I'd also love to see in my wardrobe with huge pleasure :P


a tu już buciki na moich stopach :) / and here they are on my feet :)

...wbrew moim obawom są bardzo wygodne , trzeba jedynie pamiętać że kupując szpilki z tak wąskimi noskami wybieramy zawsze rozmiar większe ;)
...in spite of my doubts they are very comfortable but  in such pointed toes pumps You should remember that it is necessary to buy one size bigger;)


...o wersji mirror teraz sobie marzę :P / I dream about mirror model now :P


zresztą wszystkie są absolutnie cudowne / in fact all are gorgeous


czy też je kochacie ? / do You love them too ?


 cudownego weekendu ! :) / have a great weekend ! :)

116 komentarzy:

  1. WOW!!!! I love the Shoes so much!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. really great shoes dear ^^
    kiss and happy week end
    vendy

    follow me on:
    the simple life of rich people blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie klasyczne szpilki są najcudowniejsze! Już dawno się sama w dwie pary wyposażyłam, a dziś, jako że dzień był dość pogodny, radośnie pobiegłam w nich do pracy. Co prawda skończyło się na tym, że lewy tak mnie obtarł, że nie tylko stopę, ale i buta miałam całego zakrwawionego... Ale i tak je kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wonderful shoes! :)
    Hope I can have them one day!

    Bisous, Marie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są, ale chyba nie polubiłabym się nigdy z takimi czubami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah to są noski nie czuby :D ;)

      Usuń
    2. niech ci będzie :D ale te noski są ekstremalnie czubate :D
      a to nawet na pokazie była nasza, polska modelka :) może jest na zdjęciu ? :) uchwyciłaś jakąś fajną kreację dla siebie?

      Usuń
  6. Przepiękne!
    Na czerwony dywan idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne :D Chyba Ci trochę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love these Shoes! So Classy and Gorgeous!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Noooo to jest coś!!! Zazdroszczę :))))))
    Buziaki Daggi

    OdpowiedzUsuń
  10. nieziemskie! już miałam pytać czy wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no, troszkę szkoda takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. są genialne i rewelacyjnie prezentują się na nodze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Amazing!

    xx
    www.agendafashion.com.br

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne.. chyba nic więcej z siebie nie wyduszę... no może poza "CHCĘ!!!" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Choo, najczesciej kupuje buty wlasnie tej marki. I uwazam, ze sa wygodniejsze niz Loubotiny.:-) Mirror albo taki mocny kolorek tez mi sie marzy ale chyba zaczekam do wyprzedazy, bo ostatnio nie moglam sobie darowac jak zobaczylam moje kozaki Choo przecenione o polowe wrrrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak zdecydowanie są wygodniejsze i ładniejsze niż Louboutiny :)

      Usuń
  16. Są przepiękne, ale w moim przypadku dwa kroki i leże;D
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. prawdziwe dzieło sztuki:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. łaaał !:) Piękne!!! <3 wersja mirror też do mnie przemawia :D I nudne są piękne,, i wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. those shoes are amazingly gorgeous and I also love the mirrored ones. xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  20. idealne! zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Your shoes are beautiful! Jimmy Choo is amazing. I LOVE the silver pair...they're actually on my wish list. Can't wait to own them <3

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Są idealne! Strasznie mi się ten model podoba, cieszę się razem z Tobą z Twojego zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ killersko się prezentują! przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne buuciki, super się prezentują, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. faaajne są; DD


    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Wooow są niesamowite. Te lustrzane bomba a turkusowe od kiedy zobaczyłam w gazecie mi sie zamarzyły !

    OdpowiedzUsuń
  27. I really love them!!
    You're amazing!!!!
    You have a really nice blog! I have a blog too, if you want to have a look at it, it would be so great!! :)
    http://mystylerecipe.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne i ponad czasowe!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje maleństwa cudowne, dobra inwestycja bo prezentują się nienagannie, klasa! A ja lustrzane mogłabym dostać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. właśnie dostałam czkawki ale wiesz powiedz M ze te jego foty to sa tysiąc razy lepsze niż te z reklam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co właśnie się sami zdziwiliśmy jak słabe i kiepskie foty mają na stronce , one w ogóle nie oddają piękna tych butów :/

      Usuń
  31. OMG those shoes are sooooo hot! Love them!
    Just wow!
    x

    OdpowiedzUsuń
  32. Są absolutnie fantastyczne! <3333 Ach zazdrość;]

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne! takie klasyczne ♥
    i Beyonce mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie się prezentują, niezwykle kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja osobiście nigdy nie przepadałam za butami ze szpicem... Może dlatego że nigdy ich jeszcze nie miałam na nogach bo tak naprawdę broniłam się przed nimi długi czas :P
    Twoje są najładniejsze ze wszystkich w tym wpisie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje to klasyka ale nie obraziłabym się mając całą resztę :D

      Usuń
  36. Piękne te Twoje nowe szpilencje, Daggi! :* Bardzo kobiece! Dziękuję za wskazówkę jeśli chodzi o kupowanie szpilek z takimi noskami, nie znałam sztuczki z braniem rozmiar większych, a zawsze miałam problem i myślałam, że to ze względu na moje szerokie płetwy :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. lovely!


    NEW POST UP ON MY BLOG! :)
    http://theweirdperfectionist.blogspot.com/

    xoxo from Philippines.

    OdpowiedzUsuń
  38. Love super pointy heels! Great heels ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. i'm so jealous of your jimmy choos!!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  40. Awwww cudowne :) Teraz będziesz miała nogi do nieba Daggi

    OdpowiedzUsuń
  41. Daggi - padłam z zazdrości ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądają bosko! Daguś ale Ci ich zazdroszczę!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Congrats, dear daggistr, this shoes are just perfect for you <3

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  44. i love jimmy choo!

    kisses

    besukines

    http://pequedivine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. kocham szpilki, w przyszlosci mam zamiar czesto w nich chodzic.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne, totalnie idealne! Jestem o nie zazdrosna!!;);)
    Twoje to klasyka gatunku, nie pogardziłabym jednak żółtymi i w kolorze nude!

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne szpileczki. Mam nadzieję, że pokażesz je do fajnego zestawu, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. piekne buty Daggi mega Ci zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne są te szpilki <3 <3 <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. piękna szpilki, ale dla mnie tak niebotycznie wysoki i cienki i obcas to zupełnie jak samobójstwo - chyba bym się w nich przewróciła:)

    OdpowiedzUsuń
  51. trzeba przyznać, że szpilki mają moc :) pięknie wyglądają na nodze, co prawda, nie wiem jakbym sobie poradziła z taką szpilunią, ale nie zmienia to faktu, że są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. aaaa piekne <3 ale ja bym sie chyba w nich zabiła:D

    OdpowiedzUsuń
  53. SO beautiful! love it!

    www.deluxefashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  54. loving your jimmy choo's!!! :)

    http://iammariabee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam szpilki! A te są mega sexowne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepiękne szpilki, nie jestem fanką takich nosków jednak te bez dwóch zdań do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. I just adore these classic Jimmy Choo heels.Can i have a pair please?
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. wow! love these heels!

    please follow me and i will follow you back!
    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  60. Awesome pumps! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  61. leżę po trzech krokach.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe a ja je wczoraj przetestowałam :P są mega wygodne <3

      Usuń
  62. Loving these pointy heels, especially the metallic silver heels!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. hello dear! thank you for your sweet comment! I am following you! now it's your turm ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Great purchase, they're amazing.
    I love them in each color, especially black, silver and yellow.
    Thanks for commenting my blog, sure we can follow each other!
    I start: following u on GFC :) If you want, we can follow each other also on other social networks ;)
    Let me know when u follow me back by leaving a comment in my blog ;)
    Have a nice evening!

    xo, G.
    Do you wanna be updated on all my blog's posts?
    Follow In Moda Veritas
    IMV on Facebook
    IMV on Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  65. awesome, i love jimmy choo
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  66. GENIALNE!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam
    K A D I K
    B A B I K
    :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Great post :) and lovely blog!!
    of course I will.. following you now.
    follow back?

    xoxo Jacky

    OdpowiedzUsuń
  68. Gooorgeous shoes!
    Thanks for stopping by my blog :) And yes, I'd love to follow each other!!

    --Allie
    http://lunavida23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. boskie... wszystkie bym chciała...

    http://stylowakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. beautiful shoes!<3



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Aaaaaaaaaaaa, Daggi są zdecydowanie najpiękniejsze !!!!!
    OMG - kocham JE :)

    Gdzie je kupiłaś, za ile, szybko mi zdradź :)

    Czekam z niecierpliwością na stylizacje z nimi :)

    Ach, może niedługo i moje marzenie się spełni posiadania JIMMY CHOO :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Dziękuje Ci bardzo za wyczerpującą odpowiedź :)
    Rzeczywiście był taniutki :)
    Istna okazja Ci się trafiła :)

    Za kilka miesięcy chyba tez się skuszę na takie:)

    Buziaki :)
    p.s. czekam z niecierpliwością na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  73. No to sie doczekałam, dotrzymałam kilka par takich szpileczek ( nie używanych), teraz będzie jak znalazł.
    Mnie się podobają a te na Twojej nóżce wyglądają kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej nie używasz takich skarbów ? no to nadszedł tan najwłaściwszy czas <3 !

      Usuń
  74. aww those are killers shoes!

    OdpowiedzUsuń
  75. uwielbiam buty pana Choo. Mam dwie pary w swojej kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. I'm in love with these shoes! Thanks for dropping my by blog. I'm following you now I'd love it if you will follow me back!

    OdpowiedzUsuń
  77. Przepiękne szpilki! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne! A te lustrzane to już mistrzostwo świata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowne są mirrorki ale mają niestety jedną wadę , obcas nie jest obciągnięty metaliczną skórką tylko plastikowy :/

      Usuń
  79. Naprawdę są takie wygodne? Marzą mi się i może bym kiedyś na takie odłożyła, ale przeraża mnie wysokość:) bałabym się że po pół godziny musiałabym je zdjąć...

    OdpowiedzUsuń
  80. Piekne sa te szpilki, wlasnie sie zastanawiam nad nimi lub "So Kate" Louboutin. Wygodnie sie w nich chodzi czy sa bardzo waskie?

    kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń