poniedziałek, 25 marca 2013

Wild Fox baby ;)

tę sukienkę pokazywałam na blogu już jakiś czas temu , cekinowa  w półmacie więc nie błyszczy zbyt mocno , powstała na fali mojej fascynacji kieckami Balmain jakieś pięć lat temu i nadal jest jedną z moich ukochanych małych czarnych :) poprzedni zestaw był klasyczny i stonowany , a dziś będzie zdecydowanie rockowo , przy okazji mogę zrobić premierę moich nowych szpilek ;)

I showed this dress some time ago , half mat sequin so it doesn't shine too much , it was made due to my fascination with Balmain dresses  five years ago and still it is one of my Fav small black dresses :) previously  set was classical and toned down and today there is definitely rock one , btw I can show You my new heels



photo by Em Es


sukienka / dress : Monika Ptaszek
pasek / belt : Blings
bransoletki / bracelets : Malvaretki
szpilki / heels : Jimmy Choo



136 komentarzy:

  1. piękna|!! ;**


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. you look gorgeous!
    love the dress
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie wyglądasz, sukienka prezentuje się pięknie! i te dłuuugie nogi:)))) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing dress, looks fabulous on you !

    XX Luba

    Urban chic looks, every day on
    www.well-living-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko ale kicia!! Wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale sie nie dzwie, ze sukienka jest Twoja ulubiona.. jest obledna!!! Wygladasz genialnie!!! A jak sie sprawuja pieknosci od Choo???? Sa rzeczywiscie tak wygodne jak wiesc niesie?;) Pozdrawiam Daggi, cmok. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są wygodne <3 w przeciwieństwie do swoich odpowiedników od Louboutina :/

      Usuń
  8. bosko wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice outfit girl! xoxo
    http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nice dress and i love your long legs! are you a model? :D

    xx, leaesguerra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the look... and yes, you have great legs :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz - Twoje nogi powinny być pokazywane jako wzorzec ;) EXTRA ten paseczek.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, zawsze jest superowo! i tym razem wymiatasz :) wszystko pięknie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna sukienka i cudna figura ;))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Daggi, jak cudnie! Z tym kolczastym paskiem sukienka nabiera zupełnie innego charakteru :-) Bardzo mi się podoba :-))) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna , super kontrastuje z tłem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpilki od Jimmy Choo, zkochalam sie juz:)<3333

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szpilki są boskie! świetnie wyglądają z wystrzałową sukienką!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie wyglądasz, seksownie, pięknie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  20. hey sexy lady, you look gorgeous. xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, the dress is amazing and you my dear are picture perfect!

    OdpowiedzUsuń
  22. This dress is awesome
    You are terribly beautiful and sexy on the pics :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję Kochana :*** :) hehe oo pyskowanie??:) kurcze to musiało być ciekawie :P szkoda, że tego ni widziałam :P
    A co do Twojego look'u to nie muszę chyba pisać jak bardzo się zachwycam <3 :) w ogóle piszę komenta jedną reką, bo drugą mam całą w ptysiu, którego właśnie pożarłam, a teraz jak patrzę na Ciebie to mam wyrzuty sumienia, że zjadłam takie wielkie zuo...:( nie ma co, cellulit ma radochę :P
    hehe buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee tam :D ja po każdym pączku <3 też tak mam :D

      buziaków sto !

      Usuń
  24. ach te stópki sa takie szczesliwe a moje stópki zazdroszcza Twoim mieć takie cudo na sobie - ich profil lekko odsloniete palce no po prostu sam czysty ideał - strasznie mi sie podobaja w tej sukience ramiona idealnie uchwyconay Balmain - Rubik moze isc na emeryture :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach te Twoje nogi! Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj Kochana no i co ja mam napisać,jak koparka opada na Twój widok za każdym razem;]
    Pełen zachwyt-wyglądasz obłędnie pięknie <333

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz w tej sukience, masz piękne nogi :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, te Twoje nogi! Wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  29. cudnie, sukienka jest idealna, jednak do cekinów trzeba mieć TAKĄ figurę (idealną w każdym calu) :d, a butów to ci zazdorszczę<3

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zwykle wyglądasz olśniewająco:) sukienka świetna a szpilki cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie mogę się napatrzeć na te Twoje nogi!
    Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cuuudnie.
    mam do ciebie pytanie, czy jestes zawodowa modelka?

    OdpowiedzUsuń
  33. Me gustan las prendas con lentejuelas! besos

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, wyglądasz cudownie, jakby wyjęta z reklamy. Ślicznie ;)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  35. O_o WOW Piękna!
    Nie mam słów, zatkało mnie ;)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh jak pięknie wyglądasz.
    Śliczne noogi, napatrzeć się nie mogę na Ciebie.
    Pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  37. kochana mając takie zgrabne nogi też by to była jedna z moich ulubionych małych czarnych :) wyglądasz bosko w tych butach ! co post to coraz piękniejsza ♥
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też już obserwuję i dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a po co mi piszesz że nie obserwujesz ? ja ciebie o to dziecko nie pytałam :D to ja odpowiadam ze nie mam ochoty na wzajemną obserwację mała tupeciaro :)

      Usuń
    2. ty chyba do makówki jej nie dotarło hehe ale wytarte czółko :)

      Usuń
    3. tej pannie chyba niewiele dociera , jest zafiksowana na "outfitach" konkretnie :D

      Usuń
    4. ooo i usuwanie komentarzy :)

      Usuń
    5. hahahah dobrze , dobrze :) niech poniża się dalej ...tylko żeby potem nie miała do mnie o to pretensji :D ja akurat pamiętam co napisała , mogę zacytować :D

      Usuń
    6. chyba skończyła tyradę o swoich "współpracach" których jej rzekomo zazdroszczę na moim fan page , mam nadzieję że tym razem na dobre :)

      Usuń
  40. świetne zdjęcia!

    rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You have an amazing figure and the dress look absolutely stunning .....love the shoes too ...happy week ahead

      Xoxo
      Mimzy
      Canvirries03.blogspot.com

      Usuń
  41. wow! wyglądasz bosko<3 piękna sukienka, piękne nogi i szpilki obłędne<3 !

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana wyglądasz amazing :)
    Te cekiny są piękne :)

    A buty fakt - KLASA !!!

    Super :)

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak to mówią : " Piękno ma długie nogi " ;)

    OdpowiedzUsuń

  44. Przepiękna stylizacja, bardzo mi się podoba:)
    Świetnie się w niej przezentujesz, bardzo do ciebie pasuje taki style:)
    Jesli znajdziesz chwilkę czasu to zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudne zdjęcia i zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowna kiecunia ! ..zawsze mi się taka marzyła i koniecznie muszę spełnić to marzenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ty z tymi nogami ... cokolwiek założysz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Daggi wspaniale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ty jestes stworzona na okładkę Vogue!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* ...tylko w Vogue o tym jeszcze nie wiedzą :D

      Usuń
    2. to już do nich wysyłam linka :-)
      buuuuuziak

      Usuń
  49. Kieca cudo, a ze szpilkami mega sexowna bomba !

    OdpowiedzUsuń
  50. "I die" jakby to Rachel Zoe powiedziala :D wyglądasz niesamowiscie!pamiętam ta kolekcja Balmaina byłam nia oczarowana,pragnełam każdą rzecz z tej kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  51. wow amazing look!
    xoxo

    alice c'n'r
    http://cutenroll.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta sukienka jest wspaniala, mam podobną ale z odkrytymi plecami, wyglądasz zachwycajaco :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Twoje nogi wyglądają w tych szpilkach zjawiskowo, sukienka cudo:)) dostaję przy tobie kompleksów pięknoto! :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Jej wyglądasz jak gwiazda w tej sukience:) Idealna dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow! Czy Twoje nogi się kiedyś kończą ?:D

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudna jesteś. :)
    Kieca też.
    Stęskniłam się. ;)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  57. Omm omm Daggi jestem zaczarowana, oczarowana i zakochana w tej stylizacji. Wyglądasz nadzwyczajnie! Love <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Kocham Twój styl i przeboskie nogi! :) Zawsze wyglądasz cudownie, ale w tej sukience i butach po prostu odbiera mowę...:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Thanks for the comment already followed back! You look georgeous on the pics! Kisses from saín <3
    http://bitoflemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudownie wyglądasz! - Kiecka kapitalna, zaś to rozcięcie prawie do pasa = MISZCZ!!!!!
    Buty chyba najmodniejsze.
    I sexownie i elegancko = 2 w 1!

    OdpowiedzUsuń
  61. Amazing outfit- very chic and I LOVE your Jimmy Choos!

    Sarah XxX

    OdpowiedzUsuń
  62. WOW!! Żyleta. :D
    Obłędnie wyglądasz! :)

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja chcę Twoje nogi!!!! Jesteś poprostu zjawiskowa!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  64. Wyglądasz niesamowicie :-)! Sukienka "robi" robotę :-D!

    OdpowiedzUsuń
  65. Wspaniała stylizacja! Jesteś taka piękna i zgrabna <3
    Wpadnij do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  66. po raz kolejny niesamowita stylizacja :* powinnaś być modelką wiesz? :)
    dziękuję za komentarze :)
    PS niesamowite nogi!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. My dear you are a vision of beauty and style. I adore your outfit.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. wow ! wyglądasz bosko ! Sukienka w połączeniu z tymi szpilkami po prostu perfekt !
    jak byś miała ochotę to zapraszam do mnie :) pozdrawiam

    www.styling-on.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. I love love loveeeee your OOTD! so wild and sexy! followed your cool blog babe!


    Loves,
    www.fibieelyh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. You are stunning! Love this! Thanks so much for visiting Pirate Hart! I would love to follow eachother,following you on Bloglovin and GFC:)

    xx

    Pirate Hart
    www.piratehart.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Looking super hot!
    Simona
    www.lakenmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. what a gorgeous dress! You look beautifull :)

    OdpowiedzUsuń
  73. dodaję do obserwowanych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jejku ! Uwielbiam twoje nogi, twój wyraz twarzy na zdjęciach, twoją figurę i włosy.
    Jesteś niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  75. wyglądasz OLŚNIEWAJĄCO, dosłownie!! przepięknie Kochana! :) no i te Twoje nogi do nieba, ach! zazdraszczam!
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Jejku jakie nogi!!!! aż buzi zamknąć nie mogę, też tak chce!!! wyglądasz niesamowicie, aż napatrzeć się nie mogę!!! pozdr i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko nie mogę wejść do Ciebie na bloga :/ klikam w post i mam info "nie znaleziono bloga" :/

      Usuń
  77. wow so hot. that dress is amazing

    http://puputnopitasari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. JEEJ:) olśniewasz mnie za każdym razem :)
    Jesteś Śliczna wyglądasz nieziemsko :))
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczna!! jedna z najlepszych twoich stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  80. super prowadzisz bloga w pewnym stopniu jest oryginalny i niepowtarzalny, zapraszam na instagram - colorsplace

    OdpowiedzUsuń
  81. piękna stylizacja, piękna TY!
    I te nogi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. wow, ta sukienka pasuje do Ciebie idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Love the look !!! Come and see me and If you want we can follow each other ?:)

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  84. this dress is so very you! utter chic!

    OdpowiedzUsuń
  85. My new post!http://roccacocca.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  86. Jesteś taka idealna! Nie mogę oderwać od Ciebie oczu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  87. ta sukinka jest mega! wyglądasz powalająco:**

    OdpowiedzUsuń
  88. Genialna!
    Pięknie wyglądasz i rewelacyjne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  89. Jak zwykle wyglądasz obłędnie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  90. thanks! x

    aw, gret effect dear! so cool :)!
    looks like a diva ;)
    bisous x

    OdpowiedzUsuń
  91. Jejjj pięknie, cudownie, kobieco, zmysłowo i z wielką klasą, nie mogłabym przejśc obojętnie nie tylko obok tego setu, ale obok Ciebie, rzuciłabym się ....hahah:)

    Sukienka jest cudowna, ale TY wyglądasz ZJAWISKOWO :* <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Wyglądasz przepięknie <3
    Pozdrawiam!
    http://winter-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Your rockin' this look, I love the sequin dress looks FAB on you!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Masz taką figurę, że we wszystkim byłoby Ci świetnie. A do tego uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Dagmara sukienka i szpilki cudnie, bardzo lubie taki glam rock style :-)
    Wygladasz po prostu zachwycajaco :-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Bosko wyglądasz w tej sukience!!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Hey! Great post I just came across
    your blog and I love it! It would
    be amazing if you could visit my blog too.
    We can also follow each other if you like! :)


    http://teleteskariotakis.gr
    kariotakis.gr

    very nice!!! thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  98. Wow! Tylko tyle jestem w stanie z siebie wydusic;) kiss Marta www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Jesteś wspaniała! Super pozujesz, niczym modelki w Vogue <3 Strasznie mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń