poniedziałek, 15 kwietnia 2013

100% Woman

tytuł  nieco przewrotny gdyż dzisiejszy post inspiracyjny  poświęcony jest garniturowi - tej części garderoby którą zapożyczyłyśmy sobie od facetów  ...ale za to jak niesamowicie kobieco możemy w nim wyglądać ...zresztą zobaczcie same :)

  ...przy okazji przepraszam ale następny post stylizacyjny dopiero koniec kwietnia / początek maja , z uwagi na Fashion Week nie dam rady zrobić wcześniej , ale za to obiecuję relację z FW ;)



title a little bit perverse cause today's inspirational note is dedicated to suit - the garment which we took from guys  ...but  how incredibly feminine we can look in it  ...see anyway :)

...btw I'm sorry but my next styling note - end of April / beginning of May I can't do it earlier because of Fashion Week but I promise FW report ;)





jeszcze tylko kilka dni... :))) / only a few days... :)))


87 komentarzy:

  1. uwielbiam uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam, w mojej szafie zdecydowanie znajdą się takie cuda :) Czekam na relacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :) Widzę że garnitury będą królowały :)Bardzo mi się to podoba !
    Pozdrawiam Kochana i słonecznego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. very inspiring !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Garnitury są baardzo kobiece. Kiedyś dawno temu przyszłam na spotkanie służbowe w męskim gronie w garniturze i koszuli z krawatem, i nikt nie zauważył żartu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100% kobiecosci wg. mojego pojecia to nie minimalna mini i dekolt po pas, a takie wlasnie przepiekne gajerki! Uwielbiam Cie za te ispiracje! Szary z przeogromnymi spodniami i ten na balkoniku - wygrywaja w moim rankingu;))
    Buziaki. A

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER wybrałas zdjęcia ;0


    u mnie nowy post !!



    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. i love suits on woman!!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne garnitury<3 trzeba się w taki zaopatrzyć na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem kobieta w garniturze wygląda bardzo sexownie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne,inspirujące zdjęcia !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. love this trend, I'm looking for a suit myself! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  12. marzy mi się piękny kobiecy garnitur niestety jeszcze nigdzie takiego idealnego nie znalazłam... ale Daggi dałaś mi pożądną dawkę inspiracji:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne inspiracje, czerwony garnitur po prostu boski, uwielbiam takie posty:**
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację aby by 100%-centową kobietą nie trzeba nosic mini i dekoltu, to ma się w sobie zawsze. A garnitury? cieszę się, ze wchodzą na wybiegi i ulice, bo mnie kojarzą się z silną i pewną siebie kobietą.
    Wybrałabym z Twoich inspiracji czerwony- jest siła, jest moc. A potem szary-elegancki z nutką ekstrawagancji.
    Pozdrawiam i czekam na relacje z FW.

    OdpowiedzUsuń
  15. SURE I'd love to :)
    follow you now on GFC & Bloglovin - follow me too :*

    www.simplebutreal.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastic blog, you are gorgeous! Following you on GFC and Bloglovin now :)

    www.kajalmaharaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo ciesze sie na relacje z fashion week!

    daggi dowiedzialam sie ostatnio ze mamy wspolnych znajomi, swiat to taka wiocha ;))
    sciskam i pozdrawiam z niemiec, dorota

    www.nowshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mowili ci! pffff ;))
      emilka kostrzewska, a w ogole to jej byly maz, sebastian. to moj kuzyn

      Usuń
  18. Amazing inspiration Daggi. 100% woman, just like you!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Me han encantado las fotos! besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega podoba mi się taki styl <3333 !

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochalam sie w czerwonym zestawie :) mega

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie spodnie wogóle to mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale że jakie spodnie ? bo w poście są bardzo różne :P

      Usuń
  23. garnitur owszem ,ale taki podkreślający sylwetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się pod warunkiem że są dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  25. boskie inspiracje :DDD pozdrawiam!?!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie zobaczyła bym Cię w takim wydaniu :) wydaje mi się, że wyglądała byś idealnie :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Garnitury są bardzo fajne i pomimo wszystko bardzo kobiece moim zdaniem. Kwestia tylko dodatków i kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I find this so inspiring! It's totally convincing me that I need a suit of some sort - and all of one style. But what print should it be?!? So many choices.

    Thanks fo rsharing all of these street style pics. I know ittakes forever to find an accumulation ofones' you really admire, so kudos to you.

    -Gabrielle

    OdpowiedzUsuń
  29. mega stylowe, mega kobiece
    ♥ ♥ OLA ♥ ♥/ FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. ten czerwony zestaw najbardziej wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  31. pierwszy <3
    Cudowny :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Such Great outfits! Love The suits :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobry garnitur zawsze dobrze mieć w szafie ;) Ja jeszcze swój wymarzony garnitur poszukuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwsze zdjęcie piękne.
    Okazuje się, że nie trzeba sukienek, super babskich fatałaszków by wyglądać prawdziwie kobieco.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajne te stylizacje :) z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne modele wybrałaś! Marzę o idealnie uszytym garniturze, ale jeszcze nie trafiłam na takowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jeszcze nie ale się nie poddaję ;)

      Usuń
  37. Uwielbiam garnitury! Jak są dobrze dobrane do figury to świetnie ją wydłużają i wysmuklają :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dagga, potrafisz moje oczka popieścić. Zdjęcia cudowne!!!
    Najlepsze to, które umieściłaś na f-b, ja serio myślałam, że to Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne zdjęcie, to to w sali palmowej i to chyba nasza Anja Rubik.
      Cudowne!!!

      Usuń
    2. nie , nie to nie Anja , nie pamiętam jak się nazywa ale to dość znana modelka , bardzo się cieszę że foty Ci się podobają :)))

      Usuń
  39. Dobrze skrojony garnitur to moje marzenie <3
    Wciąż szukam idealnego:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega kobieco! Ten czerwony garnitur z 6 fotki jest mega! Kocham takie inspiracje!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak pięknie wygląda jednokolorowy garnitur, po prostu zakochałam się i już chcę taki mieć, ten żółty chyba najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kobietka w garniturze będzie zawsze dużo bardziej sexy niż jakikolwiek zagarniturzony facet <3 Piękne inspiracje Daggi! Mam nadzieję, że fajnie spędzisz czas na FW i oczywiście będę czekać na relację :* Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  43. We like very much your blog, you have a cool style!!!
    Ofcurse we folllow you and wait you follow us back.
    Kisses honey ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. naprawde cudowne inspiracje... najbardziej podoba mi sie zolty

    OdpowiedzUsuń
  45. Lovely fashion inspiration. I think women always look amazing in suits. Following you on bloglovin and gfc. Hope you can stop by my blog and follow if you like.

    xo erica

    OdpowiedzUsuń
  46. I love it!!
    Great inspirations :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam! Czasami zastanawiam się czy nie wyglądamy z nich lepiej, niż oni sami. :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Gorgeous inspiration! love the yellow ones :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  49. I love this men style on women! And fololowed you via bloglovin and GFC, follow back and join giveaway on my blog <3 BTW enjoy Poland fashion week, I love Poland, spent a day in Krakow today :)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne zdjątka i fajny blog :)

    http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. nie przepadam za takimi garniturami :) ale i tak fajny post :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ooooo łał!! <3 Cudowne!! <3 :) Biały, czarny i czerwony moje faworyty!! :)
    Ach, z chęcią bym sobie sprawiła takie cacka :) I już widzę Ciebie w takich ^^ mmmm
    Buziaki Piękna Moja i już się nie mogę doczekać outfitu <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo lubię damskie garnitury
    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. To taki mały paradoks, ale każda z tych kobiet wygląda niebywale kobieco, mimo garnituru :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi! Thanks for visiting my blog, of course I would love it if we could follow eachother:) You have an amazing blog here, I just love the hot red suit. I feel like women wear the suit better then men! haha:) Following you on Bloglovin and GFC, would love it if you followed me too! Cheers.

    http://sairasbeautylounge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Podoba mi się bardzo! Już raz publikowałam u siebie set w tym stylu :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  57. Sama poluję jakiś (kobalt biel albo żółty) albo chociaż na spodnie do marynarki którą już mam :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Hey dear, thanks for your comment on my blog! Following you now on gfc and bloglovin, waiting for you to follow me back!

    OdpowiedzUsuń
  59. Super:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również obserwuję ;) ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. o kurcze ten pierwszy wymiata - wspaniły-te spodnie luzne lejace sie z podwyzszonym stanem no jak mega seksi bez koszuli- idealny temat na zestaw- i bardzo mi sie podobaja garniaki w sportowym wydaniu i u facetow i u kobiet jak ten czerwony <3 genialnie uchwycilas trend <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla Ciebie stworzone ja ze swoimi krasnoludzkimi genami nie bardzo hahaha:)

      Usuń
    2. hahaha no co Ty ładujesz +18 na stópki i po kłopocie <3

      Usuń
    3. w sumie - dzień jak co dzień LOL

      Usuń
  62. I love this kind of suits so much - happy to own already some :)

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  63. I love the look of a suit! thanks for stopping by my blog! i would definitely love for us to follow each other! i'm following you now.

    Maggie
    lovestylehappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Najbardziej podoba mi się dziewczyna w czerwonym i białym garniturze a także w wężowym wydaniu :D jednak do takiego ubioru trzeba mieć idealną sylwetkę, którą Ty oczywiście masz :D <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam twoje inspiracje!są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  66. Fabulous looks! I especially love it in white:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  67. Wyglada to genialnie...szczerze mówiąc to mam już dosyć widoku wszystkich dziewcznyn, kobiet w rurkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. osobiscie lubie garnitury w damksim wydaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Love power suits! Great picks dear!

    Feel free to check-out my blog and if you like, follow me on GFC, I'll follow you back :)
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń