poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Fashion Week Poland Fall/Winter 2013/14

...no i już koniec ;) pogoda niestety dopisała średnio :/  piękny słoneczny  czwartek , tragiczny piątek , taka sobie sobota i całkiem niezła niedziela hehe przy okazji FW z czego się niezwykle cieszę udało mi  spotkać cudowną Izę z  TrochęIza oraz dwie świetne dziewczyny Kate i Justę z 2fashiondaily  buziaki dla wszsytkich !

 ... its the end ;) unfortunately the weather wasn't fine :/ beautiful sunny Thursday , tragic Friday , Saturday not so bad and pretty good Sunday hehe btw what I'm extremely glad to , I was able to meet wonderful Iza from TrochęIza and two great girls from 2fashiondaily Kate and Justa kisses for all !


a tak sobie wyglądałam pierwszego dnia / and that's how I looked the first day

 

oto subiektywny przegląd kolekcji na które zwróciłam uwagę /  here is subjective review of the collections which paid my attention


zacznę od PtASZKA / start with PtASZEK 

photos by : Seweryn Cieślik / Magnifique Studio



photo by : Przemek Stoppa


a to już ja w PtASZKU / and here me in PtASZEK :D


Natalia Jaroszewska 



photo by : Seweryn Cieślik / Magnifique Studio

MMC 


photo by : Seweryn Cieślik / Magnifique Studio

Mohito


photo by : Seweryn Cieślik /  Magnifique Studio

Slava Zaitsev pokaz otwierający / opening show 


 photo by : Seweryn Cieślik / Mgnifique Studio


82 komentarze:

  1. amazing pictures dear! great selection!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. łooo świetnie!! <3 6-sta sukienka od Jaroszewskiej <3 aaaa bomba!! :)
    A Ty jak pięknie wyglądałaś :* Nogi do nieeeeeeeeeeeeeeba :D
    Buziaki Kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Tak sobie wyglądałam pierwszego dnia ''aaaa dobre sobie :) Wyglądałaś świetnie jak zawsze ! Genialne kolekcje, wszystkie mają w sobie coś, ciekawego, intrygującego i diabelnie przykuwają mój wzrok ...hahha :)Kilka modeli z checią bym chciała ...hahha, marzenia dobre na wszystko :*
    Pozdrawiam Kochana :*<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe modele, można się za inspirować :D Tylko te modelki jakoś tak strasznie wyglądały, oczywiście nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano z tymi modelkami to różnie bywa ;)

      Usuń
  5. Wow, every pieces looks fabulous, what a great fashion event at poland.

    OdpowiedzUsuń
  6. great collection :)
    you looked awesome!
    xo
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow , inspirujące zdjecia:) zgadzam się z Inką 6sta sukienka powala !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś najpiękniejsza ze wszystkich dziewczyn na zdjęciach! Masz tak cudowną figurę że zazdrość mnie zżera!!**

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie Ci zazdroszczę tych modowych doznań!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie się prezentowałas ; DDDD


    nowy post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, chciałbym tam byc!
    a Ty zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice :)



    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. najpiękniejsza jesteś ty wśród tych modelek :) gratuluję, że mogłaś być na tym evencie i zazdroszczę :) Serdecznie pozdrawiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia!
    Wyglądałaś fantastycznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Son unos diseños muy innovadores! besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wyglądałaś obłędnie! <333
    Kolekcja Mohito-pozytywne zaskoczenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ajć jak Ty pięknie wyglądałaś!!!! sukienki Jaroszewskiej są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna fotorelacja :) aczkolwiek modelki te to straaaszne chudzinki, niektóre to aż za bardzo ;o a Ty bardzo fajnie dobrałaś ciuszki kolorystycznie :) i jak zwykle ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Simply Amazing :)

    XoXo
    http://abudhabifood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. totally in love with your look! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG! zajebisty pokaz! koniecznie za rok przyjeżdżam! :O

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej mi się podobały kolekcje Natalii Jaroszewskiej i Mohito:) świetnie wyglądałaś w Ptaszku;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Daggi, wspaniała relacja.
    Ale i tak najpiękniejsze to Twoje w szorcikach.
    Bardzo dziękuję za spotkanie!!
    Było super, czułam się jakbym znała Cię już bardzo długo!!!
    Całuski!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa Iza to ja dziękuję :*** mam nadzieję że za pół roku powtarzamy :)))

      buziaki !

      Usuń
  24. Widzę, że spędziłaś miło czas- super ! :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Konkretna relacja, wiele kreacji mi się podoba. A Ty również wyglądałaś genialnie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. OO świetna ilość zdjęć z pokazu ale myślę ,że Ty także powinnaś się znaleźć na takim wybiegu ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. a tak sobie wygladałam hehehe maff ci sie nawet nie uwiesi u kostek :)jak dla mnie ptaszek bezapelacyjnie i mmc :)

    OdpowiedzUsuń
  28. buzia Daga :**** do nastepnegoooo :))))

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW!!!Wyglądałaś pięknie ,byłaś ozdobą FW - bezapelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie, dziewczyny z 2fashiondaily miały rację - nogi fiu fiu :)
    Świetne wyczucie stylu - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana zazdroszcze pobytu i wrażeń !

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdroszczę FW! i bluza świetna;)

    pozdrawiam:*
    i zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne jest Twoje pierwsze zdjęcie na tle napisu FW :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Daggi była na właściwym miejscu :) :***

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne kolekcje ale modelki wg mnie są straszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo kręcą mnie takie pokazy i chciała bym kiedyś na takim się znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylówki dla mężczyzn nie przemawiają do mnie jednak mohito jak zwykle ma sexi rzeczy;)Wyglądałaś ślicznie.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  38. nice post!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  39. wspaniałe kolekcje, super kroje i pomysły!! wspaniale kochana ze widzialas je wszystkie
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana.! Wyglądasz jak rasowa modelka, mogę patrzeć i patrzeć na Twoje dłuugie nogi:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ize też uwielbiamy!!!
    Niesamowicie wygladalas w tych szortach!

    OdpowiedzUsuń
  42. thank you dear
    have a lovely day
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  43. You look so wunderful on each photo, dear daggistr, like the model par excellence <3

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dziś Twój humorek? Bo ja jestem tak zła, przed chwilą przez przypadek skasowałam sobie 90 komentarzy na blogu...chyba tez Twój :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Twój outfit na pierwszym zdjęciu fantastyczny! moim faworytem jest kolekcja Jaroszewskiej <3

    OdpowiedzUsuń
  46. MMC rzeczy z cekinami jak sukienka albo bluzka włącznie ze spodniami bomba ! i przyznam, że zaskoczyło mnie Mohito. Aż musiałam wrócić się upewnić czy dobrze przeczytałam bo znacznie się różni kolekcja z wybiegu od tego co jest w sklepach (i chodzi mi tu o cały charakter szycia, kroi i materiałów) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się mnie Mohito też bardzo pozytywnie zaskoczyło , choć obawiam się że w sklepie to już nie będzie to samo ;) a co do MMC to był mój ukochany segment w tej kolekcji ale to nie cekiny tylko coś w rodzaju dzianiny układającej się pod włos dającej taki niesamowity efekt

      Usuń
    2. oooo dobrze to wiedzieć ;)

      No coś Ty ! Jesteśmy z Białegostoku, osobiście byłam w Łodzi na weekend ale na fashion week nie dotarłam (niestety).

      Usuń
    3. Nie tym razem ale mam nadzieję, że następnym na pewno dotrę ;)

      Usuń
  47. aj zazdroszczę kochana!! musiało być super!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Great collections!

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ty oczywiście cudownie Dagg!!! - i na pierwszym zdjęciu i na tym z ptaszkiem.
    Mnie osobiście podobał się pokaz Zaitseva - OBŁĘDNY!!!!
    Chyba sobie zapiszę kilka zdjęć. Nie mogę oczu oderwać - cudnie. Nawet te kolorowe męskie marynarki - wszystko to jakieś dzieła sztuki, ech.... niesamowite. Dla tego jednego pokazu, chciała bym tam być.
    Pzdr___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Tess :) oj tak niesamowite tkaniny i kreacje , na żywo wyglądały obłędnie , do tego rewelacyjnie dobrana muzyka , wszystko tworzyło mały spektakl

      pozdrawiam !

      Usuń
  50. the looks are so inspiring! like it a lot! love your shorts so much!

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądałaś MEGA!:)
    Świetna relacja;)

    Obserwuję Cię i polubiłam Cię na facebooku,będzie mi bardzo miło jak odwzajemnisz się tym samym!:* ;D

    Pozdrawiam i zapraszam;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. ojej kolekcja dla mezczyzn tragedia, wygladaja jak niedomyci w tych ubraniach (kijem bym ich nie tknela). Z kolekcji damskiej mohito ujdzie reszta kiepsko, nawet bym nie poszla w tych ich kreacjach smieci wyrzucic, a modelki tragedia wygladaja na chore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozostaje się uśmiechnąć i miłego wyrzucania śmieci życzyć ;)

      Usuń
  53. Ogolnie malo kolorow, troche smutno, dobrze, ze biel nadal istnieje.
    Kolekcja meska bardzo fajna, mam juz dosyc nudnych facetow na ulicach;-)
    A Ty kochana wygladalas bosko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* kolory już bardziej jesienno zimowe więc faktycznie dość stonowane i przygaszone

      Usuń
  54. piękne kreacje!
    a Ty wyglądasz fenomenalnie!
    ściskam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  55. Czy pisałam, że masz zabójczo długie i piękne nogi...wiesz jakbyś oddała mi dosłownie z 4 cm, nic by się nie stało, a ja miałabym upragnione 170 ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Eow! Seems there are great designers in.Poland ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudownie Wyglądasz, zdjęcia z fashion week super!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ptaszkowe propozycje dla mężczyzn są GENIALNE! A Ty Daggiś wyglądałaś cudnie, te nożyska <3 Cieszę się, że udało Ci się spotkać i zacieśnić międzyblogerskie więzy :* Kto wie, może i nam gdzieś, kiedyś, się uda? :-) Buziakiii :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Great post and looks like a perfect fashion show. Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz takie piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  61. amazing blog
    do u want to follow each other on facebook and gfc? Let me know :)
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  62. Kurczę... Za rok się zbiorę na FWP i chcę Cię tam poznać! :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Ty jednak najbardziej zwróciłaś moja uwagę!
    Nogi to Ty masz chyba do nieba!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. That outfit is so cute!!
    Much love,
    Wengie
    http://www.wengie.com

    OdpowiedzUsuń
  65. swietny post i relacja z FW w Lodzi. Zaluje,ze nie mogłam pojechac, ale w tych dniach wypadała krakowski off festiwal , ktory byl dla mnie priorytetem :-)

    Ty jak zwykle przykuwasz tam najwieksza uwage :-) Swietnie,ze tak miło spezdiłas czas.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  66. omg¡¡¡
    fantastic post¡¡¡

    http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    besos

    OdpowiedzUsuń