czwartek, 4 kwietnia 2013

Lemon tree ♥

ja już sama nie wiem co z tą pogodą :/ żyję nadzieją że kiedyś w końcu przyjdzie czas na zmiany ...a póki co pogrzejmy się przy cytrynach i limonkach ...jak dla mnie hit nadchodzącego lata :)))

I don't know what happened with the weather :/ I only hope that one day will come time for changes ...and now lets warm up with lemons ...as for me hit of coming summer :)))


...przy okazji zapraszam Wszystkich pozytywnych ludzi do polubienia stronki
powstałej w odpowiedzi na "hejterstwo" i głupotę w sieci  ...lets ♥ it ! ;)

btw I invite all positive people to like the fanpage  created in response to the net hate and stupidity 
 ...lets ♥ it ! ;)





101 komentarzy:

  1. Gorgeous inspirations !

    XX Luba

    MICHAEL KORS BAG GIVEAWAY
    http://www.well-living-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hitem na pewno będą! tak jak tegoroczne paski :) Chodź ja i tak przybijam piątkę neonowym kolorom, niech one powrócą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. limonki siłą rzeczy są noenowe więc w sumie i tak pewnie wrócą :)

      Usuń
  3. Kocham takie soczyste kolory. Też chcę ciepła, słońca, klapek, echhh..a za oknem śnieg:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże kochana jak ja bym chciała tego słońca tej wiosny by móc skorzystać z tych inspiracji - dzięki za ten post- doładował mnie nadzieją i energia- jak zwykle inspiracje wybrane perfekcyjnie idealne kroje formy i estetyka zdjęć -<3

    OdpowiedzUsuń
  5. I just love this color for summer! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  6. cytrynka na pazurkach-to jest to

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie zdjecia swietne :) super blog!
    Zapraszam do mnie (obserwujemy)?
    www.flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah świetne te limonki.
    Bardzo podoba mi się taki kolor na paznokciach czy ciuchach. Super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię neonki, jest mi w nich dobrze z racji ciemnej karnacji więc niech trwają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, zakochalam sie w tym zdjeciu z dlugimi nogami i seledynowe koturny na nich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak cudownie to wygląda <3

      Usuń
    2. ja też ja też <3 z chęcią bym je przygarnęła :)

      Usuń
  11. piękny kolor na tę pogodę :) chyba sama coś dzisiaj założę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne ciuchy w energetycznych kolorach! A mi szczegolnie podobaja sie cytrynowe pazurki i sandaly na koturnach - cudne! Pozdrawiam . ANka

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój must have na lato to jakieś neonowe szpilki.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mój też :) Piękny kolorek :)

      Usuń
  14. Moja szafa pęka w szwach od neonów! Czekają na wiosnę..ja czekam...i zaczynam się obawiać że się nie doczekam! Pogoda mnie dobija! Szarość, zimno...szkoda gadać!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne inspiracje. bardzo podobają mi się takie żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście na tych inspiracjach żółty świetnie wygląda. ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie mi się podobają neonowe kolorki<3

    OdpowiedzUsuń
  18. u Ciebie słonecznie ,a za oknem biało i szaro:(

    OdpowiedzUsuń
  19. great photos
    love this colour
    xx

    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  20. Love these outfits! Such a bright and fun colour!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądając te inspirację od razu zrobiło mi się cieplej :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Este color es muy alegre! besos

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne i BARDZO pozytywne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia ;))

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. cool pictures, i think that I will wear a lot of yellow this summer!

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie lubię ten kolor <3 też nie mogę już patrzeć na szarość za oknem ://
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Biżuteria cudowna *_*
    Zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Yellow Yellow Yellow - Yes <3

    I'm following you, Could you check my blog and follow if you like it? You can like my FB page as well :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście nie mogło zabraknąć naszej pięknej Anji Rubik . Pogody też mam dość

    OdpowiedzUsuń
  30. yeah you asked about following each other! already following yours dear ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. warto chociaż popatrzeć na takie słoneczne inspiracje skoro pogoda nas nie rozpieszcza.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi sweety!! I've just discovered your blog and i like it very much!!
    Beautiful pictures and it is indeed an amazing post!! :)
    Tell me about my blog:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  33. hi sweetie..
    aww i really love the color. brighten up my day!
    honey thank you for following me. im very happy we can follow each other.
    im following you now via gfc and bloglovin too. im follower number 197 on bloglovin.
    keep posting sweetie,...
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. dla mnie cytrynka w tym roku jest obowiązkowa!!! świetne inspiracje!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Great inspirations! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne inspiracje, bardzo soczyste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że żółty to nie mój kolor :p

    OdpowiedzUsuń
  39. Całe szczęście, że podoba mi się żółty kolorek ;D
    A co do pogody.. to aż szkoda słów na to co się dzieje za oknem ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak patrzę na takie inspiracje to chcę wiosnę już, natychmiast! Nic tylko wskoczyć w kolory słońca, założyć różowe okulary i cieszyć się ze wszystkiego co nas otacza. Marzę o tym, bo obecna pogoda całkowicie mnie dobija. :(
    Pozdrawiam Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak po inspiracje, to tylko do Daggi <3 Super wybór zdjęć, ja jestem jak najbardziej za limonką - uwielbiam! Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  42. Yummy - love the bold, citrusy colors.

    xo

    Oh my God! This collection is mouth-wateringly amazing. Every piece looks like a delicious pastry. Love!

    xo

    Cecile In L.A.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nice post... I love this color for S/S!!!!!
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  44. nice photos, and love you blog <3
    thank you for comment on my blog
    btw i'm already following you now ^^
    mind to follow back ? :)

    XOXO,,
    Sherleenciawijaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka na pierwszym zdjęciu jast świetna, lubię takie kolory, żywe i energetyczne :)Zastanawiam się dlaczego jeszcze nie mam nic żółtego w swojej szafie?!:O

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolor jak najbardziej na cieplejsze dni, które na razie nie nadchodzą ;<.
    Mam kostium w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Great blog!!! Love it! And you are so beautiful! * )
    Ofcourse we can follow each other! Will wait for you to follow back!:)
    xxx
    http://yourwhitelynx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. fajne inspiracje takie wiosenne zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. hello sweetie ! these is such a beautiful post ! and beautiful pictures ,its amazing..! would you like to follow each other in gfc ,LB,FB,Bloglovin too? let me know , i always follow back ! will be waiting ^_^ ! xoxo

    love

    http://chasingpiratesx.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam prawdziwego bzika na punkcie żółtego ... I pasków w tym sezonie O.O

    OdpowiedzUsuń
  51. I love yellow so much, dear daggistr, wonderful selection <3

    xxx Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  52. yellow this season is super awesome!<3
    thanks for the love hon, I'm following you on bloglovin' and facebook!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. kocham te kolory i u nas są w nowym poście zapraszamy :*

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam takie energetyczne kolory, od razu mam przed oczami piękny słoneczny dzień na plaży:)

    OdpowiedzUsuń
  55. awww yellow yellow yellow, what an obsession of mine! Thanks for passing by my blog, of course I want to follow each other, I'm already following you in GFC and bloglovin, don't forget to follow back ;)!

    tons of love, and btw, amazing blog!

    Pepa.
    http://rock-and-bows.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha sure, it's on the horizontal menu on the top of the page! here the url: http://www.bloglovin.com/en/blog/4223927 thankks :D

      Usuń
  56. I´m following you on GFC and bloglovin, it´s your turn, kiss and thanks.

    Mara.

    OdpowiedzUsuń
  57. Te sukienki są piękne. Miło trafić na taki słoneczny blog :)
    Pozdrawiamy
    Siostry z Rue de Paris

    OdpowiedzUsuń
  58. jestem za , jaki optymistyczny i ciepło-żółty post :-) swietne inspiracje :-) Czuje sie lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Love the inspirations!
    Thank you for your comment! I am following you on GFC and Bloglovin, hope you follow back! ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. now I follow back
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  61. These photos are so inspiring! Loving the colors!
    Sure, let's follow each other! I'm now following on gfc and bloglovin, hope you follow me back :)

    SHE WALKS Blog

    OdpowiedzUsuń
  62. hi :)
    i have tried to follow you back, let you check ^^
    xoxo,,

    Sherleenciawijaya.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  63. I like so much this color, what a nice selection!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  64. piękne inspiracje! :) lato będzie piękne jeśli chodzi o kolorystykę outfitów ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. A stosujesz jakieś magiczne cuda na te końcówki włosów?? Bo ja jestem na granicy pójścia i ścięcia włosów, chodź zapuszczam dzielnie

    OdpowiedzUsuń
  66. Boskie kolory, cudowne zdjęcia. Ja chcę lato! :O:O

    OdpowiedzUsuń
  67. Love this set!The last days of International Love giveaway on my blog! Win a dress of your choice!
    http://mooreann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. love all the pictures
    thanks for sharing dear
    nice pictures :D

    PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM
    PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM
    PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  69. Hi dear, beautiful blog!! ♥
    Sure! I'd like the idea of following each other! And... I'm following you! ;-)

    http://gardeninshadow.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam takie kolory! Same cudowności! (;

    OdpowiedzUsuń
  71. I like this tendence, but not for the nails, have a nice day!
    http://trendy-u.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  72. Absolutely awesome color.


    Have a Lovely Day,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  73. piękne kolorki juuuuuuuuuż musi nadejść ta wiosna :-) i serduszko dla Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne żywe i neonowe kolory,słoneczko..No cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  75. jeju jak ja tęsknie już za słońcem:( te kolorki są takie pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  76. love your style! i'm your newest follower dear, if you could check mine it would be great

    OdpowiedzUsuń
  77. Limonka mniam. Ostatnio jestem uzależniona od tego koloru ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. What an amazing post! Love!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń
  79. Great inspiring post, Daggy! Thanks for following me) Following you back via GFC and Bloglovin!)

    OdpowiedzUsuń
  80. Prześwietne, cytrynowe inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń