środa, 10 kwietnia 2013

Metallic look

kolejny mocny trend tegorocznej wiosny i lata , choć w odróżnieniu do wszechobecnych pasków nie widać go zbytnio na ulicach :/ ja uwielbiam ! co prawda nie zdecydowałabym się na metaliczną sylwetkę w całości ale jakieś spodnie , spódniczkę , kurteczkę czy może  płaszczyk od Burberry - o tak ! to coś dla mnie ! albo Jimmy Choo's w wersji mirror ♥ ...rozmarzyłam się ;) ...macie już coś w tym trendzie w swojej garderobie ?

another strong trend of spring / summer 2013 but in contrast to stripes it isn't seen too much on the streets :/
I love it ! although I wouldn't decide to wear the whole metallic set but pants , skirt , jacket or maybe Burberry coat - yay ! that' something for me  ! or Jimmy Choo's the mirror version ♥ ...I'm dreaming ;)
...have You got something in this trend in Your wardrobe ?






110 komentarzy:

  1. Wszystko wyglada ciekawie, ale to chyba nie dla mnie, czula bym sie jak mała kosmitka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post! Beautiful Burberry!

    You want to follow each other in th GFC and Bloglovin?

    Best wishes,
    http://vgolove1.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc to wolalabym aby ten trend bardziej się przyja niż paski no ale cóż jest jak jest:D mi osobiście metaliczne ubrania się podobaja ale póki co mam tylko jedna rzecz w szafie-kamizelkę
    Buziaki Daggi:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam, ja mam!!!!! Też mi się podoba i nawet pokazałam go tu: http://pinotnoirfashion.blogspot.com/2013/03/metallic-flash.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie mam nic takiego w swojej garderobie lecz Jimmy ma już w sklepach wiele swoich kopi, na które być może się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i kurde dzięki no - teraz mam fioła na kolejnym punkcie - juz słyszę jak kasa ucieka z mojego konta- kurteczka ze zdjęcia nr 8 jakby perłowo srebrno metaliczna jest awww agrrrr aaa chce ją heheh :) no i te spódniczki nie tylko to ze sa metaliczne ale genialnie skrojone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Bejbe mam dokładnie to samo :D

      Usuń
  7. I love burberrys metallic wear
    Xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogladam i podoba mi się, jednak w szafie nie mam nic metalicznego, a potrfel mój puściutki;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow podoba mi się i to bardzo :* świetny post !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kamizelka mieniąca się we wszystkich kolorach tęczy - boska!! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi metallic jak najbardziej się podoba i to prawda, że na ulicach go zbytnio nie widać, a właściwie w ogóle chyba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice
    But maybe not for everdywear :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah! Szpileczki ze złotym czubkiem! Mój numer 1.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. La verdad es que adoro los metálicos! besos

    OdpowiedzUsuń
  15. love this trend, check out my blog for a post on iridescent hues! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo efektowny trynd;) Chyba jednak zbyt odwazny na polskie ulice.. Ja oprocz zdjec w komputerze z wystawy zurichskiego butiku Burberry to nic az tak metalizujacego nie posiadam;) Bede polowala z aparatem na przechodniow, ale poki co cisza... Za to paskow...ile dusza zapragnie;)
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poluj , poluj Kochana i łap każdą cosmic girl :) a ja mam nadzieję że upoluję sobie kurtałkę w tym trendzie tym bardziej że choruję na taką już od kilku lat haha

      Usuń
  17. uwielbiam ten trend <3 burberry pokazali to najcudowniej.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze, mój ulubiony trend nadchodzącego sezonu. Kosmiczny na maksa. Poza tym płaszczem, który przyprawia o zawroty głowy marzy mi się jeszcze jakaś fajna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I follow you in GFC and Bloglovin back.

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing pictures! I love the heels!
    Lovely blog, I follow you.

    I invite you to visit my blog. Specials regards,

    Gladys,
    http://integralwomanbygladys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW!!!!NO całkiem fajnie, odlotowo :) Płaszczyki bardzo mi się podobają, spódniczki, butki z wstawkami ....ojjj wszytsko świetne :) Jak trafię na jakąś fajną rzecz w tym trendzie to z pewnością się skuszę, pod warunkiem że będę się w tym dobrze czuła, nic na siłę :)
    Buziaki :*<3

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jestem jak najbardziej na tak! spódniczki są cudne, muszę jakąś upolować:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten chabrowo- morski plaszcz jest obledny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. mam taką ciemną fuksję, marynarkę - wdzianko, kupiona na ciuchach, ale spokojnie mogłaby błyszczeć na którymś z tych zdjęć :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  25. I love this metallic trend - and I should urgently put my metallic trousers from J Brand out of my closet ;)

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  26. Srebrna spódniczka jest cudowna! Pozostałe rzeczy niekoniecznie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybrałaś bardzo piękne zestawy. Czekam teraz na Twój look,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mój najbliższy look to raczej dopiero po FW ;)

      Usuń
  28. Ciekawe rzeczy :) Świetne są te czarno złote szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  29. I love metallics trend, esp metallic pink and gold! :)
    Thanks for stopping over my blog dear.
    Don't forget to follow too, if you like! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Bloglovin' | Google Plus

    OdpowiedzUsuń
  30. great pics! Looks so good :)
    loves and kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo podobała mi sie ta kolekcja charakterystczna i łatwo wpadajaca w oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Love this post so much!
    I'm a huge fan of the metallic look!!
    great blog pretty!
    Wonna follow each other?

    www.limaswardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam metaliczne wdzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Muy bonitos los bolsos!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  35. ten trend przygarnęłabym ale też tylko w jednej małej rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja nie mam ale chętnie bym coś przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam metaliczną kopertówkę i butki...ale chciałabym więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale bosko to wygląda. Chyba jednak najbezpieczniejsze są dodatki metaliczne, ale płaszczyki czy sukienki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Barrrdzo cudny trend, a Twoje inspiracje są jak zwykle świetne! Też pewnie nie zdecydowałabym się na totallook, ale spódniczka mi się marzy... Nie mam póki co nic metalicznego ale poluję, kiedyś miałam torebkę ale w szale porządków ją wyrzuciłam i teraz ze złości gryzę paluchy :D Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja plotę za bzdury! Mam przecież metaliczne szelki i to ćwiekowane hahaaa! Daggi, jak je odkopię to chyba będzie czas na jakiś metaliczny outfit yeah <3 Przypomniałaś mi o nich dziękuję :***

      Usuń
    2. a widzisz jaka zaskoczka haha <3 szukaj czym prędzej !

      :***

      Usuń
    3. Znalazłam :D Jeszcze nie wiem do czego je założę ale już się cieszę :D Buziaki :***

      Usuń
  40. Inspiracje cudowne, zawsze metalik mnie korcił. Wiele z tego bym wybrała, ale nie można mieć wszystkiego i rozmiary napewno nie te. Radocha dla oka jednak jest. Dodatków też można poszukać, choć by we własnej szafie - bo co kiedyś było wieczorowe, teraz w dzień wykorzystamy.

    OdpowiedzUsuń
  41. płaszczyk i torebke bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I like it, but it´s too much for me. I prefer metallized colors in complements. You have a blog loaded with inspiration and precious photos. Regards!

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj! :) Rewelacyjne są te płaszcze!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne inspiracje!
    Moi faworyci to zdecydowanie metaliczne szorty, spódnica maxi i oczywiście szpilki. <3

    Miłego weekendu. Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  45. I want every Burberry's bag and trench! they are amazing!!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  46. Love metallic, these are such a good selection of metallic's!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten trend jest ge-nia-lny !!!!
    I jeszcze do tego bombery :))

    OdpowiedzUsuń
  48. błyski świetne!!
    Choć nie dla mnie. Ale jako trend bardzo na tak. Świetnie sprawdza się w sesjach.

    OdpowiedzUsuń
  49. o mamusiu, płaszcz Burberry to moje marzenie *.*


    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  50. I am loving the metallic look :) so fun and bold :) following you! Come check out my euphoric fashion blog:)
    XOXO-MUMU

    www.euphoricfashiontrends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow some great outfits in there :)

    http://onceuponaboudoir.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszechobecnymi paskami jestem szczerze przejedzona, a metalik bardzo kuszący :>

    OdpowiedzUsuń
  53. marzy mi się taki metaliczny płaszczyk albo szpilki, ale nigdzie nie mogę dostać rzeczy w tym stylu:(

    OdpowiedzUsuń
  54. Podobają mi się ciuchy z fotki nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Z pewnością ten styl bardzo by do Ciebie pasował :) Już sobie wyobrażam Twoje rewelacyjne, metaliczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Thanks for your comment on my blog;)
    You have a great blog so I follow you with pleasure, follower 218 that's me ;)
    Maybe you can follow back and we can like each other Fb page?
    What do you think??
    I'm waiting for you on my blog, Sweet love, Lima

    www.limaswardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie mam nic takiego w swojej szafie ale ta spódniczka z ćwiekami mnie zauroczyła :D Widziałam również fajne szpilki w tej metalicznej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  58. błyszczące neonówki hmmm nie wiem jak bym się czuła w takich błyskotkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie muszą być neonówki , może być srebro , złoto , mocne głębokie kolory albo wręcz takie delikatne jak z 2 i 3 foty ;)

      Usuń
  59. very nice pics! love this trends as well

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    and have a great weekend dear

    OdpowiedzUsuń
  60. W twoim poście znajduje się wszystko to co kocham najbardziej *__*

    OdpowiedzUsuń
  61. uwielbiam ciuszki/dodatki w metalicznych odcieniach!:)

    OdpowiedzUsuń
  62. You have an amazing blog!
    Following you up on that offer.
    Following you now, your turn :) xx

    -Mitzee

    factshionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Te płaszczyki wyglądają jak marzenie! Taką spódnicę też bym chętnie przytuliła!

    OdpowiedzUsuń
  64. od dużego czasu podobał mi sie kolor metaliczny ciesze sie ze wchodzi jako trend

    OdpowiedzUsuń
  65. Such an inspirational post!
    Sure we can follow each other, I am now following you o GFC and Bloglovin, hope you do the same! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks!
    I'm following u, follow back?

    OdpowiedzUsuń
  67. follow you now, so i'll see you soon on my followers list too:)

    OdpowiedzUsuń
  68. I am loving the metallic look!<3
    Thanks for visiting and following you:)
    kisses:*

    OdpowiedzUsuń
  69. Thanks for your comment, i will folow you, i like your blog!! I watt in my blog!! XOXO

    OdpowiedzUsuń
  70. Love the metallic! thanks for the inspirations.


    Peace, Love & Good Chocolate,

    Paris // CharcoalAlley.com
    instagram: @CharcoalAlley

    OdpowiedzUsuń
  71. uwielbiam takie lśniące ,metaliczne rzeczy, muszę koniecznie odgrzebać w mojej szafie:D znajdzie się coś na pewno:D

    OdpowiedzUsuń
  72. genialne zdjęcia,
    szpilki mnie oczarowały ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. Naprawdę?Jej..Dziękuje kochana!:)
    hahaha mnie tak samo prześladuje ten urywek z dezodorantem i to od jakiś dobrych dwóch godzin!

    OdpowiedzUsuń
  74. to coś idealnego dla mnie
    dzięki za inspiracje =]

    OdpowiedzUsuń
  75. Rozkloszowana metaliczna spódniczka, moje marzenie :D!

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  76. I'm soooo in love with this trend!
    Ok, let's follow each other! I'm following you already! Your turn:
    http://coutureinjection.blogspot.com/
    xo*

    OdpowiedzUsuń
  77. Really love this! Shall we follow? let me know XSE

    OdpowiedzUsuń
  78. zapraszam na nowy post i czekam na nowy u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. love this trend.. thanks for your comment on my blog.
    i would love for us to follow each other. follow me and i'll follow back :)

    http://raindropsofred.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  80. dużo świetnych rzeczy w metalicznych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  81. inspiracje piękne i inspirujące!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  82. No niestety nie ma jeszcze nic metalicznego- czy będę mieć?? trudno powiedzieć:) ale płaszcza Burberry bym sobie na pewno nie odmówiła:)

    OdpowiedzUsuń
  83. metallic is really in this year :D
    thanks for your sweet comment on my blog, anyway
    wanna follow each other? just let me know :)

    www.feliciayohana.com
    JOIN MY GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  84. Yeah the metallic trend is great if you style it well :-)
    Really nice blog - you're so pretty!

    Btw thanks for your comment. You asked if we could follow each other?
    Of course I'm following you now, can't wait to hear from you <3

    http://katrinelionett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. It all started with Burberry and now it's everywhere and I'm lovin it :)

    I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other? :)

    Kisses from Zurich,
    K.
    http://beneaththecoat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am following you too now on GFC and Bloglovin :)

      Usuń
  86. wszystkie rzeczy są świetne! sama ostatnio nadużywam mojej metalicznej kurteczki;)

    OdpowiedzUsuń