czwartek, 18 kwietnia 2013

New in + Giveaway ( polish readers only )

zebrało mi się kilka nowości , dziś wsadzam małą zajawkę , a niebawem mam nadzieję pokazać je już w konkretnych stylizacjach :)

gathered some new items , today I put a little preview and I hope to show them in my styles soon :)


szara bluza i spodenki / grey blouse and shorts : SheInside
pasek / belt : Blings
 czarno biała sukienka / B&W dress : StaffByMaff
zielona koszula / green shirt : H&M



 Kto przygarnie bluzeczkę ?

 ...pamiętacie tą bluzeczkę  ? tak bardzo mi się spodobała że w końcu pomyłkowo przyszły do mnie dwie :D oczywiście nie potrzebuję aż tylu więc jeśli  ktoś ma na nią ochotę jedna jest do oddania , jest fizycznie u mnie tak więc do osoby wygrywającej dotrze szybko :))) bluzkę dokładnie widać na zdjęciach na  mnie 
  i  tu  na modelce , z opisu  "one size" ale jest to 34 - 36 :)
jedyne co musicie zrobić :

1. polubić  SheInside na Facebook'u  > klik  
jeśli polubicie też mojego fanpage będzie mi bardzo miło ale nie jest to wymóg > klik 

2. założyć sobie w  SheInside konto > klik

...i tak już pewnie większośc z Was spełnia oba punkty hehe

3. wpisać w komentarzu do posta swojego maila i imię :)

...w konkursie mogą również brać udział osoby nie posiadające swojego bloga, zwycięzcę ogłoszę w kolejnym poście stylizacyjnym czyli pewnie mniej więcej za tydzień od dziś ;)


...a teraz zmykam szykować się na FW ;) / and now I go to get ready to FW ;)

107 komentarzy:

  1. Ja sie zglaszam!!! Pozdrawiam:)
    Anka
    9anias9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no to rasz.rush.blogspot@gmail.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne rzeczy buziaki do zobaczenia na fw ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zgłaszam :)
    Lidia
    retromoderna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia
    na_tralala@o2.pl

    PS,
    Do kiedy trwa konkurs? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie nie napisałam ..zróbmy tak że w pierwszym poście ze stylizacją ogłoszę zwycięzcę ...czyli potrwa około tygodnia :)

      Usuń
  6. To ja też się zgłaszam! :) Pozdrowienia :D
    Natalia
    natasza606@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia
    szara_parasolka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Justyna, justyna.ciaston@gmail.com :)
    Może w końcu mi się uda coś wygrać! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. xxxmilenkaxxx4@wp.pl

    Milena

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolina
    karolina630@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. szorty są mega! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, naprawdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, brak słów, wyglądasz szałowo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Justyna
    jjuszczak@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te nowości:)
    Skórzane spodenki- hit.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasia
    tam_taram@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Konkurs nie dla mnie. A ciuszki fajne, już Cię widzę w tych spodenkach.

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam z niecierpliwością na outfit z nowymi ciuszkami!!! te spodenki wyglądają mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. już chce cię zobaczyć w tych nowościach! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chcę, bardzo bardzo chcę :)
    kpachuca@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne ciuszki !!! już widzę Twoje długie nogi w tych szortach <3 buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  22. Natalia
    natalia859@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo ale nowości! :) Czekam na Ciebie w nich Kochana!:) :**
    jeeej bym chciała tę bluzkę i poczuć się przez chwilę jak Ty :D <3
    Ewelina
    inka2504@gmail.com buziakii :) :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne nowości, czekam na Twoje stylizacje z ich użyciem! :*
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gorgeous outfit! love the burgundy shorts and the metallic belt, could you please tell me where are they from?? :)
    Thanks!!
    xx

    http://modaytendenciasrtg.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Dear :) shorts from SheInside , belt from Blings ...I've just added links to shops ;)

      Usuń
  26. wow!!! wspaniały kolor szortów!!!
    ♥ ♥ ♥ CAŁUSY NA WIOSNĘ:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  27. cute shorts,can't wit to see how you pair them! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  28. Magdalena
    madzia3991@interia.eu
    fb- Magdalena Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  29. Kinga
    kingat@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej ;) w końcu zrobiłam zdjęcie mojej henny na brwiach, miałyśmy pierwsze zajęcia z henny i jeśli będziesz miała czas to zerknij do mnie i oceń czy nie wyglądam dziwacznie :D
    A po za tym chce dowiedzieć się czy masz jakiej typy filmów, które pojawią się w 2013 roku, bo zrobiłam małą listę, ale może Ty masz jakiś dobry film, na który warto pójść ;)
    Zapraszam do mnie na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. baw się dobrze na fw ;) śliczne giveaway :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Krystyna, krystynaz15@poczta.onet.pl

    :*

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne nowości, ja chętnie bym Ci zabrała, ale te spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks so much for your lovely comment. :)

    I love your outfit, this leather skirt
    is soo cool, and your belt: wow. ;D

    And I would love to follow each other,
    I'm following you now on bloglovin' and gfc,
    I hope that you will follow back. ;)

    dearmisscoco.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  35. Oliwia, zakochana@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajne rzeczy :) ciekawi mnie ta sukienka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przesliczna masz spodniczke. niestety nie posiadam Facebook'a, kazdy konkurs mnie omija :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szkodzi , najważniejszym punktem przy tego rodzaju konkursach jest założenie sobie konta w sklepie z którego pochodzi nagroda , facebook to sprawa drugorzędna , jeśli masz ochotę wziąć udział zapraszam bez FB :)

      Usuń
  38. Kasia
    stokrotkyy@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Natalka
    natala203@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Super nowości! Spodenki mają śliczny kolor :-) Ja chyba jutro wskoczę w moje skórkowe, ale bardziej karmelowe szorty jak tylko pogoda pozwoli :D (szelki metaliczne znalazłam, zestaw ułożyłam, jak pogoda dopisze to będę focić hihihi :D nawet metaliczny eyeliner się znalazł i pewnie też pójdzie w ruch!)

    No teges, a tak poza tym to biorę udział, raz się żyje, polajkowane, zarejestrowane, więc:

    Marta
    modenfer.contact@gmail.com

    :D I lecę spaaaać :** Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. O tak kochana, zdecydowanie też nie lubię takich sytuacji ale muszę się uśmiechać i mówić że wszystko jest okk, bo ważą się losy mojego certyfikatu. heh. Tak, płaszcz przybył do mnie, i dzięki tej za długiej zimie miałam okazje w nim pospacerować to tu to tam ;)) Koleżanka otrzymała swoje zamówienie? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Marysia
    maria888@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowne nowości! :) i piękne zdjęcia!!!Cudowne masz Włosy ,jestem pod ogromnym zachwytem!

    OdpowiedzUsuń
  44. Te szorty bardzo mi sie spodobały ;) kolor i materiał ;)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis - temat: kosmetyki, których nie polecam ;)
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Dagmara
    daga_008@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. o :D pamiętam jak chwaliłam tą bluzkę Tobie :D

    Joanna
    joanna.cieszczyk@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  47. a co do Twoich nowych rzeczy to te spodenki będę wyglądać na Tobie nieziemsko a to za sprawą Twoich dłuuugaśnych nóżek :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Oooo jak fajnie!! Super, że udało się Wam spotkać <3 Buziakiiii :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Skórzane spodenki? O raaaany, piękne są <3!

    OdpowiedzUsuń
  50. What a nice outfit, the skirt is just great!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz, pasek jest świetny :)
    Po prostu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Spodenki są boskie!
    Wszystkie wymogi spełnione!! :)
    Jestem chętna na bluzeczką, a rozmiar odpowiada mi idealnie:))
    ola.wiecha@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Natalia
    naa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne rzeczy! I te szorty nie dość, że krój świetny to jeszcze cudowny kolor!
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Magda, mika.mikusia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. no to sie zgłaszam ::
    fb karolina Antosik
    mail cartnet@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Weronika, wera.weronika@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. I really like your new in's a lot!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. I JUST CAN'T GET ENOUGH OF YOUR BLOG! AMAZING, DARLING! <3

    XOXO
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  60. madzia.rokitka@gmail.com
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  61. Natalia
    na919@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. No to czekam niecierpliwie na kolejny secik :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  63. Great giveaway!!!
    http://rock4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  64. Padek oraz spodenki.. - bardzo itrygujaca zapowiedz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  65. Great lether skirt!
    So nice blog and wanna follow each other?
    Follow you on GFC and Bloglovin. Hope you can do the same :)
    Please check my blog and let me know, thank you :)

    xoxo Klara
    http://kleinklara2h.blogspot.com/
    My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  66. Amjazing pieces!

    I would like to invite you enter my Romwe Giveaway: you can win two pairs of leggings!
    Click here and enjoy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ania
    annie@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  68. Love your Look so much!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  69. Bluzka jest świetna, zresztą tak jak całość!
    Ola
    blink_blink@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. spodenki wymiatają!! :))

    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Kasia
    ewidentna_dziewczyna@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Natalia
    natalia33@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Kinga
    kinga.bargielska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Przepiękna spódniczka. Zresztą cała stylizacja zachwyca :)
    http://passio-quente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Natalia
    natalia51001@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. genialne zestawienie ;)
    www.mumineeks.blogspot.com - troszke streetwearu ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  77. Magdalena
    magda.kostrzewa1@onet.pl

    OdpowiedzUsuń