poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Rockin' glitter

dziś prosty casual , uwielbiam tego typu zestawy - dżiny ( w tych zakochałam się od pierwszego spojrzenia )   ramoneska  i szpilki , do tego odrobina błysku na sweterku z cekinowym przodem i oczywiście masa bransoletek

today simply casual look , I adore this kind of sets - jeans ( I fell in love with these at first sight ) , rocker jacket  and heels , a little bit of glitter from sweater with sequins at its front and lots of bracelets of course




photo by Em Es

kurtka /jacket : SheInside
spodnie / pants : H&M
sweterek / sweater : SheInside 
bransoletki / bracelets : Malvaretki
szpilki / heels : Jimmy Choo


155 komentarzy:

  1. ty chudzinko jedna!:)fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne nogi jestem zqchwycona jak zawsze :-

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty <3 a nogi jak zwykle do nieba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacje legginsy super pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze swietnie ! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. lookin gorgeous! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połaczenie:)
    jak zwykle zresztą:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Portki masz odjazdowe, swietnie wygladaja z rockowa kurtalka;) No i blyszczysz pieknie, po swojemu.. bluzeczka szczegolnie:)
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne sa te spodenki, sama się nad nimi zastanawiałam wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. That´s a cool look!Love the jacket-you can never go wrong with a rocker jacket :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz :) figury tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz ślicznie!! ;-))


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. love those pants! i have them too, your style is amazing! xxx from spain

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :-) nic dodać nic ująć!!!!!!! Pięknie <3

      Usuń
  15. Spodnie idealne <3 i ten cekinowy detal, uwielbiam! Zestaw perfekcyjny jak zwykle :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. ha prosty heheh- no nie u Ciebie nie ma nic od tak po prostu <3 alez te dziny super wyszły - jakby były trójwymiarowe - genialne - szpile to juz ty wiesz heheh <3 no i ten sweterek blysk w codziennym wydaniu - to trzeba umiec :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach cudnie!! Cudnie! Jeansy genialnie. Jeśli tak wygląda prostota w Twoim wykonaniu to ja zostaję fanką:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow !!!! wyglądasz jak gwiazda rocka <3 extra stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie!!!

    zapraszam na nowego posta: http://speak-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny efektowny zestaw! Kurczę, masz świetne nogi :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie urzekły szpilki - klasa sama w sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, zestaw idealny, uniwersalny, prosty, ale efektowny :) Świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  23. thank you so much for dropping by my blog
    well you've got an amazing blog
    would love to follow you
    hope you'l follow me back :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Me han gustado los pantalones! besos

    OdpowiedzUsuń
  25. no właśnie,cudne pantalones! ehh i Ty taka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Really cool! I love the leather jacket!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna ramoneska a spodnie mają bardzo efektowny wzór:) jak zawsze wyglądasz genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Jestem pod wrażeniem <3 (zresztą jak zawsze)
    Pozdrawiam:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko idealnie pasuje <3
    Uwielbiam takie stylizacje :))
    Jak najbardziej obserwuję! :)

    Zapraszam na mojego bloga i do polubienie mnie na fb :) dopiero zaczynam :) http://maylen15.blogspot.com/

    MAYLEN

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacja Kochana :)))
    Zachwycasz za każdym razem!
    Piękna ramoneska :)
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana Moja wyglądasz genialnie!! <3 pod każdym względem! <3 te spodnie są boskie! :)
    buuziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  32. Perfect photoshoot !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Urzekła mnie Twoja ramoneska, planuję aktualnie zakup jakiejś nowej.

    OdpowiedzUsuń
  34. kurtka rewelacyjna!
    Wszystko mocne, wyraźne i z charakterem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Such a pretty outfit! Great pictures :)
    liefs!

    OdpowiedzUsuń
  36. Everything you wear looks amazing!

    www.delabellesbeautyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja
    Szpile pierwsza klasa!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Aaaaa! Wyglądasz nieziemsko! A te spodnie są boskie! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Amazing outfit..you look great woooow <3

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. oh yeah,you're perfect girl!

    www.alicemazzara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super spodnie !
    No i te szpile !

    http://www.olastory.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Hello from germany :) would you follow each other on gfc and bloglovin? if you like you can start and i'll follow you back waiting for your response ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygladasz rewelacyjnie co Ci będę więcej pisac, rasowa modelka z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  44. jak ja lubię na Ciebie patrzeć! zawsze wyglądasz tak cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  45. you are super star!!!
    i love ur style

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakby Cię wyjęli prosto z jakiegoś żurnala :) extra :)

    Marta - www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. i love it! those pants are gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wcale się nie dziwie że się w nich zakochałaś! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba mi się! :)
    Bardzo fajne połączenie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  50. OJJJ Kochana te legginy i kurteczka :)A TY no SZAŁ !I Twoje nogiii, za każdym razem się zachwycam i nie mogę na patrzec z jaką łatwością, delikatnością i profesjonalizmem prezentujesz się przed obiektywem :)

    Buziole <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz, ale przy takiej figurze...nie ma innej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  52. I love the heels!
    Thanks for your comment.

    FOLLOWED

    xx

    http://unromanceconlamoda.blogspot.com/

    http://www.bloglovin.com/unromanceconlamoda

    OdpowiedzUsuń
  53. I love your blog. Would you like to follow each other? Let me know on my blog. Hollie x

    OdpowiedzUsuń
  54. There is something utterly romantic and beautiful (though I can't really point it out, but it feels this way). Gorgeous style dear!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia !
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Spodnie do nas średnio przemawiają ALE w całości prezentują się świetnie, a najlepiej Twoja FIGURA!!
    Buziaki z Rue de Paris :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam na Ciebie patrzeć!!!
    Chciałam Cię poinformować, że zmieniłam adres bloga na http://karolinakolodziej.blogspot.com/, wcześniej było karolina-w-krainie-mody.blogspot.com - zmień to sobie w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Such a perfect outfit again, dear daggistr, I thought again that this is a professional shooting! And I like your pants so much <3

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  59. Podoba mi się ta stylizacja. Gdybym miała takie nogi jak Twoje to bym w takich spodniach śmigała na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  60. You look sooo beautiful and stylish! I soooo adore this look!

    http://www.thebexdoctorproject.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Sure I'd like to follow each other. I'm following you now at GFC & Bloglovin' Waiting for you to join me too ;)

    http://lamacedoniademariola.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  62. masz niesamowite nogi !
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Simple but with lots of character! Great look!
    I`m now following you on Facebook, would be great if you could follow me back there
    here`s the link for my new page
    https://www.facebook.com/pages/Fairytale-in-a-bag/326273764160222

    OdpowiedzUsuń
  64. Masz w sobie taki (cytując J.Krupę) hypnotajzyn :) Coś co sprawia, że nie można Cię minąć obojętnie. Każdy ciuch nabiera innego charakteru, przez co całość staje się ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  65. Rocker chic! I totally love it! The pants are such a great pattern! Perfect styling!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  66. oj dagi, dagi <3 jak zawsze zachwycasz :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Hi dear, thanks for stopping by! I followed you on bloglovin, hope you'll do the same here

    OdpowiedzUsuń
  68. Racja, dziny sa fantastyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  69. e tam zwyczajny! nie banalny i kosmiczny!
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  70. Gorgeous outfit! I really like it! You look amazing! Thank you so much for your comment and we can definitely follow each other! I follow you on bloglovin', GCf, and Facebook now!

    http://kelformity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. The jacket is so fabulous!!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  72. fajnie wygladasz :) szpilki megaa!

    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Dagmaro ja jestem zachwycona. Genialny outfit, az przyjemnie sie w czyms takim publicznie pokazac a do tego piekna ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Odcienie czerni i..... wyszło świetnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne szpilki posiadasz :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. ojejku wyglądasz prześwietnie. Cudne szpilki! Niby, prosty, kobiecy look a ma w sobie pazura!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. olśniewasz... i nie tylko cekinami na sweterku =]

    OdpowiedzUsuń
  78. dlaczego tak dziwnie rozkraczona pozujesz? pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego miałabym pozować tak dziwnie "nierozkraczona" ? ...polecam jakiegoś Vogue'a przejrzeć może coś się rozjaśni ;)

      Usuń
    2. po prostu wyglada to nieestetycznie taka rozkraczona ;), wiem ze tak modelki pozuja nie musze przegladac;), nie wiem skad sie takie dziwne pozy wziely, wiesz??

      Usuń
    3. skoro wiesz że tak modelki pozują i niczego nie musisz przeglądać to nie rozumiem po co w ogóle pytasz :D a jeśli Twoim zdaniem jest nieestetycznie nikt nie zmusza Cię aby tu zaglądać :) koniec kropka , nie widzę problemu :)

      pozdrawiam

      Usuń
    4. a moze skupmy sie na zestawie :)

      Usuń
    5. heh a po co :D przecież lepiej dywagować o pozach ;) i jedno co zawsze nie daje mi spokoju kiedy widzę u siebie czy na innych blogach podobne anonimowe komentarze - po co chodzić tam gdzie coś nam się nie podoba ? po co oglądać i drążyć coś co jest "nieestetyczne" ? ...celowo biorę w " bo pojęcie estetyczności drogi anonimie względne jest :)

      Usuń
    6. hej mam nadzieje ze Cie nie zdnerwowalam moja subiektywna opinia ;)
      na Twojego bloga zagladam bo Twoje zestawy sa odnienne od tego co ja nosze i to mie ciekawi, a mozna wiedziec ile masz lat ?(przepraszam zz ta wredna ciekawosc;)), pozd

      Usuń
    7. hahahhaha i co jeszcze byś chciała więcej wiedzieć ? może obwód talii i bioder ? :D nie zdenerwowałaś mnie tylko potwierdziłaś regułę a w zasadzie nadal potwierdzasz ;)))

      Usuń
    8. tak tak oczywiscie!!!!!

      Usuń
    9. :D nadal Cię coś nurtuje ? :D ...no trudno ;)

      Usuń
    10. tak, nie przestane ;)

      Usuń
    11. ale co nie przestaniesz ? być śmieszna ? :D nie szkodzi ;)

      Usuń
    12. Twoje pozy sa smieszne :) a jezeli chodzo o zestaw (sugestia Rasz) to biore szpilki i sweterek!

      Usuń
    13. bierz , bierz ! koniecznie :D nie omieszkaj też napisać do Vogue'a i paru innych magazynów fashion że niestety bywają śmieszni ...myślę że Twoja opinia jest dla nich podobnie jak i dla mnie bezcenna :D ...proponuję zastanowić się również nad sobą i sensem swoich "działań" - tak jak pisałam nie masz obowiązku przychodzenia i oglądania :) więc jeśli pozwolisz ja będę jednak prowadzić bloga tak jak mam na to ochotę , nie tak jak być może robiłabyś to Ty :D

      kisski ślę ;)

      Usuń
    14. a Ty powinnas pamietac o tym ze prowadzac bloga stajesz sie w pewnien sposob publiczna osoba i przyjmujesz roznego rodzaju komentarze (nie zawsze beda to tylko pochwaly i superltywy),ja po prostu wyrazilam swoja opinie, wiec w czym problem? ;)
      buziaczki ;D

      Usuń
    15. a czy ja gdzieś napisałam że jest jakiś problem ? :D chyba czegoś nie zrozumiałaś ;) mnie prowadzącej swojego bloga tez wyobraź sobie wolno wyrazić swoją opinię tak więc z tego prawa skorzystałam to raz , dwa to Ty sformułowałaś komentarz w formie pytania więc najwyraźniej czekałaś na reakcję , jako osoba kulturalna odpowiedziałam ...więc w czym problem ? :D:D:D

      btw każdy ma podobno jakieś pasje i zainteresowania z tego co widzę masz i Ty :D

      pozdrawiam :)

      Usuń
    16. napisalam ze to nieestetyczne a Ty sie nad tym rozwodzisz, powinnas napisac "ok to twoje zdanie" i temat zamknac, jezeli sie nad tym tak rozwodzisz to sygnal ze oczekujesz samych 'ochow' i 'achow', innych komentarzy po prostu nie tolerujesz i zauwazylam ze duzo ich usuwasz
      pozdr:))))))))

      Usuń
    17. hahahha proszę Cię nie bądź śmieszna i mi nie pisz że Ty wiesz czego ja oczekuję :D cofnij się w górę i zobacz co napisałaś , dwukrotnie zapytałaś mnie dlaczego tak pozuję ...już zapomniałaś ? ;D po co w ogóle o coś mnie pytasz ? nikt Ci nie każe oglądać tego co jest Twoim zdaniem nieestetyczne - zostałaś o tym poinformowana ale ewidentnie nadal masz jakiś problem i ewidentnie coś Cię tu nadal przyciąga , jest bleee ale tam muszę iść hahahahha ciekawe zjawisko :D zaglądaj więc nadal , pisz sobie że jest tak czy siak , tylko już o nic więcej mnie nie pytaj skoro nie interesuje Cię odpowiedź :D

      ...a już ostatnia rzeczą jakiej ja oczekuję od ludzi którzy nawet nie potrafią się podpisać są "ochy" i "achy" :) ja dużo usuwam ?? ahahahah chyba coś źle widzisz skarbie :/ usuwam anonimowe spamy spod postów kosmetycznych plus jedną wyjątkowo uciążliwa pannę raz mi się zdarzyło , generalnie to usuwać nie trzeba wystarczy wprowadzić moderację - tak się robi jeśli się nie toleruje anonimowej krytyki :) ...ale czuwaj i miej oczy i uszy szeroko otwarte hahaha

      miłego dnia , tygodnia , życia... :))))

      Usuń
    18. a Ty sie cofnij i zobacz ze ja swoja opinie wyrazilam bo mam do tego jak najbardziej prawo, nie mam zamiaru prowadzic tej czczej dyskusji bo widze ze Ty wszystko wiesz najlepiej
      rowniez pozdrawiam:)))

      Usuń
    19. jasne że masz tylko nadal nie kumam po co zadajesz debilne pytania :D i całe szczęście że już skończyłaś :D tak , ja wiem wszystko najlepiej ;)

      Usuń
    20. wiec nadal tkwij w tym blogim przekonaniu ;D

      Usuń
    21. aj a jednak znowu tajemniczy magnes przyciągnął haha :)))) tak właśnie zrobię a ty nadal pielęgnuj swoje problemy :D

      Usuń
    22. problem to masz Ty, i brakuje Ci dystansu do wlasnej osoby ;)

      Usuń
    23. uuuu a podobno już nie miałaś zamiaru prowadzić czczej dyskusji :D:D:D cóż za stanowczość ...równa kulturze osobistej - poziom mierny ;)

      Usuń
    24. nie zauwazylam zebym Ci w czyms ublizyla, wiec jak mozesz oceniac moja kulture osobista???? Twoja jest niedostateczna jezeli takie osady wydajesz ;)

      Usuń
    25. kulturalni ludzie potrafią się skarbie podpisać :) ale czego ja i od kogo oczekuję ;) ...miłego dalszego odwiedzania mej skromnej osoby ;)

      Usuń
    26. co do podpisywania to skad bys miala pewnosc ze to ja??? a jezeli nie chcesz otrzymywac komentarzy od anonimow to zablokuj sobie w opcjach dziobeczku ;)

      Usuń
    27. czy to już czasem nie jest małe uzależnienie od mojej skromnej osoby ? :D pozwól dziubasku <3 że sama będę decydować co i jak będzie w opcjach ;) ( wiem że masz szereg rad i zaleceń ale to nie ten adres ;) ) ...że nie podpisałabyś się choćby prawdziwym imieniem to ja akurat wiem - anonimowe trole nie posiadają ani kultury osobistej ani odwagi cywilnej :)

      ..." nie mam zamiaru prowadzic tej czczej dyskusji" buahahaha serio ? :D

      Usuń
    28. ja wyrazilam swoja opinie, i nie ma to nic wspolnego w kultura osobista, Twoje zachowanie jest wrecz karygodne w sposob jaki atakujesz moja osobe. Co wiecej, nie umiesz radzic sobie z krytyka. Proponuje nieco wiecej dystansu do siebie

      Usuń
    29. hahahha nie unoś się tak dziubasku :D nie masz do mnie więcej pytań ? bo póki co padły tylko trzy :D krytyka ? a to tu była jakaś krytyka ? :D zabawne :D

      Usuń
    30. w przeciwienstwie do Ciebie ja nie oceniam ludzi na podstawie jakiejs tam opini w internecie

      Usuń
    31. no no i co jeszcze dziubasku ? :D czekam na więcej :D

      Usuń
    32. nioch, nioch serdenko czekaj, czekaj a moze sie doczekasz w nastepnych moich komentarzach

      Usuń
    33. no koniecznie dziubasku ! :D one są takie sensowne :D niosą tyle bogatych treści w sobie :D ! o moja znaFczyni mody , taktu , wyczucia , estetyki , ludzi ...aj wszystkiego :D czekam , czekam , czekam , nóziami niecierpliwie przebieram !

      Usuń
    34. ciesze sie ze Ci sie podobaja, czekaj, czekaj bo cierpliwosc poplaca

      Usuń
    35. obiecanki cacanki :D a ja już się podjarałam jak pochodnia :D ...jak już kiedyś pisałam każdy ma jakieś pasje i zainteresowania - masz i ty maleńka :D ...co ty beze mnie dziubasku zrobisz ? :D sprawdzimy ? :D

      Usuń
  79. Rewelacyjnie wyglądsz! zestaw niby prosty, a jednak robi piorunujące wrażenie ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Jaka Ty jesteś piękna! Dlaczego ja tutaj wcześniej nie trafiłam? Wiele razy Cię widziałam na innych blogach i dopiero teraz zajrzałam. PIĘKNIE TUTAJ <3 Dołączam do grona obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  81. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Kochana patrzę, patrzę i napatrzeć sie nie mogę :)
    Cudownie wyglądasz :)
    Szpile są mega, Ty wiesz :)

    Ach :)

    OdpowiedzUsuń