poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Twenty Four ;)


♥ !



Jak wiecie jestem sroką i nawet w codziennych stylizacjach lubię przemycić troszkę błysku ;) tak zrobiłam i tym razem , za sprawą szarej niemal sportowej bluzy , a jednak taka zwyczajna to ona wcale nie jest , a ja kocham nieoczywiste połączenia :)

As you know even in everyday styles I like to sneak a little bit of flash ;) so I did this time thanks to the grey blouse almost sporty type  but it isn't  so ordinary at all and I love such not obvious combos :)



photo by Em Es


bluza / blouse : SheInside
dziny / jeans : sh + diy 
okulary /sunnies : Novamoda
szpilki / heels : 1969 Italia Boutique
bransoletki / bracelets : Malvaretki



116 komentarzy:

  1. rewelacja!! ;0)


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i adore the sweater !
      that outfit is nice :)
      you're beautiful as usual


      Http://Fashioneiric.blogspot.com


      Coline ♡

      Usuń
  2. super daga bluza mega pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasuje Ci takie troszkę luźniejszy look Daggi :*
    świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* taki mój codzienny w sumie ;)

      Usuń
  4. boska boska boska - bluza te fajna hehhe- nie no Twoje spodenki tez miszcz nawet fajniejsze bo maja esktra krok ciut niżej - taki mały detal a ma znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa rozmiary za duże :P a efekt bezcenny :D

      Usuń
  5. Świetna bluza! Choć nadal jestem pod wrażeniem Twoich szpilek! Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać na załączonych obrazkach wyglądasz bosko także delikatnie sportowym charakterze :)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i wyglądasz pięknie.
    Spodnie podbiły poje serce, są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing look! love the sweater :)



    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja uwielbiam te Twoje długie nogi:)) genialnie wyglądasz:) A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny set - lubię taką sportową elegancję.
    P.S. W swoich zbiorach mam bardzo podobną bluzę z tym, że w jaśniejszym odcieniu szarości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz baaardzo nieoczywiscie.... Portki lubie.. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!!Bluza i dżinsy rewelacja :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Łoooooo Kochana ! <3 Ja nie wiem jak można tak świetnie wyglądać we wszystkim! <3 :) Świetne spodnie! :)
    buziaaaaki :***

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż... Powtarzam się , ale piękne zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny niewymuszony look. Szpilki boskie. Zdjęcia jak zawsze na 5+

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluza, ostatnimi czasy właśnie takie zwracają moją uwagę w sklepach - niby sportowe, a jednak z jakimiś uroczymi ozdóbkami. Ale nie znalazłam jeszcze idealnej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz bosko!! świetne zdjęcia i ładna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. OOOOOO jak cudnie !ja to Cie uwielbiam w każdym wydaniu, w każdym wyglądasz inaczej ale równie pięknie !!!!
    Bluza świetna, ale spodnie mmmmm też bym takie chciała, tylko nie wiem czy na mnie byłby taki efekt ...hahah:)
    Kochana cudownego majowego wypoczynku i słoneczka jak najwięcej :* <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorgeous look
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wow jakie piękne buty <3 MODELKA !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. You look fantastic in this pictures, you shoes are awesome!

    OdpowiedzUsuń
  22. WIN A DRESS OF YOUR CHOICE
    International giveaway

    http://majolinacity.blogspot.com/2013/04/its-giveaway-tiiiimeeeeee.html

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! those heels look dangerous! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie wysokie buty ! Jak Ty w nich chodzisz ???
    Jestem zachywcona całoscią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez problemu :) przy dobrze wyprofilowanej platformie noga nie czuje tej wysokości i wbrew pozorom są wygodniejsze od sporo niższych :)

      Usuń
  25. super! codzienny look, wow podziwiam, że wytrzymujesz w takim szpilkach:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Calsoc rewelacja Dagmaro, swietnie przemycony efekt błyskotki,bluza niby zwyczajna a jednak nie :-) Spodnie po prostu mistrzostwo :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo spodobał mi się ten sweter nigdzie takiego nie widziałam o_0

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę ci powiedzieć, że zdjęcia mistrzostwo :) trzymaj się tego fotografa kochana :) ślicznie wyglądasz

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta bluza, a jeśli chodzi o takie łączenia to są najlepsze! Oczywiście jeśli ktoś ma do tego taki zmysł jak Ty!!! :) Dużo słyszałam o Tobie od Rasz :) Buziaki i mam nadzieję, że się poznamy jak będziesz w Wawie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna bluza, świetny look!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  32. El jersey me ha encantado! besos

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię Cię taką niegrzeczną;-)
    Bluza rewelacja, cała jesteś na TAK!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna bluza :D ja też uwielbiam wszelkiego rodzaje dodatki i błyskotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. looking fantastic <3 stunning!!

    OdpowiedzUsuń
  36. I realtime love your outfit!
    Loves

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam tą bluzę(dzisiaj miałam nawet na sobie);)))
    Świetnie wyglądasz Kochana,połączenie ze szpilami rewelacyjne:*

    OdpowiedzUsuń
  38. ale mega jeansy z SH !! całość miodzio :*

    OdpowiedzUsuń
  39. swietny look i swietny blog!
    obserwuje ( gfc, bloglovin)

    aga
    http://shadesofvoguish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jak zawsze śliczna :*
    uwielbiam twoje stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem fanką sukienek, ale te spodnie mnie urzekły, sa piękne! Nigdy nie widziałam tak pięknych jeansów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej to bardzo mi miło zwłaszcza że razem z wybielinką do diy wyszły dobrze poniżej 10 zeta :D

      Usuń
  42. mam ostatnio słabość do takich fajnych bluz:)

    OdpowiedzUsuń
  43. dziękuję :) dodaję Cię do obserwowanych, by nie pozwolić sobie już na pominięcie jakiegokolwiek posta! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bluza/ka jest po prostu cudowna! Wyglądasz bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Daggi, przepieknie wyglądasz <3 <3 <3 Ta bluza wygląda na milutką w dotyku, a detal biżuteryjny przy rękawach jest po prostu mega!! Buziaki kochana długonoga :***

    OdpowiedzUsuń

  46. My beautiful fashionista, you look amazing. Seduce us with your style!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/
    p.s. You have the most perfect legs I have seen. Perfect!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wymiatasz moja Piękna, genialna bluza a Ty jak zawsze, jak milion dolców!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie to przemyciłaś:)
    Aż miło się patrzy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zestaw w luźniejszym stylu. Bardzo Tobie pasuje. Też jestem sroką i zakochałam się w tej bluzie! Pierwszy raz widzę taką. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. wow how I love every inch of this outfit!!!!!!

    Pepa.
    http://www.rock-and-bows.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  51. Cholernie dobrze Ci w tych okularach !

    OdpowiedzUsuń
  52. Bluza jest super, cudnie przyozdobiona!
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  53. SO PRETTY :)

    -Visit My blog urbanfashionstylee.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  54. Ta bluza też skradła moje serce :P Powiem Ci, że w sumie Twoje długaśne nogi plus nieziemskie szpile tworzą zawsze mieszankę wybuchową!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. WOW!!! pozdr i zapraszam do nas na nowy post!!! a Twoje nogi są nie do opisania!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. wooww, love everything
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  57. Bluza jest świetna uwielbiam wszelkiego rodzaju szarości i okulary pasują Ci jak nic :))) buziaka posyłam do Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  58. You look super hot, lurv your swags.

    OdpowiedzUsuń
  59. Właśnie wpadł mi świetny pomysł jak przerobić nudną bluzę :) Chce by była taka cool jak Twoja hehehe

    OdpowiedzUsuń
  60. I love the details of your blouse, the belt, all looks great!
    xo
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Boże, wpadnę w kompleksy!!! Jaka figura wow!!! Świetna bluza!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. heeeiiii
    i remember you that tomorrow is the big day to participate to my initiative for animals rights!it's soooo simple, it's consists to post a photo about animals (a photo with your pet, or a simple animal photo, or a sentence about animals right…what you want!!!it's totally free!)
    if you want to know more, go to my last post ("LEGGIMI/READ ME") and read about it :)
    i hope you can participate :*

    www.alicemazzara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie wyglądasz!!
    Bluza znakomita i te nogi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. bluza wygrywa wszystko!!! rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Dżinsy wyszły Ci idealnie!
    Obserwujemy?
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękny sweterek *.*

    wanna-be-fashion-girls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakie szpile! Piękna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Spodnie prezentują się na Tobie rewelacyjnie. No i te buty. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  69. Love the chic modernistic appeal of this outfit, those jeans are fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  70. Wyglądasz świetnie.! A te szpile skradły moje serducho ;D
    obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. awesome look, i love the python print shoes too

    http://fashioncadet.com/
    www.alwand.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  72. perfect you and picrures!
    love your style dear

    OdpowiedzUsuń
  73. świetna bluza i okulary:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  74. rewelacynie wygladasz! bluzka super!

    OdpowiedzUsuń
  75. In love with this pic too much

    My Blog here www.islandchic77.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Nieziemsko wyglądasz!! Bluza super, te dodatki na ramionach to śliczny akcent, spodnie super, a do tego te buty. No MEGA! <3 Rewelacja Kochana!!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Great look!!!
    And these heels...OMG!
    xo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. genialne te połączenia:)

    obserwuję z chęcią i zapraszam do siebie:) - World Fashion Style Eve♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Bluza zainspirowała mnie do przeróbki i dodania takich świecidełek do jednej z moich bluzek :) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Thank you for your kind compliments on the outfit post, we were thrilled to read it :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Idealna stylizacja, bluza zachwyca !!! <3

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ta stylizacja jest świetna ! Pokochałam ostatnio bluzy, a w szczególności te bez kaptura :)

    OdpowiedzUsuń
  83. świetne połączenie a te buty to cudo!!:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam! Cudownie! Mam taką samą bluzę, tylko szarą:) Wyglądasz cudownie! Dodaję Cię do obserwowanych! Buziaki z Braunschweigu- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  85. I want that sweater in my closet! Those jeans are wicked! Great style as always!!

    Kisses,
    Bex
    Personal Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  86. diamenty ! extra połączenie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Masz fantastyczną figurę :) Bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Wyglądasz jak milion dolców! Nawet w jeansach! Świetny casualowy look! ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. I like so much!!!!!!!!!!!

    http://www.valstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Jak zawsze fantastycznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń