poniedziałek, 20 maja 2013

Let's rock ! ...+ rockowy konkurs

Wiecie że kocham ciuchowe rockowe klimaty !  z tym większą przyjemnością przygotowywało mi się dzisiejszy post :)
...moimi zdecydowanymi faworytkami jeśli chodzi o rockowe dziewczyny są Kate Moss , Anja Rubik  i Freja Beha , a kogo Wy kochacie oglądać w takim klimacie ?

You know that I love rock style ! so it was a great pleasure for me to make this post :)  ...my Fav rock girls are Kate Moss , Anja Rubik and Freaj Beha , and whom You love to watch wearing this style ?



ROCKOWY KONKURS Z BLINGS

ale , ale ! ...poza inspiracjami  mam dziś dla Was również niespodziankę - wraz ze sklepem  Blings przygotowałam konkurs dla wszystkich rockowych dziewczyn  ...wszystko co musicie zrobić to :

1.  polubić Blings na Facebook'u > KLIK

będzie mi oczywiście niezmiernie miło jeśli polubicie również mojego ( nie jest to jednak wymóg )  > KLIK
 
2. napisać komentarz pod tym postem ( chętnie przeczytam czy lubicie rockowe stylizacje , czy same takie nosicie lub kto Was rockowo inspiruje... zresztą piszcie o wszystkim co Wam rockowo w duszy gra ;)   )

3. wybrać numer jednej z trzech nagród oraz podać swojego maila


 konkurs potrwa 10 dni ( zwycięzców ogłoszę na blogu w pierwszym poście opublikowanym po 30 maja oraz na Facebooku > :) )

udział mogą brać również czytelnicy anonimowi - nie posiadający swojego bloga :)


NAGRODY :

1. czarny pasek z szeroką metalową klamrą > klik
 

  tu podobne paski od Blings  wykorzystane w  moich lookach :




 2. kolczasty naszyjnik > klik
3. naszyjnik złote skrzydła > klik

wygrywają oczywiście aż trzy osoby ! więc bierzcie udział , wybierajcie i wygrywajcie ! 

POWODZENIA !



90 komentarzy:

  1. cute post...love the red dress
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:) Też podobają mi się takie klimaty! Anja super! A Ty kochana też całkiem całkiem prezentujesz się w takich klimatach! :))
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kuciaki no one sa ekstra- a moja rockowa inspiracja jesteś Ty <3 ja wybieram skrzydełka nr 3 :))) mail: rasz.rush.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. VERY UNIQUE STYLE , LOVE IT SWEETIE .

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie stylizacje, ale ja do końca nie widzę siebie w takich klimatach. Może to kwestia przełamania siebie ......
    Fakt Anja i Kate są w tym rewelacyjne i widać, że czują się w tym klimacie jak ryba w wodzie. Tobie ten styl również pasuje, zawsze wyglądasz bardzo HOT!

    Wybieram skrzydła - czyli nagroda nr 3
    angelastok@wp.pl

    Przy okazji zapraszam do mnie - u mnie również konkurs :)
    http://angelachrus.blogspot.nl/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też podobają się rockowe klimaty, ale na Tobie :)
    Więc proszę o więcej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he dziękuję :) pewnie nie raz , nie dwa zagoszczą ;)

      buziaki !

      Usuń
  7. Myślę, że ta modelka z dwóch ostatnich zdjęc jest najlepsza:-*
    W konkursie nie biorę udziału bo...bo nigdy w życiu niczego nie wygrałam, ale życzę szczęscia biorącym udział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kobiety i cudowne rockowe inspiracje:) ja dopiero zaczynam swoją przygodę z modą i blogem - bardzo lubię takie odważne,drapieżne stylizacje z pazurem .Zestawy te są bardzo kobiece i sexi, dodają pewności siebie lecz wcale nie są wulgarne. Kate Moss jest moją faworytką:) Wybieram nr 2 kolczasty naszyjnik magdabrunetka33@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kate Moss is absolutely gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda ma w sobie to coś!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. i love the pictures you pick :)
    thanks for that giveaway!


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. great selection of looks, very inspiring. xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rockowe klimaty to to co kocham.. Skóra, dżins, ćwieki i koszule w kratę... Do tego glany lub ewentualnie trampki... W takim stroju zawsze czuję się genialnie.. ;)

    Nagroda 3
    ewa.falczewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. madzia3991@interia.eu
    fb- Magdalena Jezierska
    nagroda nr 1
    Czy podobają mi się rockowe stylizacje ? Pewnie, że tak. Sama jakoś bardzo rockowo się nie noszę, ale jak zakonnica też nie chodzę. Bardzo lubię oglądać tego typu stylizacje, ale osobiście nikim się nie inspiruje.

    OdpowiedzUsuń
  16. każda ma to coś!! ;0)


    www.live-style20.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Stunning photos!

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam rockowy styl, chociaż mi chyba najbardziej pasuje taki dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Freja zawsze najlepsza :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ewelinakwiecien98@gmail.com
    nagroda nr 3

    Rockowe stylizacje bardzo mnie inspirują, sama też mam kilka takich rzeczy wiec chętnie 'przygarnęłabym' kolejną :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, fantastyczne inspiracje :) Pozdrawiam cieplutko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam styl Kate i Anji ;) Świetnie wyglądasz! Inspiracje fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Que chula la chaqueta colorida! besos

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie Kate i Anja:) niepokonane:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A mnie najbardziej urzekły nogi modelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rockowe klimaty to jest to co lubię ;) Kate Moss jest moją faworytką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie klimaty, a najbardziej podobają mi się w eklektycznych, słodko-ostrych zestawieniach. Na przykład róż z czernią, czy skóra z bawełną. Lubię taką zabawę modą. :)

    Od jakiegoś czasu obserwuję Twojego bloga na FB i MP i muszę powiedzieć, że rockowe elementy bardzo pasują do Twojego wizerunku. Kibicuję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    sylwiaciszekpost@gmail.com
    nagroda nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  28. No kochana z Twoich ust taki komplement to zaszczyt :) Dziękuje :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  29. amazing this!Sure we can follow let me know if you wanna follow xjes
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  30. amazing pictures <3
    have a lovely week
    xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam ten styl i u dzieci i dorosłych :D
    nagroda nr 2

    pozdr i zapraszam do nas na nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  32. Anja Rubik <3 Uwielbiam ją i jej figurę nawet jeśli wszyscy ją karcą. Kocham kobiecą chudość! Chudość też jest rockowa wg mnie. Taka wyzywająca i na pokaz! "Patrz na mnie Bejbe, nie wstydzę się tego kim i jaka jestem!"

    A w konkursie wybieram nagrodę nr 3!
    poupee.madame@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Rock to jest to co od dawna w duszy mi gra. Uwielbiam też upajać się takimi zbuntowanymi stylizacjami, które pokazują nasz prawdziwy charakter bo każdy z nas ma w duszy odrobinę rock and rolla :P

    ivanotta@gmail.com
    nagroda nr 1

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem jak najbardziej na tak! Uwielbiam oglądać zdjęcia rockowych stylizacji, a osobą, która ostatnio najbardziej mnie inspiruje jest Miley Cyrus.

    Pozdrawiam
    Wybieram nr 1
    estafest97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Rock nigdy nie jest nudny, zawsze potrafi zaskoczyć ;-) Uwielbiam rockowe stylizacje są ponadczasowe i bardzo inspirują.

    kasiaa15-88@o2.pl
    nagroda nr 1

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne, mocne inspiracje z charakterem!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tez uwielbiam rockowe klimaty.. taaa lubie te wszystkie rockowe babki na fotkach, i nawet te Moss lubie, bo w rocku jej fajnie, mimo ze swego czasu mnie troche do siebie zrazila... Ale i tak najbardziej lubie Ciebie i Twoj rock - jest taki bliski memu sercu...:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namyslilam sie przez noc..wezme udzialy w tym konkursie, choc wczoraj jeszcze nie mialam zamiaru. Ale naszyjnik (nagroda nr 2) za bardzo mi sie podoba, zeby odpuscic;)
      9anias9@gmali.com

      <3

      Usuń
  38. Skóra ćwieki postrzępione jeansy muszą być zawsze w mojej szafie ,rockowe stylizacje zawsze są ciekawe nikt nie przechodzi obok nich obojętnie :)

    marynka45@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie Kate i Anja. Styl rockowy jest mi bliski, zwłaszcza przy sezonie jesień/ zima, ostatnio mam ochotę jednak eksperymentować z kolorem i różnymi stylami.
    Jeśli mam być szczera, to chyba pasek nr 1 jest najlepszy;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie wezme udziału, ale rockowy styl bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  41. thanks for dropping by my blog.
    wanna follow on G+ and GFC? Please let me know by following my blog and I'll definitely follow back. ♥

    http://silentbustle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam rockowe klimaty szczególnie, ze to był styl mojej żony kiedy się poznaliśmy dlatego jest mi tak bliski z chęcią podarowałbym jej jednną z nagród jako prezent na 10 rocznicę może wróci do ćwieków jeansów i naszyjnik 2 szczególnie by się jej podobał pozdrawiam Marek markk33@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. great photos! love kate moss!

    following you via bloglovin and facebook, hope you follow back

    http://noissapym.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  44. hey! You proposed to follow each other on my blog
    I follow you on Bloglovin and GFC now

    Please follow me too

    http://tanyasoyer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana Ty jestes dla mnie najwieksza rockowa inspiracja!!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest rock jest moc!:)
    nagroda nr.3!
    ness.vanessapieretti@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Cool shots! Kate Moss is great ;)
    bisous x

    OdpowiedzUsuń
  48. Ooo rockowe inspiracje u Daggi to jest to <3 Wciąż wzdycham do siatkowej sukienki, mrrr, cudna jest!

    A że i Blings i Twój facebook polubione, to i w konkursie szczęścia spróbuję:D Właśnie tak od wczoraj kombinuję o rocku i rockowych stylizacjach. Wiesz, jak bardzo lubię wszystko, co skórzane, ćwiekowane i maksymalnie buntownicze <3 I zastanawiając się właśnie nad tym, doszłam do wniosku, że w "rockowości" najważniejsza jest postawa - attitude! - to ona zdziała więcej, niż jakiekolwiek ubrania czy dodatki. Buntownicza sercem dziewczyna nawet w prostych jeansach i workerach będzie zawsze bardziej rockowa niż od stóp do głów wyćwiekowana babka, która zrobi to tylko "na pokaz" - rocka trzeba czuć <3 A wyrażanie go ubraniem i dodatkami to tylko uzupełnienie całości <3

    (i chyba zamotałam, ale takie są właśnie wyniki moich rockowych przemyśleń :D)

    A jak wybierać, to tylko nr 1, ten pasek jest boski i już na Twoich zdjęciach się do niego śliniłam hihi <3 modenfer.contact@gmail.com

    Buziaki Daggi :****

    OdpowiedzUsuń
  49. amazing collection of pics!

    I invite you to my international giveaway!
    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  50. Love your blog so much! Thanks for the comment! I'm following via GFC and Bloglovin! Please don't forget to follow back!

    xo, Lizz
    www.ElizzabethHope.com

    OdpowiedzUsuń
  51. inspiration i love it! I follow you now xjes
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana cudne inspiracje ;****

    OdpowiedzUsuń
  53. Rockowe klimaty - hmmm kocham od czasów licealnych, podoba mi się Freja Beha za niegrzeczną i mroczną wersję, Anja w czerwonej skórzanej stylizacji - strzał w dziesiątkę, wysublimowany rock a Kate Moss - cóż niegrzeczna od zawsze idealnie wpisuje się w taki look.

    A w Blings my number one to pasek, z przyjemnością go wykorzystam :)
    - sammyjenkis27@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Amazing style inspiration! I love the blazer in the second image.

    OdpowiedzUsuń
  55. Stunning photos dear! Kate Moss looks amazing. She is a fashion legend. :)
    Do you want us to follow each other? Let me know!

    xx, Mela
    www.wearismela.com

    P.S. You might want to join my Oasap Giveaway: http://www.wearismela.com/2013/05/oasapcom-x-wearismelacom-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  56. wow, uwielbiam ten styl, szczególnie w wydaniu Anji :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Anja Rubik jest dla mnie ikoną stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Great post! xx

    http://kimsophi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  59. Kate Moss <3 moja!!!! uwielbiam tą fotkę!
    A każda z tych stylizacji idealna dla dłuuuuuugonogiej i pięknej Daggi!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Bo we mnie gra rockowa dusza ;) Uwielbiam rockowe stylizacje, a szczególnie połączenia skóry ze złotymi i srebrnymi dodatkami. Taka rockowa klasyka bardzo mnie inspiruje. Lubię też styl Erin Wasson - ta dziewczyna ma w sobie ogień i wyraża to swoim strojem! Ten ogień widzę też w Twoich lookach - pewnie też dlatego tak często zaglądam na Twojego bloga!

    Nagroda: http://www.blings.pl/pl/65-naszyjnik-kolce.html

    Pozdrawiam i rock on!

    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jak mi miło :) ja też uwielbiam styl Erin i nawet żałowałam że nie wsadziłam tu żadnej jej foty ...naprawię swój błąd następnym razem :)

      pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  61. Inspiring post!
    They are amazing!
    And so you are
    Your style is awesome

    Www.callmeponyboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Chciałabym wygrać pasek z metalową klamrą, ponieważ lubię inspirować się gwiazdami,światem mody oraz przełamywać różne style moim ulubionym-rockowym stylem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś1D dodaj jeszcze swój adres mailowy :)

      Usuń
    2. martusia3030@gmail.com

      Usuń
  63. Polubiłam oba fanpage:)
    Kocham rockowe stylizacje! Najbardziej lubię połączenie skóry i złotych dodatków- wygląda to rewelacyjne i nadaje takiego pazura:)
    ziomalka@opoczta.pl
    Wybieram http://www.blings.pl/pl/65-naszyjnik-kolce.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie wiem co rockowe klimaty mają takiego w sobie, ale gdy wskakuję w botki i reszcie stylizacji nadaje rockowego pazura, czuję się jakbym była właśnie na festiwalu muzycznym (które uwielbiam) i śmigała po polu między scenami przy ciepłych promieniach zachodzącego słońca, paczką znajomych i piwem w łapie ;)A pomyśleć, że dzięki stylizacji, dzieje się to tylko w mojej głowie umilając mi czas jazdy autobusem.
    Pasek jest bajerancki więc jak już piszę co lubię to i wezmę udział :D nagroda nr 1 i mail aleks.szyman@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Cool post, I'm looking for the perfect biker jacket right now! Thank you for your comment on my blog!

    xxx
    E from Helsinki
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  66. Kocham Rockowy klimat.! ♥ A patrząc na twoje zdjęcia kocham ten klimat jeszcze bardziej <3 Naszyjnik numer dwa jest powalający ♥_______♥

    OdpowiedzUsuń
  67. W stylu rockowym szczególnie pokochałam skórzane spodnie, ramoneski a także ubrania z ćwiekami ;) Inspirują mnie m.in. Anja Rubik, Taylor Momsen i Rihanna. mail: klaudia19970@vp.pl nagroda nr 1 :D

    OdpowiedzUsuń