środa, 1 maja 2013

shorts ♥

pogoda nadal nas nie rozpieszcza :/ mogłoby już w końcu zrobić się  tak zdecydowanie ciepło :)
...a kiedy temperatury podskoczą będzie można wskoczyć w szorty ♥  ostatnio uwielbiam skórzane choć one bardziej sprawdzają się letnimi wieczorami ;)
macie swoje ulubione typy ?

the weather isn't great at all :/ it could be finally warm :)
...and when the temperature rises we"ll wear shorts   I love the leather ones lately  -  more suitable for summer evenings ;)
have You got Your fav types ?



108 komentarzy:

  1. uwielbiam szorty, pierwsze mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nr 1 jest dla mnie skóra, ale w sportowym wydaniu o fasonie spodenek gimnastycznych no i jeansowe!! Poszarpane, naćwiekowane z wystającymi kieszeniami.
    Uwielbiam i też czekam na wysokie temperatury żeby wskoczyć w szorciki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I adore your selection !


      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Usuń
  3. Ja najbardziej lubię takie zwykłe jeansowe, są uniwersalne i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam shorty, też chce wreszcie móc spokojnie noić je na dworze:D

    OdpowiedzUsuń
  5. te z pierwszego zdjęcia w stu procentach kojarzą mi się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szorty ! Skórzane czy jeansowe, wszystko jedno ;) a najbardziej przypadły mi do gustu te z wyższym stanem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia; DD


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. IDealne inspiacje, uwielbiam V. BEckham!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te luźne skórzane są boskie! Na Tobie będą idealne! Ja niestety jestem już w innym przedziale :(, tym nie-szortowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzato, nie ma przedziałów tak rygorystycznych w modzie. Szorty powinni zakładać te dziewczyny, które to lubią i mają zgrabne nogi a Ty takie masz.*))))

      Usuń
  10. You have wonderful blog! What do you think about to follow each other?
    If you interested, please let me know!
    http://walls-cant-stop-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful leg!!!!
    love these pics

    OdpowiedzUsuń
  12. Los shorts sueltos me encantan! besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Szorty są mega:) uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1, 5, 8, 17 - to najlepsze szorty dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog ♥!
    zaobserwuj mnie, a ja się odwdzięczę :)

    xoxo, Turqusowa

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam boyfriend shorts <3

    OdpowiedzUsuń
  17. My favs are the jeans and the flowers shorts :)

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. Marża mi się luźniejsze skórzane <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Sezon na szorty uważam za otwarty ! Uwielbiam te Twoje wpisy z inspiracjami, zawsze znajduje coś ciekawego !

    OdpowiedzUsuń
  20. I love these shorts! I am still in search of a perfect pair of leather shorts and pants! And in multiple colors as well!

    http://kelformity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie bym z chęcią przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę sobie kupić nowe szorty na ten sezon ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Daguś szczerze...to mogłabym przygarnąć te wszystkie;) buziole
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  24. super inspiracje ale ostatnia fotka mega <3 :****

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedy robi się ciepło szorty są idealnym rozwiązaniem:) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne te szorciki w kazdym wydaniu :-) super selekcja !!! Buuuuuuziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  28. moje ulubione typy sa tutaj heheh o i te pierwsze-które zaproponowałam A.Wiśniewska by zrobiła :) by Rasz - U know what I mean :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne inspiracje :) na ostatnim zdjęciu mega zestaw

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. such an inspirational post, love it
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie szorty są mega fajne!
    Ja swoje już też mam ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Love them all!!

    ninafashionshow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I like shorts so much, very nice selection!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. te ze skóry mi sie najbardziej podobają. tylko musza byc strasznie nie wygodne

    OdpowiedzUsuń
  35. podobają mi się bardzo :)) chyba sobie sprawię skórzane ;-)

    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam stylizacje z szortami, te skorzane sa boskie. Sama czasami zakladam, chociaz wiem, ze juz nie powinnam;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też planuję sobie kupić skórzane, bo są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Soooo beautiful shorts and all these girls have to die for legs!
    xoxo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Poproszę na początek nogi Anji Rubik a później wszystkie shorty :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Do tej czesci garderoby przydalyby sie nozki odrobine szczuplejsze, odrobina dluzsze i odrobine prostsze niz posiadam obecnie;) Jak uda mi sie jakims cudem osiagnac ten stan wybieram wszystkie skorzane, szczegolnie te z ostatniej fotki! Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  41. Zarąbiste stylizacje ! Mnie się marzą szorty dżinsowe luźniejsze z poszarpanymi dziurami,ale jeszcze nie spotkałam tych "idealnych" ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. mmm piękne szotry, uwielbiam wszystkie byle krótkie, a te skórzane luźniejsze są naprawdę boskie... muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne te skórzane spodenki.:)
    Spokojnie, pogoda na pewno się poprawi i będzie baardzo cieplutko.:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. shorty są super, chociaż wolę spódniczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow so awesome!!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja jestem zdecydowanie fanką klasycznych jeansowych szortów :D

    OdpowiedzUsuń
  47. These are fantastic shorts style inspirations. I prefer it in leather and metallics, so chic! Happy Friday Doll!

    OdpowiedzUsuń
  48. Fabulous shorts! The leather really looks amazing! I am inspired. Great post!

    Kisses,
    Bex
    Personal Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Ok tak! Chcemy juz nosic szorty!!!
    Teraz!! Zaraz!! Juz!!

    OdpowiedzUsuń
  50. ur blog is inspirational <3

    OdpowiedzUsuń
  51. I love all kinds, jeans are my favorites, but leather ones are very cool!
    Simona
    www.lakenmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne te skórzane szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  53. same here, too far from wearing shorts and skirt:(
    great inspiration dear!

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam jeansowe shorty choć w tym roku nie oprę się i zakupię parę skórzanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja uwielbiam wszystkie rodzaje szortów :) idealnie się spisują na lato :D
    Zapraszam na nową notkę :)
    :*
    www.blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. już nie mogę się doczekać kiedy ja je założę:)

    OdpowiedzUsuń
  57. prawie wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo lubię szorty, więc podoba mi się Twój post.

    OdpowiedzUsuń
  59. jejku jak ja uwielbiam szorty <3 <3 <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. wow! świetne inspiracje!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Lubię szorty, fajne są te eleganckie - złote z beżową bluzką, skórzane z paskiem/kokardą, Anji Rubik i Victorii dżinsowe.
    W ogóle dżinsowe są chyba najfajniejsze.
    Niestety, nie mogę ich nosić, buuuu.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja jestem całkowicie za skórzanymi <3

    OdpowiedzUsuń
  63. na tym zdjęciu Anja Rubik wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. też uwielbiam szorty, tylko szkoda, że nie mam takich genialnie zgrabnych nóg jak ty, żeby je odpowiednio prezentować ;) cóż, zadowolę się swoimi ;P mnie również najbardziej podobają się skórzane i jeszcze jeansowe ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Super te skórzane szorty! Ja muszę się zaopatrzyć w jakieś dżinsowe na lato ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks for your visit hun, have a wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  67. Majówkowa pogoda nas nie rozpieściła niestety :( na zakup szortów muszę się wybrać w końcu :) Oraz dodam, że piękna bluza z poprzedniego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochana masz najlepsze nogi blogosfery, wiec Ty plus szorty to bedzie cos spektakularnego

    OdpowiedzUsuń
  69. Mną w tym roku zawładnęły szorty jeansowe :D choć pomału kręcę się też wokół koronkowych, ale wydaje mi się, że nie będą do mnie pasować ;) nic jeszcze straconego - mam czas na zastanowienie

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkie te szorty są cudowne, a Ty będziesz idealnie w nich wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam szorty i ile tu pięknych inspiracji z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Isn't this trend amazing! I love the brown leather ones. Seen them everywhere

    OdpowiedzUsuń
  73. moje nożyny nie pozwalają mi na noszenie krótkich szortów!!
    Niestety!
    Skórzane wyglądają rewelacyjnie!
    Dla Ciebie każde z nich będą idealne.

    OdpowiedzUsuń
  74. swietne szorty u anji najlepsze ;o

    OdpowiedzUsuń
  75. Very inspirational post!
    thanks for the lovely comment on my blog, I'm now following you on gfc and blog lovin'! would you like to do the same? i'll be glad!
    VeryBerryBee

    BeePhotography

    OdpowiedzUsuń
  76. Thanks for comment on my blog! I am following you now!
    Follow back hun! ♥

    http://madeinlatvija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Oh,dear,thank you for the lovely comment!You are extremely beautiful!I LOVE your blog!!!I am your newest GFC and Bloglovin follower and I will be sooo happy if you do the same:)Thank you in advance!
    xoxo Vesi from Bulgaria :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Loving your inspirational pics, great selection =)

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Bloglovin
    You're invited to enter my statement turquoise necklace Giveaway , open worldwide until May 7th !

    OdpowiedzUsuń
  79. great post!!
    just following you, waiting for your turn :)

    OdpowiedzUsuń
  80. genialne inspiracje...:)

    ps. obserwuję na bloglovin:)

    OdpowiedzUsuń
  81. I love shorts! I even wear them in the winter hahaha, love your blog, and I would love to follow each other! Follow you already <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Hi pretty! I love your blog:)
    Thank you for your comment, I follow you now!
    NICE DAY:D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  83. Love the last photo, but all of them are really inspirational!

    I just followed you on GFC. If you want, we can follow each other on other platforms, just let me know.

    Btw, I’m having giveaway on my blog: Firmoo sunglasses! There are 7 amazing prices, come and participate!

    www.astylevictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Wow, these models look so great in shorts, makes me want to go to the gym! And yes, I'd love to follow each other. Just followed you....

    OdpowiedzUsuń
  85. osobiście jestem sama na etapie poszukiwania idealnych szortów!
    te powyzsze inspiracje jak najbardziej hot- a tym paniom to szczupłych nóg zazdroszczę..
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  86. The shorts are really cool!
    Now I´m following you in GFC and Bloglovin´
    I hope your follow me back

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  87. If only I had legs like that! :) xx


    http://sairasbeautylounge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Uwielbiam Twoje inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń