poniedziałek, 17 czerwca 2013

Beautiful day

W koszulce którą mam na sobie w dzisiejszej stylizacji zakochałam się od pierwszego wejrzenia , zobaczywszy ją na zdjęciu  ! uwielbiam takie pozornie niewykończone ciuchy z miękkich dzianin :) ...i nie pomyliłam się co do niej , jest genialna ♥  niesamowicie wygodna i w dodatku świetnie wygląda :) tym którzy lubią tego typu ciuchy polecam zajrzeć na fanpage ChoSo bo model jest dostępny w kilku wariantach kolorystycznych ;) połączyłam ją z oliwkowymi spodenkami ozdobionymi błyszczącymi kamieniami ( kiedyś pokazywałam już koszulę z tej linii , może pamiętacie  ) 
heh ostatnio u mnie bardzo dużo szortów ...ale w końcu mamy lato ;)

I fell in love at the first time in Tee from today's style , after seeing it in the pic ! I adore such
seemingly unfinished knitted  clothes :) ...and I wasn't  wrong , it is brilliant   very comfortable and looks great :) those who like this kind of clothes should take a look at 
ChoSo  fanpage as this model is available in several colors ;)
 I combined it with olive shorts decorated with shiny stones (I showed You shirt from this line once , maybe You remember )
heh lots of shorts lately  ...but at least we have a summer ;)


photo by Em Es



koszulka / Tee : ChoSo
spodenki / shorts : H&M
szpilki / heels : 1969 Italia Boutique
okulary / sunnies : Dolce&Gabbana 
bransoletka / bracelet : Malvaretki



140 komentarzy:

  1. piekna stylizacja
    trafiona w mój styl
    jestem na tak :)
    koszulka bosssska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And you look wonderful :)


      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Usuń
  2. cudnie!! ; ]

    zapraszam..


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szorty są świ4etne. Cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw. Podoba mi się wszystko od okularów aż po te buty. Fajna figura :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  5. ach, te Twoje niesamowite, idealne nogi:)uwielbiam Twoje stylizacje kochana!wyglądasz bezbłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. love this look!

    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. grzechem byłoby nosić spodnie z długimi nogawkami jak sie ma tak piękne nogi jak TY <3 pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz Ślicznoto Moja :D :***
    Normalnie za każdym razem nie wiem kiedy już jest ten moment, żeby zamknąć przeglądarkę :P Ale chyba co za dużo wpatrywania się to niezdrowo :D hihi :)
    Buziaków 1000500 :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaa ode mnie 10005010 ha ! :D :***

      Usuń
  9. Wow! Jak Ty zawsze cudownie wyglądasz! Bardzo podoba mi się taki zestaw, super na co dzień! I te boskie nogi...:)
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. You look amazing! Love the whole outfit :) xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory - świetny outfit! Mam te same szorty - moje jeszcze nie miały swojej premiery :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na post: PARTY TIME

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne szorty i boskie szpile <3 cudownie wyglądasz Modeleczko !!! :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy takich nogach jak Twoje to idealnie, ze TY masz dużo szortów :-)
    Wyglądasz ślicznie jak zawsze i osobiście też uwielbiam takie ,,niewykończone" rzeczy!!

    Piękna jesteś DAGGI!

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful shorts! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw! Uwielbiam takie zdobienia na szortach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz idealnie :)! Bluzeczka super!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. It does look chic and effortless. The shorts are fab.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. You look amazing dear! Love your top and shorts! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Cię, wyglądasz rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna jesteś :) i wyglądasz świetnie w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku jak Ty fantastycznie wyglądasz <3 <3 <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna jest ta bluzeczka takie właśnie takie rzeczy niby niedokończone niby surowe a jednak dopracowane w każdym calu nawet ta meteczka uwielbiam jak Ty- szortów nigdy na Tobie dla mnie dosc -jesteś królowa szortów i w ogóle <3 kolory cuuuudo <3 no i szorty to najwygodniejsza a jednocześnie bardzo kobieca i seksowna część garderoby -moze byc mega krótko i wszystko zasłonięte :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Daggusiu! Szorty to Twoje drugie imie;)! Jestem pewna, ze ktos wynalazl je specjalnie dla Ciebie, gdy zobaczyl Twoje boskie nogi!!!! Bluzeczka takie "poszarpane" tez lubie;) Wygladasz oblednie! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzeczka bardzo oryginalna! Ale w szortach się zakochałam, doskonale eksponują Twoje dłuuugie, zgrabne, opalone nóżki <3 Które wręcz uwielbiam, bo sama takie chciałabym mieć :)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  25. Szorty są SUPER! Całość rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szorty są świetne, a TY możesz je nosic bez opamiętania ...grzechem jest zasłaniac takie piękno, niech inni też się nacieszą/napatrzą ...haha:)

    Cudowny zestaw !
    B*

    OdpowiedzUsuń
  27. big like for youur pants :X just love it dear
    you are so lovely as always
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ cudowne portaski Kochana ! Wyglądasz po prostu MEGA ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ojeeeej no mnie tu urzekły szorty-boskie są,choć bluzka w 'stanie surowym' też robi wrażenie swą prostotą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście wykończenie w tej bluzce jest super. A co do szortów - przy takich nogach noś je na okrągło!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooo cudna ta koszulka, prosta, ale widac, jak mięciutka i przyjemna, szczególnie na takie upały <3 A detal kamieni na szortach jest bezcenny!! Oj Daggi, gdybym ja miała takie nóżencje też bym non stop w szortach latała :D

    Buziaki, tym razem z gorącego Sosnowca!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. <3 Pięknie Daggi :) Widzę, że bluzeczka Ci się bardzo spodobała :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Great top! I love off the shoulder tops, they are my fave. Very nicely styled with those shorts!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. You look just effortlessly chic! top is a lovely pastel colour, looks great with khaki shorts!xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszulka boska! Też lubię takie nosić. Szkoda tylko, że do biura takich nie wypada założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla Ciebie szorty są wprost stworzone, grzechem byłoby zasłaniać takie nogi ;) Wyglądasz cudownie, jak zwykle zresztą!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny zestaw-super nogi:):):)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna ta koszulka, nie dziwię się że się w niej zakochałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie!
    bluzeczka rewelacyjna i szorty!
    I te nogi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny luźny look, a jednocześnie bardzo zadbany i estetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz jak zawsze cudownie, zazdroszczę ci wyczucia stylu i tych dłuuuugich nóżek! :) Zapraszam w wolnej chwili do mnie:
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  42. I love the shorts! wyglądasz fantastycznie !!

    OdpowiedzUsuń
  43. Daga jak zwykle zachwycasz! :)
    Idealna jesteś. I ta Twoja figura, napatrzeć się nie mogę.
    Ah zapomniałabym wspomnieć- i te pozy i zdjęcia, których niejedna modelka by się niepowstydziła! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lovely look girl!!!!
    Come and see me on:


    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  45. cudownie wygladasz <3 piekne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przy Twoich cudownych nogach powinnaś nosic je bez przerwy. Szorty<3
    Mistrzyni stylu;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. genialny zestaw , kolory stonowane, luźno....

    OdpowiedzUsuń
  48. Achhh pięknie wyglądasz, ostatnio siedzę i szukam szortów, bo zdałam sobie sprawę że mam aż jedne, i to ucięte ze starych długich jeansów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz dobry moment na zakup szortów , wszędzie ich pełno , a te które mam na sobie są już na przecence - 40 zeta tylko trzeba szukać w mniej uczęszczanych H&Mach żeby rozmiar mniejszy trafić ;)

      Usuń
  49. great look!!!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękności we wszystkim wyglądasz,jak milion $ ! :))
    Świetna koszulka,chętnie bym nabyła:*

    OdpowiedzUsuń
  51. Równiez uwielbiam takie niewykonczone rzeczy, sa bardzo stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też uwielbiam takie "niewykończone" ciuchy. Twoja bluzka jest świetna, nie dziwię się że tak ją lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  53. you looking amazing!
    colors super

    OdpowiedzUsuń
  54. No jak zwykle nie mogę się napatrzeć na Ciebie, Twoją stylizację i nooogi :)
    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  55. ach te Twoje nogi Kochana :* Jak zawsze wyglądasz zjawiskowo:))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  56. Hi!Nice blog! :) Would you like to follow each other? :)Just let me know! :)
    Have a nice day, Daria

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  57. też podobają mi się takie koszulki,na Tobie bardzo dobrze to wygląda:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. You're lovely, amazing outfit too!!! Follow each other maybe?
    Kisses
    Giselle

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny zestaw, uwielbiam taką kolorystyke, przywodzi mi na myśl kobietę, która kocha podróze, takie moje skojarzenia, zawsze jak gdzies lece to jestem zaopatrzona w mase ciuszków w tej tonacji, nie wiem czemu ale właśnie tak lubie najbardziej. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gorgeous! I love those shorts. x

    Melissa
    http://wildflwrchild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. I like your shorts!!:)
    dianadaron.ru

    OdpowiedzUsuń
  62. Great look! So fab:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne spodenki - podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  64. wow! you look so chic!
    mary2be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny look, kocham kryształy wiec spodenki giciarskie , a bluzka pełen luz blous w niebie same dziury...super pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Super wyglądasz :)
    Świetne szorty <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  67. I really love your legs and the tee <3 you look like a model, beautiful!
    I just discovered your blog..and I love it! Follow eachother? :D let me know :)

    xx from Italy
    www.nuagerose.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Koszulka, rzeczywiście super, ale mi najbardziej podobają się szorty - delikatnie wykończone kryształkami, subtelnie, bez kiczu :))

    OdpowiedzUsuń
  69. super spodenki, kamyki ozdobne mega;)

    OdpowiedzUsuń
  70. świetne te szorty :) super wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. CUDOWNE SPODENKI ! ;)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  72. ŚLICZNY ZESTAW!!!
    POZAZDROŚCIĆ FIGURY :))
    DODAJEMY CIĘ DO OBSERWOWANYCH BLOGÓW :)

    BUZIAKI
    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  73. What a gorgeous top! I love how you wore it off the shoulder! Cute shorts!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  74. zapraszam do współpracy wszystkie Panie lubiące dobre kosmetyki :)
    www.oriflame.pl/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=1704840
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. jakbym mogła to kliknęłabym LUBIE TO pod tym postem :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękny dzień i piękna kobieta ! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow,you look so amazing,dear! <3
    your sense of style is so wonderful, love your blog!
    Wish you a beautiful day.

    Love, Mona

    OdpowiedzUsuń
  78. świetnie! też chciałam sobie kupić te spodenki, ale jednak się rozmyśliłam i teraz żałuję :( wyglądasz pięknie

    pozdrawiam :)
    www.rouges-roses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. thanks for visitng my blog and leaving a comment! love ur blog and outfits!

    OdpowiedzUsuń
  80. I love the short, you look great.

    PS: Please follow me on blogloving, if you have’nt done it =).
    http://www.bloglovin.com/rosemode

    OdpowiedzUsuń
  81. Kochana,ależ Ty jesteś stworzona do szortów.Takie nogi trzeba pokazywać! :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  82. Super stylizacja! Też uwielbiam takie bluzki, super się je nosi!
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Za takie nogi oddam wszystko, idealnie, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Też uwielbiam takie koszulki, świetna jest! :)
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  85. świetny outfit :*
    A Twoje włosy są boskie zakochałam się w nich <3
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  86. Are you a model, you are so beautiful! Your hair, you're skinny and just perfect
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  87. profesjonalnie wykonane zdjęcia:) i zestaw też fajny:)
    zapraszam do siebie www.wmarcunawiosne.blogspot.com
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  88. koszula, szorty, zdjęcia i TY! cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Lovely pictures

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. The outfit look so chic and comfy! The top look amazing like you said!

    with love, Cassandra xx
    http://backtofive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. świetny ten t shira moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  92. szalenie podobają mi się Twoje buty i spodenki :*

    jesteś piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  93. Rewelacyjny, prosty look!
    pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  94. Z takimi nogami grzechem byłoby nosić długie spodnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    OdpowiedzUsuń
  96. Pamiętam jak bardzo chciałam mieć te spodenki i jak już zmierzyłam nie leżyły na mnie tak świetnie jak na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh czasem tak bywa :/ ostatnio znalazłam piękną prostą kieckę w Zarze , na wieszaku wydawało się że nie może na nikim leżeć źle , a jednak :D

      Usuń
  97. Masz genialny styl, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Honey you look wonderful ^__^

    Lots of love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń