sobota, 1 czerwca 2013

Black or White ? ;)

i u mnie przyszedł czas na klasyczne B&W :)  "ciuchy - szachownice" pociągały mnie już od jakiegoś czasu , aż w końcu postawiłam na takową  tunikę  z lekko kimonowym rękawem , a ponieważ mamy niemal lato ( choć z pogodą bywa różnie , przeważnie niestety nie zachwyca  :/ )  połączyłam ją z białymi szortami - nic skomplikowanego  ...spory szklany naszyjnik dodaje całości blasku ;)

and here it's time for my classic B&W :) "checkers clothes" attrected me for some time and finally I put on such tunic with light kimono sleeves , and as we've got almost summer (althought the weather isn't great at all :/ ) I combined it with white shorts - nothing complicated  ...huge glass necklace adds a little bit of glam to this look ;)



photo by Em Es
tunika / tunic : Persunmall
szorty / shorts : H&M
szpilki / heels : Jimmy Choo
naszyjnik / necklace : diy
okulary / sunnies : Novamoda




 Wyniki rockowego konkursu z Blings

1.pasek -wędruje do osoby anonimowej o adresie mailowym 
sammyjenkis27@yahoo.com

2.naszyjnik kolce - magdulablack

3.naszyjnik skrzydła - Ness

Gratuluję !

140 komentarzy:

  1. ale cudna ta koszulka świetny look kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. you look amazing
      such a great photoshoot!


      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Usuń
  2. Hallo, hallo! Jak ślicznie! Prosto, jak piszesz ale po co komplikować...Uzyskałaś zamierzony efekt-jest Super!
    Naszyjnik jest boski:)
    Pozdrawiam ciepło-Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Look po prostu idealny! :) Prosty, elegancki i oczywiście świetnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grate look!!!!!!!!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz fenomenalnie!! <3 całość tak mnie urzeka! :)
    Naszyjnik jest po prostu boski :)
    Buziaki Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  6. You look stunning!
    Your blog is very inspiring
    I'm following you now
    Hope you can follow back!

    Lots of love,

    April
    www.freakdelafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow:) cudownie wyglądasz - rewelacyjna tunika i ten przepiękny naszyjnik - świetny look

    OdpowiedzUsuń
  8. jeej Kochana wyglądasz idealnie :))
    ach te Twoje nogi:D
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  9. You look really amazing, dear! Love your shoes!
    And no wonders between black and white - take them both! :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna|!! ; DDD



    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie! Co prawda czegoś mi tu brakuje (hmm może torebki?) ale i tak jest bosko! Zwycięzcom gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo nie Daggi tym razem to mnie zmiazdzylas tą stylówką ahhh cudownie wyglądasz i teeeeee Twoje nooooogi wow

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz idealnie - tak jak każda kobieta chciałaby wglądać :)
    Stylizacja oczywiście rewelacja hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. you look stunning, we really love that top!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. to moja pierwsza blogowa wygrana - dziękuję ślicznie <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluzeczka:) Ostatnio moją mamę namówiłam na podobną i żałuję, że sama sobie też nie kupiłam :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You look amazing.

    Xenia
    http://lifeandfashionexplorer.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna ! Ostatnio poluję na spodnie ze wzorem szachownicy :) jeszcze nie znalazłam doskonałych :) Prosto klasycznie i doskonale :) skłaniem sie nawet że w takim zestawieniu mozna pójść do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny minimalizm kolorystyczny :) ja niedawno kupiłam ciekawą sukienkę z wzorem szachownicy z przodu, czekam aż pogoda pozwoli mi ją pokazać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prostota i klasyka to to co lubię najbardziej, a z Twoją figurą to już ful wypas, plus odrobina blasku w postaci naszyjnika ....chociaż myślę sobie że i bez niego byłby blask, Twój osobisty :)))

    Od kąt mam torebkę w ten wzór, jestem nim zachwycona:)A twoja tunika świetna !
    !
    Daggi Kochana a zdjęcia Twoje to po prostu Uwielbiam oglądac <3

    Miłego i słonecznego weekendu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie!!! Wiesz, że kocham B&W. Nic dodać nic ująć. Nie no, muszę dodać, że Twoje nogi są najładniejsze, jakie kiedykolwiek widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. love your necklace <3
    such a great outfit


    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana- na Tobie nawet prosty ciuszek wygląda nieziemsko!!! Mówi się że szata zdobi człowieka, ale u Ciebie jest na odwrót!!! To Ty zdobisz każdy ciuszek!!! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Great tunic! You're gorgeous :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. zachwycająca :)
    kocha takie połączenia, wyglądają kobieco i bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna ta bluzeczka i szorty <3 :D kurde Ty możesz założyć byle co a i tak będziesz wyglądać olśniewająco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "kurde Ty możesz założyć byle co a i tak będziesz wyglądać olśniewająco :D" oj nie tak dobrze to nie mam :D

      Usuń
  27. Just love the b&w check pattern! I have been obsessed with b&w stripes but this seems to be the updated version on the classic. Need to get a piece in b&w checks!'

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastic look!
    Join my Oasap giveaway and win an item of your choice! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  29. znakomity zestaw !!! <3 bardzo podoba mi się ta tuniczka :*** no i jak zwykle zachwycam się Twoimi boskimi nogami !!! ach marzenie ;) pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie Wyglądasz !!! bardzo, bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  31. El collar me ha encantado! besos

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniała bluzka! wpisuję do mojej listy 'must have'!
    /f.

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. great look!

    http://thesmallnoble.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja :)
    Boska tunika <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie szachownicy z tym czarnym tłem! Klasyka! Do tego jeszcze okulary podkreśliły całość! Bajka!!!... ale wciąż jestem jeszcze jedną nogą w poście z tygrysem, który mnie totalnie zaczarował! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Love the checkered top - So dramatic and eye-catching

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię tę szachownicę, a buty ...!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. wow! so gorgeous!

    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  39. amazing look!

    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega zestaw!! Bardzo podoba mi się szachownica. Okulary też masz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  41. nie no zajebioza! :D pobirom wszystko

    http://liivki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna ta tunika w szachownicę :)
    Do tego piękne szpilki i Twoje nooogi i super zestaw gotowy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. sliczna jest ta tunika! widzialbym ja w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Otagowałam Cię:) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja! :D
    Obserwuję i liczę na rewanż ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. This is a such a striking look, amazing black and white checked top!

    OdpowiedzUsuń
  47. no words <3 amazing pictures dear and I love this combination black and white
    you look great!
    kisses
    have a lovely weekend

    OdpowiedzUsuń
  48. masz cudowny kolor wlosow <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesteś cudowna Dagg, włosy i twarz powalają. O nogach nie wspominam już. Bluzeczka.
    Naszyjnik strasznie mi się podoba - czy kupię jeszcze taki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jak miło Tess że naszyjnik Ci się spodobał :) on był robiony , a szkiełka kupowałam w pasmanterii ;)

      Usuń
  50. Świetnie, światowo i na wysokim poziomie. Pomimo tego, że nieszczególnie przepadam za tą szachownicą, to w tym wydaniu wygląda pięknie !!!
    naszyjnik boski!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Daggi, świetnie Ci w tym zestawieniu! Naszyjnik pięknie wygląda na szachownicy <3 I te nożyska - nigdy się nie napatrzę dostatecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Nogi nogi nogi kocham Twoje nogi :)) szachownica kto nie ma jeszcze ten na zakupy !! jak zawsze świetnie Daga buziaki z Tarnowa posyłam

    OdpowiedzUsuń
  53. Great look Daggi. The checked top is uber cool and bang on trend.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. estas bellisima ke bonitto blog me alegro ke te guste la moda como ami me mola mucho besitos me aria ilusion te pasaras por mi blog htt://dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  55. IDEALNIE ! Szałowo Kochana wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow wyglądasz świetnie! Stylowo i elegancko...
    Uwielbiam looki B&W <3
    Pozdrawiam Kochana i zapraszam do mnie,nowa notka!:)Równiez stworzyłam zestaw Black&White ;D
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. omg i love both of this colour so much <3 and is my lucky colour~

    OdpowiedzUsuń
  58. jak zwykle - body super, kratka świetna, czekam na spódnicę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. że ja dopiero teraz na ten blog trafiłam, świetny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow.... i know i probably always say this... but i want your legS!!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  61. Szpilki Ci szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Twoje nogi ! Szaleństwo ! Bluzka swietnie sie prezentuje ze spodenkami ! Prosto ale z pazurkiem ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. That look is amazing really! Love the black and white t shirt!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  64. You did it perfect as usual, dearest daggistr, no model would be able to do it better! I like your look so much <3

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  65. Fenomenalnie!!!!
    Stylizacja bajeczna :)
    A nogi marzenie :)

    Obserwuję i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wyglądasz f e n o m e n a l n i e !
    P.s. Zazdroszczę tak długich nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  67. pierwszy raz sie z toba nie zgodze - absolutnie to nie szklany naszyjnik a ty dodajesz temu lookowi blasku <3 jestem wniebowzięta <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Pięknie wyglądasz. I te Twoje nogi...marzenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie wiem co napisać, wyglądasz po prostu obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  70. wyglądasz niesamowicie ! Szczęka mi opadła to połączenie jest świetne !

    OdpowiedzUsuń
  71. Klasyka najlepsza <3 Pięknie wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo ujęłaś mnie tym prostym eleganckim zestawem. Do twarzy Ci w nim. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Such a chic look! I really love this black and white look :) xo

    OdpowiedzUsuń
  74. OMG, wyglądasz zjawiskowo! I TEN naszyjnik, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Pięknie wyglądasz :) A black&white to moje ulubione połączenie! Obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  76. I love how you've styled the chequered tee! Gorgeous :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  77. So stunning, i love your trendy look.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudowna stylizacja, nogi do niebaaa <3
    Zapraszam do siebie :) http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Ech, znaczy nie kupię. W Twoim mieście to można dużo rzeczy kupić, w ogóle w Polsce chyba też. Wykonanie i efekt świetne. Jednym słowem - DOBRA ROBOTA!!!
    Otwierać firmę..... nawet tak po cichu.
    Zostawiam uśmiech___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiecham się też do tej zdolnej Pani (*_*)

      Usuń
  80. I really appreciate that you always take the time to stop by...thanks and have a great start to the week!

    OdpowiedzUsuń
  81. Prześwietnie wyglądasz! :) Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  82. u look amazing in either black or white dear. You are stylish <3

    OdpowiedzUsuń
  83. dodaje 113 komentarz hah hotttttttttttt u Ciebie uwielbiam szachownice :) Daga wpadnij do mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  84. Niby prosto, a jakże ciekawie i pięknie!!! a za naszyjnik made in hand poprostu dodatkowe 10 pkt. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Lubię, lubię szachownicę! Wyglądasz genialnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  86. Daggi wyglądasz cudownie!!!!!
    Wszystko idealnie jak z modowego magazynu :-)
    Pięknaś Ty kobieto!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Widziałam już na FB i "lajknełam" a tutaj nie pozostaje mi nic innego jak napisac....wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Ta bluzka daje mega ofekt! Świetnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. zdecydowanie błyszczysz <3 pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  90. dagi, wyglądasz tutaj mega high fashion! kocham ten zestaw <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. You look great, that top and sunglasses compliment you so well!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. mieni mi się w oczach i dlatego mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  93. I've seen this glasses and checkered top everywhere in my country now. it's so popular and eye-catchy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Great post :)
    Summer giveaway on my blog, check it out :)

    xx Sofie

    Your Princess is in Another Castle

    OdpowiedzUsuń
  95. Uwielbiam Cię ! Masz w sobie tyle wdzięku, klasy i tego nieopisanego 'czegoś' :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jak ja bym chciała mieć takie nogi :)

    Pieknie wyglądasz :)

    Buziaki : *
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  97. Thank you kindly for taking time out of your day to stop by :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Stunning! :D

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  99. Kochana wyglądasz cudownie - uwielbiam tą bluzkę <3

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST ;*

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  101. wybiearm black and white - jestem ogromna fanka b&w - swietny zestaw. Wygladasz cuuudnie

    OdpowiedzUsuń
  102. świetny styl !super blog !obserwuje cię i zapraszam do siebie
    http://margarittasdiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. these prints are very in and with white combination is good selection! thunbs up
    www.donnaiveh.blogspot.com
    sunny day to you!

    OdpowiedzUsuń