piątek, 7 czerwca 2013

Cool mint



kiedy już nadejdą letnie upały ( bo miejmy nadzieję że w końcu nadejdą  )   będziemy potrzebować ochłody...  niektórzy kochają miętę , innym się już przejadła , ja zaliczam się do tych pierwszych - kocham niezależnie od tego czy aktualnie jest czy też nie ma jej na topie ;)

cudownego weekendu Kochani !

when the summer heat has come ( hope it will come one day  )  we would  need some coolness...  some love mint , others
got tired of it , I'm one from these first -  love mint regardless of whether currently is or not on top ;)

have a great weekend Dear !


70 komentarzy:

  1. dla mnie tą VESPĘ poproszę ;-))))))))
    buuuziaki na weekend dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa miętowa Vespa cudo <3

      buziaki Kasiu :*

      Usuń
  2. Uwielbiam ten kolorek :) Wczoraj byłam z koleżanką bloggerką na mojito z dużą ilością mięty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. miętowy kolor pokochałam bezgranicznie:)uwielbiam oglądać zdjęcia z inspiracjami:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. great inspirations :)


      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Usuń
  4. We love the photos! Your blog is so pretty.
    We follow you. hope you follow back.

    xx Patty & Mira

    http://lovefashionbeautyshoes.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak!! Niech już tylko nadejdą te upały!! Ja poproszę vespę!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kochana bardzo :) Mięta jak najbardziej na TAK ! A Ty w poprzednim poście byłaś zachwycajaca, coś pięknego zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia z inspiracjami.:)
    Ten kolor do mnie przemawia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam lody miętowe, mniam, idealny smak lata! ogólnie to chyba jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję miło to słyszeć od kogoś z tak dobrym gustem jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne fotki ; DD


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie zawsze można znaleźć świetne zdjęcia i te znalezione w internecie i Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww, adore this color, my dear.

    Have a Lovely Weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. Minty perfection! Thanks so much for the wonderful inspiration! I adore mint!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  14. daggi jestes wiedźmą czarownica ( w tym dobrym slowa znaczeniu) nie dosc ze czarujesz mnie soba to sprawilas ze nabralam checi na miete ktorej do tej pory organicznie nie znosilam LOL

    OdpowiedzUsuń
  15. oj napilabym sie drinka z miętą :)
    miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Me encanta el pelo de este color! besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh that is a beautiful color!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. very beautiful photos! love this color much!

    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. the Chanel ice-cream is really cute!
    I love this mint color
    Chiara
    ♡EFFENSHION

    OdpowiedzUsuń
  21. na upały- tylko mięta;) Udanego weekendu!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. I´m so in love with this great colour and your selection is really wonderful!

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  23. Very cool inspirations, I LOVE MINT TOO.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam! Mniam mniam- pyszny kolor! Ja czuję miętkę!!!
    Buziaki i miłego weekendu- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mięęęęęętaaaa <3 Daggi, cudne inspiracje, jak zwykle <3 Aaaale, jest też trzecia kategoria ludzi jeśli chodzi o miętę :-) Ja zawsze ją uwielbiałam...........potem zaczęłam reagować prawie alergicznie, kiedy zrobił się na nią boom kilka sezonów temu.................a teraz mam to gdzieś i będę ją nosić, o!!! Hihi buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  26. I wouldn't mind trying that mint ice cream. Great photos.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. mint is my favorite spring time shade! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne inspiracje, miętę na nowo polubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownego Kochana <3
    Rozpieszczasz moje oczy!:***

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia, ja jednak tego koloru nie uważam za kolor.
    Jakoś nie po drodze mi z nim. Ale Ty jak lubisz to ubieraj, ważne byś dobrze się czuła.***)))

    OdpowiedzUsuń
  31. I am never tired of that perfect color!
    Have a great weekend!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  32. Loving the post looking amazing!

    OdpowiedzUsuń
  33. great color :)
    xo
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny post ;) lubię te odcienie niebieskiego i zieleni :) ale bardziej podobają mi się te wpadające w niebieskość :) zdjęcia świetne, podobają mi się szpilki i spódniczki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham kolor miętowy, jestem jego fanką ;D

    Zapraszam do mnie ;)
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację mięta jest piękna i nadaje eleganckiego szyku stylizacjom. Serdecznie Cię pozdrawiam.

    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam twoje inspiracje, są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  38. cudne inspiracje DAgmaro, wreszcie znalazłam czas , aby przejrzeć wszystkie twoje zalegle posty :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. zakochana jestem w ubraniach w tym kolorze ! na razie mam jednak tylko lakier do paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też uwielbiam miętę. Lody już trochę mniej:P

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam ten kolor, świetny mix! :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Amazing color <3
    Summer giveaway on my blog, check it out :)

    xx Sofie

    Your Princess is in Another Castle

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolor miętowy na tak, smak raczej na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam miętowy :)
    Fajny mix :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Mięta jest super latem :) szczególnie na Vespie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mi mięta także wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. miętę kocham nadal, nawet jeśli już wyszła z mody :P Dlatego mój następny set będzie miętowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Adore all this wonderful minted inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  49. oooo zdecydowanie czuję mięte :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow! This is something really interesting and innovative! I love this amazing inspiration my dear.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. mięta jest pięknym kolorem... wiosenno-letnim, lekkim, super! uwielbiam :)
    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  52. I'm so in love with this great colour and your selection is really wonderful!

    OdpowiedzUsuń