piątek, 14 czerwca 2013

Summer heat ♥

Czy tęsknicie za wakacjami ? ja tak i to baaaaaaardzo ! 
już nie mogę się doczekać leniwego wygrzewania się na słońcu ♥ ...dzisiejsze inspiracje dedykuję wszystkim spragnionym lata , słońca , piasku i wody :)

Do You miss summer holidays ? I do soooooooo much ! 
I can't wait for lazy sun bathing time  ♥ ...I dedicate today's inspiration to all who are hungry for summer , sun , sand and water :)




nie wiem jak Wy ale ja nie mogę od tych fot oderwać oczu :D
...a tymczasem zapowiada się Kochani piękny , słoneczny weekend  ♥ :)

I don't know how about You but I just can't stop staring at these pics :D
...and it promises to be a lovely , sunny weekend Dear  ♥ :)

67 komentarzy:

  1. moje życie kręci się wokół tęsknoty za wakacjami :P na szczęście przez ostatnie dni już trochę poczułam ich zapach, który dziś zastąpiły ciemnoszare chmury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha !!!!!
      mam dokładnie to samo :-)))))))))))
      buuuuziaki i oby do wakacji :-)

      Usuń
  2. Ja właśnie plażuję i cieszę się moimi wakacjami więc pozdrawiam gorąco z upalnego Rodos! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to coś dla mnie - bo ja jestem strasznie spragniona.......!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great post honey! I can't wait to get my tan on. xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcia! aż się marzy wyjazd w jedno z takich miejsc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Och no z takimi figurami to tylko na wakacje czekać...
    Kurcze, muszę coś ze sobą zrobić.. :p ale niech już będzie to lato i wakacjeeee <3 :)
    buziaki i miłego dzionka Kochana Moja :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wonderful post! would love to go somewhere where`s hot!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia <3 u nas słoneczko już grzeje także czuć już lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trafiłaś tym postem w moje tęsknoty, super fotki :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!

    New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/06/jumpsuit.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje , są genialne . Trochę szkoda , że mi nie będzie dane wygrzewać się na słońcu ;/

    zapraszam :)
    http://majjlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze tylko 13 dni i upragnione wakacje <3
    Świetne inspiracje!
    Udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana fantastyczne foty <3
    Weekendowo ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, zeby tak wraz z latem chciala przyjsc idealna forma i figura, to biore pierwszy lepszy kostium z tych Twoich inspiracji i od rana do wieczora nie schodze z plazy!!! A tak, coz, hmmm.. zamotam sie jakims pareo i siadam pod parasol przeciwsloneczny, hihi;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się nie poddaję :P ćwiczę codziennie , mam jeszcze półtora miesiąca hehe tak więc do upadłego :D

      buziaki !

      Usuń
  15. Oj tak!!! Mega foty! oglądam je i nie mogę się napatrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie już jest lato :D Co nie zmienia faktu, że patrząc na te foty, mam ochotę porzucić miasto i udać się na wybrzeże :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fabolous swim wera dear
    happy week end
    vendy

    NEW POST!!!
    follow me on:
    The simple life of rich people BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie fotki ; DD

    zapraszam..

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Que trajes de baño tan chulos! besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej:) Dzięki kochana! Tak ja też spragniona wakacji! Jeszcze by się tylko taki brzuszek przydał, jak na tych fotach i można śmigać na plaję:)
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne inspiracje - modelki i kostiumy cudo! Myśle ,ze z nadejściem lata my wszyscy piękniejemy to taki okres godowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm so happy the summer has finally arrived!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudne fotki! nie mogę siędoczekać, aż wyciągnę swój strój z szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale cudowne inspiracje <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam lato!:)
    Słoneczko to coś co uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice photo and great post. I will surely recommend it to all of my friend who interested in it. I would like to share my blog with you at http://makemoneyonline.blogspot.com/ If you spend a few minutes at my blog, you could get a lot of cash from internet. Don't miss this chance with no rish but a few minutes. Take action now.

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja już mam wakacje! A takie stroje chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  28. OJJJJ jak Ja pragnę takiej beztroski, leżenia, ciszy ....hahha, pomarzyc dobra rzecz, Twoje inspiracje jak zawsze idealne by się przeniesc w czasie ..hi ;* A tymczasem idę połozyc córcię chorą do łóżeczka i wrócę jeszcze się zrelaksowac :)))<3

    Buziaki Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tez już nie mogę doczekać się urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. zyje nadzieja ze te wakacje beda piekne ze odpoczne przez całe 2 tyg heheh kochana te kostiumy to mistrzostwo a zwlaszcza jak sie domyślasz ten czarny nr 10 hihihi < uwielbiam te twoje posty inspiracyjne- klasa i dobry gust nie tylko w stylówkach <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post!! And I am your follower now:) Kisses!!

    Lise Kapris
    http/no-limits-to-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też! Dzisiaj już tak gorąco, pięknie było <3

    OdpowiedzUsuń
  33. boże boże boże ! przedostatnie zdjęcie - limonkowy strój.. zakochałam się ;O

    U mnie nowy post, zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaaach jakie piękne foty <3 Czuję wakacje <3!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Marze o sloncu i cieplym piasku. Ostatnio buzowalam w sklepie w poszukiwaniu stroju, ktory ukryje moje niedoskonalosci:P

    OdpowiedzUsuń
  36. These post makes me wanna go to the beach!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne te inspiracje aż napatrzeć się nie mogę! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  38. wspaniałe! aż chciałoby się mieć taką figurę :)
    zapraszam do mnie,nowy post, koniecznie wejdź!!! :D
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne fotki, no i jakie laseczki:P wiesz moze skąd jest ten kostium kąpielowy czwarte foto od dołu??? Widzę go juz drugi raz i mega mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. googlowałam ale niestety nie zlokalizowałam firmy :/ wiem że fota pochodzi z Majowego Allure wydanie rosyjskie

      Usuń
  40. O jej, ja też tęsknię za wakacjami tak bardzo! Nieste3ty nie mogę opuścić Warszawy w to lato, miło więc chociaż takie zdjęcia obejrzeć.
    Pozdrawiam i życzę, żeby czas do letniego lenistwa zleciał Ci jak najszybciej :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana czekam na twoje zdjęcia w takiej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoje inspiracje tradycyjnie wymiatają a teraz jeszcze bardziej nie mogę się doczekać wakacyjnego wyjazdu !

    OdpowiedzUsuń
  43. Today I had a day just like summer holidays because we were at a lake with the name "Ammersee" here in our region and it was exactly like holiday :) Tomorrow I will post about this trip!

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  44. great photos! I'll be on the beach in exactly one month, I can't wait :D

    http://noissapym.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  45. Such a great editorial, my dear.


    Happy Weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  46. Po obejrzeniu tylu inspiracji, mam ochotę iść na basen kochana i zakupić nowe bikini :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  47. WOWWW these inspirations make me def want to be in summer! Btw, would you like to follow each other? Let me know! Cheers xx

    OdpowiedzUsuń
  48. o boziu, jakie opalone ciałka...! ;o też takie chce !! ;) no i jakie szczupłe. ;)
    na moim blogu na hasło "whynot-now" dostajesz -5% na zakupy w sklepie Preska! Chciałabyś może skorzystać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Great post, this really got me in the mood for summer!

    OdpowiedzUsuń
  50. ohhh tesknie za wakacjami kazdego dnia! codziennie sprawdzam oferty biur podrozy :P to juz uzaleznienie hehe

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj tak,jestem zdecydowanie z tych upałolubnych.Myślę,że spokojnie mogłabym na stałe zamieszkać we Włoszech albo Hiszpani,tam to się można nacieszyć słońcem,plażą i gorącym piaskiem :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ! Barcelona docelowa to by było dla mnie to ! :P

      Usuń