sobota, 29 czerwca 2013

Summer !

 kocham ten kawałek ♥ ! / I love this track ♥ !



...Przygotowanie dzisiejszego posta sprawiło mi ogromną frajdę :))) zresztą Ci którzy mnie troszkę znają i odwiedzają bloga regularnie wiedzą jak bardzo uwielbiam posty inspiracyjne 
 wiem że nie wszyscy takie posty doceniają  ...trudno , na pewno są i tacy którzy podobnie jak ja je kochają ;)

...Preparing of today's post gave me lots of fun :))) those who visit my blog regulary know how much I adore inspirational  posts
 I know that not everyone appreciate this kind of notes ...whatever I'm sure there are some who love them just like me ;) 


tak więc poinspirujmy się ! / so let's get inspired  !


IMPORTANT

 Bloglovin' ...jak wiecie od 1-go lipca najprawdopodobniej wygasa lista obserwujących GFC więc jeśli macie nadal ochotę mnie obserwować , możecie robić to przez Bloglovin' , najlepiej importować sobie całą listę obserwowanych blogów :) jak to zrobić > tu

Bloglovin'  ...as You probably already know, Google Reader is closing on 1st of July  that's why  those who still want to follow me I suggest Bloglovin'  , the best way is to import the whole list of blogs You followed :) how to do it > here


68 komentarzy:

  1. ja chce holidays, a nawet dzis jestem w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje ta modelka leżąca na fotelu w basenie jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Słońce moje, ja uwielbiam takie posty! Lato, słońce, woda, gdyby jeszcze tak bosko w kostiumie wyglądać...no ale ja nie narzekam:))) Buziaki i miłej soboty! Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, chciałabym mieć taka figurę jak pani na 3 fotce...rozmarzyłam się...:DD

    OdpowiedzUsuń
  5. great inspiration for summer:)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie zdjecia - kocham lato!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne inspiracje! :D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta modelka w basenie...Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie posty sa bardzo fajne.pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Optymistyczny post, kocham lato!

    OdpowiedzUsuń
  11. ach jak ja kocham lato <3 piękne zdjęcia Kochana !!! buziaczki :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzecia fotka od końca jest wręcz GENIALNA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żółty top z frędzlami to istny obłed !

    OdpowiedzUsuń
  14. I love it! ;)

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing photos, love them :X

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ymmm wakacje, cudowne inspiracje! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia i ten klimacik!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię takie pościaki w Twoim wykonaniu, a jak jeszcze mają tematykę związaną z latem i wakacjami to już w ogóle jestem wniebowzięta.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing pics!
    Have a nice day:)
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. very inspirational


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. thank you for so juicy pics! =*
    mary2be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful photos and here is to a good weather when the sun finally decides to shine over here. Already follow you on bloglovin.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne słoneczne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. love these photos :D
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  25. mile spedzonych wakacji ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post, I love your style so much <3 Would you like to join my summer GIVE AWAY party? Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  27. same piękne foty! dobrze, że przypominasz, żeby zaobserwować Cię przez bloglovin, od teraz to robię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne inspiracje, jak zwykle <3 A tej meloniady bym się napiła mmmmmmmm <3 O rany, niech to lato wreszcie wróci, bo u nas pogoda się spsuła i przypomina bardziej wczesną jesień!!

    BUZIAKIIII :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa ilekroć patrzę na tą fotę też mam ochotę się napić :D ...od jutra podobno wraca lato w pełni <3 ! :))))

      Usuń
  29. ahh właśnie tak powinno wyglądać latooooooo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja uwielbiam takie post! swietne inspiracje tylko lata u mnie nie ma ;(((
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie , będzie ...już za moment ;)

      Usuń
  31. A jaką frajdę sprawia oglądanie... Mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. moja Daggi :) tak wlasnie wyobrazam sobie moje naj lato o takim marze palmy Beverly H piekne kostiumy wspaniale hotele wszystko glam <3 kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przez te inspiracje latem mam problem ze skupieniem się na nauce do obrony, która już w środę :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne letnie inspirację, od razu jakoś wakacyjnie :), oczywiście już obserwuje na bloglovinie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. I am already following u via bloglovin sweetie!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  36. Would be great if summer now would come to us - here in Bavaria it was so cold since today in the afternoon! But than the clouds have gone away and we saw the sun :)

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  37. Kwintesencja lata!! Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie i słonecznie!
    Takiego klimatu mi brak!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. mmm poopalałabym się :D Ale ta pogoda u nas...

    OdpowiedzUsuń
  40. great selection honey! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  41. úžasne inšpiracie! kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ insporacje! Aż chce się żyć w ten poniedziałkowy poranek! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. udało Ci się, poczułam lato !! pełną gębą :D

    re. modelką w młodości?
    widzę u Ciebie młodość nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Great photos! Make me wanna hit the beach right away! Thanks for sharing hun!

    Kisses,
    Bex
    Personal Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  45. ja bardzo lubię takie inspiracje... ach, to lato! :)

    PS: Jak ma wyglądać zniknięcie Google Readera, czy to oznacza, że znikną wszyscy obserwatorzy bloga? Zupełnie tego nie ogarniam, jak byś miała chwilkę odpowiedzieć na moim blogu to będę baardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeeeej ale cudowne zdjęcia : )


    Buziaki : **

    OdpowiedzUsuń
  47. Amazing post :)
    Check out this new giveaway, summer clothes and $100 gift card!

    Your Princess is in Another Castle


    xx Sofie

    OdpowiedzUsuń
  48. Daggi ja doceniam i podziwiam zdjecia ktore oddają klimat wakacji! Sama dzisiaj podjęłam ten temat u sie, ale wakacje sa tego warte, a kawałek ekstra.... Wakacyjne całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  49. nice pictures!!!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne inspiracje :-) lato to chyba to co lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  51. boskie inspiracje,aż chce się samemu wskoczyc w kostium!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. love everything about this post and is one of my fav songs
    nice findings!
    http://romanholidayclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. great summer inspiration dear and I`m following you on Bloglovin now as well!

    OdpowiedzUsuń
  54. jakie piękne inspiracje <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń