piątek, 12 lipca 2013

summer dresses

upały to najlepszy czas na cieniutkie i zwiewne kiecki ...mam ich niestety w szafie niewiele i wciąż szukam tej swojej ulubionej hehe
przygotowałam dziś mały przegląd letnich sukienek zarówno mini jak i maxi , od zwykłych dzianinówek , przez zwiewne szyfony aż po romantyczne koronki :)

hot summer days it's the best  time to wear soft airy dresses ...there are not many of this kind in my wardrobe and I'm still looking for the one  - my Fav hehe
today I made a small overview of summer dresses - both mini and maxi from simply knitted ones , the
ethereal chiffon to the romantic lace :)


o takiej kiecce   marzę ! / I dream of such one ❤ !


przy okazji zapraszam wszystkich serdecznie na mój Instagram
btw I invite You to my Instagram


cudownego weekendu ! :* / have a great weekend ! :*

113 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia!@!

    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I love them all! For summer i prefer the White ones and the colorful!
    Timeless Mode

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. such an inspiring collection my dear! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś w ogóle nie chodziłam w sukienkach!!! Teraz nie wyobrażam sobie zycia bez nich!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana i ja cierpię na niedosyt sukienkowy!!!
    Kilka sztuk z Twoich zdjęć chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ja też jeszcze szukam tej idealnej, letniej <3 Ta koszulowa, niebieska ombre jest fantastyczna <3 Daggi, weekendowe buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. very inspirational pictures :)



    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. ja za to mam dużo sukienek w szafie :) te dwie pierwsze są MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam:)
    Super propozycje! Sukienka z pierwsze foty- mój numer jeden:))
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great looks!

    New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/07/kimono-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm OBSESSED with white dresses! I think they're the best thing ever for summer clothing. I also really like those two yellow dresses above. So cute! Thanks for sharing :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cute selection!!i like the second one
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez szukam idealnej :) swietne inspiracje szkoda, ze takich nie ma w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są piękne, ale ta czerwona... najpiękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie tez bieda z letnimi sukienkami, tzn. mam ich troche, ale zadnej za bardzo nie lubie;)
    No to se dzis nabylam kolorem i fasonem podobna do tej na fotce z biegnaca kobitka co ma brazowa torbe-listonoszke i zadarta noge;))) Moze te polubie, bo na tej pani wyglada cudnie:)
    Chyba jeszcze poszukam sobie jakiejs bialej jakbykoronkowej, bo te u Ciebie strasznie mi sie spodobaly:)
    Buziaki Daggusiu!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. great photos :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  18. Again a great inspiration, dearest daggistr, many thanks for that and your effort <3

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  19. Love them all, especially the first one! <3

    http://rosee96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsza sukienka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje inspiracje! :) Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Od razu chce mi się ruszyć dupsko i wyglądać tak jak one. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zw, lece do sklepu po sukienke :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem miłośniczką sukienek i na ich brak nie narzekam, bo większość wychodzi z mojej pracowni ale te które tu prezentujesz z chęcią bym przygarneła ,maksi sukienki sa boskie<3 pozdrawiam cię !

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing pics! loved them!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  26. szczerze ? nie wliczając tunik , w szafie mam tylko 1 sukienkę chyba , ale powiem, że Twoje inspiracje mnie zainspirowały :D
    1 + 7 + 10 = <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje inspiracje są świetne, część kiecek mi się mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I'm mad about dresses :D I love them soooo mcuh...The pleated one is gorgeous!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. lovely blog!!!

    some good inspiration

    http://fashionmattersbyhadas.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  30. boskie :) ale nie dla mnie ciężarówki już :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle prawie wszystkie bym przygarnęła ;] Poluję właśnie na jakąś fajną maxi :))

    Insta się jeszcze nie dorobiłam ;(( :D Może,niedługo kto wie,kto wie :D

    Uściski,miłego wieczoruKochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakładaj Insta koniecznie ;) bardzo fajna zabawa , sama żałuje ze tak długo zwlekałam :P

      buziaki Kotek :*

      Usuń
  32. na upały preferuję długie jak i krótkie przewiewne sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Urocze sukienki,zwłaszcza te koronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne sukienki wybrałaś :D Ja jednak nie mogę się przekonać do maxi sukienek ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wszystko zawsze namiętnie skracam hehe ale jakaś jedna piękna maxi by mi się przydała :P

      Usuń
  35. jeśli chodzi o sukienki to też mam ich mało, zdecydowanie więcej spódnic:)
    ale jak tak patrzę na te zdjęcia to mam ochotę się w jakieś zaopatrzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  36. these are such great summer dress inspirations! love how airy and light they are! :)

    Metallic Paws

    OdpowiedzUsuń
  37. Intrygujące zestawienia, zainspirowałaś mnie :) Sukienki sexowne i kobiece mmm uwielbiam takie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Thanks for sharing these nice inspiration pics!:)

    - Alessia

    http://stylist-diaries.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne te kiecki.
    Potrafisz prawdziwe perełki wynaleźć.;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow this is really great inspiration! All those stylish people!! :)

    Love,
    Ranim
    the.perfect.disease

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne te sukieniaszki ;) Trzecia to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  42. ty to jak cos wykukasz to potem choruje przez co najmniej miesiac :) a mam mam cie na Insta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no właśnie mam to samo , wyszukam a potem wgapiam się w fotę i choruję :D mam Cię i ja <3 :*

      Usuń
  43. omg amazing dresses and amazing inspirations - they are all so beautiful!

    Check out my latest outfit on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja to zawsze się napatrzę a potem latam i szukam wszędzie takiej sukienki,doła wyłapuje jak z moich inspiracji zostają tylko odciski;/ :)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie Daguś:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Amazing dresses! So fabulous:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  46. Love this stunning selection of dresses, the monotone colours are so pretty.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdzie Ty odnajdujesz takie cudne inspiracje! Wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe wszędzie gdzie tylko się da ;) jestem chomikiem i magazynuję inspirki na tony :D

      Usuń
  48. ale cudowności!!!▶ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  49. ależ cudowne inspiracje <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. I live in dresses when summer arrives. These are such great selection Daggi.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukieneczka z trzeciego zdjęcia jest po prostu cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  52. AAA cudne maxi, ja dopiero w tym roku przekonuję się do tej długości i nie jest taka "ciotowata" (przepraszam za wyrażenie ale tak się zawsze mówiło o długich spódnicach i sukienkach) jak o niej zawsze myślałam.
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  53. wszystkie piękne, wszystkie chcę! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. to prawda, najlepsze sukienki na upały :)
    aż strach pomyśleć, że nie mam w swojej szafie ani jednej na lato! :(

    OdpowiedzUsuń
  55. Thanks for stopping by doll :)

    OdpowiedzUsuń
  56. niektóre sukienki całkiem w moim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie sukienki cudne inspiracje ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. zakochać się można w tych kieckach ;)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  59. Ach przepiękne te kiecuszki <3333

    OdpowiedzUsuń
  60. Przekrój przez wszystkie możliwe okazje. I na wieczor, i na spacer. Inspirujący post :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Ta żółta BOSKA!!!!! chce taką ;-) buuuuziaki dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. uwielbiam zwiewne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. lovely inspiration

    Happy Wednesday!

    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. W pierwszej się zakochałam! I uwielbiam koronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam sukienki. Mam ich w tym sezonie całkiem sporo tylko że pogoda nie rozpieszcza;(

    OdpowiedzUsuń
  66. podoba mi się ta ostatnia moda na łączenie sportowego podkoszulka ze szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziekuje Ci bardzo! :(
    po takiej dawce inspiracji... cel- przejsc na diete! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. love all the inspiring pics!!
    *******
    HF
    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  69. Najchętniej to wszystkie bym wzięła <3 Uwielbiam sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  70. LOVE that first photo. xx

    www.CATiD.net

    OdpowiedzUsuń
  71. Tez nie mam zbyt wiele sukienek bo ja chlopczyca jestem :P

    A zestawienie jak zawsze bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  72. coral pleated is my favourite! great selection of dresses!

    OdpowiedzUsuń
  73. wspaniałe są te kolorowe sukienki, z miłą chęcią bym je poprzygarniała :)

    OdpowiedzUsuń
  74. mnie najbardziej podoba sie ta pierwsza<3 kisess http://annainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. thanks for the inspiraton.. actually I love dresses it's my favorite item to wear!!

    :)
    xoxo
    http://fashionmattersbyhadas.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  76. Mi najbardziej podoba sie kroj sukienki z ostatniego zdjecia. Co do torebek Chanel, to jak zobaczylam je na pierszym zdjeciu, to nie bylam przekonana, ale na zdjeciach ze stylizacjami, wygladaja bardzo dobrze.

    Pozdrowienia,
    Mila
    www.milovephotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Wszystko ładnie i pięknie, ale ja tęsknię za Twoimi stylizacjami ;*


    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą będą ale po wakacjach dopiero :*

      Usuń
  78. Hola soy Sandra y llevo poco en este mundillo del blog, y me he metido en el tuyo y la verdad que me ha gustado mucho, tienes mucho estilo, si te apetece me gustaría que echaras un vistacillo en el mío a ver que te parece y si te gusta me podrías seguir http://elvestidordesandrab.blogspot.com Un saludo. Yo ya te sigo!;)

    OdpowiedzUsuń