piątek, 5 lipca 2013

Wear Net ♥ !



pierwszy raz w tym roku  siatkową kieckę założyłam nieśmiało wiosną , już wtedy wiedziałam że będzie to jeden z moich ulubionych trendów w sezonie wiosenno letnim , a pewnie i  jesiennym ;)

the first time I wore net dress this year was spring ,  even then I knew it would be one of my fav trends for the spring / summer and probably fal ;)

moje najnowsze siatkowe łupy / my newest net finds



top Zara , spódnica / skirt H&M Back To The Beats




i dla tych którzy jeszcze nie widzieli cudowna  Rasz i jej rewelacyjny siatkowy look 

and for those who haven't seen yet amaing Rasz   
and her Fab net look


czy Wy tez pokochałyście siatkę ? / Do You love net too ?

89 komentarzy:

  1. hmmm średnio pokochałam siatkę ale zamierzam coś mieć w szafie z tego stylu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj tak, pokochałam i szukałam spódnicy, ale widzę, że już znalazłam ją w H&M <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wow !!! extra <3 jeszcze nigdy nie miałam tego typu sukienki :) najwyższy czas to zmienić :P pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje i te siatki są naprawdę suuuuper :-) ale ta Pani na ostatnim zdjęciu piekna i jakaś taka znajoma <3 buuuuziaki Daggi i miłego weekendu dla Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooo :) suuuuper ;) Ja w sumie widzialam dziś taką siatkę w sh ale jakoś tak, zostawiłam :p
    Buziaki Kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Łupy super. Na pewno będzie Ci w nich doskonale. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jednak chyba nie odważyłabym się na takie kreacje :) i nie są w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this! I wore one similar to the first white top last weekend! :)

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne łupy, szczególnie ta spódnica <3 Nie mogę się doczekać Twojego looku z nimi!! Na pewno będziesz wyglądać jeszcze piękniej niż wszystkie Anje Rubik i Kate Moss razem wzięte :-))) A raszowy zestaw z siatką był faktycznie boski!

    Buziaki weekendowe!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba na RASZ i TY z pewnością będziesz wyglądac w niej szałowo !Ja z chęcią spróbuję jeśli tylko znajdę dla siebie odpowiedni fason siatkowy !

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendowania :*

    OdpowiedzUsuń
  11. chcemy Twoje zdjęcia! a nie jakieś inspiracje!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie tak, pokochałam siatkę ;) i choć jeszcze nic "siatkowego" nie mam to jestem pewna, że zaraz coś kupię ;) inspiracje jak zawsze u Ciebie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. This outfit is so chic! I love it! Specially Miley's Marc Jacobs dress!

    Congrats on a great blog, I love it!
    I just followed you on GFC and bloglovin, and I'm checking out your older posts. I'm a huge fan!

    If you can, check out La Dolce Moda and if you like I'd be so honored if you follow :)

    Francesca
    La Dolce Moda

    OdpowiedzUsuń
  14. this is such a cool trend, I love your selection! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  15. super inspiracje ;DD


    zapraszam ..,

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Siateczkowe ciuchy były modne z 10 lat temu... ;) Bardzo je lubiłam :)) Fajnie, że to wraca :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wraca , wraca , w latach 80-tych też święciły triumfy hehe

      Usuń
  17. o jezu Daggi no przytkalo mnie boziu dziekuje ale jestem happy <3 siatka siateczka siatunia <3 mi sie udalo przedwczoraj w zarze kupic bialą bluze z drobnej siatki - i tak jak wczesniej mowilysmy - sprwadza sie idealnie w roli topu - Kofam cie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. osobiscie takiego czegos bym nie wlozyla :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna spódnica ! Z pewnością będziesz w niej rewelacyjnie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. siatka o tak tak!bluzke z Zary miałam juz w rekach ale zbyt długo kolejka spowodowała ze odwiesiłam ja :(teraz żałuje.Ogółem kocham siatkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne siaty! też bym w takie wskoczyła :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam, że na innych podoba mi się ten trend, ale jeszcze na sobie go nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zdecydowanie tak, świetne rzeczy. Również poluję na ciuchy z kolekcji H&M Back To The Beats :-)

    + Zapraszam na nowo założoną stronę na Facebooku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. yes! love this trend.

    Xenia
    http://lifeandfashionexplorer.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. Daguś, fajne te siateczki. Podobają mi się prawie wszystkie. Na Tobie i na Rasz, świetnie by wszystkie wyglądały. Mam ich trochę, bo tu w sklepach pojawiały się już ze dwa lata temu. W tej chwili się nie wystroje, bo nie opalona i chodzić nie mogę.
    Te Twoje na zdjęciach są super a nasza Rasz wygląda znakomicie.
    Świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Już nie mogę się doczekać,kiedy zobaczę Cię w tych siatkowych cudeńkach :))
    Rasz wygląda rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. mi również podoba się ten siatkowy trend, ale na razie nie wpadło mi w ręce nic ciekawego ze siatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje siatkowe łupy ekstra a inspiracje poprostu mega boskie :) lubię siatkę na kimś ale siebie w niej nie bardzo ;) ale ta Mariah jest piękna !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę że świetnie skomponowana (tak jak na ostatnim zdjęciu) jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja właśnie zamierzam trochę z siatką poeksperymentować! Ale muszę troszkę się nad tym zastanowić. :) Ale to bardzo fajny trend, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi sie:) a Rasz super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się siatka, ale na kimś ;)))

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny blog ;)
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się ten trend, choć na pewno należy do tych odważniejszych, mi się bardzo podoba ten top i chętnie sama bym go zalozyla, fajną alternatywą dla siatki są po prostu prześwity które tez wygladaja ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej:)
    Ja mam jedną siatkową sukienkę i jest super sexy:) Zakładam ją czasem na nasze wyjścia z mężem do klubu na party:) Wolę mieć "ochronę" jak ja noszę:))
    Pozdrawiam- Anna:)
    Rasz jest cudowna! Ty jak najbardziej też!:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. I aways find net clothes to be very daring and only the bravest of fashionista can pull them off. But that first skirt, I'm soo in love with and wouldn't mind having.

    Xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Hmm, a ja się nawet nie zastanawiałam, czy mi się siatki podobają, czy nie... Chyba jednak w formie bluzki bardziej :)
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  38. cool trend

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne! :) Dzięki za inspirację :*

    OdpowiedzUsuń
  40. This is inspiring! Thanks for remembering - I should really wear my net top, soon :)

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam siatkę, szczególnie kojarzy mi się ze stylem Rihanny - takim zadziornym :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dagii!!! No nie wierze!! Wlasnie dzis w Zarze zakupilam identyczny czarny siatkowy top!!!!
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale numer ! bardzo się cieszę i mam nadzieję że go pokochasz równie mocno jak ja :P

      Usuń
  43. Just LOVE the dress! I'm obsessed with net pieces.x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam ten motyw i musze koniecznie kupić tę spódnicę z H&M :) KOZAK

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawy trend
    ja chyba zakupie coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  46. love the look of these on dresses!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  47. Kupiłam ostatnio w lumpku bluzeczkę, która ma siateczkowy przód. Bardzo ją lubię, mimo że wcześniej sceptycznie podchodziłam do takiego materiału :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. I really like everything about this post
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć.
    Bardzo fajny blog. Dobrze się czyta. + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć
      dziękuję :)...a skoro fajny i tak dobrze się czyta to nie rozumiem czemu nie dodałaś :) ...hasło dnia - netykieta itp :D

      Usuń
    2. Rzeczywiście, teraz sama analizując ''obserwujemy ?'' sądzę, że to nie na miejscu. Ale wciąż uważam, że blog bardzo fajny. Ja już obserwuję.

      Usuń
  50. świetny ten top z zary :)

    OdpowiedzUsuń
  51. In love with this trend!

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja do siatek podchodzę z rezerwą bo bezczelnie pokazują wady figury.
    Póki co kupiłam zielony sweterek i przekonuję się do niego.
    Z Twoją figurą możesz sobie pozwolic:D

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie wszystkie stylizacje do mnie przemawiają, ale niektóre są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  54. Rasz the best!! No i czekam na Ciebie w tej siatce;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Great inspiration

    Happy Monday! =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. o tak!!! wspaniałości!!! pięknie ♥♥ ♥♥ ♥♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  57. Ooo siatkę od razu ! i czuję, że muszę poszukać u nas tej z H&M :D

    Tak jak już mowa o siatkach to świetną miała na sobie Rihanna na plaży z jej własnej kolekcji dla River Island

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , tak fajowa <3 ale i tak wolę taką z odrobiną podszewki bo ta jej tylko na plażę się nadaje ;)

      Usuń
  58. O siatka jest naprawdę fajna .;) Wcześniej mnie jakoś nie przekonywała ale na tych zdjęcia jest super
    modajestnaszapasja.blogspot.com
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  59. siatkowe stroje są bardzo sexi w umierze oczywiście!
    a Rasz widziałam-cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja za bardzo nie przepadam za siatką :< ale inspiracje fajne, niektóre zdjęcia są naprawdę ciekawe!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo chciałabym zobaczyć Cię w takiej siateczkowej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. i siatka i mgiełki - uwielbiam !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Rewelacyjna spódnica z H&Mu - szukałam jej, ale nie mogłam znaleźc:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich było bardzo mało i tylko w niektórych H&Mach , ja kupiłam w dniu w którym weszła kolekcja i to już przedpołudniem - była dokładnie jedna rozmiarówka

      Usuń
  64. omg all of it look so nice :3 i wish i have nice body too wear all of it ~

    OdpowiedzUsuń
  65. i love these dress findings! my fav is the first one! :) nice post !
    Juls de http://romanholidayclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Widziałam taka tunike w calzedoni podobaja mi się takie ubrania i tez chcę zobaczyc na Tobie buziolki Daga :************

    OdpowiedzUsuń