piątek, 19 lipca 2013

what women love best... ;)

no właśnie co zaraz po butach jest największą miłością większości kobiet ? hehe oczywiście torebki :P
jako że lipiec postanowiłam poświęcić notkom inspiracyjnym , nie mogło oczywiście zabraknąć i tych torebkowych  ...wybaczcie ale najwięcej będzie plastikowego pudełeczka Chanel - nic nie poradzę ale to maleństwo skradło mi serce ;)

what is the greatest love of most women ( exept the shoes  ) ? hehe bags of course :P
as I decided July to be the month of inspirational notes I couldn't miss bags inspirations ...excuse me but most of them are  Chanel plastic boxes - I can't  help that this baby stole my heart ;)




cudownego weekendu ! :* / have a great weekend ! :*


123 komentarze:

  1. Piękne torebki, w szczególności te małe od Chanel. Miłego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ohoho nie jedną sobie tu widziałam do kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kilka ślicznych które zawładneły moim sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szanelka jest taaakia sliczna, ale zmiescilaby mi sie do niej co najwyzej paczka paluszkow i jeden pampers;) A co z reszta majdanu, jaki zabieram ze soba wychodzac z domu? Ech musze poczekac pare lat az dzeiciaki podrosna, wtedy bede nosic tylko takie torebeczki mieszczace jedynie komorke, pomadke i klucze od auta;)))
    Buziaki. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja na co dzień też zdecydowanie wybieram duże , przestronne ta szara z przedostatniej foty jest rewelacyjna <3

      Usuń
  5. oooo zesz te klockowe cc sa przeboskie zdecydowanie stworzone dla ciebie i mnie- czyz nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. omg love love love the lego one!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia ;-)

    nowy post u mnie , zapraszam Live-Style20

    OdpowiedzUsuń
  8. i love chanel lego bag...
    i think it's very cute and a new model so original...!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie kocham torebki i Twoje typy ze zdjęć są rewelacyjne jak dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie cudne sa te torebeczki od cc, zreszta wszystkie bym przytulila :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta torebka chanel lego jest moim marzeniem <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jezu te kopertóweczki od chanel cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Of course I would like to follow each other, You have very nice blog, love it! :) i'm Your follower now.
    Oh, and I just looooove those Chanel plastic boxes!

    --
    http://foirfeacht.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear, thank you for you lovely comment I follow you now, so follow me back If you still want!! :))

    btw-amazing bags!! :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuu ale rewelacyjne inspiracje , torebkami na pewno bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudeleczko jest swietne! Kojarzy mi sie z klockami lego:)

    RE:
    Dziekuje!
    Fotki robione byly na szybko, ale jak na nie patrzylam jak zalaczalam je na bloggea to pomyslalam ze przypominają zdjecia mojej mamy z czasów jej mlodosci:) a moja mama mniej wiecej w wieku Jane, dlatego lata 60-70 to czasy jej mlodosci:) i ten outfit tez mi sie jakoś tak kojarzy staroświecko:P
    Ale Jane tez lubię bardzo, za to jakim zywiolem jest,była:)

    OdpowiedzUsuń
  17. te chanel torebki wygladaja jak z takich dużych klocków lego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jada tak od góry, to torba MK'a, chyba z wężowej skórki.
    Następna to różana z podobną sukienką i skaczącym pieskiem. Całość na tym zdjęciu mi się podoba i dziewczyna i jej branzolety - extra!!!
    I przedostatnie zdjęcie szara - wielka, omotana paskami.
    I to będzie na tyle, jak na starszą pania, ha, ha, ha!!!
    Fajne zdjęcia Daggi, słonka życzę.....

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudeńka!!! Jakoś ostatnio nie mogę znależć torebki, która naprawdę by mi się podobała:(

    OdpowiedzUsuń
  20. I've been in love with those Prada bags since I first saw them. I LOVE the cars on them. That whole collection was one of my favorites from Prada ever. And I love Chanel too :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak! Miłością każdej kobiety są torebki ;) A moją miłością są te duże, ogromne do których mieści się dosłownie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój problem polega na tym, że jak widzę piękne rzeczy to nie umiem być skromna i wybrać jednej, tylko poprostu chce wszystkie.... Są boskie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudowne! Chcę je wszystkie <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne torebki, zwłaszcza pudełeczka od Chanel *_____*

    OdpowiedzUsuń
  25. I love Chanel lego! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne <3 idealne <3 ale ja jednak jestem większą fanatyczką butów ;))
    ściskamy kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebki mega! Każda ma swój indywidualny charakter!

    OdpowiedzUsuń
  28. ach te torebki bez nich ani rusz :P piękne inspiracje !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Och! Ta Chanelka, to jest cudeńko prawdziwe <3

    OdpowiedzUsuń
  30. They are so inspiring the photos you chose!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam:)
    Tak zgadza się, zaraz po butach, a może właśnie na równi z nimi, kocham torebki!
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  32. OOOO tak Kochana też uwielbiam torebki ..haha:)I tu znalazłam już coś dla siebie co chciałabym, oj chciałabym miec :)):*
    Twoje inspiracje są niezastąpione <3
    Cudownego wypoczynku weekendowego :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham torebki! <3 Mogłabym kupować i kupować- bez opamiętania! :)
    Obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  34. torebki i buty to coś czego w szafie zawsze nam za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie cudneee <3 i te szanelkowe i ta szara z przedostatniej fotki... Ale najnajnajpiękniejsza chyba jest ta z czwartego zdjęcia - cudo! Uwielbiam Twoje inspiracyjne posty Dagginka :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak , ta z 4 foty jest piękna i ta szara z dużych jak dla mnie Mistrz <3 :***

      Usuń
  36. Dagus pudełeczka sa rzeczywiscie genialne!
    Pomysłowo ulożylaś tego posta, lepiej bym tego nie zrobiła:)

    Obserwuje i FB moja ukochana blogerkę:*

    OdpowiedzUsuń
  37. ja miałam ostatnio szczęście na wyprzedażach.. kupując torebkę z Mango przecenioną z 169 na 49 zł :D
    Daggi kiedy w końcu zobaczymy Twoje długie nooogi w jakimś poście?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero pod koniec sierpnia Słoneczko - po powrocie z wakacji ;) aaaa mnie kiedyś też udało się kupić w Mango mega kopertę , skórzaną przecenioną uwaga z 600 coś zeta na 129 :D

      Usuń
    2. z 600zł to już konkretnie :P
      ojjj to długo;/ ale czekam niecierpliwie:)):*

      Usuń
  38. Can´t get enough from bags ... although I´m happy to own my bags I would really like to have for example the lego bag from Chanel, too :)

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  39. ohhhhh w kilku się zakochalam .... i to tak na poważnie .... ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Boskie inspiracje! :))

    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. cudeńka:)

    Co powiesz na wspólną obserwację?:)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Love the Chanel lego clutches, they are so fun and youthful.

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebek nigdy za dużo! :)
    Te chanelki z pierwszych dwóch zdjęć są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. o tak!!!! kochamy je♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  45. Great blog!!!

    http://anatkoren.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  46. I would say, shoes, bags and diamonds are what women love the best. Great inspirational photos Daggi.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Niektóre są naprawdę genialne!

    OdpowiedzUsuń
  48. You right! Chanel's purse stole my heart too :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ochhh!
    kopertówka na 5 zdjęciu jest nieziemska!

    zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świat bez torebek byłby nudny :D
    zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Całkowicie się zgadzam. Wybrałaś super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam te kopertowki XXL :) Swietna dawka must have :D

    OdpowiedzUsuń
  53. te twoje inspiracje sprawiają tylko że konto mi szczupleje :P pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  54. The Chanel purses and definitely really nice

    http://iamxcessp. blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. w stylu Lego są genialne!:D

    OdpowiedzUsuń
  56. Aaaaaaaaaale piękne torebuśki!! <3 Mogłabym być mamunią dla wszystkich :D
    buziaków 100000 :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Awww! <3 Piękne są te małe Chanelki <3
    Bardzo fajny pościk :D
    Obserwuję :D Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. niektóre modele rewelacyjne, akurat fanka tej torebki channel nie jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. This is a great collection of bags!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Mega torebki,ja jestem fanką wszystkiego co oryginalne i inne!:D

    Zapraszam do mnie,nowa notka:
    imluckylady.blogspot.com
    Pozdrawiam! :**

    /Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajne torebki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow! I love the bag inspiration!

    PARIS // www.CharcoalAlley.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Chanel boxy clutch is to die for!

    OdpowiedzUsuń
  64. można godzinami wzdychać do tych pięności..
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pudełeczka pięne, ale moje serce skradły dwie ostatnie, No szara jest po prostu za...ista!!
    Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne torebki.
    Chanel marzenie ❤❤❤❤

    Buziaki Sylvia

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne torebki pokazałaś. Gdyby tylko była na to kasa.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  68. tak szczerze to srednio podobaja mi sie te torebki

    OdpowiedzUsuń
  69. i really love the bag in the 4th picture! it's great! and i love those chanel bags to- i think they are amazing! <3
    do you want to follow each other on GFC bloglovin and facebook? let me know on my blog, i would love to!!
    http://stormia-fashion.blogspot.com/
    kisses, Mai ♥

    OdpowiedzUsuń
  70. followed you back on GFC and facebook! thanks you are so nice ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Oczywiście, że torebki! Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. great post! love those bags with the car on them, and the chanel box is amazing! :)


    noissapym.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  73. Such a great post! I love Chanel clutch unique and cool!

    Xoxo Akinyi
    Http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. ostatnio właśnie nie kupowałam torebek i teraz twój post podkusił mnie do kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Te torebki są genialne <3 nie mogę się napatrzeć :))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  76. Torebki <3 Ach, nawet nie wiem na którą bym się zdecydowała, wszystkie bym brała :D

    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  77. Torebki..kocham! :)) ..wszystkie, małe, duże, wszystkie :) ps. zjęcia już trzeci raz przeglądam, napatrzeć się nie mogę :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Masz rację - pudełeczko Chanel jest nieziemskie! Podoba mi się również bardzo ostatnia torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Najbardziej urzekł mnie ten psiak na jednym ze zdjęć :D
    Obserwujemy?
    Zapraszam http://enterandspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. te torebki od chanel są nieziemskie, z chęcią bym taką przygarnęła, hehe, nawet wiele takich! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  81. ojej, te pudełeczka chanel są genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  82. lovely bags!!!

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  83. Mi za bardzo nie podoba się to pudełeczko. Za to ostatnia torebka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  84. What a cute dog, it's amazing! And the bags in your post are beautiful, #4 is my favorite!

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystkie czarne dla mnie :))))))

    OdpowiedzUsuń
  86. ja rezerwuję tę przedostatnią torbę!
    alexander wang - coś cudownego!

    love!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  87. love anna dello russo! :) cute with the little dog.

    OdpowiedzUsuń
  88. i love your blog,wow awesome !!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:http://www.shopyart.com,Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń
  89. Wszystkie boskie, każdą bym chciała, ale zwłaszcza Chanelki z lego oraz Pradę z autkiem <3

    OdpowiedzUsuń