wtorek, 20 sierpnia 2013

Urban Glam



ten look chciałam pokazać w miejskiej przestrzeni , jakoś nie pasowały mi do niego plaża i ocean ...doskonałym miejscem okazało się największa handlowa ulica stolicy Gran Canarii Las Palmas - avenida Mesa y Lopez , foty oczywiście nie oddają ulicznego zgiełku który tam na co dzień panuje , robiliśmy je rano żeby uniknąć pootwieranych butików i tłumu miłośników zakupów ;) wstałam więc dzielnie koło piątej rano  - full poświęcenie hehe


I wanted to show this look in the urban space , somehow it didn't fit to beach and ocean ...the biggest shopping street of Gran Canaria's capital Las Palmas - Avenida Mesa y Lopez
turned out to be a great place , pics don't reflect the street bustle , we took them in the early morning to avoid opened boutiques and shoppers crowd ;) so I bravely woke up about five o'clock in the morning - full dedication ;)



Urban Glam photo by Em Es

snap GLAM  : Mad Lola
top : Zara
Neon Piping Shorts : StaffbyMaff
bracelets : perera
and diy 
heels : DeeZee

121 komentarzy:

  1. Oddaj nogi kochana!!!!
    Rewelacja!

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW! Jak cudownie! Ale poświęcenie dla zdjęć! Super efekt, cudowne zdjęcia:) Wyglądasz super cool!!!
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, co tu dużo pisać - rewelacja! <3
    Po całości :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Szałowo!!!!!!!!!!!!!!Wyglądasz :) buty rewelacja, bransoletki mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny outfit! po prostu cudo:) świetnie w nim wyglądasz. mi najbardziej spodobały się szorty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty masz cudowną figurę!! Świetny zestaw sportowo i sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te spodenki a figura na zywo jeszcze cudowniejsza :*

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu doczekałam się stylizacji (choć inspiracje uwielbiam <3) ! Szorty wyglądają super. I jakie Ty masz piękne włosy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o boska nic dodac nic ujac jak dobrze cie znow widziec w akcji <3

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja ! :)) cudownie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosh that outfit is perfection
    and your legs are to die for !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. super wygladasz:)

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz po prostu bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem po prostu oczarowana i zakochana w tym zestawie i w Twojej figurze Daggi <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz niesamowicie! Długo czekałam na tą stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny zestaw, 3 zdjecie <3 no i oczywiscie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  17. great look!

    thedaydreamings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz prześlicznie ;* Świetna stylizacja! Pasuje do ciebie idealnie! a jakie nogi.... <3

    OdpowiedzUsuń
  19. <3 pięknie, jaka Ty jesteś mega zgrabna!!

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko co założysz na Tobie lezy jak milion dolarów <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgrabne nogi i figura. Letni zestaw bardzo udany. Butki cudne. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. teskniłam!!! swietny look kochana! uwielbiam Twoje nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Co zdjęcia, to ja nie mogę się napatrzec na Twoją figurę!!!
    Te szorty są świetne. Miejski look pełen seksapilu :))

    OdpowiedzUsuń
  24. jak to dobrze znów widzieć Cię w stylizacji. ;) świetnie wyglądasz, mam nadzieję, że wypoczynek masz udany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz bosko! Czapka naaaj! Chcę :) ps no i oczywiście nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie, po prostu zachwycasz! :) Najpiękniejsze nogi na świecie :) No i Gran Canaria w tle, kocham tę wyspę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sportowa elegancja - jestem na tak! Bardzo fajny, twarzowy zetaw!

    OdpowiedzUsuń
  29. Awesome! Perfect look!

    http://anatkoren.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  30. Very bright cool and chic urban outfit! I love the bright colors against the black! :D

    Google + / Twitter / Bloglovin


    cassandra xx
    http://backtofive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pieknie wygladasz, wypoczeta , sexy , prawdziwy GLAM ! :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Welcome back, hope you enyoyed your time off. Loving your take on the luxe sports trend.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia :) Z chęcią zobaczyłabym również zdjęcia w tle plaży i oceanu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow. Świetnie jak zawsze.
    Masz prześliczne nogi kochana!!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam te same szorty :) super Ci w nich, a zdjęcia pierwsza klasa <3

    OdpowiedzUsuń
  36. you're drop dead gorgeous dear! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  37. O 5? O kurdę, dobra jesteś :-) Cudownie wyglądasz Daggi :-*

    OdpowiedzUsuń
  38. Dagi, jak zwykle zachwycasz !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie piękne szpile <3 z dee zee , a jaka jakość? Wyglądasz super, wszyscy chwalą Twoje nogi, a zapimonają o cudnych włosach - piękny kolor i zdrowy wygląd! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. butki bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły , wyglądają świetnie na nogach a w dodatku są wygodne :)

      Usuń
  40. wow bosko <3 uwielbiam połączenie stylu sportowego ze szpilkami !!! w Twoim wykonaniu podoba mi się jeszcze bardziej :***

    OdpowiedzUsuń
  41. Daggi nasza cudowna <3 Tęskniłam!! A jaką masz śliczną opaleniznę <3 Zdjęcia są świetne, warto było wstać o 5!! Najbardziej urzekła mnie faktura spodenek, niesamowita <3

    Buziaków sto dwadzieścia trzy ślę :***

    OdpowiedzUsuń
  42. Wymiatasz kochana ! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo mi sie podoba sportowo i elegancko, pasuje Ci bardzo ! zaciekawila mnie czapka i spodenki :) zazdrosze długoch włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dear daggistr, great and perfect look as usual, you have such fantastic legs! And how funny, in my actual post I´m wearing a cap, too, but your cap is much better <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana Daggusiu! Wygladasz zjawiskowo na tle tego bajkowego miejsca... Jestes tam po prostu na swoim miejscu! Nasze szare ulice nie sa dla Ciebie Slonko... Ty potrzebujesz odpowiedniej oprawy dla swojej urody i pomyslow... Ech. Z innej bajki jestes niz my wszyscy...
    Usciski Kochanie.Anka

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczna KObieto! genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Czapę to masz cudną, moja przy Twojej to się umywa ;))
    Wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  48. Swietnie wyglądasz strasznie zazdroszczę Ci tych długaśnych nóg :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Buty i koszulka baardzo mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. wow, dech zapiera! wyglądasz fantastycznie!
    spodenki <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow perfect Look, really! You got a new Follower :)

    Love, Aline
    www.fashionzauber.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie !
    a spodenki są cudne ! *,*

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Stunning!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpowiedzUsuń
  54. geez, wyglądasz rewelacyjnie! a przez Twoje długie nogi i ogólne piękno czuję się jak szara mysz, bez kitu!

    jeśli znajdziesz chwilkę, wpadnij do mnie! dodam jeszcze tylko, że dodałam Cię do obserwowanych :*
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Tobie kochana to we wszystkim ładnie.
    Opalone ciało powala.

    (*_*)

    OdpowiedzUsuń
  56. Daggi kochana, zaniedbałam Cię trochę wakacyjnie, ale sercem jestem z Tobą.
    Jak zawsze wyglądasz zjawiskowo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza Słońce mnie tu niemal cały lipiec i pół sierpnia nie było więc spoko luz ;) też się leniłam wakacyjnie :P

      Usuń
  57. Ja też przyznaję się do zaniedbywania Ciebie na blogu, na swoje usprawiedliwienie mam tylko jeden argument...podziwiałam Cię przez cały czas na FB. Ostatnio zrobiłam się leniwa:P
    Acha....ślicznie wygladasz , ale to już wiesz:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też mam wakacyjnego lenia :P :*

      Usuń
  58. Cudowne zdjęcia. Jesteś wspaniała !

    OdpowiedzUsuń
  59. Dawno Cię nie było osobiście ...

    OdpowiedzUsuń
  60. zachwycasz <3 dobry wybór, w miejskiej przestrzeni ten zestaw prezentuje się genialne !

    OdpowiedzUsuń
  61. woooow! cudownie wyglądasz i te boskie nogi wprost uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  62. Oddałabym wszystko za takie nogi! Zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  63. Super wyglądasz! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  64. pięknie ;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Z taką figurą kobiety pewenie Cię nienawidza:)Bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha chyba tylko te głupie :D dziękuję :)

      Usuń
  66. Many thanks for your nice comments, dear daggistr, but I want to repeat that your cap and your look is much better <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  67. Rocking it girl, looking amazing.
    Simona Lake&Moon

    OdpowiedzUsuń
  68. Wyglądasz naprawdę fajnie! Bardzo podobają mi się szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ożesz Ty kurka! Jaki look! Genialnie!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  70. It looks nice!

    xx
    Christina Klein
    http://bychristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. wyglądasz przepięknie ! uwielbiam twoje nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Amazing outfit!, i love your heels !
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  73. hi gorgsssss u still rocking those perfect outfits! loveeeeeeee from head to toes

    http://www.missleotejournal.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się połączenie tego sportowego stroju z elegantszymi butami.

    OdpowiedzUsuń
  75. dawno Cie nie widzialam , slicznie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Śweitny look ! Wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow! Wyglądasz przecudnie! Spodenki i ich faktura świetnie wygladają!

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetnie wyglądasz :) No wstać o 5 to niezły wyczyn :D bynajmniej dla mnie :P

    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. this deserves to be in Vogue!
    You look fab, great photos definitely were worth waking up so early)

    OdpowiedzUsuń
  80. Wow, pobudka o 5 rano to serio poświęcenie :) Ale piękne zdjęcia masz przynajmniej. Ślicznie wyglądasz!
    I te Twoje nogi do nieba <3

    OdpowiedzUsuń
  81. jak zawsze u ciebie, niebanalnie i z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne zdjęcia oraz stylizacja <3

    Wszystko zapięte na ostatni guzik. Kolory, fasony idelanie po prostu :)

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  83. zakochałam się w stylizacji *.*

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Przeeeeeepięknie Dagg!!! Niesamowity look, figura, SNAAAAP!!!! i shorty. Wszystko poproszę przewiązane różową kokardką :) gratulacje za wyczucie smaku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej dziękuję pięknie :))) bardzo mi miło :)

      Usuń
  85. No proszę!!! Na wakacjach zrywać się o 5 rano żeby zrobić fotki :D to jest poświęcenie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  86. jaką Ty masz dziewczyno świetną figurę !! :)
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  87. Nogi masz idealne! No i całkiem świetnie wyglądasz w tej miejskiej stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  88. Your super dedicated! I love this look, so perfect for this scenery!

    Xoxo Akinyi
    Http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Amazing post!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    ReplyDelete

    OdpowiedzUsuń
  90. Przepiękne masz włosy! Chyba nigdy nie uda mi się dojść do takiej długości :( Stylizacja rewelacja! Bardzo podoba mi się sportowa stylizacja w połączeniu ze szpilkami! :) ZApraszam także na mojego, póki co początkującego bloga :) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń