niedziela, 8 września 2013

Shades of fall

dzisiejszy set choć robiony w pełni lata kolorystyką nawiązuje już lekko do jesieni 
jego bazą  jest przepiękna skórzana spódnica od PtASZKA
 to fashionowe dzieło sztuki  powstało w ilości jednego egzemplarza , a ja jestem jego dumną posiadaczką :)
natomiast  idealnym  tłem dla stylizacji okazała się niesamowita drewniana brama jednej z kamienic w starej dzielnicy Las Palmas , Vegueta - po prostu nie mogłam nie skorzystać ;)


today's set although made in the middle of  the summer its colors refers to fall
the base of this look is gorgeous leather skirt by PtASZEK , it was made as the only one and I am proud to have it in my wardrobe :)

amazing wooden gate  located in the old district of Las Palmas , Vegueta  turned out to be the ideal background for this style




photo by Em Es


leather skirt : PtASZEK
top : no name
bracelet : perera
heels : DeeZee




Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

112 komentarzy:

  1. Wyglądasz bardzo sexy, a spódnica jest piękna! Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz!! :0)

    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymiatasz kochana ! Obłędna kiecunia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daggi zakochałam się i do tego nie jestem pewna w czym... Czy to ta idealna spódnica, Twoje nogi, buty czy Twój makijaż?

    OdpowiedzUsuń
  5. very original outfit
    and i love the shootign

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica cudna, a Ty wyglądasz w niej zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna stylizacja ! :) Wyglądasz jak modelka :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie, jak śliczni, jak cudownie!!! nie mogę się na Ciebie napatrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kazda twoja stylizacja jest swietna, spodnica baaaaaaaardzo mi sie podoba, rewelacyjne polaczenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kobieco i bardzo seksownie ! Niesamowicie mi się podoba ;)

    Spódnica to prawdziwe działo !

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing skirt! xx

    http://kimsophi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow! wyglądasz genialnie, ten look, to miejsce... ta spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny look,jak zawsze wszystko idealnie dobrane!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, jakie rozcięcie:) no Twój look powalił mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyne co ciśnie mi się na usta to słowo - wow!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo pięknie wyszłaś! bardzo dobrze, że nie zakładałaś staniczka:) wygląda to megaaa!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo że nie zawsze i wszędzie można sobie na to pozwolić hehe ale faktycznie do takich topów nie zakładam stanika , słabo to wygląda i niepotrzebnie obciąża górę

      Usuń
  17. Set jeden z piękniejszych jakie ostatnio widziałam w sieci! Jaranko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz bardzo kobieco w tym zestawie!
    Jest niebanalnie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. genialnie
    wszystko!
    zdjęcia, spódnica, boska Ty...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty jestes dziełem sztuki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hipnotyzujesz całą Sobą !!!!!:)Zachwycasz i pobudzasz wyobraznię..hahha, jakkolwiek to zabrzmiało tak jest :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Wow! Wow!
    To jest piękne <3
    Cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz posągowo!!!
    A na pokazie Ptaszka byłyśmy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. seksowna z Ciebie kobieta :) Bosko !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Obsessed with that skirt! The color and the cut are stunning. Such a great pre-fall look
    xL

    The Marcy Stop

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie! Spódnica, jej krój, kolor i krój są rewelacyjne! Chyba coś w podobie bylo u Ricka Owensa<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Daggi, jesteś piękna jak rzeźba antyczna (choć oczywiście wyższa i zgrabniejsza, wtedy inne kanony były:D znów się zaplątałam, ale mam nadzieję, że zrozumiesz o co mi chodzi:D) i równie imponująca <3 Jako maniaczka Luwru i posągów siedzę, rozdziawiam buzię i podziwiam...!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam komentarze Marty!!! zawsze trafione idealnie!!!!!
      Piękna jesteś Daggi nieziemsko!!!

      Usuń
    2. aaaaa ja też uwielbiam komentarze Marty <3 :***

      Usuń
    3. A ja Was uwielbiam moje blond ślicznoty :****

      Usuń
  28. Such a runway inspired look and you look model gorgeous, girl!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fenomenalnie!!! jesteś perfekcyjna :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Zmodyfikowana klasyka - wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I find your look very inspiring! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow cudowny zestaw, z klasa i elegancja :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, będzie milo jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna spódnica i kolorystyka zestawu.
    Wyglądasz posągowo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. You look stunning, Am so loving your skirt and top.

    OdpowiedzUsuń
  35. jestes fenomenalna, wprost trudno oderwać oczy!!pozdrowienia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Your look fierce Daggi. The skirt is such a unique piece.

    xoxo
    IVY
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Po prostu WOW! Mega stylizacja, zdjęcia, modelka - absolutnie wszystko kochana:) Mój ukochany uwielbia Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. kolejna świetna stylizacja dopracowana w każdym szczególe :)

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. amazing look! so pretty!

    xx
    FashioEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega seksownie!! :)
    pozdrawiam, Monia

    OdpowiedzUsuń
  41. Kwintesencja kobiecosci. I doskonalosci.
    Pozdrawiam Pieknosci Moja.
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  42. Awwwwww Daggi Kochana, jak Ty olśniewasz!!! :)
    Wyglądasz niesamowicie! <3
    buziaków sto

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz niezwykle kobieco, a zdjęcia z pewnością nadają się na okładkę magazynu...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. You are super sexy model! LOVE your skirt!
    XOXO
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. myślę, że mijający Cię faceci wpadają na latarnie, wjeżdżają sobie w tyły samochodów itd ;)
    sex sex sex wow więcej takich kobiet na ulicach!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. such a wild skirt :)

    New post on my blog ---> urbanfashionstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowna!!! Wyglądasz niesamowicie! Spódnica jest genialna, a Ty wyglądasz bardzooo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. o mamo, o mamo.... <3

    jaka piękna spódniczka :****

    OdpowiedzUsuń
  49. ty jesteś boska masz taką cudną figure <3

    OdpowiedzUsuń
  50. wspaniała z ciebie modelka!♥ ♥ ♥pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  51. Absolutely stunning skirt, the style and cut of it is so incredibly chic, you look amazing doll!

    OdpowiedzUsuń
  52. wow. you look absolutely stunning, love the whole look. especially that skirt

    www.thefashionfraction.com
    www.thefashionfraction.com

    OdpowiedzUsuń
  53. zeby tak z sutami na wierzchu paradowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. straszne rzeczy :D ...a co tam słychać w zaścianku ? :)

      Usuń
    2. patrze i patrze ale jakos ich na wierzchu nie widze :)

      Usuń
    3. no ale wiesz Magda zarys piersi się objawił a to już skandal dla niektórych , no przykro mi że mogę sobie pozwolić na niechodzenie w barchanowym staniorze zwłaszcza jeżeli bluzka nie do niego jest stworzona :D
      ...a tak poważnie dla słabej jednostki każdy powód do plucia jadem jest dobry ...pewnie niejednego ci anonimie jeszcze dostarczę :)

      Usuń
    4. jak ja lubię takie komentarze anonimów...Pierś w górę kochana!

      Usuń
    5. Rasz ja tez nie, Dagus Ann ma racje pierś do przodu :-)

      Usuń
    6. hehe spoko , spoko Dziewczyny :* ja nigdy nie inaczej :))))

      Usuń
    7. niektóre części ciała powinny być zarezerwowane dla ukochanego mężczyzny w intymnej sytuacji

      Usuń
    8. a to rezerwuj wszystkie te części u siebie ile tylko wlezie :D

      Usuń
    9. Kochana, rozwalił mnie ten komentarz :)))) Buziak :*

      Usuń
    10. haha świetna konwersacja. :D jest co pokazać, poza tym gdzie na wierzchu? ktoś sobie za dużo wyobraził ;)

      Usuń
    11. wypowiedź anonimowej autorki komentarza miała ciąg dalszy , chyba jeszcze bardziej żałosny niż powyższe wypowiedzi , niestety nie wiedzieć czemu ostatni wątek został skasowany :D

      Usuń
    12. uwielbiam Cię Dagg jestes w tym wszystkim zupełnie bezpretensjonalna. Pokazuj co chcesz :)

      Usuń
  54. Wspaniała, posągowa, cudna. I tyle.
    Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Na pierwszy rzut oka nie poznałam cię bez twojej grzyweczki:)co nie znaczy, że w tym "wydaniu"nie wyglądasz równie cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ekscytujące stylizacja, kamienne kolory pięknie się prezentują na opalonej skórze! No i Daggi bez okularów to coś nowego! Buźka

    OdpowiedzUsuń
  57. Spódniczka bardzo oryginalna- uwielbiam takie pojedyncze egzemplarze, czując jednocześnie satysfakcję, że nie spotkam zaraz na ulicy kogoś w tej samej rzeczy :) Drewniane ozdobne drzwi rzeczywiście robią wrażenie... Zdjęcia bardzo klimatyczne wyszły :D Rewelacja! :) Cieplutko pozdrawiam i zapraszam do mnie :)http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. rewelacyjna, nic dodac nic ujac, a spodniczka mnie zainspirowala, bo caly czas zastanawiam sie jak moja spodnice uszyc, a mam 2 duze skory,, ale ja jestem juz troche leciwa wiec takich rozporkow nie moge nosic, nie dlatego ze nie wypada ale nozki juz swoje przeszly, ;))

    OdpowiedzUsuń
  59. Wystarczy jedno słowo-SZAŁOWO ! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. WOW! Wyglądasz rewelacyjnie! Spódnica jest boska! Pięknie zestawiłaś!
    Seksowna babka z Ciebie!
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
  61. aaaaaaa, Daggi oddawaj ta cudowną spódniczkę! Wyglądasz mega jak zwykle, buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  62. pięknie! spódnice sama bym chciała taką mieć, kolorystyka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  63. pięknie! Dla mnie wyglądasz jak Milion Dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wyglądasz nieziemsko Dagmaro, żółty kolor na paznokciach świetnie dopełnia całość :-)no i te buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. o żesz Ty, zamurowało mnie! love love love <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Wow this is such an amazing look!!! Well done!;)





    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://m.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdpowiedzUsuń
  67. Thanks for your visit dear!

    OdpowiedzUsuń
  68. spodnica to istne dzieło sztuki!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow! Cudownie wyglądasz!
    Powinnaś być top modelką!
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ahhhh!!! Chce więcej takich zdjęć!!

    Kochana obserwujemy się, będzie mi niezmiernie miło:*

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow, świetnie Ci w takiej fryzurze. Wspaniały set!

    OdpowiedzUsuń
  72. Amazing skirt!!! You look stunning!

    http://anatkoren.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  73. Aaaa!!!!! Poza piękną stylizacją, to śliczna fryzura!!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Powalilo mnie :)
    Te stalowe kolory sa przepiekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. genialny post, grunge chyba mój fav :3
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. genialnie wyglądasz :) piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  77. simply WOW! utterly chic! I love the cut of skirt and your top, fantastic colours too!

    OdpowiedzUsuń
  78. You look stunning! :) Just like a fashion GODDESS!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. sam sex w dodatku te kolory i tkaniny. Idzie się zakochać!

    OdpowiedzUsuń