niedziela, 29 września 2013

The memoirs of the summer

tak wiem , wiem za oknem już jesień a u mnie wciąż lato , to już ostatni taki post - obiecuję :) choć nie ukrywam że trudno mi się z tym pogodzić...

yes I know there is fall outside and on my blog still summer , so this is the last style like this - I promise :)
although I admit that it's hard to accept ...



photo by Em Es

Tee : Zara
denim  skinnies : Zara
bracelet : ByDziubeka 
sunnies : Dolce&Gabbana
heels : 1969 Italia Boutique
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

83 komentarze:

  1. Szpilki!! Nogi!! Ty !! Ale ja Cie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. awesome pics!!!love your shoes!Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow cudowne szpilki <3 ja jak zwykle zachwycam się Twoją figurką i pięknym ciałkiem :*** ślicznie wyglądasz :**

    OdpowiedzUsuń
  4. SO HOT !!! <3 LOVE IT ! <3



    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeee tylko nie ostatni letni!! Ja się przychodzę "ogrzewać" tutaj, patrząc na letnie zdjęcia i Twoją cudowną opaleniznę Daggiś <3 Przepięknie wyglądasz z koszulką zsuwającą się z ramienia, jest sexy, ale nie too much, ze smakiem i po prostu bombastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Kochana :* ja też najchętniej robiłabym tylko letnie looki <3 ale już najwyższy czas zmierzyć się z rzeczywistością :D

      Usuń
  6. cudowne spodnie, a buty cuuudooo *.*

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie jest bardzo miło popatrzeć na Twój letni zestaw i piękną opaleniznę. Szkoda, że lata odchodzi. Mnie również trudno się z tym pogodzić.Serdecznie pozdrawiam. http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing as always!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  9. szpilki, okulary, spodnie <3 wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak tu Cię nie uwielbiać! (?) <3
    Kochana, mi już słów brakuje, jak tylko tutaj wchodzę to mi szczena grucha o podłogę :]
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana to nic że jesień, to nic że zestaw letni, jak dla mnie możesz wrzucac jeszcze ...można przynajmniej rozgrzac sie do czerwoności, zamiast w piecu palic, hahah popatrzę na Ciebie i już mi gorąco, nawet bardzo :)
    Uściski :* <3

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwycasz cały czas!
    a u nas już jesień na blogu...
    zapraszamy :)
    http://sislovefashion.blogspot.com/2013/09/1st-birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  13. that are the shoes!!!!! Very sexy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądasz.. Piękna jesteś

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki Tobie można przynajmniej na chwilę wrócić do letnich dni, a tak swoją drogą- Twoje dżiny- jak dla mnie genialne są:)

    OdpowiedzUsuń
  16. usz ty jaka idealna - te dziny so po prostu boskie- bluzka jakie uwielbiam i absolutnie nie przepraszaj ty przepraszaj ze to ostatni - ide popłakac po cichutku

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka jest cudowna. Caly zestaw bardzo mi sie podoba seksownie a zarazem spokojnie. Nie moge sie napatrzec na twoja nieskazitelna figure i urode. Co do lata to niestety uderzyla mnie straszna rzeczywistosc kiedy zobaczylam pare dni temu snieg lecacy z nieba :(

    OdpowiedzUsuń
  18. you look amazing

    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet w zwykłym topie i jeansach wyglądasz niesamowicie ;) aż pozazdrościć szczególnie figury !

    OdpowiedzUsuń
  20. jaaaakie nogi! wyglądasz genialnie ;) szkoda, że lato już się skończyło...

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa pięknie,i szpilki i t-shirt!perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te Twoje nogi <3 w tych spodniach wyglądasz niesamowicie! Też by mi się przydała taka opalenizna, a przynajmniej jej część :D

    OdpowiedzUsuń
  23. fabulous look honey! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ty jesteś piękna !!! Uwielbiam na Ciebie patrzeć. Piękne letnie fotki.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. stylowo modnie kobieco- jak zawsze!!!
    wspaniale!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. amazing shooting
    you are so beautiful !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Och tak... lato odeszło i teraz znów kilka miesięcy wyczekiwania na słońce i ciepełko :(
    Kochana ale masz nieziemskie buty i świetnie Ci w tych spodniach!!! Laska z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tam - dobrze, że chociaż tutaj można łapac ostatnie promyki słońca ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. na takie stylizacje to ja sie pisze:) super spodnie :) ah te długiee nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacja ! bardzo miło się ogląda takie zdjęcia kiedy za oknem baardzo zimno ; p

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne zdjecia ciekawe posty ;)
    obserwujemy ? czekamy na odpowiedz u nas ;D

    http://todreamaboutsomething.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może by tak dla odmiany zaobserwować kogoś bo warto / podoba się itd ...czasem ręce opadają :/ ale miło mi oczywiście że prześliczne zdjęcia i ciekawe posty mam :D
      odpowiedziałam niestety u siebie , nie u Was :D

      Usuń
    2. Oj, zgadzam się z Tobą :).
      Jak mi się u kogoś podoba, to go obserwuję nie oczekując wzajemności ...

      A co do zdjęć, to są boskie (jak zwykle).
      I tylko żal, że za oknem inne klimaty ...

      Usuń
    3. uuuu Rasz czyli że ten kawałek o moim blogu nie był tylko dla mnie ? :D chlip , chlip

      Usuń
  32. Jeansy i szpilki - Lubię to!!! Rzeczywiście szkoda lata oglądając takie stylizacje u ciebie! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna całość, super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz super, nie przestałam podziwiać!
    Lubimy :*

    OdpowiedzUsuń
  35. przepięknie ! aż od razu cieplej się robi!
    zawsze wraz z początkiem jesieni zaczynam jak zdarta płyta pytać wszystkich dookoła dlaczego nie żyjemy w innym klimacie...echh

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia są cudowne! :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. amazing outfit:)
    ffrreedom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Love the jean and simple t-shirt look.
    What an awesome photo shoot. You look perfect.

    Peace, Love, & Good Chocolate

    Paris // www.charcoalalley.com
    Instagram @charcoalalley

    Go check out my new post. I think it is my best to date. We had
    an amazing shoot. & I have a fun giveaway that you might want to enter.
    Details coming soon.

    OdpowiedzUsuń
  39. WOW :) Muszę przyznać, że masz genialne wyczucie stylu, pełne klasy i uroku :)) bardzo miło się na Ciebie patrzy, jesteś śliczną dziewczyną :)) oczywiście dodaje do obserwowanych, na pewno będę tutaj częstym gościem, a w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)) prezentujesz się rewelacyjnie :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  40. genialne zdjęcia :) wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjecia!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie za oknem lato więc wcale mi takie posty nie przeszkadzają ; ) Wyglądasz zjawiskowo, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  43. Za każdym razem jak tu zaglądam to mi kompleksów przybywa;) Piękna jak zawsze! I mam pytanie czy Ty naprawdę musisz być taka śliczna i posiadać takie dłuuugie nooogi?:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejku, Ty masz zabójczą figurę! Zazdroszczę :) Zestaw super - uwielbiam takie t-shirty <3

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  45. aleee opalenizna, no kochana wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Idealne rurki!
    Ja na szczęście jestem typem jesiennym i niestraszna mi ta aura ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna stylizacja, genialne spodnie *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. U Ciebie zawsze cudnie i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  49. That jeans are soo nice. You look perfect.

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie ! jak zawsze :) Świetne ,,dżansy" :DD Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. great look dear, check out our blog if you like we can follow each other on gfc and bloglovin. let us know.
    kisses from Kenya

    OdpowiedzUsuń
  52. WOW!
    Uwielbiam Cię kochana! Wyglądasz mega seksownie! A buty są CUDOWNE!
    No i jeszcze taki malutki szczegół....pozujesz jak modelka!!!:)))
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
  53. Akurat mnie odpowiada, że lato jeszcze pokazałaś od razu cieplej się zrobiło :) fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. oo łał wyglądasz zjawiskowo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nigdy nie przestaniesz mnie zachwycać:) Co do fanpage już klikam! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny zestaw :) I super zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń