poniedziałek, 21 października 2013

FashionPhylosophy Fashion Week Poland PtASZEK S/S 2014

tegoroczną relację z FW postanowiłam podzielić na dwie części , w pierwszej zaprezentuję wiosenno letnią kolekcję SONOMA s/s 2014 by PtASZEK

kolekcja oczywiście męska choć Ci którzy zaglądają na mój fanpage widzieli już że wkradła się jedna kobieca sylwetka i w dodatku miałam przyjemność w niej śmignąć ;)
btw musicie wiedzieć że PtASZEK projektował kiedyś tylko dla laseczek ...teraz co prawda tworzy głównie dla chłopaków ale powstają również sylwetki unisex , sama noszę flałersika <3

SONOMA s/s 2014  ...bryza znad oceanu i californijski wiatr we włosach ;)
bawcie się dobrze !


one of polish FW collection 
SONOMA s/s 2014 by PtASZEK  ...breeze from the ocean and californian wind in the hair ;)
have fun !



 photo by Em Es

...i bezcenne backstage ;) Monia & wild boys ! :D






78 komentarzy:

  1. Miałam nadzieję że wstawisz te zdjęcia:) Na FW dotarłam dopiero w sobotę;)
    Kurcze prezentujesz się fenomenalnie!! Masz tak zarąbistą figurę że oczu nie mogę oderwać. No i Kochana niezłych miałaś towarzyszy na wybiegu, same ciacha;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej ale szkoda że na siebie nie wpadłyśmy w sobotę ...next time musimy się lepiej umawiać :P

      Usuń
  2. Daggi jesteś niesamowita i żałuje, że nie mogłam Cie podziwiać na żywo co nie zmienia fakty że masz niesamowitą figurkę - marzenie <3 Jestem absolutnie Tobą kochana oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wygladasz jak muza w tej długiej czarnej sukni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolekcja genialna... ale przyznam szczerze, że ty wyglądałaś jak wisienka na tym torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach towarzystwo bojsów przednie co za ciałka hihihi - kobieto jestes rekinem wybiegu- klasa sylwetka -nikt nie mogł lepiej pokazac tej sukni- a u Ptaszka z meskiej kolekcji sama bym przygranela niektore rzeczy - uwielbiam Was obie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten męski Ptaszek! Świetna energetyczna kolekcja!

    ALE TY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! REWELACJA!!!!!!!!!! Prezentowałaś się obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kolekcja rewelacyjna , z pomysłem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa tkaniny,świetna kolekcja !A TY ja dopełniasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. you are fabolous on the catwalk dear
    xoxo
    happy monday

    NEW POST!!! NEW POST!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja!! :) A Ty Kochana wyglądałaś genialnie!!! :) Ach gwiazdo :D <3

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful pictures!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana gratuluję ! Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację - świetnie wypadłaś! ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia! niektóre kreacje naprawdę mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana patrzeć na Ciebie to prawdziwa przyjemność <3
    Wyglądałaś obłędnie pięknie, suknia marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta kolekcja - printy i pikowane materiały.
    A Ty Kochana wyglądałaś zjawiskowo! :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre części tej męskiej kolekcji (części garderoby mam na myśli ;) ) chętnie bym na sobie widziała :) Prezentujesz się pięknie na wybiegu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. czy ja widzę neoprenowe cuda?a Ty droga Daggi byłaś doskonałą wisienka na tym torcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , tak dokładnie pojawiło się sporo neooprenowych ciuszków :) dziękuję :*

      Usuń
  19. nie moge sie na Ciebie napatrzeć!, jaj ja bym chciała miec taka figurę!! świetnie sie prezentowałaś !!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie prezentujesz się na tle tych mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna jesteś, a chłopaki przystojniaki;D fryzurka genialna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* oj fryzurą przyznam że byłam mocno zestresowana ale po wprowadzeniu własnych poprawek hehe jakoś tam się broni :P

      Usuń
  22. Wyglądasz rewelacyjnie na wybiegu. Ta kolekcja bardzo mi się podoba szczególnie wzory i fasony.Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo! gratulacje...super wyglądałaś

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudnie!!!
    żałuję, że tym razem nie mogłam CIę uściskać i dopingować z widowni

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś niesamowita Dagg, monumentalna piękność. Fajowy pokaz.

    OdpowiedzUsuń
  26. no kochana możesz być z siebie dumna...super:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  27. * * *dziękujemy za opinię««komenatarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bryza znad oceanu ;>>>wystrzałowo to napisałaś

      Usuń
    2. ...jak przystało na kolekcję surferską bryza znad oceanu obowiązkowa ;)

      Usuń
  28. Wyglądasz jak zawsze zjawiskowo! Lubimy :*

    OdpowiedzUsuń
  29. ehh szkoda, ze nie moglam byc na tej edycji FW.
    xoprimaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna męska kolekcja, a Ty jesteś Damą pierwszego planu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj ! :) Świetna kolekcja! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna relacja, a Ty wspaniała!!!! brawo :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Już kiedyś ci pisałam, ży ty sie na wybieg nadajesz i proszę ! Wyglądasz niesamowiceie poęknie i dostojne, modelka z haryzmą! A towarzystwa ty pięknych modeli to tak ci zazdroszcze że... Przypuszczam że ten pokaz to było niesamowite prZeżycie! Zapomniłama o projektach z tego wszystkiego, maja charakter i styl. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś zjawiskowa! Jedno wielkie WOOOOW!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana- zazdroszczę Ci że wzięłaś udział w tym pokazie jako modelka!!! świetne projekty !! a Ty taka Przepiękna w tej sukience i fryzurce, no i ci faceci.................... :)

    OdpowiedzUsuń
  36. WOW! WOW! pięknie kochana wygladałas!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. nie czytalam notki w pierwszej kolejnosci a wiedzialam po zdjeciu ze to musisz byc Ty , haaa ! ja to mam oko :) pieknie wygladalas !

    OdpowiedzUsuń
  38. Boska kolekcja, świetna relacja... ale i tak naj naj jesteś TY!!! Panowie oczywiście również bardzo fajni, ubrania genialne (neoprenove love <3), ale Ty przyćmiłaś wszystkich! I ślicznie Ci w tej fryzurze, taka elegantsza wersja beach waves pięknie wpisała się w temat pokazu <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Great post!


    http://anatkoren.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  40. z pewnoscia pokaze zdj z twojego bloga mojemu facetowi :) moze mu sie spodobaja ... :)

    ♥ nowa notka,mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. wspaniała relacja! Twój ostatni set jest genialny ;*!

    OdpowiedzUsuń
  42. Great pictures. Love the black maxi dress.Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  43. super post oraz kolekcja Moniki! :)
    A Ty - zjawiskowa <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie się prezentowałaś :) Twoi towarzysze też niczego sobie.. mrr :D:D

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW!!! Zjawiskowo wyglądasz !:)) Piękna i bardzo ciekawa kolekcja, no i Ci panowie ...aj:)ha:*
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  46. no no jaki piękny i elegancki rodzynek:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Już pisałam na Instagramie, dałaś czadu Daggi <3 Kolekcja bardzo ciekawa, a Twoja kreacja po prostu wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super :)

    CHCESZ WYGRAĆ VANSY?? WEJDŹ!!

    http://f-village.blogspot.com/2013/10/konkurs-wygraj-vansy.html

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna kolekcja i Twoja kreacja:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow that looks amazing! good job!
    Simona Lake&Moon

    OdpowiedzUsuń
  51. Hmm...większość zestawów ciekawa,ale jest kilka naprawdę dziwnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolekcje pokazowe rządzą się swoimi prawami :)

      Usuń
  52. Dagi jako modelka - super <3
    widzę nawet mojego kochanego Lucasa na wybiegu <3 yay :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. I love this fashion post! X Anna
    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem pod wrażeniem, świetnie wyglądałaś i miło się na ciebie patrzy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zawsze chciałam uczestniczyć w takim evencie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. wyglądasz niesamowicei tak bardzo zazdroszcze :)<3

    OdpowiedzUsuń
  57. Byłam , widziałam , podziwiałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Swietnie sie prezentujesz, bardzo ladnie Ci w kreconych wlosach! Sukienka tez swietna!

    www.katwalked.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  59. Ptaszek ma zajebisty styl! Mam nawet jedną bluzkę, kupioną nie wiedząc jeszcze kto i co. Fantastyczne ubrania.
    A jednak jeszcze chodzisz :D

    :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tylko dla PtASZKA zrobiłam wyjątek , generalnie nie chodzę już od dawna

      :*

      Usuń