sobota, 5 października 2013

Street Style Inspirations ...The Fall has begun

Jesień nadeszła na dobre , ja co prawda wciąż żyję latem ale nie da się ukryć że ono wróci do nas dopiero za rok - koniec , kropka :/
dzisiejsze inspirki to takie wczesno jesienne looki , kiedy jeszcze możemy pozwolić sobie na cieńsze ciuszki , gołe nogi i lżejsze buty ...a najbliższe prognozy zdają się być bardzo optymistyczne :)))

Fall came for good , although I'm still living in the summer but there is no denying that it will return to us until next year - end of story :/

in today's inspirations You find typical early autumn's looks


81 komentarzy:

  1. świetne inspiracje, wszystkie zdjęcia są świetne.
    pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:)
    Super inspiracje, zwłaszcza te spódniczkowe:))
    Buziaki Kochana- Anna
    Dzięki za Twe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i love the first picture! :)

    http://catsandties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne inspiracje :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje inspiracje !! ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje! Ja zakochałam się w różowym płaszczyku <3

    http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi sie plaszcz/kurtka czarna ze zlotymi wstawkami !

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne inspiracje kOCHANA! :) Ale mam ochotę na coś w szkocką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje, a rozowy plaszczyk juz mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the first and third outfit

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne inspiracje moja droga ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspiracje cudowne, najbardziej przygarnęłybyśmy kurtki, buty i torebki ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Geniale inspiracje, kochana muszę przyznać postarałaś się:))

    Całuję cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super propozycje wczesno jesienne! Pierwszą biorę w ciemno:) resztą też nie pogardzę, a te torebki......buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogladnelam ze trzy razy i za kazdym razem inne fotki spodobaly mi sie najbardziej. Okazuje sie ze... wszystkie podobaja mi sie najbardziej;)))
    Buziaki Piekna <3 A

    OdpowiedzUsuń
  16. niektóre foty robią mega wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. This street fashion is definitely inspiring! :) xx

    http://romanticfawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dające dużo pomysłów inspirki <3
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zimą najbardziej nie lubię nosić rajstop, dlatego patrząc na Twoje inspirację, już chcę lata!

    OdpowiedzUsuń
  20. osz tak zgarnąć to wszystko <3 <3 <3:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje inspiracyjne posty Daggiś! A taką jesień kocham całym serduchem :D Naj naj najbardziej podoba mi się chyba zestaw z kraciasto-skórzaną kurtałką przepasaną wokół pasa, hasałabym w takim! :D Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  22. w niektórych stylówkach sama bym się pokazała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely pics :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/choies-mesh-cut-out-bodycon-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest czym oko nacieszyć :)) Marzy mi się różowy, wełniany płaszczunio <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Really lovely selection! :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dałaś czadu ! Te inspiracje są niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie posty i nie mogę przeżyć, ze nie kupiłam tej ,,wycinanej" spodniczki z Zara!!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. I have a similar folder in my computer, thanks for giving me more food for inspiration!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pomysły :) bardzo mi się podoba sweter w dużą kratę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. u Ciebie jak zwykle szalenie inspirująco! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. nice selection !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne inspiracje! Moja ulubiona pora roku to jesień więc powyższe inspiracje jak najbardziej przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne inspiracje! ja to zawsze się zastanawiam gdzie ty wyszukujesz te fotki tak pięknie ubranych ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie wszystko jest w necie a ja mam radar nastawiony na inspirki bo uwielbiam je zbierać i gromadzić :D

      Usuń
  34. Inspiracje rewelacyjne :-) Ja tez Dagmaro żyję latem...

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne inspiracje i jakie kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  36. Moda z wysokiej półki, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne inspiracje ! uwielbiam takie street looki ;p
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ładnie, chociaż jak widzę te odkryte nóżki to mam gęsia skórkę, bo mi strasznie zimno.preferuje styl na cebulke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem , wiem , te gołe nogi wyglądają świetnie ale jak pomyślę że zmarznę ...poprzestaję co najmniej na rajstopach :/

      Usuń
  39. wybrałaś świetne inspiracje ;) zapraszam Cie na nowego posta;*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Spódniczka z drugiego zdjęcia! Szał!<3

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Twoje inspiracje!!!
    Odnośnie prognoz to fakt - są dość optymistyczne. Dziś wydawało się być zimno a tu proszę, kilkanaście stopni i ciepło "D

    OdpowiedzUsuń
  42. Fabulous street fashion style.
    Very inspiring to dress good.

    OdpowiedzUsuń
  43. genialne inspiracje!!! super połaczenia, jestem zainspirowana na najbliższe dni!!wspaniale ♡
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  44. what can i say..i love them all <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne inspiracje ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie chyba jesień do grobu wprowadzi:P
    ahhh, zimno jak cholera , a w Zarze tyle fajnych delikatnych kiecek się pojawiło...:(

    OdpowiedzUsuń
  47. A tu jak zawsze cudowne inspiracje :)))Szkoda tylko że ta nasza polska jesień taka zimna w tym roku, mimo słoneczka jest dośc zimno :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajne inspiracje

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Amazing inspiration! :D

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  50. Tym oto sposobem ja chcę lato! Super inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta torebka kwiaty i panterka to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne zdjęcia!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń