piątek, 22 listopada 2013

Classic black

uwielbiam nosić czerń ...i wcale to a wcale nie uważam że jest smutna 
dzisiejsza sylwetka to prosty klasyczny look , niemal w całości własnie czarny
mam na sobie płaszcz boucle z baskinką i asymetrycznym ekspresem , który nadaje mu nieco surowy charakter , moje ukochane skórzane legginy , jedyne dodatki to ogromniaste okulary - odkąd trafiły w moje łapki niemal w ogóle się z nimi nie rozstaję i długie skórzane rękawiczki

I love black ...and I don't think it is sad at all
today style is simple classic look , almost all black
I wear boucle coat  , asymmetric zip gives it slightly raw character , my Fav leather leggings , large sunnies and long leather gloves - these two items in dark brown 



photos by Em Es

body : Intimissimi
leather leggings : Les Chiffoniers
long leather gloves : Monnari
booties : Aldo
shades : Jimmy Choo

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

132 komentarze:

  1. jak zwykle zaniemówiłam -płaszczyk jest idealny ty jestes idealna jest chic jest classy jest tak jak kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba świetna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOOOOWOWOWW!!!!
    Uwielbiam Ciebie taką :-) <3
    Piękna i very chic!

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfecto<3 Ten płaszczyk z boucle mega , ach ja chcę taki kolor włosów właśnie ja Twój :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie ciut przyciemniłam bo mnie już denerwowały takie jasne :P :***

      Usuń
    2. A zdradzisz, jaki to kolor? :) Jestem na etapie dobierania koloru i moje wlosy pomalu maja dosc eksperymentow...
      Blond wydaje sie byc specjalnym dodatkiem do czarnej stylizacji. Dla mnie super. Pozdrawiam,
      Kara

      Usuń
    3. chodzi o kolor ze zdjęć ? w sumie to robiłam jasnym blondem Garniera tylko że ten efekt powstał po wakacjach , mocno mi zjaśniały od słońca , w zasadzie zrobiła się platyna lol

      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. płaszczy jest świetny, całość idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie uważam żeby czerń była nudna!! Wyglądasz idealnie! Też kocham wielkie okulary choć widać mi spod nich jedynie koniuszek nochala;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam czerń :) genialnie wyglądasz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. every detail of this look is just perfect! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerń zawsze na tak :]
    A jeszcze w takim wydaniu, to już w ogóle. Kochana, co za szyk i klasa, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz jest zabójczy! Ma w sobie coś, co zdecydowanie zwraca na niego uwagę :D Ale nie byłoby tego efektu, gdyby nie fantastyczna modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely coat!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz genialnie!!! Uwielbiam taki look <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaach cudny płaszczyk!! <3 I cala Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz mega elegancko i sexi i masz piękne włosy :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna!!! :* też kocham czerń :P

    OdpowiedzUsuń
  16. The coat with the leather leggings are HOT.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny płaszczyk! prosty ale bardzo mi się podoba, miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zawsze perfekcyjna :)))))

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. przepięknie , jak zawsze klasa Dagg! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny płaszcz! Mega zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. płąszczyk jest cudowny!!!! <3

    Buziaki!!! http://www.fashionblog-roulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle bosko :) Okulary super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Daggi nawet w czerni zachwycasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gorgeous!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty w tym plaszczyku i okularach oczywicie perfekcja, ekstra klassa >3

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing Blog!! Ceative and unique looks. Love it.

    Check out my new blog post. Thanks x

    http://spendlessusemore.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Total czarne looki mogą być naprawdę bardzo ciekawe i ten z pewnością do tych należy ! Uwielbiam każdy element i czuję, że pora w końcu wyposażyć się w czarne skórzane legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz IDEALNIE w czerni!!
    seksownie, kobieco i z klasą!!

    duże WOW!

    pozdrawiam serdecznie,

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz rewelacyjnie! pozdrawiam:)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bo czerń to klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz bosko ! Uwielbiam czerń i Twoje nogi;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też uwielbiam czerń! Płaszczyk bomba- podoba mi się! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Padłam jak zobaczyłam ten zestaw - uwielbiam czerń to raz, dwa uwielbiam skórzane motywy, a skórzane spodnie to mój hit od kilku lat, płaszczyk ma cudny krój no i Kochanieńka - Ty!!! Olśniewająco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Blondyna w czerni- seksownie tak mi się najbardziej podobasz!

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie czerń to kolor numer 1, klasa sama w sobie. Wyglądasz perfekcyjnie, po prostu 6 z plusem :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja! Masz styl!
    Zapraszam do mnie!
    livpily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Another really amazing post and I so like the outfit. Happy weekend dear!


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


    - Facebook
    - Bloglovin
    - Instagram @whatkennyhearts

    OdpowiedzUsuń
  38. Ty uwielbiasz czerń a czerń uwielbia Ciebie!!!
    Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. czerń jest boska! ciekawy płaszcz:):)

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny płaszcz. Czarny to mój nowy ulubiony kolor, więc ta stylizacja to dla mnie strzał w 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Idealny total black, faktury perfekcyjnie razem wyglądają <3 A płaszczyk - marzenie!! Idealna forma! Daggi, UWIELBIAM!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  42. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3
    Cudo! :*
    Bo właśnie sztuką jest nosić czerń tak żeby zachwycała jak Ty w tym dzisiejszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  43. O! Długie skórzane rękawiczki musze nabyć! Płaszczyk cudny, wyglądasz w czerni znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. gorgeous all black look
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna! Zabójczo wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czerń jest ponadczasowa, a w takim wydaniu SZAŁOWA !!! SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz cudownie!;)
    Legginsy są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  48. cudownie:D
    obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/gold-and-burgundy-autumn.html
    poklikasz mi w benery ?
    dzieki!
    ps. jaki masz kolor ? farbujesz sie kochana?

    OdpowiedzUsuń
  49. Czerń jest tak niezwykła, zawsze pasuje, komplety wyglądają cudownie, w przeciwieństwie do np. całego czerwonego zestawu, albo w innym kolorze.

    Z okularami słuszny wybór, myślę, że inne dodatki nie pasowałyby tutaj. Kolor ust świetnie urozmaica cały wydźwięk. Podoba mi się!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten czarny na Tobie jakiś mniej ponury :) Pięknie i klasycznie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Love it! This is basically my winter uniform, though you look a million times better! <3 LOVE the asymmetrical zipper on that jacket, tres chic!

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny masz płaszczyk, bardzo podoba mi się jego fason

    OdpowiedzUsuń
  53. Total black is always the best
    Love your style

    xoxo
    www.welovefur.it
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  54. How Gorge ‼ ღ

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ja też bardzo lubię czarne rzeczy, czarne buty, torebki, płaszcze i chyba w tym kolory czuję się najlepiej. Chociaż staram się nie przesadzać i nie chodzić tylko w tym kolorze :) Ale Ty wyglądasz pięknie :)!

    OdpowiedzUsuń
  56. Prosto, elegancko i z pazurem <3 Czerń rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też lubię czasami założyć total black. Tobie, jako blondynce, pasuje on idealnie. Okulary, super.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  58. Klasycznie i z pazurem, płaszzc jest extra!
    Buziaki!
    http://pandamone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna stylizacja:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękny płaszcz, świetnie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Great blog and style, dear! Do you want to follow each other? Just let me know! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    -Mademoiselle S.

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny outfit! Uwielbiam czerń! <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Love the leather legins + that coat is gorgeous!
    I always wear black too! It's so easy to wear and style.
    Now following you on bloglovin :) xx
    www.allthingsbeautiful-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Również kocham czerń i też mi sie nie wydaje nudna! Twój look jest minimalistyczny i perfekcyjny, płaszczyk jak sukienusia super! <3

    OdpowiedzUsuń
  65. beautiful all black outfit <3 you look amazing dear
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny płaszczyk:)ładnie podkreśla Twoją figure:)

    OdpowiedzUsuń
  67. czerń smutna albo nudna? w twoim przypadku to nie możliwe ;) wyglądasz cudownie! a ten płaszcz - woow <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetnie wyglądasz, piękny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wyglądasz rewelacyjnie w takich prostych zestawach !

    OdpowiedzUsuń
  70. Rewelacyjny zestaw! Płaszcz jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetnie Ci w klasycznej czerni. A te nogi... Dobra, już się nie rozpływam :P
    Ale mnie tu dawno nie było!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Fantastyczna uroda ! Bardzo fajny blog i świetna każda Twoja stylizacja jaka u Ciebie gościła <3 oczywiście obserwujemy ! Zapraszamy do nas, byłoby nam miło także Cię mieć w tym gronie :*

    ps. Płaszcz jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  73. wszystko dopięte na ostatni guzik (:
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Czerń jest zawsze modna i klasyczna, pasuje niemal każdemu :) Wyglądam idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetna stylizacja ! czerń dodaje klasy i jest jak zawsze modna :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Amazing look,black is the best. *__*
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  77. Perfekcyjnie. W czerni wyglądasz zjawiskowo pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Love it!!! :D

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  79. Cool! I like your style. Especially your outfit.Princess Wedding Dresses

    OdpowiedzUsuń
  80. Rowniez uwielbiam czern.
    Wygladasz jak milion dolarow, plaszczyk tez bym chetnie przygarnela😊

    OdpowiedzUsuń
  81. Jestem jak najbardziej za!!
    http://becomewoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Plastic is fantasic żenua ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już karaluch przytuptolił od Rasz ? ulżyj bejbe swej nędznej egzystencji lol

      Usuń
    2. można tym gatunkiem sterować jak lemingami :)

      Usuń
  83. Beautiful! x

    fashionistainthedark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Great outfit! Beautiful pictures!

    Have a nice day!

    Internetional GIVEAWAY!
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  85. I love total black :)

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Fede

    OdpowiedzUsuń
  86. ojej!
    wyglądasz genialnie!
    zakochałam się w tym płaszczu!
    super!. ;*


    pozdrawiam cieplutko! ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  87. black power!!! super :)

    psychadelicgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. A czy ma mogę prosić o link do sklepu z legginsami? Próbowałam znaleźć je na stronie ale bez większego powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne , tu stronka firmy :
      http://www.leschiffoniers.com/
      tyle że nie wiem czy one są jeszcze w produkcji , ja je kupowałam ładnych kilka lat temu , wtedy był to stały element produkcji tego studia niezależnie od wchodzącej kolekcji
      z tego co widzę niestety zrezygnowali też z online shop , trzeba tam po prostu pisać :)

      Usuń
    2. http://leschiffoniers.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/08/Les_Chiffoniers_AW11_033.jpg

      te są dokładnie jak moje tyle ze mają ekspresy po bokach , myślę że na zamówienie robią i opcję bez nich

      Usuń
  89. Super!!!

    http://sevendays-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo mi się podoba, szczególnie leather leggings .

    OdpowiedzUsuń
  91. W jakim rozmiarze masz ten płaszcz? Chciałabym sobie kupić i bardzo mi pomoże twoja odpowiedź w podjęciu decyzji jaki powinnam wybrać rozmiar. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzięłam rozmiar M , głównie ze względu na długość rękawa , niestety w moim przypadku nadal jest ciut za krótki ale ratuję się długimi rękawiczkami ;) w sumie to M to powiedzmy nasz duże S małe M

      Usuń