piątek, 29 listopada 2013

Hair Advanced by RevitaLash


jak już zapewne część z Was widziała na moim fanpage i instagramie , jakiś czas temu otrzymałam od firmy RevitaLash
paczkę pełną miłych niespodzianek , a oto co dokładnie w niej znalazłam :)

 

zaczynając od lewej strony zdjęcia :
-Hair Advanced by RevitaLash 
- Advanced Eyelash Conditioner *2
-Spotlight Higlighting Pencil
-Volumizing Primer
-Volumizing Mascara

dodatkowo otrzymałam  materiały o kosmetykach oraz zasadach ich stosowania , śliczną puderniczkę i witrażowego anioła RevitaLash <3

oczywiście bezzwłocznie przystąpiłam do testów :)  o efektach walki o długie i piękne rzęsy poinformuję Was dopiero za jakiś czas , bo jak wiadomo trzeba na nie poczekać ...natomiast już dziś chcę się z Wami  podzielić wrażeniami na temat odżywki do włosów 


wierzycie w cuda ? jeśli nie to najwyższy czas to zmienić :) ale do rzeczy
zacznę od tego że celem odżywki jest wzmocnienie oraz pogrubienie , a co za tym idzie poprawa wyglądu rzadkich i kruchych włosów 
w jej składzie znajdziemy bogate ekstrakty roślinne - miłorząb japoński , żeń szeń , pigowiec japoński oraz białka pszenne

używamy jej w niezwykle prosty i szybki sposób - po zwyczajowym wymyciu głowy ( ja oprócz szamponu używam jeszcze odżywki ułatwiającej mi rozczesanie długich włosów ), odsączeniu włosów ręcznikiem , nakładamy niewielką ilość produktu na wilgotne włosy i wmasowujemy go w skórę głowy , zwłaszcza w te miejsca gdzie nasze włosy są słabsze lub rzadsze

odżywka ma formę pianki i jest niezwykle wydajna , używamy jej tak jak już pisałam w niewielkich ilościach ( jedna do dwóch porcji )  - stąd nie powinno nikogo dziwić teoretycznie niewielkie opakowanie ( 46 ml )

...ja akurat mam dość gęste i grube włosy ale wiadomo lata zabiegów kosmetycznych ,  farbowanie , rozjaśnianie , codzienne używanie suszarki czy żelazka zrobiło swoje :/ włosy są znacznie cieńsze niż kiedyś i niestety kruche :/ nie pomogła im również ostatnia dekoloryzacja , oj dostały w skórę , przyznaję bez bicia
tak więc z tym większą radością sięgnęłam po ten produkt
...szok spotkał mnie już po pierwszym użyciu , a oto jak dokładnie było :
 umyłam włosy , odsączyłam ręcznikiem , wycisnęłam na dłonie jedną skromną porcję , wmasowałam w skórę głowy , mniej więcej po całości i pomyślałam " i to już ?  że niby zadziała ? "
tak jak zazwyczaj wyciągając na szczotkę wysuszyłam włosy suszarką i poszłam  na umówione spotkanie ze znajomymi ...na którym to niemal non stop dotykałam swoich włosów , nie mogąc wyjść ze zdziwienia jakie są grube  , niemal jakby napęczniały od środka
 kiedy tylko mogłam dopadłam lustra żeby sprawdzić czy aby nie mam na głowie jakiegoś afro haha
na szczęście nie , włosy wyglądały niemal normalnie a jednak nieco mocniej niż zazwyczaj odbijały od skóry , były lekko uniesione u nasady - wprost idealne , no i efekt dotykowy - bezcenny !
 to wręcz niesamowite ale tak , efekt czuć wyraźnie już po pierwszym użyciu , włosy dosłownie odzyskują witalność , puszystość , sprężystość,  tak więc można śmiało powiedzieć że odżywkę pokochałam od pierwszego użycia

co bardzo dla mnie ważne - nie ma po niej niemiłego efektu obklejenia struktury włosa , który  dają chociażby pianki zwiększające objętość , a czego osobiście nie cierpię
 no i w końcu  co najważniejsze  nie jest to produkt który tylko optycznie powiększa objętość włosów, a taki który trwale poprawia ich kondycję

warto wspomnieć że odżywka otrzymała w tym roku dwie prestiżowe nagrody -  Perłę Dermatologii Kosmetycznej 2013  i Prix de Beaute Cosmopolitan 2013 co zresztą wcale mnie nie dziwi i mam nadzieję że na tym nie koniec wyróżnień 

 z ręką na sercu polecam Hair Advanced by Revitalash zwłaszcza osobom o słabych , cienkich czy kruchych włosach ...zdecydowanie warto w ten produkt zainwestować !
w skali od 1 do 6 zasłużone 6+

mam nadzieję że nikogo nie zanudziłam i w miarę przystępnie wszystko opisałam , jeśli macie jakieś wątpliwości czy pytania piszcie śmiało :)




56 komentarzy:

  1. I can imagine that this products would be helpful for my hair :)

    Happy Friday for you, dear daggistr <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Duża paczka i bogata <3 Bogata bo wiem ,że te produkty są dobre . Nie miałam , ale słyszałam wiele opinii dobrych :-) Taką paczkę chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też wcześniej tylko słyszałam że produkty są Mega , teraz sama mogę potwierdzić :)

      Usuń
  3. Paczka świetna! O serum do rzęs już się naczytałam że mega ale o odżywce nie wiedziałam.
    Jeden i drugi produkt chętnie bym przetestowała. Chyba napiszę list do gwiazdora;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kosmetyki otrzymałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej zazdroszczę Ci :) Sama chętnie tez bym wypróbowała :) Musze się w końcu zaopatrzyć w te odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. great gifts ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O tez chce taka paczuszke :) Czekam zatem na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już właśnie o części napisałam :)

      Usuń
  8. nice products! I wish I could understand your language!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  9. pokaż efekty po zastosowaniu odżywki do rzęs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne , myślę że za jakiś miesiąc - półtora się pochwalę ;)

      Usuń
  10. jeśli działają tak samo jak na rzęsy, to super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, aż ciężko mi uwierzyć w tak szybki efekt ;) Chyba muszę wypróbować tej cudownej odżywki, bo moje włosy też ostatnio się łamią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla trwałego wzmocnienia i poprawy kondycji włosa wiadomo nie wystarczy jedna aplikacja ale efekty czuć już po pierwszym użyciu

      Usuń
  12. zachęcasz,zachęcasz:) przydała by się i mi taka odzywka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie zaczynam testować odżywkę do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i want these products for my hair...
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje posty pielęgnacyjno-kosmetyczne Daggiś <3 super wszystko opisujesz, bardzo dokładnie! Teraz nie mogę się doczekać Twojej opinii o odżywce do rzęs <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę tą odżywkę do rzęs, bo wiem z recenzji na innych blogach, że jest świetna! <3
    Zaintrygowała mnie też ta do włosów, ech Daggi kusisz... :))

    OdpowiedzUsuń
  17. oo daj znac jak ta odzywka do rzes:)

    OdpowiedzUsuń
  18. to produkt cudo <3 siwetna recenzja <3

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaaach zazdro :) też chcę taką pakę :)))) buźka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zaciekawiłaś mnie tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja właśnie szukam dobrej odżywki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. nie Ty jedna, hihi:)
      Ps. Daggi dzięx za koment.u mnie:)

      Usuń
  22. Chyba muszę popróbować :) Dobry opis!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow wygląda naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. These sound really good to try out!...Have a warm and splendid weekend!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kosmetyki! ;-)

    Pozdrawiam ♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  26. looks like a great products :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie cudowności <3 gratuluję <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę :D ciekawe jak efekty. będę śledzić postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow superb stuff.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje włosy ostatnio mają bardzo ciężki okres, przydałaby mi się taka "czarodziejska różdżka" ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for your nice comment, I wish you a happy X-mas-time <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajną paczuszką Cię obdarowali :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo duża paczuszka ;)) Ja mam serum do rzęs i własnie testuję :) mam nadzieję że podziala :))

    OdpowiedzUsuń