niedziela, 10 listopada 2013

The last warm day of this fall...

aż trudno uwierzyć że mniej więcej dwa tygodnie temu było jeszcze tak ciepło , wykorzystałam ten czas i rzutem na taśmę udało mi się założyć letnie botki kupione wczesną jesienią , super bo pewnie inaczej musiałyby czekać w pudle niemal rok ...połączyłam je z ultra krótką lekko odstająca spódniczką z wysokim stanem , myślałam o takiej już od dawna ale jakoś nie mogłam trafić na odpowiedni egzemplarz aż w końcu znalazłam , co prawda mogłaby być ciut dłuższa ale najwyżej w przyszłości będę ją łączyć z kryjącymi rajtkami czy nawet legginami...
 
it's hard to believe that it was so warm about two weeks ago , thanks to it I was able to wear summer booties bought in the early fall , cool cause otherwise they would have to wait almost a year in the box 
I combined them with ultra short high waisted skirt , I thought about this kind of skirt for a long time but somehow couldn't find the right one until I finally found this I know it could be a little bit longer but I think about wearing it with  opaque tights or even leggings in future...




photo by Em Es


shirt : H&M
summer booties : &other stories
bracelets : Malvaretki
shades : Jimmy Choo
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

96 komentarzy:

  1. nooooooooooooooogi oszałamiające

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka prezentuje się zacnie! Okulary bardzo Ci pasują. Cały zestaw oceniam na prawdę wysoko. Super!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buty!! to po prostu grzech kochana tak dobrze wygladać ;), te Twoje nooooooogi!!

    OdpowiedzUsuń
  4. That's a really beautiful, sophisticated outfit! x

    fashionistainthedark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super outfit! cudowne buty!fantastycznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co bym nie napisała nie wyrazi to mojego podziwu, zachwytu i sympatii jaką Cię darzę !!! Słowa za blado wypadną przy Tobie ...haha:))) Niezmiennie Uwielbiam i mogę się wpatrywac i wzdychac do Ciebie niczym wierny wielbiciel w skórze kobiety ....hahha:)))No widzisz i już majaczę, echchhcch co TY robisz z kobietami, a męższczyzni to mają przechlapane w ogóle :))
    Buziaki Kochana !<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes niesamowita! Przepiekna sesja

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędna jesteś po całości, co ja mogę pisać(?), ot powzdycham sobie do zdjęć <3
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. The look is amazing! and you look soo modelesque.. xxx

    http://precious-precious-love.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your outfit, the skirt is amazing, I love it! kisses

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  11. Noooogi <3 Wszystko przy nich blednie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jestes piekna!!! Nooooooooooooooooooooooooogi cudo ,jestem twoja fanka zagorzalom he hehe naprawde masz we mnie zagorzala wielbicielke :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie "odstające" spodniczki,a ta jeszcze bardziej podkreśla Twoje piekne nogi <3 pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna kobieta po prostu pod każdym względem ! Nogi do nieba

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja spódniczka jest obłędna ! Cudne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to jest tak piękne i niewiarygodne jak bajka- jest bajecznie- o tak to ujmę - idealnie uszyta spódniczka, buty wprost marzenie jest dziewczęco ale seksi i z pazurkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  17. you look amazing dear <3 love your outfit
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz :) a zdjęcia wyglądają jak z gazety:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz obłędnie!!!
    mam tą koszulę,kolor jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódniczka i buty są po prostu boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Like the military colour of the shirt ;)


    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Za kazdym razem jak do ciebie wchodzę to nabawiam się komplesów...jak można mieć tak długie no! Niesprawiedliwe to jest! Tez takie chce! A tak w ogole to genilany zestaw, jak zawsze...i okulary boskie, to jakas nowa kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowa letnia 2013 więc teraz już w zasadzie stara hehe

      Usuń
  24. Seksownie, mega kobieco! Dagii można zakochać się w Twoich nogach<3

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega <3 uwielbiam takie kolory, wsio mi się podoba, a szorty i buty zwłaszcza <3 piękna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne ubrania :) Śliczne buty :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : www.because-i-like-dots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealna! A te nogi, matko Daggi, są tak niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!!!! Te nogi! ahhh !!!!

    xoxo
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. aaaaaaach te nogi <3 :) ciekawe który to już raz to u CIebie piszę hehe :)
    Spódniczka jest przepiękna! :) Chociaż fakt, ciut dłuższa mogłaby być :) buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już na insta Ci pisałam, że genialnie wyglądasz!!! Uwielbiam ten look i Twoje nogi :))

    OdpowiedzUsuń
  31. you look stunning! xoxo

    stylemeetsbeaty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietnie Ci w takich kolorach. Buty sa genialne ♡♡ chetnie do Ciebie zagladam

    OdpowiedzUsuń
  33. What a gorgeous shaped skirt. The colour of the blouse goes beautifullywith the skirt Daggi. Love it. As far as I can remember, this is my fave look from you.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. amazing shooting

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Stunning outfit . You look so beautiful !

    Please enter my 30 $ Dressale giveaway @
    30 $ Dressale giveaway @Fashion Factive

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja to się wgl zastanawiam jak to się dzieje, że Twoje nogi mieszczą się w obiektywie aparatu! Kochana piękna spódnica idealna dla Twojej nieziemskiej figury!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylowo! Zawsze zapominam to napisac - masz genialne nogi! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha już chyba nigdy się nie uwolnię od komentów na temat nóg ;) dziękuję :)

      Usuń
  38. świetnie się prezentuję całość na Tobie, ten błysk opalenizny + połysk bluzki i kiecki:) super b.ładny kolor bluzeczki:) zakochalam sie w Twych nogach:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jak zawsze zachwycam się Twoimi nogami <3 stylizacja jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  40. Wygladasz mega kobieco!
    Za każdym razem jak tutaj zaglądam to wpadam w kompleksy! Te noooooogi :-)
    Buziaki Dagusiu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super się prezentujesz !! Laska z Ciebie !! :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolejna cudowna stylizacja! Buty bym Tobie skradła a spódniczka to również moje marzenie:):) Za każdym razem się Tobą zachwycam, masz taką piękną figurę! Bogini!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. perfekcyjna jak zawsze:) nogi uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny zestaw Daggi!! Spódniczka jest idealna, ta sztywna forma pięknie pasuje przy Twoich cudnych nogach <3 W czasie długich, zimnych dni będę wracać do tego posta i patrzeć w kółko by serducho ogrzac, ok??? :-))))))) Buziakiiii!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow !!! jestem pod wrażeniem, super :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jak zawsze przepięknie!!
    kobieco!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. i don't know if this is a weird thing to say... but you kind of look like a love child between abbey lee kersaw and jennifer lawrence. x

    would love if you could take a look at my blog: http://afashionneverland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi! Just found your blog. I love the outfit and your hair! :D
    www.lover-secret.net

    OdpowiedzUsuń
  49. You look amazing in this outfit, love your chic styling.


    http://anatkoren.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana, te nogi te nogi i te buty te buty <3 będę nudna w tym co piszę ale mi sie ciągle podoba :****

    OdpowiedzUsuń
  51. wow Kochana hipnotyzujesz na maksa !!!! ta koszula jest rewelacyjna <3 świetny stworzyłaś zestaw brawo !!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  52. ależ pięknie Ci w tych kolorach :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Może i ultrakrótka ale świetna i z Twoimi nogami daje zniewalający efekt !

    OdpowiedzUsuń
  54. wyglądasz rewelacyjnie :) bardzo ten zestaw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Przy takich zgrabnych nogach ta długość zupełnie nie przeszkadza.Mnie bardzo spodobało się to połączenie kolorów. Jednym słowem zestaw super. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.p

    OdpowiedzUsuń
  56. Amazing style!
    effortlesslady.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny blog :)
    obserwuje :)

    Zapraszam do mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale ODJAZDOWO!! długość w Twoim przypadku prawidłowa !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow girl, you are beyond stylish!

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz obłędnie!! Przepiękny kolor włosów i świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz obłędne nogi, a stylizacja jest bardzo fajna kobieca i zwiewna. Super :>

    OdpowiedzUsuń
  62. Daguś z takimi nogami to jak dla mnie Ty możesz z jeszcze krótszą kiecunią pomykać! Wyglądasz jak milion dolców a w butach się zakochałam na umór!!! <3 Obłęd!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  63. wow you have a beautiful leg! This is so cool even when you wear casual outfit, you still look gorgeous, really gorgeous :D

    OdpowiedzUsuń
  64. super kolorystyka i świetna stylizacja, klasa :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyglądasz, fantastycznie ! Jesteś prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej, wiem, że prowadzisz bloga odnośnie stroju, ale może dopełnieniem Twoich stylizacji mogły by być ciekawie pomalowane paznokcie? Mam 15 lat i prowadzę bloga właśnie z różnymi wzorkami na paznokcie. Jeżeli miałabyś czas zerknij na nie. Jeśli coś Ci się spodoba, zapraszam do obserwowania strony i wspomnienia o niej u siebie na blogu. http://malgosiek.blogspot.com/ to do niczego Cię nie zmusza, przepraszam za spam, ale jestem młoda i bardzo mi zależy na tym, żeby ktoś się zainteresował tym co robię, na pewno się odwdzięczę w jakiś sposób. Przepraszam jeszcze raz za spam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczniusia spódniczka, już kombinuję jak jest uszyta, ona jest uszyta z pianki? Bluzeczkę znam i mam, jest wdzięczna! Szpilki szokujące<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona jest bardzo prosta do uszycia :) jak będziesz Joasiu chciała to mogę Ci na miala podesłać dokładniejsze foty , to nie jest pianka , w sklepie z którego ją brałam materiał był określony jako jersey , to jest coś takiego lekko gąbczastego , ale jednocześnie nie jest bardzo grube ani tak sztywne jak neopren

      Usuń
    2. Bardzo ci dziękuję Daggi za twoje zaangażowanie i dobre chęci! Ja już spódniczusie zlustrowałam i z fasonem sobie poradzę bo moja córka bardzo takie lubi i suszy mi głowę, widzę że spódniczka jest zakończona laserowym brzegiem , nie jest podwinięta, w h&m były też takie wycinanie w ażur w kolorze Grey , to jest Jersey! Dziękuję i buziaki!

      Usuń
    3. no to super :) tak ona jest po prostu cięta - co zresztą uwielbiam w ciuchach :)

      buziaków sto !

      Usuń