poniedziałek, 18 listopada 2013

When winter comes...

Zima zbliża się coraz większymi krokami ...wyraźnie czując jej bliskość szukam futrzaka idealnego , najlepiej w jakimś mocnym kolorze !

Winter is coming ...feeling its closeness I look for a perfect fur -  in a strong color best !




a takie kolorowe słodziaki futrzaki wynalazłam w SheInside

and such colorful sweet furs I found in SheInside




1. http://www.sheinside.com/Pink-Sleeveless-Faux-Fur-Crop-Vest-p-148438-cat-1735.html
2. http://www.sheinside.com/Green-Long-Sleeve-Crop-Faux-Fur-Coat-p-152202-cat-1735.html
3. http://www.sheinside.com/Multicolor-Random-Pattern-Real-Fur-Gilet-p-148650-cat-1735.html
4. http://www.sheinside.com/Pink-Round-Neck-Faux-Fur-Long-Coat-p-148023-cat-1735.html
5. http://www.sheinside.com/Multicolor-Random-Pattern-Half-Sleeve-Real-Fur-Coat-p-148651-cat-1735.html
6.  http://www.sheinside.com/Rose-Red-Long-Sleeve-Crop-Faux-Fur-Coat-p-152201-cat-1735.html

przy okazji zapraszam Was ( tylko dla czytelników PL ) na moje szybkie rozdanie ze sklepem SheInside
do wygrania złote spodenki z eco skórki > KLIK



61 komentarzy:

  1. Tym szalonym różem (fukscją?) z trzeciej fotki, bym nie pogardziła :]

    OdpowiedzUsuń
  2. no kurde idealne idealne takie soczyste piekne kolory i kroje no po prostu cuda <3 na szaro bura zime w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam sheinside, mają cudne ubrania :) nie mogę doczekać się Twojej stylizacji z którymś z tych futrzaków!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG !!! Futrzaki są wspaniałe, chyba powinien się jakiś pojawić u mnie w szafie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz blisko do Ptaka prawda? Byłam w sobotę i w dwóch miejscach widziałam takie stwory fuksja i turkus a nawet powiedziałabym że szmaragd:) Chyba w pasażu centralnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieeeem można tam znaleźć perełki , może nawet widziałaś w normalnych cenach bo ja ostatnio w Polrosie znalazłam istne Cudo ale Pinko więc cena przyprawiła mnie o mały zawrót głowy hehe

      Usuń
  6. Ja do futer podchodżę bardzo ostrożnie, a do kolorowych... O matko! Chyba nie mam tyle odwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę Ci powiedzieć ,że normalnie zarażasz mnie tymi futrzakami :-D Inspirujesz kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham zimę, te futrzaki są cudowne <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. awww.... mogłabym mieć takie futerka w każdym kolorze tęczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. NOOOO tylko pozazdrościc takich futerek :)))Cudne są, trudno by było wybrac tylko jeden model ..hahaa:)
    Buzka :*<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh yes yes yes. If I had these, I would gladly welcome the cold. Love the colour of the third one.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. futra w takich mocnych,soczystych kolorach to coś pieknego na zimowe dni <3

    OdpowiedzUsuń
  13. i want a fur like these..amazing selection
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też szukam, Kochana jak znajdziesz to daj znać :) te na zdjęciach są piękne ale niestety takich w sklepie brak :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt, już najwyższy czas na przygotowania :) mam już kilka futrzaków ale poszukuję mocnego burgundu jednak nie widziałam nic godnego uwagi... Pozdrawiam, powodzenia w poszukiwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie inspiracje ! Sama szukam fajnych futrzaków i mam nadzieję, że trafię na kilka fajnych tej zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing coats!


    xx


    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wooooow jakie kolorowe futrzaki :) Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jaki wybór, sama miałabym kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja widziałam świetne w mohito w kolorze morskim!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fuuurrr obsession! Just posted a look with a fur coat too ^_^

    New Post up…
    www.Tsangtastic.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba z dwa lata temu miałam białego futrzaka i sprzedałam go, największy błąd jaki mogłam zrobić ( wystarczyło obciąć rękawy) i kamizelka jak znalazł, teraz wiem, że nie warto sprzedawać rzeczy czy też wyrzucać, ale warto chomikować:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No jak Pinko to sobie wyobrażam że cena zabiła:) Te które widziałam pewnie koło stówki:) Sama nie wiem czy nie wrócić po to szmaragdowe;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się również w tym roku zamarzył jakiś fajny futrzak ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam futerka! Te, które pokazałaś są cudne. Nawet mnie podobają się takie kolory. Sama mam ciemno fioletowe lisy, w zimie na blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie by nie było do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. I really like that store SheInside!!!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, przygarnęłabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  29. piekne te futrzaki, ja biore ten z osttniego zdjecia czewony :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne okazy, takie rasowe że zimę pokonają na łopatki! A ja już mam swojego futrzaka pudrowy róż, wisi sobie w szafie he he... :) buziaki i powodzenia w polowaniu na zwierza!

    OdpowiedzUsuń
  31. This is such a lovely post! Anyway, I am so happy to be checking your blog again!



    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


    - Facebook
    - Bloglovin
    - Instagram @whatkennyhearts

    OdpowiedzUsuń
  32. These are such delightful furry coats, really outstanding. Thanks for your kind visit sweety!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne inspiracje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. futrzaki są cudowne ale tylko sztuczne!

    OdpowiedzUsuń
  35. oh od zawsze marzę o takim idealnym futrzaku dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. GENIALNE super:*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  37. Futrzane kamizeli sa moim must have także i tego sezonu, więc zerknę sobie na ich strone napewno !

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jakoś nadal nie mogę się przekonać do futrzanych kamizelek :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo zależy co kto lubi :) ja też raczej wolę futerkowe kurteczki :)

      Usuń
  39. Ale cuda wybrałaś, Daggiś <3 Wszystkie byłyby idealne, echhh :-))) Nosiłabym! :D (tylko moja szafa chyba już by pękła, co jak co, ale futrzaki zajmują miejsce buuu :-( )

    Ściskam mocno, mocno!

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię patrzeć na takie ekskluzywne zdjęcia :) Choć przez chwilę czuję się bogata ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. It was really great hearing your opinion on my last post.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej:)
    Ale cudowne misiaki!!! :))
    Milego weekendu Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Padłam ! Chcę wszystkie ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy blog oraz interesujące posty :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    ( napisz u mnie )
    Pozdrawiam
    Karolajnaa.
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli mój blog jest taki ciekawy to można polubić bez pytań o wzajemną obserwację lol ...to serio jest żenujące

      Usuń