poniedziałek, 16 grudnia 2013

Keep Calm Christmas Is Coming !

no właśnie to już za chwilkę , za momencik...
szczególny czas w roku kiedy nawet ja , nienawidząca śniegu w mieście , myślę że fajnie by było gdyby spadł na moment biały puch , po świętach oczywiście niech zniknie niepostrzeżenie hehe

it's just for a moment , for a second...
special time of the year when even me hating the snow in the city think it would be nice if it fell down for a while , after christmas it should disappear unnoticed of course hehe


 
 
 

48 komentarzy:

  1. cudowne inspiracje ;-)) buziaczki !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiamy świąteczne przygotowania <3 piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że i tym razem poleci " Witaj święty Mikołaju " :D Piękne te aranżacje, u mnie jeszcze wszystko stoi nietknięte :-( Dam radę :-) Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że dasz !

      buziaków sto

      Usuń
  4. poczułam prawdziwa świąteczną atmosferę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*** trzeba się wspomagać inspirkami i muzą bo przynajmniej w centrum czuć bardziej wiosnę niż zimę ;)

      Usuń
  5. Ależ tu kochana świątecznie, świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać! <3 :D
    Świetne inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne inspiracje,dzięki Tobie poczułam magię Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o śnieg to mam co do niego takie same potrzeby jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta Święta, trolololo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Daggi this is brilliant. really got me in the xmas mood and some ideas too.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. so cozy and inspiring, well now I'm in Christmas mood too :))) Hugs, Xenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Adorable post!!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ tu u Ciebie już tak Świątecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne inspiracje! ja bym bardzo chciała, żeby na święta było biało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie pamiętam kiedy ostatnio spadł śnieg na święta, za to pamiętam że w tym roku w kwietniu sypało:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dokladnie takie same marzenie :) hihihi :) ale u mnie na snieg nie ma szans...niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja juz zaczęłam dekorować swój pokój i powoli zaczynam czuć magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Daggi ja tez nie znosze śniegu!!!głównie przez jazdę samochodem :/, a Mariah oh, po prostu bez niej nie ma świat !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love so much this home decor inspo :D thnx for sharing!

    xxx

    http://follementefashion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale i Ciebie pięknie, świątecznie.Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. śnieg na święta- zdecydowanie musi być!!! Świetne klimatyczne foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. John Legend! Tej Pani obok podziękuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej niekoniecznie w przypadku tego kawałka który jest jej kompozycją ;) czy ją się lubi czy nie , talentu odmówić jej nie można

      Usuń
    2. Nie mogę jej odmówić głosu i umiejętności nim posługiwania się, bo jeśli chodzi o produkcje to przecież ona nigdy nie pisała sama sobie piosenek. Co innego ten Pan. Ale głos ma wielki i dwie fajne piosenki jak dla mnie :P

      Usuń
    3. oczywiście że współkomponowała wiele swoich kawałków jak również sama napisała sporo tekstów :P poza głosem ma serio pojęcie o komponowaniu i muzie...

      Usuń
  23. Hi dear,nice blog =)
    Would you like to follow each other ?

    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam świąteczny czas, ozdoby, świąteczny śnieg bo zawsze mi się wydaje inny niż ten co pada poza świętami, smak pierników, zapach świerku, kolorowe lampki i ozdoby choinkowe i masę rzeczy można by wymieniać!
    Super inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super inspiracje ! oj zgadza się śnieg by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam te święta... czekam z niecierpliwością;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękne zdjęcia :) świetny klimat :) jeśli chodzi o śnieg to się zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Oby do świąt spadł śnieg ! :P Ładne zdjęcia. <3
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Boze Narodzenie to moje ulubione swieta. Caly ten klimat ale co najwazniejsze ludzie sie wiecej usmiechaj i sa chetniejsi w dzieleniu sie soba. Dziekuje za przepiekne zdjecia i pomysly. Pozdrawiam cie serdecznie i mam nadzieje, ze twoje swieta beda cieple i rodzinne. Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne inspi ;-) święta <3

    OdpowiedzUsuń