środa, 18 grudnia 2013

Cosmic girl ;)

na punkcie metalicznych trenczy oszalałam zeszłej wiosny , zresztą kto śledzi bloga zapewne pamięta moje metaliczne inspiracje
...i w końcu jest taki i w mojej szafie , mimo wszystko troszkę się go bałam , wiecie jak to jest kiedy widzi się coś tylko na zdjęciu ;) były wątpliwości czy materiał i odcień będą mi się na żywo podobać , na szczęście wszystko jest idealne !
od samego początku widziałam go w minimalistycznej sylwetce , w połączeniu z czernią i taki właśnie jest ten look
co do kolorystyki   płaszcz dostępny jest w wersji ciemnoniebieskiej i różowej ale mam nadzieję że do wiosny pojawią się jeszcze inne odcienie , marzy mi się ciemna śliwka, oj marzy...
 
I got crazy about metalic coats last spring , who visits my blog should remember my metalic inspirations 
...and finally there is such one in my closet 
I was a litlle bit  frightened whether the material and shade would be the same as in the pic but thankfully everything is perfect !
from the very beginning I saw it in a minimalist set  , combined with black
now this coat is available in two colors - dark blue and pink but I hope there will be some others , I dream of dark plum :)


photo by Em Es
Cosmic girl ;)


coat : PersunMall
leather leggings : Les Chiffoniers
top : FrontRow
booties : Aldo
shades : Jimmy Choo

 

 

107 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ...mówię po polsku ;)

      Usuń
  2. rzeczywsicie nawet podszeweczka-czysta perfekcja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no tu już mogli wykazać się swoim pomysłem , ale wiadomo jak jest ;)

      Usuń
  3. Ten płaszcz pasuję do Ciebie idealnie. :) Ma świetny krój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczysz kochana <3 Pięknie Daggi :) Jak zwykle wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten płaszcz jest fantastyczny <3 wyglądasz w nim obłędnie <3 :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooooooooo pięknie Kochana!! <3 płaszcz bardzo w Twoim stylu <3 ;) buziaków sto :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wyglądasz :) Płaszcz jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ten płaszczyk jest genialny <3 pięknie w nim wyglądasz !!! buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo! Mnie też się bardzo podobają kosmiczne błyski:) Kupiłam sobie nawet w ptaku w sobotę srebrne leggi ale kurka nie mam czasu obfocić. Płaszczyk pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No przecież ten płaszcz i Ty to duet doskonały , ja mogłaś wątpic kochana <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice coat :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/sheinside-must-haves.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, chyba bym się nie odważyła na taki płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z całą pewnością nie dla każdego ten trend :)

      Usuń
  13. Kochana- tą stylizacją powalilaś mnie na kolana !!! Cudownie wygladasz- płaszczyk jest niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. gENIALNY metalic look!!! Płaszcz jest obłędny!!



    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Przegięcie i to w biały dzień tworząc coś tak dobrego !! Nie mogę się napatrzeć to po pierwsze, po drugie-fajnie jest zobaczyć płaszcz inspirowany Burberry na kimś innym niż Macademian Girl (nic do niej nie mam, ale o ile ona jest barwną i odważną osobą to u niej wyjście w takim płaszczu to pestka :D ) i to jeszcze w stylu bardziej zbliżonym do mojego, czyli niezbyt przekombinowanym ;)

    Po trzecie- ciemna śliwka <3 też mi się marzy, ale cholera nie widzę siebie w tym kolorze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* mega mi milo :) aaaaa jakoś sobie go na Macademian nie wyobrażam ..znaczy inaczej właśnie ją sobie zwizualizowałam i chyba chce o tym zapomnieć :D też nic do niej i jej stylu nie mam , ma swój kolorowy świat ale ja jednak w przypadku tego płaszcza będę obstawać za minimalizmem :P

      Usuń
    2. Ten płaszcz jest wystarczająco szałowy aby robić efekt w samotności ;)

      Kurde narobiłaś mi smaku na śliwkę ! Jak nie siebie to mam nadzieje, że Ciebie w niej zobaczę :D

      Usuń
    3. ha ! w oryginale śliwka jest piękna <3

      Usuń
  16. Piękności :-) bardzo fajne zdjęcia, Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. szał / pasuje jak nikomu innemu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszcz jest rewelacyjny. Idealnie zestawiony z czernią. Na dodatek świetne zdjęcia. Jednym słowem kosmicznie pięknie. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tak samo, dlatego, kiedy dostałam zaproszenie nie wahałam się ani minuty i mam nadzieję, że na Sylwka dotrę bez kompikacji ;> ciekawe ile od 2011 r się zmieniło w Londynie:)) dzięki za koment:**

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, jakie Ty masz nogi, fenomenalne i a długość. Ajj !! :))) +++

    OdpowiedzUsuń
  21. plaszcz w otoczeniu czerni wyglada pieknie i stylowo:)i to mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. idealnie ten płaszcz do Ciebie pasuje :) wyglądasz fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny plaszcz !
    zapraszam na konkurs do wygrania bon na zakupy!
    obserwuje
    vouguex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny płaszcz:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszcz "robi" całą stylizację <3 Super :)))

    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  26. super kolor! powiedziałabym, że nie jest jednoznacznie metaliczny niebieski a trochę taki.. benzynowy momentami na zdjęciach :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz obłędnie Daggi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nooo, śliwka byłaby też niezła ...
    Ale ten wariant kolorystyczny jest super!

    OdpowiedzUsuń
  29. co tam płaszcz, on po prostu fajnie na Tobie wygląda, jak wszystko zresztą !!

    OdpowiedzUsuń
  30. o kurcze, odważnie :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. This coat is so stylish and beautiful! I love how you styled it with leather leggings. You look so pretty!

    http://thefashioness.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Looking gorgeous <3

    I love it,

    kisses,

    Matea

    OdpowiedzUsuń
  33. ten płaszcz jest EXTRA! wyglądasz bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  34. wygladasz nieziemsko!
    płaszcz robi mega wrażenie <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki boski płaszcz :D

    Zapraszam :) http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, a ja się odwdzięczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Płaszcz powala. :o Iść w ciuchu z takiego materiału na imprezę. Jak te wszystkie światłą by się odbijały. :o
    http://blogowskaz.org/sligina/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zabiłaś mnie tym setem! <3
    Płaszcz jest boski(!) Chcę, chcę chcę go mieć :D
    Obłędnie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Płaszczyk jest czadowy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie! Bardzo mi się podoba kolor płaszczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  40. That trench is just amazing O.O

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, so fabulous! Great!

    XO Imke

    OdpowiedzUsuń
  42. Oh my god i love your post !! You look stunning !!
    http://irenadworld.blogspot.co.uk/
    Kisses
    x

    OdpowiedzUsuń
  43. Żadne słowa nie oddają tego, jak niebiańko pięknie kosmicznie wyglądasz. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja Cię! :) Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. amazing really!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś najlepsza! Świetny look, piękne włosy, jak zawsze mega zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Boskie, jestem w zachwycie, kolor idealny, wyglądasz kosmicznie !
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2013/12/baroque-spirit.html

    OdpowiedzUsuń
  48. wow ;) płaszcz pasuje Ci jak mało komu, super !

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten płaszcz idealnie dla Ciebie jest stworzony, skrojony dla Twojej sylwetki, a kolor dobrany dla Twojej urody. Super!

    OdpowiedzUsuń
  50. płaszcz wymiata:) jak zawsze perfekcyjna:*

    OdpowiedzUsuń
  51. this outfit is perfection! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie odważyłabym się na ten płaszcz,ale na Tobie wygląda bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  53. wow , super płaszczyk :) ja bym sie nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko co Wy z tą odwagą ? ja w ogóle nie ogarniam o czym Wy mi tu piszecie lol

      Usuń
  54. Ale mnie dawno u Ciebie nie było, cudnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie wiem na co patrzec poprostu piekna kobieta i piekna stylizacja. Plaszcz jest obledny ide na ta strone co podajesz, zeby popatrzec za ile i ten rozowy ocenic. Pozdrawiam cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój jest w rzeczywistości ciemniejszy niż na sklepowych fotach więc jest duża szansa że ten róż też będzie ładny :)

      pozdrowionka !

      Usuń
  56. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy obserwujecie :) ...niezmiennie to pytanie zwłaszcza zadane w taki sposób wywołuje u mnie uśmiech zażenowania

      Usuń
  57. This is a dazzling coat, love the colour and metallic glaze.

    OdpowiedzUsuń
  58. wow, bardzo ciekawy efekt, super zdjęcia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny płaszczyk, a Ty bosko w nim wyglądasz :) Również widzę go tylko w wersji minimalistycznej :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Thanks for your wonderful words sweety, have a fabulous weekend!

    OdpowiedzUsuń
  61. O widziałam już jedną stylizację z podobnym płaszczem, podrzucę linka http://www.macademiangirl.com/2013/12/metallic-blue-coat.html#comment-form
    Jednak Twoje zestawienie podoba mi się zdecydowanie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękują :) a tak Macademian :) stylistycznie totalnie nie moja bajka :P

      Usuń
  62. Jak na kosmiczną dziewczynę przystało, wyglądasz nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  63. OMG Daggiiiiiii!!! Padłam <3 !!!! Pamiętam, oj pamiętam tamte inspiracje, a teraz zobaczyć Cię w metaliczno-idealnym płaszczu to po prostu cud miód <3 Świetnie wyważyłaś całość stawiając na minimalistyczną resztę, a płaszcz... on się tak idealnie, "żuczkowo" błyszczy...! Poezja <3

    OdpowiedzUsuń
  64. ja cieeeeeeeeeeeeee......
    boski płaszcz.... i te nogi! KLASA !

    OdpowiedzUsuń
  65. Ogólnie nie lubię takich trenczy, ale ty wyglądasz po prostu świetnie!!!
    Dziękuję za komentarz:) Dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Boska Daggi!!! Płaszczyk idealny i zjawiskowo w nim wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  67. Wesołych Świąt Kochana! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Metalic jest dla Ciebie masz odpowiednią urodę do tego typu kolorystyki- połysku! Bardzo mocny set!


    Przecudownych Świąt Ci Życzę Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszyscy o płaszczu *.* nie no ładny xD ALE mnie interesują twoje włosy :D jakie śliczne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ...w końcu płaszcz jest tu gwiazdą ;)

      Usuń
  70. Płaszcz jest przepiękny, patrząc na detale widać że starannie jest wykończony! Bardzo udany i nietuzinkowy zakup! Pamiętam kampanię Burberry oczarowanie metalicznym blaskiem mi nie minęło do dziś cieszę się że mogę ciebie oglądać w takiej stylizacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow, that coat is amaaazing.

    OdpowiedzUsuń
  72. Jesteś rewelacyjna w tym co robisz :) trencz jest niesamowity jak i sama modelka :) jedno wielkie WOW <3

    OdpowiedzUsuń
  73. przepiękny płasz <3 wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  74. Fenomenalny płaszcz, wyglądasz jak zwykle zjawiskowo! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń