czwartek, 12 grudnia 2013

Nietoperze i diamenty

obiecałam stylówkę z czapą i jest post z czapą
z czapą i genialną kurtką którą  chyba jakoś wczesną jesienią pokochałam od pierwszego wejrzenia  ...przyszło mi na nią troszkę poczekać ale w końcu jest 
 na żywo wygląda dokładnie tak jak na zdjęciach  , co tu dużo mówić jest idealna ...jak widzicie na fotach wybrałam wersję szarą , ale niebieska i zielona też są Mega 

I promised the style with beanie and here it is
with beanie and brilliant jacket in which I felt in love at first sight  
...I had to wait for it a little bit but finally it's mine 
live it looks exactly the same as in the pictures , what can i say , it is perfect ...as You see I chose grey one , but in blue and green it looks great too 



photo by Em Es

pants : Miss Sixty
beanie : PtASZEK
belt : Miss Sixty
booties : Aldo

Nietoperze i diamenty

korzystając z okazji kilka słów o sklepie z którego mam kurtałkę , pewnie większość z Was go kojarzy ale jeśli jeszcze ktoś o nim nie słyszał polecam tam poszperać
a tu mały przegląd tego co sama wyszukałam ...spójrzcie na ceny !

btw a few words about the shop   from which I've got the jacket
I think most of You know it but for those who don't - it is worth to look into
and here are some items I found there ...look at the  prices !


6. futrzak / fur

1 i 5 pokazywałam całkiem niedawno w swoich stylizacjach a 6 obczajcie koniecznie w kolorze niebiesko szafirowym ♥ ;)
 1 i 5 I showed in my styles some time ago and  6 check in sapphire blue ♥ ;)

105 komentarzy:

  1. Piękny żakiet- fason kolor. Spodnie od miss sixty uwielbiam , bo świetnie robią tyłek. W ogóle to fantastyczna, glamowa stylówa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice*
    Maybe we follow each other !?
    Let me know if you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3
    pequenaflordemaracuja.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  3. jest idealnie co tu duzo gadac te wstawki na rekwach z czarnego materialu podkreslaja jej grungeowy charakterek ( oprocz tego rockowego) czapa to pogłebia jest przeboska i pasuje ci idelanie - Ptaszkowa Mama jest skarbem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze wyglądasz rewelacyjne a kurtka jest bardzo łądna

    OdpowiedzUsuń
  5. O ta kurtka jest świetna. Czapka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!!! ; *** kurteczkę bym ci skradła :PPP

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo :) boska kurteczka, a w tej czapie wyglądasz zabójczo :))

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz perfekcyjnie! zdjęcia i cały look jest idealny! a zdjęcie z czapą rozwaliło system ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz w takim wydaniu, kurtka jest przednia, reszta (wraz z czapą) idealnie dogrywają... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zobaczyła zdjęcia na domodi i oczu nie mogłam oderwać wyglądasz zjawiskowo, czapa, kurtka i makijaż cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing jacket amazing shots!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtesia mistrz - ale spodnie i buty rewelacyjne dopełnienie zestawu z czapką i kurtką!
    Jest moc :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow extra kurteczka <3 wyglądasz cudownie w tym zestawieniu !!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja jak zawsze :) Piękne włosy :)
    Jaki ten sklep tani, nie mogłam się oderwać od niego 20 minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ceny kosmicznie niskie , wiem bo te same rzeczy ( 1 płaszcz i 5 spódniczkę ) mam z innych sklepów - były znacznie droższe

      Usuń
  15. Jak ja się cieszę że nastała taka czapkomania!!! nareszcie jest z czego wybierać i nareszcie są modele które mi pasują :DDDD Twoja stylizacja jest obłędna!!! zabieram wszystko i uciekam pa pa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna stylizacja:) takie u Ciebie lubię najbardziej:) świetna kurtka i czapka:) o nogach już nie wspomne, bo to mistrzostwo świata!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. bombowo jaka Ty jestes piekna!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana- zachwycasz!!! ten zestaw jest mega!!! W stylizacjach z pazurem najbardziej Cię uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ceny faktycznie rewelacyjne, ale co tam ceny... Ty jesteś boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w Twojej kurtce <3 boska !!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ptaszek w ogóle <3 a kurtalka mega , też na taką choruję :D Piękna i długonoga :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzizas jaka Ty jesteś śliczna!!!
    Uwielbiam ,stylówa MEGA!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam Cie niezmiennie !!! <3 Genialnie wyglądasz, a kurtka, echhh też bym kochała :))
    Uściski Kochana i przepraszam że tak mało mnie ostatnio :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi Beatko , bywaj kiedy tylko znajdziesz wolną chwilkę :***

      ściskam <3 !

      Usuń
  24. Daggi kochana, przeboska jest ta stylówka <3 Kurtałka idealna, dziewczęcy akcent z motylkowym paskiem, a czapucha...!!! Wygląda na megaciepłą i pięknie Ci pasuje :-))) Zdjęcie ze zbliżeniem na Twoje oczyska jest naj naj, dałabym się posiekać za takie tygrysie oczy :-))) !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej moja Kochana Martunia , czekałam kto w końcu napisze coś o tym pasku i wpadnie na to mrugnięcie okiem :*** hahaha na jednym z portali lookbookowych za to przeczytałam że wszystko na tak oprócz...paska lol czyli wszystko "musimy" brać śmiertelnie poważnie ;)

      Usuń
    2. Ojjjjj a to z nich poważne, nadęte łajzy bez wyobraźni...! Przecież takie mrugnięcie okiem to ta przysłowiowa wisienka na torcie. Patrzę na zdjęcia raz jeszcze i myślę, że bez motylka już by nie było tak samo :-)))) Ale może ja się nie znam, bo siedzę z kolczastą skórzaną bransoletką na ręce i jem jednocześnie z różowego talerza Hello Kitty :-( tak też nie powinno być :-(

      Usuń
    3. wiem coś o tym bo właśnie ja maniaczka HH macham stópką odzianą w szarą skarpetkę z HK <3 oczywiście ;)

      Usuń
    4. Ooo!!! Też mam HK skarpetki <3 Przybijam wirtualną, stopkowo-skarpetkową piątkę :D

      Usuń
  25. o kurcze!
    ale lasencja z Ciebie!!
    każda Twoja stylizacja ma to "coś"
    co sprawia, ze mogę się gapić na twoje zdjęcia!
    lubię w Tobie ten "pieprzyk"
    a w wersji rockowej - jesteś FANTASTYCZNA!!
    kurtka <3
    buźka!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurteczka cudowna i czapa fajna! Ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja ❤️
    Na wysokim poziomie. Każdy detal pasuje idealnie.
    Kolory i fason są niesamowite, tworząc piękną całość.
    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  28. stylizacja z pazurem czyli lubie to:)Daggi jakie masz piekne oczeta <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygladasz perfekcyjnie...i te Twoje noooogi...ajć, nie mogę się napatrzeć:)
    buziaki ślicznotko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Awesome outfit
    Just loved
    Cool
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/12/17.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Stunning outfit,love this cool jacket. *__*
    Lovely greets...

    OdpowiedzUsuń
  32. Daguś, jesteś wspaniała, piękna, MEGA i kochana.
    Jedyna w swoim rodzaju. Uwielbiam.............

    OdpowiedzUsuń
  33. Niszczysz system kochana!! Genialny look!! Jestem zakochana w kurtce i w Twoich nogach <3

    OdpowiedzUsuń
  34. love everything about the look! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej Kochana!
    No chyba tym razem podam Ci mój adres! Super zestaw! Przygarnę w całości!!!
    A mówiłam Ci już, że uwielbiam Twój styl! Niezmiennie cudowny!
    Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystko mi się podoba oprócz paska, jakoś motylki mnie nie przekonują, ale i tak wyglądasz super

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe spoko , ja akurat nie mam nic przeciwko motylkom a i lubię takie mrugnięcia okiem w stylizacjach

      Usuń
  37. Po prostu wymiatasz Kochana <3
    Kocham ten look i Ciebie w nim - najlepiej(!) i tyle w temacie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Taki piękny ten blog i Ty też , a ja dopiero teraz trafiam na twojego bloga! Cudnie tutaj : * Stylizacja przegenialna ; ) Obserwuję < 3 .
    Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Oraz info! : *
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodaję cię do ulubionych blogów : )

    OdpowiedzUsuń
  40. Tyle komentarzy - komplementów. Powiem krótko - Cuuuuuuuuuuuudownie wyglądasz, magiczne spojrzenie, zestaw nieziemsko piękny, Ty zgrabna, nogi sięgają nieba... Ach... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie!!!
    Pozdrawiam;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie będę oryginalna, bardzo mi się podoba, a kurtka jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wielkie WOOW !!!! <3 <3 <3
    Kochana wyglądasz SZAŁOWO, świetnie, rewelacyjnie :))
    Baaardzo sexy, a jakie zmysłowe oczy!!! :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak ja lubię tu zaglądać, znakomicie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest moc!! Kochana, Ty jak zwykle prezentujesz się obłędnie :) Kurtka z dżetami jest mega, szpile boskie. Całość mega przypadła mi do gustu, bardzo zadziornie i z charakterem, absolutnie moje klimaty :) Często tu wpadam i jestem zaskoczona, że jeszcze nie dodałam Cię do obserwowanych:I migiem to robię i na pewno będę zaglądać tu częściej :) Gorąco ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Daggi wyglądasz rewelacyjnie!!! Perfekcyjny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy nie zawiedziesz, zawsze klasa, szyk, elegancja! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialnie! Czapa i kurtka są po prostu boskie! No i uwielbiam Twój kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  49. loving your jacket! looks reaaalllyyyy cool!

    http://helena-nt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialną masz tą czapę! I super ramoneska z ćwiekami! <3

    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam na Ciebie patrzeć:) cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  52. The jacket is simply perfect!!! I love your blog :) XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  53. swietna kurtka!
    a Ty wygladasz pieknie!:)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna ta kurtka, moze się kiedyś skuszę na taką ;3 A stylizacja po prostu idealna.

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie wyglądasz ;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Wielkie dzięki za odwiedziny i miłe słowa ; ) Genialna czapa, rewelacyjna kurtka i jak już kiedyś wspominałem - cudowne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  57. Zakochałam się w kurtce, boska jest <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna kompozycja, czapka rewelacyjna, kurtka pięknie wyprofilowane cięcia, włos zadbany, piękne oko..... Perfekcja

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteś niesamowita! Zestaw bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  60. Hi dear, how are you?
    You look amazing, love that jacket! :)

    Come and visit my blog if you want!
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  61. swietny kroj ma kurtka , tyl ma unikalny :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajna stylizacja, ostra i z charakterem. Ćwieki na kurtce są bardzo ładne, niesztampowe.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ubrana jesteś fantastycznie <3 Ale co tam ciuchy ...Ty jesteś prześliczna !! Twoja uroda jest powalająca i to jak świetnie czujesz się przed obiektywem :) Super!
    pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy;*

    Patrycja&Daria

    OdpowiedzUsuń
  64. Hey nice blog, just looking around some blogs, seems a pretty nice platform you are using. Im currently using Wordpress for a few of my sites but looking to change one of them over to a platform similar to yours as a trial run. Anything in particular you would recommend about it?
    online basket ball games

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna stylizacja !
    Całość rewelacyjnie wygląda ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudownie, rewelacyjnie, mega, świetnie, miazga, fantastycznie, prześlicznie, fajnie, niesamowicie, perfekcyjnie, obłędnie, pięknie, idealnie, zjawiskowo, genialnie, bosko, szałowo :) huuu, no, to już by było na tyle:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. I absolutely love your outfit, so stylish!!!


    http://anatkoren.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  68. Oo widzę, że mój komentarz się nie zapisał :(:( a komentowałam już :(
    no to jeszcze raz :D :*** Wyglądasz świetnie Kochana <3 ta czapucha i Twoje oczy mrrrrrr <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze właśnie jakieś cuda , ja tez dziś byłam na jednym blogu gdzie dałabym sobie rękę uciąć że zostawiałam koment a go tam nie było :/

      Usuń
  69. Nic nowego - po raz kolejny idealnie ! :) zachwycam się, zachwycam się, zachwycaaaam ! <3 powinnaś być top modelką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. nogiiiii <3

    psychadelicgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ależ ja Cię lubię w tym rockowym klimacie <3

    OdpowiedzUsuń